GEMPAR BERAPI! VIDEO GANGSTER PKR BERTEMPUR DENGAN NAMBIKKAI - MARI TENGOK SIAPA LEBIH BERANI!?



Kalau korang perhatikan kat atas tu, gangster PKR ni mana berani keluar, mereka saja bising nak tunjuk terer je. Menurut salah seorang peserta bagitau aku, hari ini mereka nampak kaki samsu, kaki mabuk dari Puchong bersama-sama dengan yang berpenyakit kencing manis dan sakit jantung je.

Merek ajuga beritahu aku, takde orang Melayu dan orang Cina pertahankan Anwar? Kenapa guna gangster reject ni je? Betul jugak kan kata mereka ni? Mana dianya orang-orang Melayu dan Cina? Mereka tak nak pertahankan Anwar ke? Why?

35 Responses to "GEMPAR BERAPI! VIDEO GANGSTER PKR BERTEMPUR DENGAN NAMBIKKAI - MARI TENGOK SIAPA LEBIH BERANI!?"

  1. itu bukan isunya... Isunya mana Pemuda Umno? Sepatutnya mereka yang buat benda ni semua tapi Barisan Bersatu Nambikei yang buat.. Malulah aku Pemuda Umno tak buat kerja... Goyang kaki minum kopi dengan Anwar ke?

    ReplyDelete
  2. selidik dulu sebelum cakap....

    ReplyDelete
  3. kau ingat anwar ni berani ke??ni pun msti dia tngah sorok muka kat bntut jijah dia kot,xpun bntut pelajr IPTA Jambu tu..ahahahaha..ambik kau nuar!!

    ReplyDelete
  4. Lahhh.. Yg bju biru dan metah tu kan pmuda umnooo.. Tgk btul2

    ReplyDelete
  5. apa kata pun kata lah tapi nambikkai nie mmg terbaiklah..
    depa buat apa yg sptutnya kita kne buat..terutama pemuda umno..
    kite kena ajar sikit si anwar tu bru dia tau..!

    ReplyDelete
  6. tau takut pakatan sial.sure terkencing punya mereka.
    mereka ingat rakyat nak duduk diam je tengok,mereka ingat rakyat takut.
    ambik ko bile kena serang dekat pejabat PKR,baru tau tingginye langit dan rendahnye bumi.
    yg seihnye BN punya org xde,sepatutnye mereka yg kena gi serang pejabat pakatan sial tu
    x boleh belah keling PKR over react sial,dasar manusia sial yg bodoh

    ReplyDelete
  7. pemuda umno bukan tidak mahu menonjolkan diri...
    tetapi tidak mahu buat kecoh macam si anuar juburi itu...
    apa pun memang aku tabik la dekat nambikkai punya geng ini semua...

    ReplyDelete
  8. kah kah kah kah!!.....ek eleh PKR sekali sekala kena apo salah nyo !

    ReplyDelete
  9. yeyeyeyeyeye anuar semakin hari semakin dekat nak digulingkan..malam ini aku boleh tidur lena..he3

    ReplyDelete
  10. Ini satu cabaran besar kpd geng samseng Umno!! Rupa2 nya PKR yg selalu difensif itu pun kini dah ada gerombolan samsengnya spt Umno juga...perkembangan baik ni, kini PKR dah sehebat parti Umno yg sangat samseng itulah rupanya. Selama ini gangster Umno saja yg selalu buat kacau, serang perjumpaan PR, pecahkan kereta org, simbah cat pd bas, serang masjid dgn batu dan kasut...Tapi kini jika berita ini betul PKR pun dah nak cuba meniru perangai samseng Umno? Hebat..hebat..hebat juga PKR, sehebat Umno yg terkenal 1 Malaysia dgn perangai samsengnya itu??

    Apapun tahniah kpd PKR kerana cuba nak jadi parti samseng spt bapa tiri mereka yg bernama Umno itu!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau ni tgh cari publisiti ke?

      Delete
  11. I have to say that semutapi is sewel.

    ReplyDelete
  12. kakakakaka!!! Apo nie sume gengster2 pkr tua2 + perot buncit belako...kakakakakaka!!!! Kasi pencen la mat2 gendut tu wooi!!!!

    ReplyDelete
  13. yang bengongnya apsal tetiba buat demo depan ofis orang?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang lagi 10 kali bengong apsal buat demo bersih di tengah2 kl dan diambang merdeka depan kedai2 orang?

      Delete
  14. itu folower umno melayu udah mabuk saya kira. kalo gak mabuk masa berani mereka bikin kaco, soalnya mana pemuda melayu umno yahudi itu ya. ngomong aja besar ya, tapi telur nya udah kecut gitu ya. jangan marah ya.

    ReplyDelete
  15. ramai gak bebudak UMNO ek

    ada yg pakai baju biru, merah...yg pakai warna hitam pun ada



    ReplyDelete
  16. nilah tahap pemikiran puak Umno Pukimamak.lembu Umno harbi spt perkasa n waris hanya bertindak tanpa akal fikiran spt lembu Umno Harbi.dengan bayaran rm50 dan rumput kering, makan syaitan2 Umno Pukimamak akan menurut perintah.tindakan tidak bertamadun ini adalah amalan Umno bila keaddan sudah terdesak.mari kita tolak politik keganasa, mari kita tolak Umno Harbi...

    ReplyDelete
  17. goyang jugak orang pkr baru kena serang sikit .. belum kena sepak terajang...

    ReplyDelete
  18. Anwar mmg kecut telur....

    ReplyDelete
  19. Ek eleh..., tau marah PKR ye..., itu baru sikit yg datang... dah kecoh. macam tak biase je, kan hak asasi, "bersih" bersuara.

    ReplyDelete
  20. Itulah orang kata bodoh marah! Kita nak Pemimpin Pemuda Umno turun! Ketua Pemuda Umno mana? Si Khairy tu mana? Kata bagus sangat mana dia?

    ReplyDelete
  21. Pemuda umno takkan ddk mcm pondan je bt kah sesuatu takkan tgg sampai org lain yg ambik tindakkan tak malu ke

    ReplyDelete
  22. Pukimak2 sekalian ni adalah gengster pkr drg ni lah punya keja yg bt keja bkn2 tu lps tu salah kan umno plak aku ckp getik dgn anak haram punya pkr ni.... Mcm lH org umno ada kaco telur bpk drg

    ReplyDelete
  23. Apa lah gengster pkr semua yg telur dah kecut ....bising blh lah tah dr umah org tua mana dia kutip pakcik2 ni suh bt kaco pkr mmg suka kaco org perangai mcm babi sundal yg kena liwat

    ReplyDelete
  24. Akak rasa time mcm ni pemuda umno ptt tunjuk kan kebolehan mereka jgn ddk diam bg org pijak kepala drg.... Pemuda umno kita pun hebat2 kan kan jd bergerak lah mUla ambik tindakkan terhadap anjing2 ni semua

    ReplyDelete
  25. Kakak semah.. Pemuda umno bkn cnk ambik tindakkan tp mls sbb damseng2 pkr tu semua nye kuda tua sekali hentam semua dah kena sakit jantung tu drg mls nk lyn kuda2 tua ni semua

    ReplyDelete
  26. Wow aku salut lah dgn nambegai ni.... Tak sangke kan dia akan bt mcm ni demi syg kan negara kita... Tp syg lah keha ni ptt nye pemuda umno yg kena bt tp drg tak bt tp apa2 pun aku nk salut kat nambegai ni

    ReplyDelete
  27. Khary lu ckp besar tp napa tak turun, sibuk ddk umah kira bulu ke???

    ReplyDelete
  28. Bila lg pemuda umno nk bertindak, khairy ye pun ko jambu bt lah keja jgn asik tgk cermin je kang anwar geram plak... Tp xpe ko bkn taste dia sbb ko gelap taste dia yg cerah2 je jd ko selamat lah bro

    ReplyDelete
  29. hahahahha... pkr semua ni mana ada telor ...., ada pantat je.. sbb tu la x berani keluar..nama je gengster tp bila jd mcm ni. hahahha... sendiri mau pikir lah

    ReplyDelete
  30. Kalau Pemuda BN turun rasanye bangunan PKR tu menyembah bumi...lepas tu tuduh UMNO/BN samseng lah ..apa lah..biarlah sayap sayap BN berjuang dulu backup Putra BN ada so what..nak cakap pun guna akal lah..

    ReplyDelete
  31. Drg mmg bangsa anjing yg suka tuduh bn je bt salah... Sbb tu pemuda umno saja tak turhn thk lah sapa drg nk tuduh lg... Kata lah yg ada kt sana tu pun ofg umno jugak

    ReplyDelete
  32. Boleh gak buat kecoh. Nasib bukan UMNO. klu UMNO buat kate samseng. Tak buat kate takut. So kita pastikan Anuar tumbang. Bru tak ade org gila dan bodoh kat malaysia. Boleh fokus membangun diri dan negara.

    ReplyDelete
  33. Melayu umno,pkr, pas sama saja. Kuat melatah dalam blog. Sekali sekala cuba tonton filem tamil sekarang dan bandingkan dengan cerita melayu,kalau 10biji kereta tu biasa saja diletupkan, Hero dia datang 100 penjahat habis tumbang.tak ada kamera trick. Filem melayu hero pondan,badan kurus kering. Ketagih dadah.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!