GEMPAR BERAPI! RAHSIA KHALID GAGAP DALAM PEMBELIAN BAS TERBONGKAR! MESTI BACA

Sel13.com membongkarkan secara terperinci pembelian Bas Mewah serta penipuan dalam pembelian lori sampah! Korang nak tau cerita penuh? KLIK SINI

36 Responses to "GEMPAR BERAPI! RAHSIA KHALID GAGAP DALAM PEMBELIAN BAS TERBONGKAR! MESTI BACA"

  1. apa lah pkr ni makin menjadi jadi plak kebodohan mereka ni....sebelum nk tipu pun pk lah dulu.....rakyat malaysia ni bukan nye bodoh sgt pun sampai nak tipu mcm ni sekali....tak pnh lah brg yg disewa tu tukar nama kita....lain lah klu beli....

    ReplyDelete
  2. haha bas beli bukan main mewah lg tp lori sampah beli mcm bodoh je...tak kira lah dua2 made in china tp penting sgt ke bas tu???buang duit kerajaan selang0r je....

    ReplyDelete
  3. pukimak punya kaki jubor ni ser0n0k2 je dia main bontot kat atas bas tu pakai duit kerajaan negeri selangor tau

    ReplyDelete
  4. eeee geram btl lah aq dgn anwar n khalid gagap ni...senang2 je drg nak bodoh kan org...pukimak2 ni semua ingat kita ni semua bodh tau tah2 drg beli bas tu utk main jubor kat dalam tu khlid pukimak ni geng segay anwar kt...tu pasal sgp beli bas bg anwar guna lps tu tipu rakyat kata sewa emmmmm

    ReplyDelete
  5. ataupun reg yg dia kata dia sewa bas tu pun rakan sejubor dgn drg sekali sbb tu dia percaya kan khalid pukimak ni sgt sampai tukar nama khalid pyukimak padahal sewa je

    ReplyDelete
  6. aq rasa nk jentiq je telur anwar dgn khalid pukimak ni tau biar drg street balik

    ReplyDelete
  7. aku getik btl lah dgn anwar n khalid ni pkr ni parti kotor n jijik lah wei

    ReplyDelete
  8. khalid ni mmg sial lah...benci aku tgk dia lah..sgp bermati matian utk anwar kaki jubor ni

    ReplyDelete
  9. khalid ni mmg sial lah...benci aku tgk dia lah..sgp bermati matian utk anwar kaki jubor ni

    ReplyDelete
  10. UMNO sentiasa menipu dan dalam ketakutan kerana bas menjelajah ke segenap pelusuk negara and membuka mata setiap lapis masyarakat. Kepupusan UMNO tidak dapat dielakkan lagi. Countdown to extinction

    ReplyDelete
    Replies
    1. DAH TAKDA MODAL LAIN KE SELAIN DARI MENYALAHKAN UMNO. CUBALAH CARI ALASAN LAIN BRO. ALASAN NI DAH TAK MUNASABAH. DAH BASILAH

      Delete
    2. Lagi2 umno..mcm pukimaklah ko ni..

      Delete
  11. kebenaran sudah terbongkar!!!! bas yang selama ini dikatakan disewa rupa milik khalid gagap...banyaknya duit khalid gagap bodoh daripada hasil rasuah..bodoh-bodoh akhirnya memakan diri sendiri hasil daripada permainan mereka sendiri..dapat free plak 2 bas..nak kelentong apa lg wahai si bodoh khalid semua sudah terbukti..anwar al juburi jilap la jubur sendiri nak menipu rakyat cukup lah rakyat dah bijak memilih..CILI KASI TARUK LEBIH SIKIT

    ReplyDelete
  12. Fuhhhh!!!! Terbaiklah Sel13! Panas bontot pencacai pencacai pakatan! Lagi meroyan lah dorang lepas ni taktahu macam mana nak tipu lagi dah!

    ReplyDelete
  13. ANON 5.04 KAU NI CKP GUNA OTAK SIKITLAH UMNO TAK PERLU TAKUT DGN PKR,RAMAI DAH TAHU TAKTIK KOTOR PKR NI SUKA BUAT FITNAH AJE LPS TU TUDUH UMNO MCM BIASALAH KHALID GAGAP NI SANGGUP BUAT APA SAJA ASALKAN ANWAR PUAS DAN SELESA DLM SEMUA HAL. HAIRANLAH AKU MUNGKIN KHALID GAGAP NI PUN DAPAT UPAH DARI ANWAR KOT MANA TAU DAPAT MAIN FREE DEPAN BELAKANG SAPE TAU KAN

    ReplyDelete
  14. aku kelakar dgn kebodohan yg ditunjukkan oleh pkr ni, rakyat kita bknnya bodoh sgt pun sampai nak tipu mcm bebudak sekolah aje. seumur hidup aku tak pernah aku dgr brg yg disewa blh ditukar nama atas kita. memang tak amsuk akal langsung sah2 pkr ni bodoh kan lawak gila sial.dah beli bas guna duit kerajaan selangor lagi tak mau mengaku ke. si khalid gagap yg membabi buta aje sanggup buat apa saja utk anwar apa kes beb ada share ke.

    ReplyDelete
  15. Saham dunia Khalid Gagap pd Anuwar, soros yg bagi.. Tu yg sanggup gadai apa saja sekarang.. Fikir2 kan lah

    ReplyDelete
  16. Amboi bas beli kata sewa... Ingat org malaysia ni semua bodoh mcm plr ke sial

    ReplyDelete
  17. nama pun dah PKR..Parti KENCING Rakyat.. faham2 dah le..

    ReplyDelete
  18. sial betul gagap ni,dia ingat rakyat malaysia ni semua bodo ke.
    agak2 la nk kencing kat rakyat pun,bus beli ko kate sewa sial.
    dia ingat rakyat semua bodoh dan senang ditipu,padahal gagap la manusia sial yg paling bodoh.
    macam2 masalah ada kat selangor boleh dia g bli bus tu peliwat sial tu,nmpk sngt gagap nk main dengan anuwar dalam bus.
    dasar manusia sial yg jalang,manusia yahudi yg lahanat

    ReplyDelete
  19. bengong la hampa semua semua...akai letak tang pala lutut...awat..umgok hampa tu betui..semua haprak..tumggu lamampuih esk..tau la...

    ReplyDelete
  20. bener ternyata ya seperti yang saya bialng bahawa kalo berita setan melayu maka usah kalian percaya ya. Suku melayu gak ada telur ya sering bikin cerita bohong, coba kalian liat ini berita ya bapak zahid udah kantoi kata orang malay. gak tau malu ya suku melayu sering pake mobil kancil.


    http://muslimeen-united.blogspot.com/2012/09/panas-umno-membisu-bila-zahid-hamidi.html

    ReplyDelete
  21. setan melayu emang dia kerja dia maling uang kalian aja gak takut dosa mengkali ya. itu kerna saya bilang suku melayu sama kafir sama aja ya.jangan marah ya encik.


    http://alhusseyn51.blogspot.com/2012/09/ketua-pemuda-umno-bahagian-gopeng.html

    ReplyDelete
  22. udah ku bilang setan melayu udah tuker profesi ya sebagei pelakon sinetron ya. ini bukti dia yang suka goyang pantat ya. dia ini kabar nya folower partai setan umno ya. bikin malu ya ini pakcik. ngakaaaakkkk,,


    http://muslimeen-united.blogspot.com/2012/09/bongkar-pelakon-filem-masalah-air.html

    ReplyDelete
  23. memang rakyat tak bodoh!

    berapa juta harga bas mewah PKR tu? sama dengan harga cincin rm 24 juta mem besar jib tu ke?

    ReplyDelete
  24. rakyat sokong
    pemimpin2 naik bas ramai2 lg baik... jimat, kurang guna kereta - CO2 emission to be reduced-to achieve green index, elak masalah parkir.... etc..

    hpk.. pemimpin2 naik bas ...ok apa!

    apa yg ko orang dengki sangat...

    ReplyDelete
  25. mual betul bangsa yg suka mencarut ni... keturunan mana nih!

    ReplyDelete
  26. Apa ko kisah mak ko ke yg tgg dosa kami

    ReplyDelete
  27. nak tipu pun biarlah berpada sikit...
    dah tau sangat kerje korang nie...
    semua kaut makan sendiri..
    kat rakyat tinggalkan sisa je...
    tu yang sampai lori sampah pun beli yang kitar semula..

    ReplyDelete
  28. hoi mulut jaga sikit dok maki xtentu pasal 2 nape anon-anon sialan..dah mmg korang pembangkang penipu makan duit org je tahu

    ReplyDelete
  29. bas tuu sama ke dgn harga jet peribadi PM?

    ReplyDelete
  30. sebuah bas PKR tu semahal sebuah BMW milik para menteri UMNO/BN ke?

    ReplyDelete
  31. http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/ketua-pemuda-umno-gopeng-ke-mahkamah-dituduh-miliki-surat-kuasa-palsu/

    mana ya mau simpan setan melayu ato umno kayak perampok ato maling , ini apa lagi ya mau dihujat lagi kerna ternyata gak ada folower ato petinggi partai setan melayu itu harus dipercayai kerna ternyata mereka itu semua setan alias iblis yang bisa membohong folower yang goblok aja ya. Saya nasihatin semoga folower setan melayu lari dari apartai setan melayu itu ya, gak ada harga diri lo ya.

    ReplyDelete
  32. UMNO Ditolak rakyat. Meroyan sendiri nak menangi selangor


    http://www.keadilandaily.com/sokongan-kepada-pakatan-meningkat-populariti-najib-merudum-kajian-um/

    ReplyDelete
  33. berapa botoi beer dah parpukari minum hari ni?? hahaha....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!