PANAS BERAPI! GILIRAN NGA KOR MING PULAK MEMPERMAINKAN ISLAM! MESTI BACA

Belum pun reda apa yang dibuat oleh sepupunya si Ngeh Koo Ham, ini pulak twitter si Nga yang ucapkan sebegini. Perlu ke aku nak cerita banyak lagi?

19 Responses to "PANAS BERAPI! GILIRAN NGA KOR MING PULAK MEMPERMAINKAN ISLAM! MESTI BACA"

  1. dapig berebut nak cari poin dari orang melayu yang boleh membangkitkan rase kesian kat derang..pundekk dia lah

    ReplyDelete
  2. Nampak sangat Dapig mempersendakan Islam tapi Pasngok saahaja!!!

    ReplyDelete
  3. PAS akan kata dia org dah berjaya mentarbiahkan org DAP. Mudahnya utk ditipu.

    ReplyDelete
  4. hahahaha.. apa lg cite dongeng yg DAP babi pukimak ni cuba nak ketengahkan... mcm sial la... itulah akibat klu kita bg mak bapak diorang ni main dgn babi... babi lah diorang dapat.....

    ReplyDelete
  5. pok nik takutkan babi sial haramjadah.

    ReplyDelete
  6. PAS= sanggup hina Allah untuk gunasama kalimahNya.
    PAS= sanggup hina Rasulullah untuk menawan putrajaya.
    PAS= sanggup hina rasullulah demi DAP.
    PAS= sanggup agama Allah hina demi hubungan sementara.

    ReplyDelete
  7. Eloklak tu suruh orang undi PRosak. yang berkuasa DAPig. tanah di Selangor kena curi, harga rumah jadi melambung tak tentu pasal, orang Melayu ada Ijazah dapat kerja hanya di bayar gaji 20% daripada orang Cina, Melayu tak mampu beli rumah, kawasan penuh dengan Cina dan pengundi Cina, Melayu makin erpinggir. Masa BN dulu mana harga rumah tinggi sangat?
    Peniaga kecil kena halau oleh BN?
    gerai-gerai Melayu diruntuhkan oleh BN?
    Cina makin kurang ajar, bila DAPig memerintah, Khalid Ibrahim jadi boneka sahaja.
    Cina makin gila kuasa, padang di Kelana Jaya dirampas untuk dibuat Condo mewah yang akan diduduki oleh orang Cina yang akan mengundi DAdan seterusnya menguasai ekonomi, pemerintahan, kerjaya, hartanah di Selangor. Melayu???? jadi Melayu di Singapura, ada ijazah jadi jaga, jaga setor.
    Kekayaan Cina juga disalurkan pada pendatang Myanmar, Vietnam, Indonesia, Bangladesh, Pilipin dan lain-lain. kenapa tak embik Melayu bekerja? walhal lebih murah dan tiada bayaran untuk ajen, visa, permit dan lain-lain?

    Ada UNISEL pun, semua kontraktor Melayu dibuang atau tidak dibayar, dan kontraktor Cina diambil dengan kos yang berkali ganda lebih tinggi.

    Lynas - 100% Cina mengamuk sebab kontrak di beri pada Melayu. DAPig dengki dengan kejayaan dan kehebatan Melayu

    Air Selangor-DAPig dengki juga sebab Melayu yang dapat pampasan dan kontrak. Percayalah, kalau Cina yang dapat, harga air akan melambung tinggi.

    Ingatlah, kalau Cina memerintah, Melayu akan terpinggir, jadi penggemis di Tanah/rumah sendiri. Mereka tu asal-usul lanun dan banduan yang di bawa oleh British untuk kerja melombong bijih timah di Perak.

    mereka jugalah yang merasuah Pemerintah Inggris supaya memberi syarat supaya Cina dan India di beri kerakyatan sebagai satu daripada syarat untuk Kemerdekaan.

    Mereka jugalah yang menipu Tunku Abdul Rahman untuk merampas Singapura@Temasik dari orang Melayu dan membentuk kerajaan sendiri.

    Orang Cina juga yang merampas Melaka dan Pulau Pinang (Cina cakap 'Pineng')

    Orang Cina jugalah yang merosakkan Bahasa Melayu dan mencampur adukkan bahasa melayu dengan inggris akibat keegoan mereka tidak mahu mendalami bahasa Melayu dan memang tidak mahu bercakap Melayu.

    Setiap kali di temuramah oleh media, mereka akan bercakap bahasa Inggris, walhal berterabur.

    Kutuk kerajaan rasuah, padahal mereka yang kuat rasuah

    Kutuk Melayu, perkauman, padahal mereka yang perkauman...orang sekarang cakap racist@

    Orang Melayu sendiri Meminggirkan bahasa Melayu dengan tunjuk lagak cakap inggris, walhal, berterabur, aku lain lah, aku MARA hantar gi US, lepas SPM dulu. Tapi aku masih sayangkan bahasa Melayu, kalau tak kita yang sayang bahasa Melayu siapa lagi?

    ReplyDelete
  8. Bila UMNO mati kutu dan habis buat senaman harian korek punggong inilah jadinya

    ReplyDelete
  9. Bab punggung kena tanya bang auuuww nuar sebab dia lg arif dan anak didik dia banyak yang pandai tunjuk bontot kat gambar, bukan kah begitu wahai pencacai parti konek rakus PKR?
    Anon 12:12 selalu korek bontot macam bang auuuw nuar sebab tu dia arif sangat kot.

    ReplyDelete
  10. Mana org2 PAS dan PR yg pgng sgt kepada islam?
    mana?
    cina dpn2 mata permainkan agama islam hampe diam je kan?
    pui bodoh bangsat nye pAS

    ReplyDelete
  11. bangsat nie sje nk cri psl ngn org islam doe....die nk bg kita mrh lalu pkl org cina lps tuh dia akan mengadu kata rakyat islam malaysia semua pengganas....jgn trtipu dgn daya permainan syaitan nie!

    ReplyDelete
  12. Ha nie la dajjal yg sje nk buat huru hara dlm negara dgn memainkan sentiment agama!
    die nk instigate org nnti tba2 mle pergadohan

    ReplyDelete
  13. Drg ni sevenarnye sial saja nk cr gaduh sbb tu lah drg cr pasal isu agama... Mmg btl2 pukimak lah babi ni semua

    ReplyDelete
  14. asal cina makin sial sekarang ni,apa yg mereka x puas hati dengan islam.
    PASial dengan yakin menipu rakyat yg bahalul bahawa mereka dah berjaya mentarbiah org kafir harbi,pe yg sebenarnye PASial buat.
    PASial kencing rakyat je lebih,kaalu mereka dah berjaya terbiah kafir harbi ni maka perkara ni xkan terjadi.
    dasar parti sial yg hipokrit,parti jalang yg lahanat

    ReplyDelete
  15. mana orang pas kenapa dibiarkan orang dap mehina islam tunjukkan kuasa mu orang-orang pas cita banyak selama ni tak kan duduk diam je ....

    ReplyDelete
  16. JANGANLAH BUAT BODOH JE PARTI PAS TAKKAN TENGGOK JE ATAU BUAT PEKAK TELINGGA JE TAK KAN BIAR KAN ORANG-ORANG DAP NI NAK MEMHINA KITA SAMPAI BILA NAK DI BIARKAN JE..

    ReplyDelete
  17. PAS kini dukasai Anwar dan Tok.Guru...org lain.pls.shut.up

    ReplyDelete
  18. waduh waduh oppo to . bapak kahlid sukses lagi ya lawan sama itu setan melayu. bener ternyata ya emang nya setan melayu goblok banget ya, orang malay bilang setan melayu gak ada telur ya, berengsek kampongan aja ya. congratulte sama bapak kalid ya.


    http://www.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/13312-khalid-samad-menang-lagi-kes-ke-atas-adun-umno

    ReplyDelete
  19. http://www.ustaznoramin.com/2011/07/hukum-orang-kafir-baca-al-quran-dan.html

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!