KUNYIT HANGIT! MARI LIHAT BETAPA HARAMJADAHNYA ANWAR NI!

Dua hari lepas di Melaka kita dikejutkan dengan tindakan ganas pengawal peribadi Anwar Ibrahim yang mengacukan pistol kepada orang ramai yang tidak bersenjata.

Semalam di Ampang Anwar Ibrahim pula mengumumkan tindakan samseng yang akan beliau lakukan pada hari pembuangan undi PRU 13 kelak.

Dipetik dari antarapos.com

AMPANG: Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim terus menaburkan janji-janji 'bulan dan bintang' semasa ceramah beliau di Ampang malam tadi, suatu tindakan yang boleh dilihat sebagai membuai mimpi kepada rakyat di negara ini.

Beliau yang berucap dalam ceramah ketika menjadi tetamu jemputan sambutan Aidilfitri Parlimen Ampang di Taman Kosas hari ini masih mengulangi janji kepada rakyat mengenai penurunan harga minyak, kebebasan media serta pemansuhan pinjaman Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN).

"(Setelah) 24 jam ambil alih, kita akan lakukan, harga minyak seluruh negara diturunkan. Media bebas untuk tanya kepada sesiapa, (lebih-lebih lagi) Ketua Pembangkang (ketika itu) Datuk Seri Najib.

"Kita akan mansuhkan PTPTN.. Bagi pendidikan percuma kepada semua dari sekolah rendah sampai kepada universiti."

Selain daripada itu beliau turut membayangkan dirinya sebagai bakal Perdana Menteri negara turut berimaginasi untuk menggunakan kuasa diktator untuk mengarahkan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) agar mengumumkan 'kejayaan' beliau menawan Putrajaya dalam pilihan raya umum ke-13.

"Jam 2.30 petang, saya akan hubungi Tan Sri SPR, (dan berkata) Tan Sri, saya dah dapat keputusan. Saya bagi peluang setengah jam, umum cara teratur dan telus. Kalau tidak, kita ambil tindakan serta-merta kepada seluruh pihak SPR," tambahnya.

Bagaimanapun beliau enggan mengulas ketika diaju pemberita mengenai isu tidak mengangkat tangan ketika bacaan Rukun Negara pada malam ambang kemerdekaan anjuran negeri Selangor baru-baru ini.
Belum berkuasa lagi dia dah tunjuk ciri-ciri seorang diktator, bayangkan jika dia berkuasa kelak.

House PK: Ini nukilan RBF Online. Belum pun berkuasa lagi si peliwat ni dah mula meracau, sial la peliwat ni. Makin lama makin menjadi-jadi gilanya ni.

43 Responses to "KUNYIT HANGIT! MARI LIHAT BETAPA HARAMJADAHNYA ANWAR NI!"

  1. Pusat mengundi tutup pukul berapa? 2.30ptg dah tau keputusan undi? Bodo punya penasihat....patut la yg dok ikut pun bodo2 belaka........jgn mimpi la nak menang.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuan penasihat 25%... ha ha ha ha

      Delete
  2. kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah.masalahnya sekarang bukan setakat si ketua penipu suruh kita semua bermimpi bulan bintang.dia sendiripun bermimpi jugak rupanya nak jd PM.BODO SUNGGUH LA.kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah.

    ReplyDelete
  3. sembang lebaattt... takpa2 tada masalah... semau pun suka sembang lebaaat...

    ReplyDelete
  4. Penipuan UMNO sentiasa tahap monyet. Rakyat semua tahu pengganas yang menggunakan keganasan itu ialah UMNO. Rakyat celik bukan buta.

    ReplyDelete
  5. BABI YG GILA BAYANG..

    ReplyDelete
  6. Dalam masa 24 jam polisi akan diubah, perlembagaan akan diubah, Keputusan penting hanya dibuat dalam masa 24 jam tanpa kajian, data, nasihat, bayangkan apa akan terjadi, dalam masa 24 jam gerai melayu akan diroboh, pasar malam akan ditutup, kakitangan kerajaan melayu akan diberhentikan, cina india akan ditambah, nak bina surau minta kebenaran kafir, kuil tumbug macam cendawan, harta kerajaan akan dilelong, rumah urut akan bertambah, rumah mewah akan bertambah, orang melayu hidup merempat, akhirnya balik kampung, raja dan sultan akan disingkir, negara jadi kucar kacir, rusuhan akan berlaku. maka bala pun tiba.

    ReplyDelete
  7. Klau dah jadi memteri rasanya bnyak yang mati kena tmbat dengan kuncu-kuncu anwar plak. Malaysia jadi dunia maut kalau sapa yang tak turun kata anwar pulak so jadilah dunia mafia sebab anwar memteri samsing

    ReplyDelete
  8. Dap mesti mau memerentah, PKR dan PAS hanya pak turut.

    ReplyDelete
  9. Anwar berjanji ikut sedap mulut je, Lihat lah kg buah Pala, Amwar berjanji selesaikan masalah penduduk dalam masa 2 minggu selepas menang, jika tidak jangan panggil dia Anwar. apa jadi selepas menang, dia lupa apa yang dia janji. Rakyat rang merana.

    ReplyDelete
  10. macam ni nak jadi memteri sekarang ni pun dah macam samseng. .. banyak yang matilah nanti rakyat malaysia bila anwar yang memerintah fikirlah rakyat malaysia layak ke dia memjadi memteri kalau sekarang ni pun cuba nak membunuh orang fikirlah masak-masak

    ReplyDelete
  11. Melayu jangan lupa diri, Keselesaan yang dinikmati sekarang perlu disyukuri dan dijaga. Jangan sampai nak minum air segelas pun susah. Masa itu tak guna lagi menyesal.

    ReplyDelete
  12. Melayu mudah lupa... Mcm nilah pukimak anwar bontot ni ... Mcm haram jadah babi sial.. Belum apa2 lg dah gila kuasa.. Babi betul klu dia dah jd PM nnt.. Confirm rakyat akan jd hamba abdi dia nnt....

    ReplyDelete
  13. Melayu mudah lupa... Mcm nilah pukimak anwar bontot ni ... Mcm haram jadah babi sial.. Belum apa2 lg dah gila kuasa.. Babi betul klu dia dah jd PM nnt.. Confirm rakyat akan jd hamba abdi dia nnt....

    ReplyDelete
  14. Aku tak sedih kalau melayu miskin harta kerana keadaan yang membuatkan kita terus miskin, tetapi bila miskin maruah dan harga diri aku amat terkilan kerana orang melayu kampung ramai yang miskin tapi ramai melayu2 miskin ini memusuhi kerajaan sekarng yang berusaha untuk meningkatkan taraf hidup mereka. Sudahlah miskin tida bermarauh pulak alahai teruknya melayu ni....Cuma lihat serata dunia adakah sesuatu bangsa itu menjadi maju kerana dibantu secara total oleh orang yang bukan sebangsa dengan mereka tidak ada bukan, walaupun sama2 beragama islam nanum masing2 mengutamakan bangsa sendiri dulu,lainlah dizaman nabi dulu keimanan mereka berada ditahap tinggi. Bangsa kita sendirilah yang akan membantu secara total bangsanya...oleh itu buat kaum melayu hanya UMNO dan Bn sahaja yang dapat membantu orang melayu kini dan selamanya, bangsa lain membantu juga tapi hanyalah memenuhi tuntutan bermasyarakat sahaja.

    ReplyDelete
  15. baguyz , bapak anwar udah kasi goyang sama itu petinggi umno ya. Saya yakin Pak Anwar akan memimpin malaisia dengan adil . Saat ini petinggi umno udah mau lari ke luar negeri kerna takut dibekok warga malaisia. Congratulate ya bapak anwar kerna anda adalah pejuang rakyat.

    ReplyDelete
  16. Babi sial la anwar ni... Pantat pukimak la.. Aq pelik la naper ramai yg sokong mamat ni... Dah la mcm haram jadah sial babi ..... Takkan la penyokong PR x sedar2 lg yg diorang tu hanya babi je di mata anwar tu... Nak tunggu kena cucum hidung dulu ke baru sedar???

    ReplyDelete
  17. itu kerna nya folower umno hauan pake mobil kancil sama mobil potong saga ya. ketimbang bapak menteri pake mobil merc samam itu Bmw. Warga malaisia harus kasi kuburan itu Partai perampok ya. Goblog lho folower umno ini , kasus kecil ini pun gak mau ngerti ya. Gak standar lho.

    ReplyDelete
  18. UMNO makin lama makin bodoh dan mati kutu. Tak dak modai. Saat pupus hampir tiba.

    ReplyDelete
  19. sial punya anuwar peliwat,belum apa2 dah tunjuk belang.
    dia ingat ni negara bapak dia ke sial,bagi masa setengah jam untuk umum keputusan.
    berangan2 lebih si peliwat sial ni,jgn harap la ko akn menang peliwat sial yg jalang.
    ni kalau dia berkuasa mmg lingkup la malaysia,mmg semua bende dia akn ubah mengikut cara peliwat dia.
    sial punya anuwar,anuwar dengan dajal xde beza.
    dasar jantan sial yg jalang,jantan hipokrit yg giler bontot

    ReplyDelete
  20. perh brader,anuwar ni memang dah terlebih haramadah.....belum apa apa dia dah nak tunjuk kuasa jubur dia,dah nak ubah semua bende.....memang celaka haramjadah punya manusia,manusia sangap jubur yg berperangai binatang.

    anon anon atau baruah baruah si jubur ni memang celaka haramjadah,mereka tau kebenaran pun tetap mereka sokong si pemain jubur.....korang jangan risau,PRU13 sure pakatan musnahh unya,anuwar jangan duk bermimpi sngt lah nak jadi PM.....belum jadi PM pun dah tunjuk belang,dah nak buat perubahan.....anuwar pemain jubur memang celaka haramjadah

    ReplyDelete
  21. sikepala taik haramjadah yg mengaku dirinya anugerah Tuhan, sipenjubo,sipemantat pembohong terkutuk berangan nak jadi PM ...lawak ketahaf extrem....kehkehkehkehkeh.

    ReplyDelete
  22. Terserlah kebodohan yang tramat anwar nie!
    wakakak dan lgi 1
    Dalam masa 24 jam polisi akan diubah, perlembagaan akan diubah, Keputusan penting hanya dibuat dalam masa 24 jam tanpa kajian, data, nasihat, bayangkan apa akan terjadi, dalam masa 24 jam gerai melayu akan diroboh, pasar malam akan ditutup, kakitangan kerajaan melayu akan diberhentikan, cina india akan ditambah, nak bina surau minta kebenaran kafir, kuil tumbug macam cendawan, harta kerajaan akan dilelong, rumah urut akan bertambah, rumah mewah akan bertambah, orang melayu hidup merempat, akhirnya balik kampung, raja dan sultan akan disingkir, negara jadi kucar kacir, rusuhan akan berlaku. maka bala pun tiba.
    ini mmg aku percaya! jd mcm sgapore la

    ReplyDelete
  23. Die nie gila bayang nk jd pm nie!
    xdpt jubo trbako weyh!
    wakakaak
    xpe jgn bg die nek bg die mmpos sbb xdpt jd PM ahahha

    ReplyDelete
  24. selagi anwar masih hidup di dunia ni,semakin tu lah dia menyusahkan masyarakt malaysia...

    ReplyDelete
  25. "(Setelah) 24 jam ambil alih, kita akan lakukan, harga minyak seluruh negara diturunkan. Media bebas untuk tanya kepada sesiapa, (lebih-lebih lagi) Ketua Pembangkang (ketika itu) Datuk Seri Najib."

    Muahahahahahahaha... Muahahahahahahaha...
    Muahahahahahahaha...

    Sekarang bila ditanya pun tak jawab inikan pulak kendian...

    Muahahahahahahaha...
    Muahahahahahahahah...

    Karoot Komedia XXX tahap giler nech!

    ReplyDelete
  26. org klu dah gila sgt2 nak jdi PM mcm nie lah jadinya..!
    mcm hapa je si nuar nie..meluat gile kot tgk dia!! dahlah gila bayang!

    ReplyDelete
  27. Biarlah dia dengan angan angan nye..sok sok mati mata tak terbuka.

    ReplyDelete
  28. ABU = Allah Bersama UMNO.

    ABU = Allah Binasakan UstazAljuburi.


    Amin3x Ya Rabbul Alamin.

    ReplyDelete
  29. Babi punya anwar blm apa2 lg dah over... Mmg dasar gila kuasa tak blh bt apa dr dulu sampai skrg tak ubah2 perangai si pondan tua ni mkn tua makin menjadi.... Dah lah kaki jubor aa hati nk tunjuk samaeng plak... Klu dah jd pm nnt mesti negara kita jd mcm india bila2 masa blh tembak org... Samseng merata n lain2 abis lah keamanan negara... Aku takkan bg benda ni berlaku dan aku akan pastikan umno menang pru13 ni pun

    ReplyDelete
  30. Aku duk kat selangor tempat aku ni pkr pegang emm mcm anjing jd nye tak abis2 dgn masalah org gaduh merata2 lps tu yg meniaga dpn ni semua indon pukimak... Eee aku rasa mcm ddk estet je... Dulu masa bn pgg elok je...emm

    ReplyDelete
  31. Kan aku dah kata anwar ni dajjal besar... Sbb dia lah melaysia ni tak bp nak aman skrg ni dgn bersih nye dgn kaco tempat org beribadah... Org nk cr mkn pun tak blh kaco org meniaga... Mcm2 lah.... Dia ni kaki hasut lps tu tu njik baik. sama lah mcm dia main bontot org lps tu tak mengaku.... Org mcm ni ptt buang negara je

    ReplyDelete
  32. Akak nampak sgtblah perangai anwar ni makin menjadi2... Ish tah bila lah k stop... Dah awk tu tak layak jd pm terima jd lah kenyataan.. Ni lah jd bye bila tak terima kenyataan mkn diri sendiri jd mcm org gila mentusahkan org lain... Tak elok lah bt mcm tu... Begra kita ni msh ada undang2 lg jgn lah tunjuk besar kepala kamu tu...

    ReplyDelete
  33. Peh... Anwar ni ada style lah utk jadi kepala gengster... Mmg terbaik lah... Tp utk jd pm mmg tak layak sbb muka dia nuka gengster bukit lanjan jd x sesuai lah.. Sorry anwar anda tak layak

    ReplyDelete
  34. hahahaha mimpi di siang harilh si anwar nie....ko tu x layak jd pm ko cuma layak jd perosak minda je utk melakukan keje kotor

    ReplyDelete
  35. perggghhhh...lawak kot
    ahhaahhaah gaya gambar tidak bole tahan...
    adoi orang dah meluat tahap cipan nak tengok muka die pun...
    ada hati nak jadi PERDANA MENTERI...
    adoi patut gelak atau kesian pun aku dah keliru

    ReplyDelete
  36. No matter how hard si-munafik aljuburi berkerja kuat untuk menipu dan mengelentongkan rakyat supaya dia jadi PM dan menjadi orang yg paling berpengaruh tetapi dengan kuasaNya, Allah SWT akan tetap menghalang cita2 si-munafik terkutuk dari tercapai. Dlm al quran sudah jelas menyatakan bahawa golongan munafik adalah musuh Allah SWT yg nyata.

    ReplyDelete
  37. Keep Dreaming lah BABI sebelum malaikat maut mencabut nyawa mu... Kau boleh Merancang Allah SWT yang menentukan ... Tidak Halal Bumi Malaysia utk pengkhianat sepertimu apa lagi si munafik seperti mu.. Berjanji lah Bulan Dan Bintang BABI ooooii..Nauzubullah himinzalik

    ReplyDelete
  38. Pukul 2.30ptg dia dah tau keputusan walaupun undi belum dikira??Rasanya dah lama dia tak liwat jantan atau tak dapat khidmat China Doll sampai jadi sasau macam ni.Boleh tergelak sampai terberak!kah..kah..kah..

    ReplyDelete
  39. Sekarang kan Anuwar dah jadi PM-Peliwat Malaysia untuk selama-lamanya.So apa dia nak lagi?

    ReplyDelete
  40. Dah berumor mcm ni,kekawan pakatan dalam PAS patut suruh anuwar ni dok mesjid je,wat taubat nasuha... PAS tak berani tegur anuwar ke... Nape meroyan sie anuwar ni... Sasau ke,mereng ke,gila talak ke... Ape yg dok merapu nak jd PM sangat tu... Bieznillah,angan-angan anuwar tu sekadar angan2 kosong je...tidak sedikit pun anuwar tu layak jd PM...tdk same skali...

    ReplyDelete
  41. Hmmm...hari yang sama tp waktu berbeza anwar albontoti ni di Rumah terbuka PKR di Bandar Tun Razak...datang naik bas..bg ceramah pastu berenti sblm azan Zohor..ok la..tp aku ingat dia berenti sbb nak pegi solat kat surau sebelah tu..tp dia pi naik bas sbb nak pi open house lagi kat Batu..open house lagi penting dari solat...itu ke pemimpin yg diorg nak...hishhh...tp mmg macam anjing menyalak la dia tu...modsl takde langsung...asyik nyanyi benda yang sama jaaa....pengikut dia lak tak jemu ke...ishkk..

    ReplyDelete
  42. HARAMJADAH ANWAR..BABI CELAKA..MAMPUS LAGI BAIK DR IDUP MENYUSAHKAN ORANG.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!