GEMPAR! DAP PENANG BANGSAT SAMPAI SAPU DUIT KUIL! WAJIB BACA

Nampaknya DAP kat Pualau Pinang dah semakin menggila, tokong pun mereka tak lepas. The Mole mendedahkan apa yang berlaku kat Waterfall Murugan Hilltop Temple. Klik sini

Begini kisahnya sejak kebelakangan ini kuil tersebut sudah semakin ramai yang kesana termasuk la pelancong asing, Khabarnya mereka kena beratur panjang untuk ke kuil yang dibina atas bukti tu. Bila dah macam tu, ianya telah menarik perhatian ahli politik berugama Hindu baik dari DAP mahupun MIC.

Menurut pendedahan the Mole.my, Sabtu lepas sudah berlaku kekecohan disana bilamana Pengurusan Kuil mendapati  ada salah satu brader yang juga duduk dalam pengurusan menyebat wang sebanyak RM 10,395.00 dan mamat mi telah ditangkap maas tu jugak atau dalam bahasa omputihnya 'caught red handed'. Dia masukkan duit 'collection' kuil tu ke dalam bag dia.

Apalagi macha yang berusia 40 tahun tu telah dibawa ke balai dan pihak pengurusan kuil membuat laporan polis. Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang ke 2 si Ramasamy juga telah diberitahu dam dia pun merestui dengan penangkapan tersebut.

Yang bestnya keluarga macha ni telah menghubungi Adun Seri Delima RSN Rayer pula, dia ni pun salah seorang board member la untuk kuil tu. Kemudian si RSN Rayer telah mengarahkan kerani kuil yang telah melaporkan pada polis supaya menarik balik laporan polis dia terhadap macha pencuri berusia 40 tahun tu. Laporan polis ada dibawah ni:
Klik imej untuk lebih jelas

Kemudian sepertimana dalam laporan polis tu, si kerani tu pun tarik balik la laporan tu, Ini menimbulkan ketidakpuashatian dalam kem Ramasamy, dia sudah hati panas sama Rayer dengan mengatakan Rayer telah menyalahgunakan kuasa dia. Untuk pengetahuan korang Ramasamy dan Karpal adalah dua kepala yang mempunyai pengikut masing-masing. RSN Rayer adalah anjing pada Karpal Sinki.

Sekarang disebabkan kes ini, maka gang Karpal dan gang Ramasamy sudha mula start bergaduh. Menurut laporan The Mole juga, budak-budak Ramasamy banyak bocorkan cerita pasal gang-gang Karpal yang menyalahgunakan kuasa di Penang kepada orang-orang MIC.

Kali ini mereka bertekad untuk menunjukkan siapa yang sebenarnya King kat Pulau Pinang, akan berlaku banyak pendedahan lepas ni di Pulau Pinang. Menurut orang dalaman DAP perbalahan ini akan menentukan siapa sebenarnya lebih berpengaruh di Pulau Pinang, Karpal atau Ramasamy.

Lepas ni kita juga akan dapat lihat bagaiamana gang-gang Karpal dalam DAP Pulau Pinang ni akan dimalukan dengan pendedahan dan segala salah laku dalam pengurusan Kuil dan lain-lain lagi. Tak sangka aku wei, dalam dok bising nak perjuangkan hak rakyat, duit Kuil pun mereka sapu.

Hina sungguh parti DAP ni kan? Padan muka orang Pulau Pinang, kata UMNO rasuah, la ni DAP sendiri dok pulun duit dari Kuil, ini baru kuil tau, benda lain kita tak tau lagi. Mesti lagi dasyat la. Kita sama-sama nantikan apa pendedahan seterusnya. Tahniah aku ucapkan pada The Mole diatas pendedahan ini.

Khabarnya orang PAs pun bengkak sebab Guan Eng langsung tak pedulikan kewujudan PAS di Pulau Pinang! Nanti kita dedahkan lagi....

35 Responses to "GEMPAR! DAP PENANG BANGSAT SAMPAI SAPU DUIT KUIL! WAJIB BACA"

  1. gi MAMPUS la umno aka barisan nasional,
    NEGARA BERTAMBAH MAJU, RAKYAT
    SEJAHTERA....!!! Tak percaya cuba tumbangkn
    umno/barisan nasional dan lihatlah
    hasilnya...!!!! hehehe

    ReplyDelete
  2. org pas Kena tahu, semasa bn perintah pp, su kun jadi km, pemimpin umno pun leka mcm mereka tak ujud, tak perlu buatt apa2 kpd rakyat kecuali memikirkan pasal projek sendiri

    Hari ni nasib pas pp lebih kurang Sama

    Tahniah pada melayu Dan orang islam Yang mudah diperbodohkan atas kesilapan sendiri

    ReplyDelete
  3. PADAN MUKA DGN MEREKA YG PILIH DAP. BARU DAPAT PENANG HABIS MELAYU DAN INDIA DI PINGGIRKAN. CUBA BAYANGKAN KALAU DIA PERINTAH MALAYSIA. ALAMAT ANAK CUCU KITA MEREMPAT DINEGARA SENDIRI. MEREKA AKAN RAMPAS HAK KEISTIMEWAAN KAUM BUMIPUTERA TERMASUK SABAH DAN SARAWAK. MASA TU MENGANGGIS AIR MATA DARAH PUN DAN TAK GUNA. KAU ANON 10.28 DUDUK2 TU FIKIR YA JGN MAIN CAKAP ATAU TULIS SAJA.

    ReplyDelete
  4. ooo dap penang pakai duit kuil... mcm mana pula dgn kes2 salah guna duit zakat? lebih kurang je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau benar bagai dikata
      berilah bukti pengukuh kata
      jgn hanya pandai berkata
      Org hanya menganggap dusta

      Delete
  5. Oit pukimak punya noob... Duit zakat tu bpk ko yg ambik g beli pelacur kat chowkit kan... Yg ko panas kt sini knp? Bpk ko sial pakai duit belibpelacur pukumak ko nak bising kat sini jentik telur ko nnt br taw....

    ReplyDelete
  6. Ala anon 11.48 klu bg bukti kukuh sekali pun pukimak punya pasial n fuckatan bkn blh terima pun nnt kata ni tak btl lah tu tak btl lah....emmm

    ReplyDelete
  7. Muhahahaha... Padan muka hampas jd mcm babi gila... Ingat cuna pukimak nak pandang sgt kt hampas yg babi ni... Jgn harap lah bro

    ReplyDelete
  8. beginilah rupanya si DAP bangsat..! kuil sndri pon depa tak lepaskan apatah lgi klu bnda lain.. confirm sapu hbs pny! mmg padan mukalah pada org2 penangkn pilihlah lagi DAP tu ye..!

    ReplyDelete
  9. kpd anon 10.08 AM ,
    inilah dia pengikut pakatan yg bodoh lg bangang!!

    bile kuar isu pasal parti diorg, mulalah anjing2 dia melalak meroyan tak tntu pasal kat sini!!

    pastu tak hbs2 salahkan UMNO.. apa kejadahlah pny org diorg tu!

    ReplyDelete
  10. ha bagus sokong lagi DAP anda hidup aman dan makmur...
    sial punya GUAN ENG duit kuil pun die nak kebas...
    kenapa duit yang belamabak ko kebas tidak cukup ke waktu ko pegang penang port dulu?????????
    ramai sangat ke gundik sampai poket ko kering...
    padan muka orang penang..
    setiap hari anda dirompak...

    ReplyDelete
  11. patut pon hang marah parpu duit tokong kaum hang kena balun

    ReplyDelete
  12. walaupun macha tu yang curi tapi belakang die percayalah keje GUAN ENG..
    macha tu depan je cube tengok belakang aku comform keje cina babi tu

    ReplyDelete
  13. apa anon 2.01????diut bapak ko kena curi..la bapak ko SAMI kat situ kan..kesian ko dan keluarga ko..hahaahahahah

    ReplyDelete
  14. hek elh..time Bn pgg pineng, maju ke kaum melayu?? cer citer aku nk dgr..melayu merempat kt pineng coz BN!! ko phm x SIAL!!

    ReplyDelete
  15. ala dap balas duit kuil...dapat la pas idea baru lak...nanti lepas nie jangan terkejut la kan pas songlap duit masjid...pasial dengan dapig nie adik beradik...sama je dorang nie...so kepada rakyat pp...pikir2 kan la ye siapa pemimpin yang korang nak...nie semua salah lu orang semua...nie anjing pakatan semua pandang tengok ada sumber duit semua nya dorang nak sapu...gua tak heran la dapig rembat duit kuil...sebab tu memang watak mereka...kaki sapu...hakkh ttuuuiihhh!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  16. DAP mmg sial,duit kuil pun nk sapu.
    sure keja guan eng punya,curi duit tokong bg kat rainbow dia.
    kalau duit kat kuil pun mereka x lepas kan,bayangkan duit lain.
    bangse DAP sial ni duit dalam spender mak sendiri pun mereka songlap,yg penting mereka dapat duit.
    dasar manusia sial yg lahanat,bangse hipokrit yg jalang

    ReplyDelete
  17. PADAN MUKA ORG PENANG SOKONG LAGILAH DAP HARAM JADAH TU DUIT KUIL PUN TAK LPS DISAPU, BERAPA BYK LAGI DAP NAK ROMPAK DIUT RAKYAT PENANG TAK CKP DGN MENIPU ORG MELAYU DAN INDIA GUAN ENG PUKIMAK OI. BYK SGT KE GUNDIK GUAN ENG SAMPAI DAH MISKIN SGT TERPAKSA SRH MACHA TU SAPU DUIT KUIL.

    ReplyDelete
  18. Babi punya org penang ni semua suka sgt jilat cina pukimak tu....macha tu mesti barua guan eng pukimak tu... Byk sgt gundik samapi tak ckp duit... Terpaksa cr duit kuil... Ni br duit kuil tgg lah nnt duit mak krg nak beranak pun dia akan ambik gak

    ReplyDelete
  19. Ayoyo saya punya tugan punya duit pun tarak lepas ka... Saya banyak sedih lah ini macam kalau... Marah pun ada ... Ayoyo ini mcm kalau ah klu dap menang ini tahu abis lah semua kuil punya duit....

    ReplyDelete
  20. Ye lah duit tokong mak ko kan sial punya anon byk bunyi plak...

    ReplyDelete
  21. Akak setuju dgn sonu nigam... Nnt kan last2 drg akan kuduh ni semua keja umno....pasial n dapig mmg jahat sgt2 sama dgn fuckatan... Makin menjadi jadi drg ni semua

    ReplyDelete
  22. Oit pukimak punya anon2.06 mana ko tau melayu tak maju... Masa bn pgg penang tu hidup melayu senang je tau projek suma drg dpt tp skrg ni pa projek pun melayu tak dpt senua cuna sial pukimak dpt.... Mmg sial kan pukimak punya nelayu yg tak nampak benda ni lg...

    ReplyDelete
  23. padan muka dengan parti pas guan eng pandang mata sebelah pun tak ingin sokong lagi setan haram jadah tu lagi...

    ReplyDelete
  24. Korang perasan tak, orang yang buat laporan ni pun pandai gak nampaknya, dia siap letak arahan untuk tarik balik laporan polis tu adalah dari RSN Rayer, adun DAP yang halalkan kejadian mencuri. Aku risau banyak duit masjid pun mereka ni dah sapau, cuma kita je tak tahu.

    Anon 2.01, kau tau ke parpu tu siapa? Kau ada bukti ke siapa tu parpu? Atau kau hanya bebal yang percaya semua orang kata mama gemok tu parpu? hi hi hi

    Demi nak halalkan perbuatan parti korang, macam-macam korang halalkan ya? Kalau Nik Aziz minum arak pun korang akan kata itu adalah kehendak Tuhan kan? Taksub kan korang ni? Lahanat la korang semua ni

    ReplyDelete
  25. apa kau sembang ni Anon 2.06? DAP haramjadah buat melayu macam hamba juga kau kata dia baik kan? Apa punya manusia kau ni hah? Anjing lagi baik daripada DAP haramjadah ni...

    ReplyDelete
  26. Org DAP nie ish2 mmg agen Sgpore nie smua!
    korang prasan x drng tgh cuba nk pisahkan penang dari malaysia nak buat cm sgpore!

    ReplyDelete
  27. DAP rompak kat org sndri tgk la!
    lps nie dpt kuase lgi 1 negara die rompak cmnie yg hangpa nak?
    jthkan DAP!
    DAP tuh nk menjahanmkan negara kita

    ReplyDelete
  28. Kesian umno pura pura care about kuil hindu.Bukan reja UMNO robohkan kuil hindu ka? Seret kepala lebu boikot kuil hindu? Hipokrit punya babi

    ReplyDelete
  29. Kak Bedah oi.bahasa tu biarlah manis sikit.. geli nak baca...

    ReplyDelete
  30. Kita satu malaysia tak kira agama kn kita ttp rakyat malaysia jd akak rasa kita ptt hormat semua agama masing2 ada kepercayaan msg2 tak ptt lah klu kuil india dirompak umno bt tak tau je... Kami pun turut bersimpati n sedih gak... Skrg kuil satu hari nnt tah2 masjid plak kena curi mcm mana??? Mesti kita marahkan... Tp mmg tak ptt lah apa yg dap bt ni...

    ReplyDelete
  31. Oi pukimak sial punya dik bedah jgn nk tiru aq lah babi... Aq ada tarik puki ko paksa srh baca apa yg aq tulis ni ke??? Tak kan anakharam... Yg ko baca sapa srh sial...selagi aq tak jentik puki ko tlg jgn usik puki aq ye setan....mulut aq suka hati aq lah

    ReplyDelete
  32. Anon 8.11 ko lah suka pura2... Masa ko br kuar dr pukimak ko pun ko nangis pura2 gak kan sial... Penyokong pasial dgn fuckatan mmg babi kaki jilat letur cina... Sbb bangsa pukimak sial mcm krg lah telur cina makin besar tau babi oi

    ReplyDelete
  33. itu berita gak ada kredibilitas ya. Masa bapak li guan eng mau rampok ato maling uang rakyat , saya gak percaya itu , tapi kalo uang zakat emang ya dimaling oleh setan melayu ya. Itu kasus sampei saat ini gak diselidiki oleh polisi malay. Jijik banget ini setan melayu ya. Kalian harus terus supor itu bapak li guang eng ya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oii indon sial ko pg jaga negara ko....jgn nk menganjing kt sini sial..

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!