MAMPOS LU NGEH! SUDAH ADA 30 LAPORAN POLIS PASAL LU HINA ISLAM!

Lagi laporan polis dibuat terhadap Pengerusi DAP negeri Perak, Datuk Ngeh Koo Ham berhubung kenyataannya di laman sosial yang mempersoalkan usaha dan tindakan umat Islam menentang filem Innocence of Muslims yang telah menghina Nabi Muhammad SAW.

Bertempat di Balai Polis Kampung Rapat, dekat Medan Gopeng, hampir 30 laporan polis dibuat oleh badan bukan kerajaan (NGO) dan orang perseorangan terhadap Adun Sitiawan itu, diketuai oleh Pengerusi Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung (JKKK) DUN Sungai Rapat, Alang Abdul Rahman Ahmad Nazri.

Bercakap kepada pemberita selepas itu, beliau berkata, sudah tiba masanya kerajaan di bawah pimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak mengambil tindakan tegas terhadap Ahli Parlimen Beruas itu kerana mengeluarkan kenyataan yang menyentuh sensiviti umat Islam di negara ini.

“Kita ingin nasihatkan beliau supaya jangan buat bising kerana kita tidak penah menyentuh agama lain.

“Harus diingat, bangsa asing juga seharusnya menghormati agama Islam,” katanya lagi.

Read more....

30 Responses to "MAMPOS LU NGEH! SUDAH ADA 30 LAPORAN POLIS PASAL LU HINA ISLAM!"

  1. harap2 mamat cina ini akan insaf dan memohon maaf pada semua umat Islam...

    ReplyDelete
  2. aku jatuh cinta dgn UFB yg cute itu. Kalu dia kentut, bunyinya masih prett!! menunjukkan masih dara. Alangkah sedapnya lubang bontot UFB yg sempit & kuat kemutannya. Jauh lebih sedap dpd burit saiful & si babi tua kak bedah. Bau taik dia pun harum semerbak. maklumlah ustaz muda gitu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Babi pukimak ko lah ingat jubor ko tu wangi sgt ke??? Dah lah suka main tala merata tempat silap2 dlm jubor ko tu dah penuh cacing...

      Delete
  3. apa guna report polis bertan-tan kalau masih terus dihina. dalam soal menghina islam dan nabinya, umat islam harus rela mempertahankan dgn nyawa mereka. mari kita tangkap dan bunuh je si bangsat tu. takut dgn sikafir bangsat tu?

    ReplyDelete
  4. Drg ni dah lebih2 lah... Kita hormat agama lain tp drg tak hormat agama kita mmg sial lah drg ni

    ReplyDelete
  5. mamat cina babi ni patut kita hantar balik ke cina utk bela babi je.. menyusahkan ramai org kalau dia ada kat sini.. tapi aq rasa klu hantar dia balik ke cina confirm dia akan menyesal punyalah sbb kat cina tu dia mmg akan dipandang hina .. kedudukan dia lg bawah dari babi yg nak kena sula.......

    ReplyDelete
  6. we'll wait n see what gonna happen to him in few days......

    ReplyDelete
  7. pukimak babi cina haram jadah la cina babi ni......

    ReplyDelete
  8. Cuma nak tanya org kita yg doh merendahkan dan meremehkan hudud tu kita tak buat apa-apa ke?

    ReplyDelete
  9. sial punya cina gampang,pe hak dia nk hina agama islam.
    kita ada hina ke agama lain,kita hormat je agama mereka and kenapa mesti mereka nk hina agama islam.
    cina sial ni besar kepala sampai hina islam sebab PASial la,mereka duk sokong sngt dengan DAP kafir harbi tu sampai mereka ambik kesempatan.
    dah jadi macam2 pun PASial masih sokong DAP kafir harbi,sial betul pASial ni.
    cina sial ni dah hina islam pun PASial tetap duduk diam dan mempertahankan DAP kafir harbi tu,biar pe pun jadi kat islam yg penting PASial dapat kuasa coz tu matlamat PASial.
    dasar manusia sial yg yahudi,manusia hipokrit yg lahanat

    ReplyDelete
  10. perh brader,cina haramjadah ni dah melampau.....pernah ke umat islam kat malaysia ni hina agama si cina ank haram tu,kenapa mesti cina giler kafir ni nak hina agama islam kita brader.....PAS kata orang orang DAP ni dah mereka dah berjaya didik pasal agama islam,sekarang ni pe cer brader.....nampak sangat PAS ni kaki menipu,sanggup buat apa pun tuk dapatkan putrajaya.....celaka haramjadah betul PAS dan DAP ni,terutama sekali cina kafir harbi yg menghina islam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org cina mmg sial dahlah tak hormat dengan orang ini kan pulak agama dia orang mmg gampang...

      Delete
  11. MARI RAMAI-RAMAI SEMUA JEMAAH PERGI PROTES KE IBU PEJABAT DAP-, IPOH LEPAS JUMAAT ESOK!!

    ReplyDelete
  12. Dap sial ni dah over lah plak aku ckp angin lah bila drg memperlekehkan agama islam.... Pas pukimak napa duk diam lg? Napa tak mempertahankan agama sendiri..... Mana blh mcm ni lah pasial klu ko btl2 berjuang utk agama bt lah btl2 klu tak tu jgn lah main kan agama kita.... Ye pun gila kuasa jgn jadi munafik

    ReplyDelete
  13. Kita kat malaysia ni satu malaysia... Kita hormat agama msg2 tp ni bila drg tak hormat agama kita mmg aku angin lah....over plak cina2 babi ni semua mmg tak blh bg muka...elok bg kaki je

    ReplyDelete
  14. YA SAYA KIRA SETAN MELAYU HARUS BIKIN REPOR YA TAPI SETAN MELAYU HARUS JUGA REPOR SAMA ITU BAPAK CUA SIONG LIK YA KERNA DIA SAMA SAUDARA SAMA SETAN MELAYU KAYAK ADIK ABANG ORANG MALAY BILANG KASIAN YA SUKU MELAYAU.

    ReplyDelete
  15. cina komunis sekor ni patut dipijak2 jer! dok kat malaysia, dikelilingi masyarakat melayu-islam, tapi tak sensitif langsung ngan islam. cina celako!! kalu tak suka pun tak payah lah nak komen2, dok diam2 je lah. memang dasar komunis, anti melayu-islam!

    ReplyDelete
  16. HALAU JE CINA-CINA YANG TERLALU KURANG HAJAR NI YANG SUKA MEHINA AGAMA ISLAM MAKIN LAMA MAKIN KURANG HAJAR PULAK BANGSA PUKIMAK NI..

    ReplyDelete
  17. Nampak kak bedah gak yg paling over dalam ni pun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada aq jentiq telur datuk ko ke? Yg ko nk kisah pasal aq kenapa babi pukimak anak haram

      Delete
  18. nabi kita dulu zaman die hidup pikir tentang umat-umatnya iaitu kita sekarang..
    sampai sebelum wafat pun beliau doa lagi supaya dikurangkan kesakitan untuk dicabut nyawa...
    tapi kita sekarang apa tanggungjawab kita dalam mempertahankan beliau??????
    cina sial nie patut diberikan hukuman setimpal sampai mati pun die ingat...
    ayauh umat-umat nabi bangun menetang sial-sial yang menyokong menghina nabi kta

    ReplyDelete
  19. tidak guna kita melalak je cina sial nie kita kena ajar cukup-cukup..baru die tahu kekuatan org2 islam..

    ReplyDelete
  20. bangsa cina jadi kurang ajar sekarang kerana ada bangsa melayu yg mengajar cina supaya kurang ajar. melayu ni sokong cina, ampu cina untuk dapat kuasa. melayu mana yg kurang ajar tu? melayu dalam dap, melayu dalam pkr, melayu dalam pas terutama ketua pembangkang, anwar berahi!

    ReplyDelete
  21. Mmg kurg ajar btllh cina gampang nie..
    Sdp2 die je nak menghina islam!
    Kita slagi blh hormat agama lain tapi depa,sng2 je nak menghina agama Islam!
    Sial btl!!

    ReplyDelete
  22. Aku rindu komen kak bedah yg panassssssss...

    ReplyDelete
  23. Sapa yg rindu kat aq tu... Mai suni aq jentik telur ko ckit bg hilang ko punya rindu tu

    ReplyDelete
  24. Jgn bg muka kt cina... Mulai hari ni kt ajar cina ckp2

    ReplyDelete
  25. Amat sedih Nabi Muhammad selalu dihina dari dulu hingga sekarang dengan tak habis-habis. Kenapa Allah yang maha kuasa tidak datang tolong dia ?

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!