MACAM BABI KUBANG! EXCO PAS KEDAH SAMUN DUIT AHLI PERNIAGAAN CINA LEBIH RM1 JUTA!!!

Kalau ada yang kata PAS tu bersih, maksum, suci dan seangkatan dengannya, aku rasa orang tu memang dah tak waras. Mesti ada wayar dalam otak dia yang sudah putus atau sudah lapuk.

Hakikatnya, para pemimpin PAS yang tak pernah ada kuasa selama ini, bila diberi kuasa, samalah diorang macam babi jumpa kubang. Tengok di Perak masa Fuckatan Harami perintah 11 bulan dulu, cukuplah. Habis tanah negeri diberikan begitu sahaja kepada puak-puak komunis yang ada pertalian saudara dengan Ngeh dan Nga.

Ni kat Kedah pulak...

Korang bacalah sendiri.

Rata-rata, kalau di Alor Star terutama sekali yang kerap rapat dengan Wisma Darul Aman banyak mengetahui kisah seorang Exco Kedah dari PAS yang menyakau duit seorang ahli perniagaan berbangsa Cina dalam usaha ahli perniagaan tersebut mendapatkan sebuah lombong bijih besi di Kedah. 
Ahli perniagaan tersebut telah digula-gulakan dan diberi jaminan kononnya untuk mendapatkan lokasi bijih besi bagi tujuan perlombongan, dia perlu mengeluarkan 'perbelanjaan dalaman' kepada Exco terbabit. Jumlah 'perbelanjaan dalaman' atau lebih tepat lagi RASUAH nilainya jutaan ringgit. 
Dengan 'perbelanjaan dalaman' itu, jaminan diberikan proses untuk melombong bijih besi akan dipercepatkan dan kebenaran akan diberikan tanpa banyak soal. 
Dipendekkan cerita, setelah lebih RM1 juta 'perbelanjaan dalaman' diberikan, ahli perniagaan tersebut masih lagi nganga. Exco berkenaan telah pun menghantar orang-orangnya untuk menuntut baki 'perbelanjaan dalaman' walhal surat kebenaran dan permit melombong tetap tidak dikeluarkan. 
Antara sebab yang menyebabkan surat kebenaran tidak diberikan ialah GANGGUAN SPRM, selain lokasi perlombongan bijih besi yang tidak sesuai dan terletak di atas tanah persendirian. Selain itu, beberapa lokasi lain yang dicadangkan kepada ahli perniagaan itu pula, tidak mendapat kebenaran daripada JPS, JAS mahupun status tanah yang belum ditukar.
READ MORE...

30 Responses to "MACAM BABI KUBANG! EXCO PAS KEDAH SAMUN DUIT AHLI PERNIAGAAN CINA LEBIH RM1 JUTA!!!"

  1. duit dan perempuan.. serban besar dulang pun terbarai... cuma bezanya org mcm ni pandai berlakon bro..

    ReplyDelete
  2. nak tau babi mana yang pegi ke kubang tu..hang pi tanya pahrolrazi!!

    hang kenai ke dak..?

    Tu lah yang lawan tokeh dia..MB Kedah.

    ReplyDelete
  3. itu cili ada lagi ka kawan..?

    ReplyDelete
  4. INI LA MAKSUD TUN. MALAIKAI YANG TIDAK DIKETAHUI. NAMPAK JA BAIK, TAPI MENGALAHKAN SYAITAN

    ReplyDelete
  5. Memang PAS Syaitan yg berpura2 depan kita mcm malaikat.. itu juga maksud Tun M yg aku paham!

    ReplyDelete

  6. Awat depa tak makan teghus babi hah..

    ReplyDelete
  7. Pasial mmg bpk segala syaitan tp dpn org berlakon mcm dia baik sgt mcm malaikat.... Aku geram btl lah dgn pas sbb suka mainkan agama

    ReplyDelete
  8. Tun m maksudkan pasial ni pukimak babi kaki pura2 tp penyokong pas yg bodoh mcm pas gak buat2 paham benda lain plak konon tun m kata umno syaitan pas malaikat padahal drg tu dajjal besar drg tak sedar diri... Aku respek umno sbb drg tak hipokrit dpn ckp lain blkg laun drg jadi diri drg yg sebenarnye...

    ReplyDelete
  9. Pas babi rela tanggung cona makn babi dr bg melayu makan

    ReplyDelete
  10. Cina babi cina babi cina makan babi mcm anjing

    ReplyDelete
  11. Pas sial pasial pas sial mcm anjing

    ReplyDelete
  12. alamak ahli UMNo buat apa lam gambar tu? Merodok duitrakyat lagi la. Babi hutan punya UMNO

    ReplyDelete
  13. Babi lah pas n pakatan ni semua dpt kat drg semua drg bg kat cina pukimak je... Melayu bangsa drg sendiri merempat... Tu pun babi2 tu tak sedar lg masih blh sokong parti pukimak tu

    ReplyDelete
  14. kelly eng jgn bisinglah. baru petang tadi kau makan sup usus babi.

    ReplyDelete
  15. Standard lah der PAS.. dah dapat kuasa lupa diri...

    ReplyDelete
  16. pas kalau pasal duit dan betina memang seduit pon tak boleh percaya.. usahkan dengan cina..kawan sendiri pon dorang kapor bersih.. cakap berdegor2 berak atas gelegor, nak tau itulah perangai sebenar pas ngok ngek..

    ReplyDelete
  17. sangat sedih, sehingga mengalir air mani ini. dr m dah kata umno tu syaitan, masih jugak korang tinggal dlm kandang umno.

    ReplyDelete
  18. Ditelan mati Karpal,
    Diluah mati Lim kit Sial.

    ReplyDelete
  19. ISU NGEH KOO HAM.....
    KENAPA NIK AZIZ DIAM
    KENAPA HADI AWANG DIAM
    ADAKAH MEREKA PERTAHAN ISLAM
    ATAU MEREKA MUSANG BERBULU AYAM
    BERJUBAH KESANA SINI, TAPI ROKET DIKEPALA
    JELAS SIAPA MEREKA SEBENARNYA.
    KENAPA NIK AZIZ TAK DOA NGEH PECAH PERUT
    WHY INSAN ISLAM NAJIB RAZAK DI DOA PECAH PERUT
    APA SI AZIZ N SI HADI SAYANG DAP LEBIH DARI ISLAM
    ATAU MEREKA RELA JADI ANJING SURUHAN YANG DIUMPAN DGN TULANG BABI YANG BUSUK
    PENGIKUT PAS HARUS SEDAR HAKIKAT INI
    MEREKA BERJUANG UNTUK KUASA POLITIK, BUKAN PERTAHAN ISLAM.............HANCUR PAS N DAP

    ReplyDelete
  20. PAS mmg dh lingkup la bro....xyh smbng bnyk

    ReplyDelete
  21. Dh mmg di aspect pun oleh org melayu mcm nie asl dpt duit ngn betina je sgp gadai negara tuk puaskan nafsu yg sekejap aaje.....mcm nie nk pimpin negara?
    hancur dlm mse 1 hari

    ReplyDelete
  22. MMG SAH MCM BABI!!
    NIE LA DIE MELAYU!
    DAH LA PAS PARTI ISLAM TAPI PERANGAI MCM KAFIR!

    ReplyDelete
  23. PASial mmg sial,mereka hanya menggunakan agam tuk selindungkan kejahatan mereka.
    org@ PASial ni kaki duit dengan betina,mereka sanggup buat ape saje tuk dapatkannye.
    dasar manusia sial yg lahanat

    ReplyDelete
  24. NAMA SAJA PARTI PAS ORANG LAIN BUAT SALAH NANPAK JE KALAU DIA ORANG SMUA OK SUDAH LAH SENDIRI PUN TAK BETOL KALAU DAH AJARAN SESAT. SESAT JUGAKLAH

    ReplyDelete
  25. parti pas semua wayang belake orang kasi wang sapu kasi perempua hamtam halal ka dosa ka belakang kira yang penting nikmat...

    ReplyDelete
  26. apalah nak jadi orang suruh pergi bertaubat depa pulak makin hari makin banyak benda haram dok buat....
    cukup hairan lah dengan dorang nie...
    tidak tahu apa sebenarnya yang mereka inginkan...
    wei ingat la sikit takut la sikit dengan allah

    ReplyDelete
  27. Pas manusia bertopengkan syaitan gunakan agama utk menagih kasih dr org ramai bla lah lu

    ReplyDelete
  28. Pas parti penipu rakyat.. Dpn baik blkg mcm babi duk sondol betina2 cina mkn babi tu...

    ReplyDelete
  29. Pas suka sgt mainkan agama tak tau apa nk jd dgn drg tu....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!