PANAS BERAPI! ANWAR TERKENCING BILA BERDEPAN PERKASA KOTA SETAR!


Solat dan Tazkirah Maghrib di Masjid Al-Husin, Seberang Pumpong, Alor Setar, Kedah menjadi kecoh dan tercemar oleh kehadhiran Dato Seri Anwar Ibrahim tadi.

Kumpulan yang menggelar diri mereka "Gerak Khas Perkasa' menentang kehadhiran Anwar. Mereka berkumpul dan mempamerkan tiga banner bertulis "Perkasa Kota Setar menentang penggunaan masjid sebagai pentas politik" dan dua banner pula menulis "Jangan pecah belah perpaduan khariah Masjid Seri Pumpong".


Anwar sampai ke Masjid Al Husin sebelum maghrib pada lebih kurang 7:20 PM dan bertembung dengan 50 orang berbaju hitam yang telah berhimpun di perkarangan masjid. Puak ini menjerit menuntut Anwar supaya berhenti.


keadaan menjadi kecoh sebaik anwar berucap lepas solat Maghrib. Hadhirin di dalam masjid membalas jeritan perkasa dengan mengutuk mereka yang menyuruh Anwar yang membaca al Quran suruh berhenti.

Buta betul orang Pas yang tidak sedar bahawa yang nak bercakap itu bukan malaikat tapi anak syaitan yang menyamar berbaju melayu dan songkok.

Seperti biasa, Anwar suka bila kecuh-kecuh ini dan terus berucap. Katanya apabila orang membaca al Quran menjerit lah mereka. Ramai hadirin menyahut dengan takbir Allah hu al akhbar. Sahlah yang dalam masjid bukan kariah tapi ahli-ahli dan penyokong parti politik PAS.

Read more..

35 Responses to "PANAS BERAPI! ANWAR TERKENCING BILA BERDEPAN PERKASA KOTA SETAR! "

  1. TAZKIRAH DARI PELIWAT DAN PENZINA. !
    ISLAM APA NI ??

    ReplyDelete
  2. agak2 lah...dalam masjid tu.....biar ppihak berkuasa jer ambik tindakan.....

    ReplyDelete
  3. Pukimak betul la anwar ni,,, klu betul lah ko ikhlas nak berjuang demi Islam jgnlah mempergunakan agama utk kepentingna politik haram jadah babi ko tu... Naik meluat aq tgk... Mcm sial pukimak je.... Dahlah ceramah berbaur politik je... Ish.... Sudah n cukup2 lah tu....

    ReplyDelete

  4. Duduk dalam PAS pun dah serupa macam dalam selut.....PAS dah bersama dengan "puak menyondol" dan "Kerbau bawa lumpur"....bersih macamanapun dan tak suci....jadi terpaksalah berpura-pura suci, pendirian tak tetap dan tak di hormati..hudud tak kemana, negara kebajikan tah kemana, kejap nak jasi negara Islam, kejap nak dukung sekular.....macama-macam ada. Yang rasional dah lama angkat kaki. Itulah klu dah minum air kaki anwar bontot jd mcm tu la

    ReplyDelete
  5. PELIWAT DAN PENZINA BERI TAZKIRAH KAT MESJID ,!
    TAZKIRAH TENTANG APA, BAB APA.
    MACAMANA ORANG PLURALISMA BAGI TAZKIRAH ISLAM.
    PELIK PUN YA, TAK PERCAYA PUN YA.
    UMAT ISLAM SEMAKIN LEMAH PEMIKIRAN NYA.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. bn kalau buat program atau berpolitik dalam masjid/surau tidak pernah menjadi haram, tapi kalau pembangkang yang buat pasti haram, kecoh dan macam2 lagi. tak perlu pun sampai nak gaduh2 baling selipar semua... kita semua dah besar dah jadi manusia bertamadun, jgn sampai kembali ke belakang

    ReplyDelete
  8. PEMBANGKANG MUSIBAT MAKIN PANASSSSS!!

    WELLDONE DS NAJIB!!

    HIDOP TUN M!!

    HIDOP DS NAJIB!!

    HIDOP UMNO!!

    HIDOP BN!!

    MAMPOS PAKATAN RAPUH (PR) !!

    ReplyDelete
  9. Jangan tak percaya nanti satu gereja kristian besar, kuel Jindu tertinggi dan berhala Buddha.. akan didirikan di Putrajaya nanti bila si-Anwar ni..(walau dijauhi Allah) kalau berjaya tawan Putrajaya..jangan tak percaya..nanti kita semua menangis nanti!!!

    ReplyDelete
  10. aku org kpg masjid ni tgk cara perkasa ni ni akan menghancurkan umno dlm jangkamasa pendek. ketua cawangan terkedu nak jawab org kpg.

    ReplyDelete
  11. SYABAS Perkasa..syaitan Anwar Ibrahim lahanat tu memang hanya layak di humban ke lubang taik..

    ReplyDelete
  12. terima kasih Perkasa.Anda menambahkan lagi Undi PR..habislah Umno di Kedah..teruskan cara syaitan anda..nampaknya Perkasa nak menjahanamkan Najib dan BN..teruskan Perkasa..

    ReplyDelete
  13. hah!! si al juburi bg tazkirah??memang lahanat la al juburi 2...sedangkan diri mereka dia pun kotor dengan pelbagai dosa ada hati nak bg ceramah..cukup-cukup lah lebih baik dia bg ceramah pada kumpulan gay dia...dan cara menjuburi hahaha..sial punya al juburi

    ReplyDelete
  14. kalau anwar cerita pengalaman dia dengan china doll saya nak pi dengar.

    ReplyDelete
  15. anu war akan hidup lama,semoga kematiannya mcm ariel sharon...sakit xmati2..suka permainkan ayat2 quran utk kpentingan diri.menyamar sbg alim ulama d belakang bantai jantan n betina

    ReplyDelete
  16. Buat malu je,Parpu ko sepatutnya mengutuk benda2 bodoh macamni..jgn buat seperti satu jari dituding kehadapan 4 jari menghala ke diri sendiri.

    ReplyDelete
  17. ya seperti yang ku bilang dulu bvahawa ternyata ini zionis dan folower umno sama saja, gak ada beda nya agama mereka itu. jijik sekali ya perbuatan saitan umno ini ya. Bagemana umno zionis mau sukses dalam pemilu nanti kalo begini brengsek folower mereka. memalukan sekali suku melayu ini ya.

    ReplyDelete
  18. Napa lah drg ni suka sgt mainkan agama skrg ni tak takut ke mati nnt.....emmmm tak tau nak ckp apa tp bangsa yg kotor mcm ni tak tau lah bila nak bertaubat

    ReplyDelete
  19. kpd anon 11.48

    sape yang zionis krg ni??sapa yag gunakan agama dan rumah ALLAH sbgai tempat utk menipu??siapa lagi kalu bukan anwar al-juburi,lagi satu dia layak ke nak bgi tazkirah kat org lain??ngan prngai dia yg suka mliwat,kongkek chinadoll,kongkek isteri org..lebih baik dia mntk ampun dosa dia dulu ngan ALLAH,diri dia sndri pn xbtl,ad hati nak bagi tazkirah..ckp bab zionis..bukan anwar prnh ckp dia skong ISAREL kan??bdoh la kau ni..!!kau tu melayu yang memalukan,kau snggp gdai agama dan bgsa kau demi nak jadi anjing pada DAP!!

    ReplyDelete
  20. agama mainan politik pakatan

    PAS pernah berjanji untuk membubarkan PAS apabila UMNO melaksanakan hudud. Pada 2008, tiada dalam mana-mana manifesto PAS untuk melaksanakan hudud.

    Jadi, pada saat itu, PAS patut dibubarkan kerana PAS sudah lagi tidak ingin melaksanakan hudud.

    ReplyDelete
  21. memang patut apa yang perkasa lakukan..
    wei sudah-sudah la tu juburi oit..
    orang dah tidak mahu anda so tolonla berhenti berpura pura..
    ko berucap bagaikan syaitan bagi tazkirah agama..
    yang boboh dalam masjid plak bole plak menyokong...
    at kecoh je si juburi nie..
    agak-agak la dalam masjid kot..
    bila la ko nak kena kilat.. suka aku tengok

    ReplyDelete
  22. hakk tuiii..ceramah konon wei xsesuai langsung la anuar ..bagaikan penjenayah memberi ucapan pada polis..macam 2 ibarat ko setan bg ucapan dekat org..yang ucapan pulak diberikan kepada org2 PAS..ha elok sangat la 2..tapi yang aku angin ko main dalam masjid..sial la ko anuar

    ReplyDelete
  23. saya kira bapak anwar itu adalah pemimpin malaisia yang paling sesuaei untuk memimpin malaisia supaya lebih maju lagi ya. kayak Nabi yusof difitnah denagn hal zina tapi Alloh akan bersama belio kerna kesabaran dia yang ampuh gitu ya. Ternyata segala fitnah itu adalah bohong semua, yang bikin fitnah udah dihukum Alloh tapi Bapak Anwar saya kira masih sukses ya. Congratulate bapak anwar , semuga Alloh memberkati anda.

    ReplyDelete
  24. ramai pulak yg sokong anwar yea?buta mata ke buta hati?dh memg sah2 si anwar tu kaki putar belit yg slalu buat kecoh knape msh ada anjing2 kurap yg mesti nk sokong perjuangan karut pembangkang?buka la minda tu luas2 wahai anon2 pukimak..masjid tmpat org bt pahala bkn bt dosa dok cmpur aduk dgn politik.tu bknnye cara yg bijak ko nk tagih sokongan.

    ReplyDelete
  25. kalo menurut saya bapak anwar semakin dikasihi alloh kerna rame yang hazir pada pidato belio walopun zionis melayu umno terusan bikin onar ato jijik sama bapak Anwar. Saya yakin Bapak Anwar harus jadi Presiden Malaisia ya.


    http://muslimeen-united.blogspot.com/2012/09/ribuan-manusia-di-ceramah-anwar-di-alor.html

    ReplyDelete
  26. tolonglah anuar oii.. bnyk mna lg kau nak mempermainkan agama ha??
    takutlah sikit!! tak hbs2 nak mempolitikkn agama..

    ReplyDelete
  27. tak payahlah nak tunjuk baik anwar.. org naik meluat adalah bkn suka!
    org2 yg sokong kau tu sumenya org2 bangang bodoh and gila je!!
    sbb org yg waras mentalnya tak akn sesekali ikut kau tau tak!!

    ReplyDelete
  28. Kepada anak2 kariah bagi seluruh mesjid di Malaysia,bersedialah untuk bertindak jika anwar si peliwat dtg untuk mencemarkan kesucian mesjid kita.
    kita tidak mahu org2 fasik sial menjadi batu api melaga2 kan anak2 kariah, Kalau tidak boleh menyekat kehadirannya maka tindakan memutus bekalan elektrik adalah langkah terbaik.
    Sama2 kita jaga kesucian rumah Aallah,jauhkannya dari pengkhianat sial dan bapak lgbt.
    dasar manusia sial yg lahanat,syaitan sial yg bertopengkan manusia

    ReplyDelete
  29. ni mamat indon bangsat mana yg anuwar upah ni,tak kan rakyat malaysia dah tak da tuk backup anuwar yg sampai orang indon kena tolang.....sure indon ni dah biasa dimain bontotnye oleh anuwar,sebab tu dia cam celaka haramjadah datang backup anuwar si syaitan peliwat tu......indon gampang yg tak tau pe pun pasal kerajaan malaysia sibuk nak memburuk burukkan kerajaan

    ReplyDelete
  30. Masjid tu tempat beribadah tempat org bg ceramah agama bkn tempat politik, klu mcm ni lah cr pas pukimak buat jgn tergejut lah ramai yg takkan g solat kat masjid lg org meluat bila nak g beribadah di campur aduk kan dgn politik, makin menjadi jadi lah pukimak2 ni semua

    ReplyDelete
  31. Anak2 haram penyokong pas mmg sial, dah lari dd akidah mainkan agama sokong org yg tak sepatutnye....G masjid org cr pahala ni drg cr bala plak

    ReplyDelete
  32. pukimak engkau Indonesial BANGSAT!!!!

    ReplyDelete
  33. Dunia akhir zaman....munafik laknatullah berlagak mcm org alim, penipu/pembohong,peliwat dan penzina belagak kononnya dia sebenar anugerah Tuhan,kononya dia disayangi Tuhan...tapi apabila kemunafikannya sudah dibuka dan diserlahkan oleh Allah SWT maka semua yg diangan-angankannya tidak menjadi malah menjadi kebencian dan kutukan org ramai yg tidak mau lagi ditipu.

    ReplyDelete
  34. Aku lama tk blk kmpung ni..dah jadi mcm ni dah memberontak nk blk.dulu masjid ni tk jdi mcm ni.ni sejarah la al juboqq msk kg.klu nk berpolitik d masjid tolong letak jawatan.kami nk mssjid kami bebas politik.jgn pecah belah anak kariah.

    ReplyDelete
  35. astaghfirullah al-aziim..
    kita ni kena muhasabahlah diri sebelum berkata-kata atau menulis.
    orang Melayu memang hebat, tapi lagi hebat kalau berbudi bahasa, elok pekerti, hormat-menghormati.

    nak mengata, nak mengutuk biarlah berpada-pada, takut berbalik kena pada diri sendiri. mana kita tahu kan.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!