PANAS BERAPI! DUA EKOR SYAITAN PEROGOL DIBEBAS, PATUT KE? APA NAK JADI DENGAN NEGARA KITA NI?

Aku tak berapa setuju dengan artikel yang disiarkan oleh MyKMU, klik sini.

Artikel ni pasal dua perogol anak haram yang dibebaskan mahkamah kerana faktor usia yang muda dan kununnya mereka ni budak pandai. Aku ni ni bukan penyokong Pakatan Pukimak, aku penyokong kerajaan, memang bodoh lah Pakatan Pukimak nak salahkan PM sebab mereka bebas.

Dalam ini cerita PM tarak kena mengena. Ini keputusan mahkamah. Mahkamah tau? Hakim memutuskan supaya merek ni dibebaskan. Aku tak nak pertikai keputusan hakim. Siapa la aku kan? Tapi yang aku tak puashati bila Pakatan tuduh PM yang merelakan perkara ini. Apa punya bodoh la Pakatan ni, PM memang tak pernah mencampuri urusan mahkamah. Takkan la depa tak tau perkara ni?

Sekarang aku nak luahkan perasaan aku pasal dua ekor syaitan PEROGOL dan Penjenayah ni. Walau apa saja keputusan mahkamah, bagi aku mereka yang bersalah wajib diambil tindakan, lebih-lebih lagi bila mereka merosakkan anak dara orang. Betul tak? Tak kira la bawah umur ka mahupun cukup umur, dah tau nak masuk lobang tu dah kira cukup umur la tu!

Ok, dua syaitan ni bebas dan mereka diberi peluang sebab masa depan mereka cerah, bagaiamana pulak dengan mangsa yang dirogol? Mereka akan trauma seumur hidup dan masa depan mereka pula sudah kelam. Tak kisah macamana terapai kau bagi pun, bagi aku mereka tetap akan hidup dalam trauma.

Yang bahayanya ialah bila dah mula ada kes macam ni, esok bebudak yang cerdik ni akan mula merogol sesuka hati dan mereka tahu mereka mesti akan dibebaskan sebab mereka cerdik dan punyai masa depan yang cerah. Apa benda sebenarnya kita nak buktikan ni?

Aku tak sangka negara kita yang penduduknya adalah majoriti islam masih boleh berlaku perkara macam ni, dasyat kan orang Malaysia ni? Patut la video Anwar balun China Doll tak diendah sesetengah pihak sebab rakyat Malaysia dah terlampau open sangat kot? Benda serius macam rogol pun boleh bebas, ya tak?

Walau apa alasan sekali pun, perkara sebegini adalah sangat merbahaya. Ianya akan membuatkan negara kita dipenuhi dengan perogol beb. Bayangkan esok bebudak ni jadi Menteri ke, jadi pemimpin ke dan mereka adalah bekas perogol beb. Aku bukan kata kalau dah merogol tak boleh hidup tetapi kena dikenakan hukuman supaya menjadi pengajaran untuk si Perogol.

Perkara ini boleh berlaku kepada sesiapa saja, bayangkan kalau la kaum keluarga kita dirogol dan pesalah dibebaskan dengan alasan dia mempunyai masa depan yang cerah. Esok dia sudah berjaya maka dia akan rogol lagi dan lagi dan sia taju dia pasti akan bebas sebab dia pandai? OMG! Apa nak jadi dengan negara kita ni?

Apa pula pandangan korang? Kita bebas bersuara, niat aku buat artikel ni bukan nak menghina sesiapa melainkan PAKATAN PUKIMAK yang dah memang sedia hina. Ok?

66 Responses to "PANAS BERAPI! DUA EKOR SYAITAN PEROGOL DIBEBAS, PATUT KE? APA NAK JADI DENGAN NEGARA KITA NI?"

  1. ..abis kalau peliwat utama negara dah dibebaskan.. apa la kisah sgt dgn ikan2 bilis yg lain..

    ReplyDelete
  2. Kes tujuk jubur kat gambar najib sampai buang sekolah kes rogol..seronoknya lepas ni ramai budak bawah umor merogl

    ReplyDelete
  3. betul bro, Kalau dibebaskan macam ni dorang mula senorok... Dah seronok rasa nak buat lagi...Makin banyaklah perogol kat Malaysia ni... Makin kuranglah anak dara kat Malaysia ni... 2 orang dah dibebaskan, Nanti golongan muda pula berfikir mengapa mereka tak boleh buat? Lepas buat boleh dibebaskan? Kononnya ada masa depan.. Lama lama jadi macam pemimpin pakatan haramjadah yang sekarang pemimpinnya gila seks macam anwar... Tak kira jantina main bedal je...Yang salah tetap salah.. Pandai buat pandailah tanggung...

    ReplyDelete
  4. Di dunia depa boleh lepas tapi di akhirat tentunya tidak. Allah Maha Mengetahui dan Maha Melihat.

    ReplyDelete
  5. APA NAK JADI DGN NEGARA KITA SAMPAIPEROGOL DIBEBASKAN KERANA CERDIK, KALAU MEREKA CERDIK KENAPA MEROGOL KERANA MEREKA MESTI TAU HUKUM HAKAM AGAMAKAN, SEBAB CERDIK.TAKMASUK AKAL LANGSUNG. AKU LANGSUNG TAK SOKONG MEREKA BEBAS CUBA BAYANGKAN KALAU SI MANGSA ANAK KITA ATAU AHLI KELUARGA KITA, YG PASTI SI MANGSA DAH TAKDE MASA DEPAN DGN TRAUMA YG DILALUI BUATLAH SESI APA SEKALIPUN TAMBAH2 KALAU SI MANGSA DAPAT TAU YG SI PEROGOL DAH BEBAS APA AKAN JADI PADA NASIB SI MANGSA.

    ReplyDelete
  6. Tak ptt btl dgn keputusan hakim ni... Mmg tak adil lsg lah... Mana blh lps mcm tu je klu mcm bi senang lah lps ni klu sapa2 nk upah utk rogol org cr budak2 cerdik upah je... Mmg hancur lah negara... Mcm mn hakim blh bt keputusan mcm ni mmg tak adil....

    ReplyDelete
  7. SENANGNYA CITE SEBAB MEREKA CERDIK KITA KENA BAGI PELUANG KENAPA SEBELUM INI KITA TAK BERI PELUANG PADA PEROGOL LAIN UTK BEBAS. AKU MEMANG TAK SOKONG DGN KEPUTUSAN HAKIM DGN BEBASKAN MEREKA ATAS ALASAN MEREKA ADA MASA DEPAN PUI PUNYA PEROGOL MASA DEPAN APA SILAP HARIBULAN ESK BILA DAH JADI MENTERI KE APA KE, SENANG2 BLH ROGOL ANAK DARA ORG SEBAB MEREKA KAN CERDIK. APA NAK JADI DGN NEGARA KITA INI KATA AGAMA ISLAM AGAMA RASMI MALAYSIA TAPI PEROGOL BEBAS MELAKUKAN DOSA.

    ReplyDelete
  8. Dunia buleh selamat... Akhirat tunggu lah... Celaker lah budak dua ekor nie

    ReplyDelete
  9. Abis tu mcm mana pulak dgn masa dpn perempuan yg drg rogol tu... Ish apa nk jd ni mmg tak adil lsg....pukimak2 ni masa nk rogol tak pk plak masa dpn drg dah bt br hakim tu nk pk napa syaita2 tu anak hakim tu ke? Ataupun ada kena mengena dgn dia....

    ReplyDelete
  10. siit2 salahkan PM apa punya pukimak PAKATAN haram jadah ni PM langsung tak campur tgn dlm hal Mahkamahlah bodoh sial punya PAKATAN haram ni,asyik2 nak tuduh PM kita aje kerjanya. Dari PAKATAN salahkan PM baik krg tgk isu budak perogol yg kena bebas ni ops ..... aku lupalah kan ketua PAKATAN bapa segala rogol dan liwat mana blh kata yg budak kena bebas ni tak adil.

    ReplyDelete
  11. Skrg ni pempuan dah rasa tak selamat lah sbb budak2 pandai akan mula ambik kesempatan... Mesti buk lg kes rohol lps ni.... Eee tak adil lsg... Hakim ni ptt ingat perasaan permpuan...cuba klu pempuan tu ank dia dia akn lps kan ke? Aku mintak sgt supaya kerajaan masuk campur dlm hal ni.... Hakim zaman skrg ni kebayakkan dah tak adil klu kerajaan msk campur adalah lebih baik utk masa dpn rakyat semua

    ReplyDelete
  12. Lepas ni nak bagi anak dara keluar rumah pun takut bila kena rogol, perogol blh bebas sebab cerdik dan ada masa depan. Nanti apa kita nak buat kalau anak kita dah jadi mangsa kalau mengadu kat Polis tangkap bila sampai Mahkamah hakim bebaskan perogol kerana mereka ada masa depan. kalau mcm tu bestlah pada perogol2 diluar sana takperlu takut lagi kerana bila kena tangkap nanti blh bebas punya sebab mereka ada masa depan apa bodoh punya keputusan hakim langsung tak masuk akal dah kena rasuah dgn keluarga perogol tu. cuba hakim tu fikir sejenak kalau anak dia di tempat mangsa mahu ke hakim membebaskan perogol itu?

    ReplyDelete
  13. Eeeee panas nye hati akak baca cite ni...... Ini tidak adil lah...ko pk kan masa dpn perogol dan ko sia2 kan masa dpn mangsa yg dirogol...akak pun ada anak permpuan lah akak tau perasaan nye....mmg perit lg2 bila haramjadah tu dah lps lg lah.... cuba bygkan....apa nk hd dgn negara kita ni?????tlg lah kementerian wanita ambik tindakkan kes ni....

    ReplyDelete
  14. Kita yg baca ni pun panas cuba bygkan perempuan yg dirogol tu.... Jgn sampai dia ambik tindakkan sendiiri...takut dia tertekan n jd saiko je.....apa2 pun mmg tak adil utk mangsa

    ReplyDelete
  15. fuyoh kes mcm nie pun ade ker...dah rogol pas tu dibebaskan senanglah mcm tu sapa2 yg pandai pas nie blh ah merogol mana2 perempuan yg die suka sbb die tau makamah akn bebas kn die...haramjadah sunguh keputusan ni

    ReplyDelete
  16. AKU SAKIT HATI BETUL DGN KEPUTUSAN HAKIM BODOH NI SENANG2 BEBASKAN DUA EKOR SYAITAN PEROGOL DGN ALASAN MEREKA MASIH MUDA,WAKTU NAK ROGOL TAK IGT PULA SI SYAITAN DUA EKOR TU YG MEREKA MASIH MUDA JAUH PERJALANAN HIDUP MEREKA SEBAB DAH GILA SEKS WAKTU TUKAN. AKU TAK PAHAMLAH DGN SISTEM PERHAKIMAN NI. AKU MALULAH NAK CKP KAT KWN2 BKN ISLAM AKU MEREKA TANYA AKU TAK DOSA KE DUA SYAITAN PUNYA PERBUATAN APA HARUS AKU JAWAB PADA MEREKA.

    ReplyDelete
  17. Jantan butoh kecik gatal nk mampus kote br besar tikus ada hati nk rogol org....budak2 mcm ni yg bahaya ni perangai mcm pukimak butoh kecik..punya babi ...pandai tp jahat mcm2 idea drg ni ada... Lps kan pun bahaya lps ni tah apa2 lg drg akan bt dasar babi mcm ni ptt bg hukuman jentik telur sampai mati....

    ReplyDelete
  18. Jangan bebaskan perogol! Nanti jadi macam ahli PKR! Menteri Meliwat Dalam Negara Datuk Seri Anwar Ibrahim.

    ReplyDelete
  19. perdana menteri mmg tak da kuasa tp org dh tak takut...mesti dibebaskan atas dasar politik..pemain negara lg...kebodohan najib mmg terserlah..dgn gred3 spm nya ahli sukan normal yg merogol dibabaskan..ahli sukan yg cacat dan dpt pingat perak di cacatkan lg....yg normal dpt pencen..yg cacat tk di iktiraf....semoga dia dpt cucu cacat ,.kalau blh meteri sukan tu dpt ,semoga dia tahu mcm mna nk bersukan bila cacat

    ReplyDelete
  20. Woi pukimak2 punya penyokong pkr krg tak yah lah nk salah kan kerajaan ni keputusan makamah.... Mak bpk keg tak ajar ke asal bodoh sgt.... Ni salah budak konek kecik butoh gatal tu salah kan drg bkn kerajaan.....babi lg pandai dr penyokong pkr ni semua

    ReplyDelete
  21. PELAJAR YG TUJUK PUNGGUNG PADA GAMBAR PM HAKIM JATUHKAN HUKUMAN BUANG KOLEJ, SEKURANG2NYA PELAJAR TAK ROGOL ANAK DARA ORG SEPATUTNYA PELAJAR INILAH YG HARUS DIBERI PELUANG KERANA CERAH MASA DEPANNYA. MUNGKIN PELAJAR INI DIHASUT OLEH PIHAK PAKATAN HARAM DGN TERUKNYA TANPA FIKIRAN WARAS KOT PELAJAR INI BERTINDAK PADA MASA ITU. YG INI HAKIM BAGI HUKUMAN BERAT SAMPAI GELAP MASA DEPANNYA, INIKAN PULA KESALAHAN MEROGOL BOLEH BEBAS KERANA CERDIK LANGSUNG TAK MSK AKAL BODOH PUNYA HAKIM BIAT KEPUTUSAN INI.

    ReplyDelete
  22. Aq rasa mcm nk jentik telur sekor2 budak2 ni taw.....babi pukimak anak haram sial.... Mati nnt ko tau lah sial

    ReplyDelete
  23. berapa byk menteri umno main pouan lepas gitu jr..rahim tamby chik sapa tk kenal...sekarang bukan ahli politik pun merogol lepas..nk jaga sukan nya hal..najib2.pikir la.jgn dok sibuk felda jr

    ReplyDelete
  24. aku rasa lepas aku pun dan jadi perogol mcm mereka sebab dapat free maa, mcm2 saiz, mcm2 bangsa, bila aku kena tangkap aku boleh bebas sebab aku ni pun terpelajar dan cerah masa depan aku.

    ReplyDelete
  25. Pukimak punya sial anon4.23 apa yg ko bodoh sgt ni keputusan makamah bkn pm jita mmg dasar jilat telur cina ko ni benda salah semua ko bampak salah kerajaan kan...ko tu bodoh mcm babi hutan ada hati nk kutuk pm...dia ada kaco telor bpk ko masa main ke? Nap nk salah kan dia....ko ni mmg dasar anjing cina yg mkn taik babi....

    ReplyDelete
  26. makin ramailah PEROGOL dan PELIWAT lepas ni memang susah nak selamatkan maruah kita sebab depan belakang mereka nak taruh kita. OMG pls help me before become their victim.

    ReplyDelete
  27. Jom kita rogol rogol kak bedah

    ReplyDelete
  28. nmpk sgt kebodohan sistem perundangan berlaku tetapi yg melibatkan sensitiviti...bodoh giler org rogol bole lepas.

    ReplyDelete
  29. emmm do something jgn asik bg hakim ambik keputusan tak adil... Dah byk aku dgr hakim tak adil ni... Kdg2 org tak bersalah kena yg salah lps.. Baik kerajaAn campur tgn dlm urusan ni klu tak kerajaan jugak yg akan dipersalahkan dgn ke bodohan hakim di negara kita ni

    ReplyDelete
  30. what the fuck is this, no place is save for women now cause the guys can do anything to women now days but them can freedom from the fault their do cause judge will said later that boys have future and clever that why can release from the jail

    ReplyDelete
  31. Ni br ckit... Klu anwar jd pm kes rogol liwat main apa semua dihalalkan masa tu tak yah g makamah pun

    ReplyDelete
  32. itu mmg pasti..bontot pun bole baham..lg la...rupa pun dh menggambar perangai...?binatang pun tak mcm tu..

    ReplyDelete
  33. Anwar bebas... Perogol bebas... Bersih dihalalkan... APA KEJADAH NI? APA NAK JADI DENGAN MALAYSIA? NAK TUNGGU LEPAS SEMUA ANAK DARA KENA ROGOL BARU NAK AMBIL TINDAKAN KE? JANGAN JADI BODOH! Nak tunggu ahli keluarga kita kena baru nak sedar? Bertindak sementara boleh! Kalau betul dia pandai dia boleh berfikir dengan baik.. kenapa merogol? kata pandai? sila ambil tindakan! jangan kira muda tua! pandai bodoh!

    ReplyDelete
  34. aku rasa lepas ni wajib kerajaan campur tangan dalam sistem perhakiman negara kerana bila HAKIM buat keputusan salah rakayt salahkan kerajaan dan PM.

    ReplyDelete
  35. najib ni ada masalah leader ship..penasihat dh jd punahsihat....mungkin dia segan sebab ada dlm barisan kepimpinan dia yg kaki betina saai skrg tu

    ReplyDelete
  36. rogol bwh 15 tahun mmg madotory bersalah either rela atau tak..sebb bawah umur....mesti hakim ni atau ada tangan ajaib yg bg belas...tk logik lsngsung rogol budak bole lepas...jgn2 org yg buat keputasan atau memberi arahan tu ada something

    ReplyDelete
  37. Apa lancau kau mengarut? anon 4.40?

    ReplyDelete
  38. Pembetulan: Kes ahli sukan tu BUKAN kes rogol yer anak2 semua. Ini adalah hubungan suka sama suka. Budak perempuan tu kantoi sebab dia tulis dlm diari dan bapa dia baca & buat repot polis. Kategori rogol kena ada paksaan bukan sukarelawan mcm kes ni. Untuk pengetahuan semua, budak sukan ni masih berkapel dengan budak yang sama. Tak payah nak meroyan kalau tak tau cerita betul.

    ReplyDelete
  39. Tak kisah la dia hebat mcm mn pun salah tetap salah n harus kena hukum. Pembangkang ni pun satu vavi, masa aljuburi lepas ari tu xnak pulak kata itu sbb pengaruh najib.

    ReplyDelete
  40. aku btl2 tak paham dgn keputusan HAKIM ni kenapa blh jadi mcm ini.

    ReplyDelete
  41. Padan muka dgn budak tunjuk bontot tu kena buang kolej. Itu lah... dengar sgt ckp puak2 DAPig tu, skrg sndri yg susah. Ada kit siang dtg tolong? Ahaks!!

    ReplyDelete
  42. JANGANLAH GALAKKAN ANAK JADI HAKIM SEBAB JIKA SILAP JATUH HUKUM MAKA HAKIM AKAN DIHUMBAN KENERAKA JAHANAM. MCM SEKARANG BANYAK HAKIM YG BERTINDAK DGN MENYOKONG ORG YG BERSALAH. MAKA BALASAN DOSANYA ANAY BERAT. TUNGGULAH.

    ReplyDelete
  43. ..HEHE.. HAKIM2 BUAT KEPUTUSAN MENJELANG PELIWAT TEGAR MENANG PRU13 DAN BAKAL DITABAL PM BISEXUAL PERTAMA DI DUNIA.. KORANG PATUT BANGGA PE.. MASYARAKAT MADANI LA KATA KA.. TAKBIR!.. IDOP IDOP ! IDOP PELIWAT.. HANCUR HANCUR ! HANCUR MALAYSIA..

    ReplyDelete
  44. Bakal PM September pun lepas sebab cerdik dan pandai putar alam dan bakal jadi PM.

    ReplyDelete
  45. Anon September 8, 2012 4:45 PM: Rogol bwh 15 tahun mmg mandatory bersalah either rela atau tak..sebb bawah umur....kapel ke tak kapel bukan alasannya. kalu nak kahwin pun, salah tetap salah.

    ReplyDelete
  46. Yang pasti UMNO perogol rakyat takkan dibebaskan PRU 13.

    ReplyDelete
  47. 6.41 napa umno rogol mak ko ke?

    ReplyDelete
  48. Pendakwa Raya mesti buat rayuan dlm kes ini. Jadi kes ini belum selesai begitu sahaja. Kekadang tu mmg kita rakyat akan rasa marah tp entah kenapa kebelakangan ini Hakim2 tu mcm nk sabotaj kerajaan saja. Kes sebegini keputusan amat melukakan hati rakyat, saja nk buat rakyat marah. Pada hal hakim2 sebegini yg entah le tak tau nak cakap apa. Mereka ni bila bini atau anak perempuan mereka kena rogol baru nak terbeliak mata dan hati. Fed up dgn hakim2 yg dilihat cenderung buat keputusan yg khilaf

    ReplyDelete
  49. mahkamah bukanlah satu2nya pembela keadilan bagi manusia. bilamana mahkamah dah gagal, boleh juga cari keadilan sendiri. kadang2, dari masa ke semasa kita terdengar juga cerita tentang cerita2 cthnya : mayat lelaki dijumpai terbakar rentung dengan kemaluan dipotong.

    ReplyDelete
  50. kenap ulasan ko tak adil neh,...bagilah pencerahan kat rakyat yang elok,jalur lebar dibaca semua rakyat...

    ReplyDelete
  51. Kes rogol patut dihukum dengan sepatutnya... samada muda atau tua... pandai atau bodoh... Hakim yang jatuhkan hukuman lepas tu... sebangang2 manusia... !

    ReplyDelete
  52. Perogol memang salah dan harus dihukum. Peliwat kira ok dan tak setaraf perogol, sebab yang rosak pun dubur saje.

    Pembunuh yang lepas, apa cerita?

    ReplyDelete
  53. If dibenarkan kes ini didakwa dibawah hukum hudud, mungkin langsung tak de kes.dari awal lagi tak de saksi.diharap PAS dapat memberi ulasan atau jawapan alternatif yang sesuai.
    Kenapa sebagai seorang Islam tak didakwa dibawah kuasa bidang mahkamah syariah.
    minta maaf, jika kita retro tahun 90an dulu, anal sedara JFK, yaani Michael Kennedy diAmerika didapati tak bersalah didakwa dibawah kategori date rape.
    Alasan dan hujahnya hakim dan juri batangnya semasa perkara itu berlaku separa keras disebabkan mabuk, tak mungkin boleh ada penetrasi.Ha ha ha.

    ReplyDelete
  54. Ini tidak adil..........kami mahukan keadilan......

    ReplyDelete
  55. Para hakim kne brtggungjwb dgn kptusn yg diaorg buat dkt akhirat kelak psl kptusn yg diaorg buat kt dunia ni..sme la dgn progol kt dunia bleh la diaorg trleps dkt akhirat no way man...

    ReplyDelete
  56. menteri UMNO mana yang ada hubungan ngan budak bawah umur? Keadilan akan menjelma di PRU13, bilamana UMNO hancur ditolak rakyat

    ReplyDelete
  57. Keadilan akan menjelma jua insyaAllah dgn izin Allah swt... jika kebenaran pada UMNO... maka kekal lah ia berkuasa jua... takan ada sesiapa boleh mengatasi takdirNya... ! Sejahat mana kejahatan disembunyikan takan terlepas jua... daripada keadilanNya... ! Kerana zahir boleh ditunjukkan baik... tapi hatinya tetap jahat sejahatnya... !

    ReplyDelete
  58. aq mmg sngt x setuju dengan keputusan makamah,mereka x sepatutnye dibebaskan tanpa hukuman.
    mereka melakukan kesalahan dalam keadaan waras,mereka sememangnye patut dikenakan hukuman.
    hanya dengan alasan mereka budak2 yg cerdik dan masa depan mereka cerah so makamah membebaskan mereka,pesalah tetap pesalah.
    x kira la sapa org yg melakukan kesalahan,hukuman wajib mereka terima.
    kalau dia budak cerdik,sudah pasti dia xkn melakukan perkara keji seperti ini dan merosakkan masa depan sendiri.
    hakim hanya fikir masa depan perogol,yg dirogol tu masa depan nye mcm mana.

    ReplyDelete
  59. cubalah janagn libatkan rasuah dan politik dalam hal macam nie..
    dah tahu mereka salah bagi jela hukuman..
    kenapa orang macam nie dibebaskan sedangkan kalu yang buat ini orang lain lama dah kena hentam...
    keadilan dan undang-undang negara untuk semua..
    bukan ada diskriminasi..
    pikir-pikirkanlah

    ReplyDelete
  60. mcm tak logik lgsglah perogol blh pulak dibebaskan sbb mereka cerdik dn masa depan cerah..
    tak msuk akal lgsglah.. salah tetap salahlah tak kisahlah msa dpn dia cerah ke gelap ke..ada aku kesah ke???

    ReplyDelete
  61. apa ni?? hakim ni mst dah kena sogok ngn anwar nie sbb tulah dia buat kptsn mcm ni.. tak adil lgsglh!

    ReplyDelete
  62. Oi pukimak punya unon 10.4 menteri bpk ko punya laki lah yg ada hubungan dgn budak jantan telur kurap ni.... Apasal ko bodoh mcm babi sunda sgt ni keja hakim bkn kerajaan tak kira lah menteri tu ada power besar mana pun tp apa pun drg tak blh buat sbb ni keputusan makamah di tgn hakim paham pukimak bodoh bebal... Nk jentik telur bpk ko je blh sial

    ReplyDelete
  63. Kak bedah ni tak abis2 nk jentik telur orang klu suka sgt nk jentik telur org g lah jentik telur najib tu,suruh dia didik rosmah tu pakai tudung supaya rambut kembang dia tu aku tak nampak sakit mata aku sial tgk rambut mcm berus jamban tu

    ReplyDelete
  64. KALAU TOK JADI KELUARGA MANGSA ROGOL TU, TOK TAK SALAHKAN PM. CUMA HAKIM JER YANG TERKILAF KOT..

    KALAU MAHKAMAH NEGARA MELEPASKANNYA KESALAHAN PEROGOL BEGITU SAJA, TOK RUJUK PULAK KE MAHKAMAH RIMBA.

    ANDAINYA MANGSA ROGOL TERAUMA SEPANJANG HAYAT. TOK PASTIKAN PEROGOL 2 EKOR TU SENGSARA JUGAK SEPANJANG HAYATNYA.. DALAM TEMPOH 44HARI SAJA RUMAH KATA PERGI KUBUR KATA MARI..

    P/S.. CAKAP BANYAK PON TAK BERGUNA, BIAR PUTIH TULANG DARI PUTIH MATA..

    ReplyDelete
  65. pakatan harami nie mmg x de kerja lain kerja nyer asyik nk fitnah pm jer...mmg bodoh pakatn pukimak nie...

    ReplyDelete
  66. Apa kita nak bising2, serahkan saja penyangak dua ekor tu pada keluarga perempuan yang dirogol tu untuk dihakimi, Malaysia bukan luas sangat mereka nak lari kemana?

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!