KASI SAILANG ITU PAILANG

GEMPAR BERAPI! PENOLONG SU DEWAN ULAMA PAS HINA ISLAM!

Nak tau cerita lanjut? KLIK SINI
40 Comments for "GEMPAR BERAPI! PENOLONG SU DEWAN ULAMA PAS HINA ISLAM! "

Pergh.... Dasat sungguh ulama skang ni.... Makin menjadi2 sikap kebabian diorang tu... Apa nak jd dgn negara islam malaysia ni??? Siapa yg patut dipersalahkan?? Patut ke kita letak semua ni atas bahu lim kit siang yg x sunat tu??? Huhuhuhu... Pok nik, please say something

Bila merapu tahi ungkap "gempar" ianya hanya gempar keling macam beliau

h0i kak bedah..k0 tu islam sgt ke???? asyik2 d0k mncarut...k0 ni patut d rendam je dgn mnyak panas...

kak bedah c kelentit babi

http://hurairahady.blogspot.com/2012/09/gempar-allah-telah-turun-kan-bencana.html ; renung-renungkan lah siapakah kita ???

Aku tak mau sebelahi mana2 parti politik, sebab banyak yg 2x5 saja. Tapi aku tak boleh tahan gelak tengok lawak politik menjelang pilihanraya terkotor di Malaysia ni.Isu menghina Allah dan rasul bukan isu baru, dah berpuluh tahun. Cuma isu ada telur atau tak ada telur utk membantah saja yg membezakannya.
Masa Dr Mahathir jadi PM macam2 kata penghinaan dia hamburkan kpd Nabi dan hukum Allah, tapi ramai lelaki Malaysia yg tak ada telur masa tu, tak ramai yg berani membantah (ketika itu geng Umno belum tumbuh telur)

Dan baru2 ini bila Ngeh DAP itu komen tentang isu "wasting time" tumbuhlah balik telur banyak pihak utk membantah. Sdg ketika Soi Lek dan geng2 MCA nya yg lain sebelum ni kata mcm2 penghinaan tentang hukum Allah (termasuk sapa percaya kpd hukum Allah org itu hilang akal) mereka diam saja kerana telur geng2 itu kembali bersembunyi dlm kerandutnya. Mengapa begitu?? Mengapa sekejap ada telur sekejap lagi telur hilang dlm kerandut???

Sepatutnya telur anda perlu konsisten kewujudannya, tak kiralah siapa saja yg menghina Islam: org Umno, Pas, PKR, DAP, MCA, Gerakan, malah kerabat diraja pun, anda perlu jaga telur anda. Jgn sembunyikan telur anda dlm kerandutnya jika yg menghina Islam itu geng2 anda dan kawan2 anda sendiri, Allah melihat apa yg anda buat...

Berkekalkan sepotong ayat soalan "Are muslims wasting too much time & energy on this?" tweet daripada Ngeh Koo Ham, dia dilabel sebagai anti Islam oleh Umno.
Media Umno menuduh kononnya Ngeh Koo Ham menyifatkan perhimpunan membantah Filem anti-Islam "Innocence of Muslim" sebagai membuang masa dan tenaga. Anda ada mata lihat sendiri beliau sedang bertanya bukan mendakwa atau menuduh.

Jika sepotong tweet ini dikira menghina Islam, bagaimana pula dengan kenyataan dan tulisan panjang lebar dikeluarkan oleh Syed Akbar Ali, Presiden Blog House Malaysia, yang juga merupakan penulis Datuk Seri Najib Razak, yg terang2 menghina dan mencaci penunjuk2 perasaan di Masjid Kg Baru dan Kedutaan Amerika semalam?

Syed Akbar Ali tanpa rasa bersalah menulis panjang lebar menyifatkan Pemuda Umno yang diketuai oleh Khairy Jamaluddin sekadar membuang masa menganjurkan demonstrasi membantah filem anti-Islam di ibu negara. Baca di sini apa kata Syed Akbar dlm

http://www.themalaysianinsider.com/sideviews/article/pemuda-umno-jangan-buang-masa-ok-syed-akbar-ali/

Gerombolan samseng Umno sanggup melucah dan mencarut sambil melaungkan takbir dan "Hidup Islam" kerana sepotong tweet rujuk sini [Takbir sambil mencarut]. Samseng-samseng Umno ni taknak ke mencarutkan bila si Syed Akhbar Ali ni menghina pemuda Umno dan Pas yg buat "demonstrasi bodoh" itu?

Sifirnya mudah, mana-mana isu yang mempunyai elemen 3R (Religion, Race dan Royal) akan menjadi bahan propaganda siang malam pagi dan petang di media-media gerombolan Umno. Cuma mereka tak bersikap adil, satu kesalahan gunakan 2 set hukuman. Macamlah Malaysia ni berada di zaman aparteid Afrika Selatan dulu...bangang betoi...

Apa nk jadi tah dgn negara kita ni makin menjadi jadi plak

gak ada apa apa la itu. Gak ada dia bilang hina islam . gak ada standar itu gobloker setan melayu. Saya kira orang islam pinter ya di malay itu. kayak gitu mau bikin heboh , orang malay bilang gempar? gak ada gempar tu. Bikin saya mau ngakaak aja sama ini gobloker setan melayu. Gak ada standar sama bloger indo ya setan melayu ini.

harap ke muka je nampak jernih ustaz ni, tapi perangai macam ..... ada ke patut, dia sokong cina komunis perak, kan? kan? kan? inilah sebenarnya musuh melayu, islam!

Ngeh templak pemuda umno supaya jgn cakap berdegar2 anti USA/ antiYahudi... tp masih dok hisap rokok marlboro, gilai KFC, teguk coke coco cola, majukan tesco, carefour, giant supermart, ..... penasihat PM-apco, ....

mungkin ngeh nk ajar melayu umno supaya ...berdikari macam Iran.....kurang bercakap banyak bekerja!

Iran, Ayatullah Khomeni dah lama arah supaya bunuh munafik musuh Allah & Rasul, Salman Rushdie-penulis novel Satanic Verses-yg hina Rasul SAW & keluarganya.

kemudian bila Sam Bacile or Nakoula Basseley Nakoula buat filem Innocence of Muslims -- skrip dari novel Salman Rushdie--yg hina Nabi Muhmamad SAW ni--Iran sekali bertindak terhadap Salman Rushdie dgn naikkah bayaran ganjaran USD$3.3 millions siapa yg berjaya bunuh munafik Salman Rushdie ni...

apa umno dan kerajaan2 boneka Yahudi USA yg lain berani bertindak seperti Iran?

ala logik dia senang je...

pemimpin umno, mca, mic mempersoalkan (aku xnak guna perkataan hina) islam = halal, takpe, xpayah bising, xjadi isu

pemimpin pas, pkr, dap persoalkan islam = haram, wajib tentang, tuntut maaf kepada umat islam, jadi isu nasional

Ramai yg berpegang pada 1 sumber media sje sdih aku tgk....fakta berada d luar pergi lah cari....jgn ddk dan dgr crita org sje

umno merapu.......

Aku x brni nak main ngn isu nie tapi ape2 pun aku hnye mmpu comment....kdng2 kebaikan itu bertopengkan syaithan.....ini akhir zaman jadi kita perlu berhati hati

Mana ko tau umno merapu??? Projek2 mega kat kl yg dibangunkan umno tu merapu gak ke pukimak babi oi??? Ko mmg sial la anon babi cibai.. Dah la dok jilat bontot babi cina pastu bt fitnah plak....

BAGI AKU KITA ORG ISLAM MESTI BERSATU KALAU ADA ISU UTK AGAMA KITA JGN KRG TU KIRA PARTI APA JANJI INI MELIBATKAN HAL AGAMA KITA. AGAMA ISLAM TAK PERNAH BERUBAH DARI DULU SAMPAI SEKARANG WALAUPUN NEGARA KITA DAH MAJU DAN JADIKAN QURAN SEBAGAI PEGAGNGAN HIDUP KITA.

anon 2.17 , ko ada masalah dgn kak bedah ke??? dia x kacau puki ko pun kira ok pe............

inilah yg terjadi bila agama dipolitikkan .. erm.... mcm mana islam nak bersatu sedangkan pemimpin yg sepatutnya membela nasib umat islam yg lain pun sesat.........

tak taulah nak kata byk ustaz sekarang bawa ajaran sesat pada golongan muda entah mcm2 fatwa yg mereka keluarkan dan siapakah yg patut dipersalahkan dlm isu ini, aku rasa byk sgt yg membuat fitnah tentang islam nilah.

yang tak bawa ajaran sesat adalag ustad najib, ostad muhyidin, ostad rais yatim, ostad brahim ali, astad khairy j, ostzah shahrizat npc.... kihkih...

utus msia, tv3 pun bawaq ajaran tak songsang jugak....

setiap sabdaan madey pun wajib ikut...... kerana hadis dia paling shahih...... terutama isu Liwat I & peristiwa memali....hehehe

UMNO memang mengarut ngang projek curi want gali jobog diorang. 55 tahun rakus merompak. Jalan kat KL dok jem macam burit babi jugak. Benda senang macan pengurusan traffic dan road management put tak tahu kendalikan. Boleh belah la UMNO. People are fed up with your bulshit. Ada ka najib kata "give us one ore term we can do more" . Yeah rite we can rob more ada la. 1-800 pergi mampus UMNO dan kuncu2 pencurinya.

anon2 babi pakatan dah start melalak mcm babi nak kena sula.. maklumlah x dapat makan taik semenjak dua ni.... seteruk2 umno memerintah pun x pernah ada masalah air.. sampah x pernah gagal dikutip.. ini dlm beberapa thn ni fuckatan memerintah babi makin byk kat selangor.. anjing kurap mcm anon2 yg melalak pun bertambah.. apa mcm ??? wahAI ANON2 pukimak babi hanjing??? itulah silap maka bapak korang main dgn babi tu yg dapat makluk babi mcm korang anon2 pukimak....

1. Tahukah anda bahawa selain bangsa yahudi, tidak dibenarkan membeli atau menyewa tanah di Israel?

2. Tahukah anda bahawa setiap bangsa yahudi yang ada di setiap Negara di seluruh dunia menjadi warga Negara Israel secara automatik? Sementara warga Palestin yang lahir di tanah negerinya sendiri sejak puluhan abad yang lalu terus diusir ke luar dari Palestin?

3. Tahukah anda bahawa penduduk Palestin yang menetap di kawasan Israel harus menggunakan kenderaan yang dicat dengan warna khas untuk membezakan antara bangsa yahudi dan bukan yahudi?

4. Tahukah anda bahawa Jerusalem bahagian timur, Tebing Barat, Gaza dan dataran tinggi Golan dianggap oleh masyarakat antarabangsa khususnya barat dan Amerika sebagai kawasan yang dijajah Israel dan bukan merupakan sebahagian daripada Israel?

5. Tahukah anda bahawa Israel memperuntukkan 85% air bersih hanya untuk bangsa Yahudi dan membahagikan 15% sisanya untuk seluruh penduduk Palestin yang menetap di kawasan Israel? Secara realiti, Israel memperuntukkan 85% air bersih hanya untuk 400 penduduk yahudi di Hebron, sementara 15% sisanya diberikan kepada 120 ribu penduduk Palestin di daerah itu?

6. Tahukah anda bahawa Amerika menyalurkan dana 5 billion US dari penghasilan hutangnya setiap tahunnya untuk menyumbang kepada Israel?

7. Tahukah anda bahawa Amerika terus memberikan bantuan ketenteraan kepada Israel sebesar 1,8 billion US setiap tahunn? Dan tahukah anda bahawa jumlah sebesar itu sama dengan sumbangan Amerika kepada seluruh Negara di benua-benua Afrika?

8. Tahukah anda bahawa Israel juga menunggu bantuan perang tambahan sebesar 4 billion US dari Amerika yang terdiri dari pesawat pejuang F16, Apache dan Blackhawk? Dan kerana Amerika merupakan Negara gabungan utama bagi Israel, maka ia wajib memberikan semua kemudahan yang diminta Israel untuk menjamin kewujudannya.

9. Tahukah anda bahawa kerajaan Amerika telah menekan Kongres tentang pelanggaran Israel dalam penggunaan senjata yang mereka sumbangkan? Khususnya pada tahun 1978, 1979 dan tahun 1982 pada perang di Lubnan dan penggunaan senjata nuklear pada tahun 1981.

10. Tahukah anda bahawa Israel adalah satu-satunya Negara di Timur Tengah yang menolak menandatangani larangan pembangunan senjata nuklear? Dan menolak Pasukan Siasatan PBB untuk memeriksa tempat persembunyian nuklearnya?

11. Tahukah anda bahawa sebelum Israel wujud pada tahun 1948, mereka telah memiliki kilang pengembangan senjata nuklear?

12. Tahukah anda bahawa Pegawai Tinggi Israel di Jabatan Tentera mereka mengakui secara terang-terangan bahawa tentera Israel membunuh semua tahanan perang Palestin tanpa proses pengadilan?

13. Tahukah anda bahawa Israel telah menyerang tempat kediaman Diplomat Amerika dan menyerang kapal perang Amerika Liberty di perairan antarabangsa pada tahun 1967? Walaupun serangan itu membunuh 33 tentara Amerika dan melukai 177 lainnya, tetapi Amerika sama sekali tidak melakukan sebarang tindakan terhadap Israel? Hanya dengan alasan bahawa tentera Israel tersalah sasaran? Bayangkan kalau serangan itu dilakukan oleh Negara Islam?

14. Tahukah anda bahawa Israel merupakan Negara yang paling banyak mengabaikan resolusi negara PBB? Jumlah resolusi yang diabaikan oleh Israel mencapai 69 buah. Bayangkan seandainya satu Negara Islam mengabaikan 1 resolusi PBB, apa yang akan dilakukan oleh Amerika?

15. Tahukah anda bahawa pemerintah Israel menggunakan system politik pemeliharaan terhadap identiti rakyat yahudi agar tetap menjadi warga Negara itu?

Macam mana penolong su dewan ulamak pas boleh cakap macam ni?kalau macam ni sia sia je orang orang PAS yang diketuai Nasrudin berdemo depan US Embassy hari ni.

Ini namanya perosak bangsa dan Negara. Buat malu Dewan Ulama Pas, bercakap macam kurang akal.Sekurang-kurangnya mereka berdemo ada juga niat dan kesanggupan mempejuangakn islam dan nabi Muhammad itu pesuruh allah..ape nak jadi ulamak zaman skrg kerana nk menang sangup hina islam

bila mana kepentingan rakan politik dilihat lebih penting daripada sensesiviti saudara seagama...maka keluarlah komen2 seperti ini...takut hilang undi kafir mcm nie lah

ya allah orang islam sendiri memainkan dan mempersendakan islam apatah lagi yahudi kafir lahanat semua....
wei takut la sikit dengan allah jangan sampai allah turunkan bala pada negara kita yang aman ini...
bawa-bawa bertaubat sikit wei...
main lain bole terima lagi tapi jangan sesekali mainkan benda yang berkaitan dengan agama

wahai manuasia janganlah kerana kuasa dan ingin bertahkta korang samggup mainkan agama..dasar sial gampang la korang nie PAS

Tiada beza israel dengan UMNO, dua dua pun penindas umat islam. Cuman israel tak menindas kaum yahudi, kaumnya sendiri. Tahukah anda israel tidak pun mahu f16 yang dah lapuk tu? Obama memberi mereka pesawat pejuang terkini f35 yang kalis radar? FOC. bukan macan kat sini kapal terbang enjin pun hilang, submarin tiada peluru. Tiap hari israel gelak pecah perut melihat gelagat negara "islam"

Ko ni mmg bangang laaa parpu..pencacai pengangkat najis ko ni

anon 3.30 n 4.37 .. dua2 sama pukimak babi haram jadah.. ko x tau apa2 pasal pentadbiran negara jgn main tulis je.. baca fakta dulu.. manusia ni rambut sama hitam tp hati lain2.. mcm hati ko la.. hati babi n anjing...klu ko nak tau negara kita ni bleh maju klu x de barua mcm ko yg cuba ambik kesempatan setiap masa.. tgh contoh terdekat dh la.. selangor??? apa yg jd kat selangor skang ni?? nasib baik kerajaan pusat ada klu x....

Cai2 pas tahan tgk je la ismi (gambar atas) dpt tanah beratus ekar mase 11 bulan dulu.....cai punya la berjihad, tapi ketua depa dpt tanah beratus ekar..... taraf jutawan tu......

waduh waduh ini oppo to ya. Saya gak mau bikin fitnah ya tapi ini bener ternyta ya. kalo ini kasus kenapa sih setan melayu gak mau antam itu petinggi ya. ggak ada telur ya kalian.


http://lensahp.blogspot.com/2012/08/gambar-superimpose-cucu-tok-guru.html

Ada aq jentik telur bpk ko ke? Napa yg ko panas sgt dgn aq ni babi

Ko selalu main dgn babi kan sampai kelentit babi pun ko tak lps... Jentik kelentit ko br tau

Kepala bpk ko lah indin pukimak ko tak abis2 mengarut je kat sini melyat aku dah lah ckp benda bodoh2 yg tak msk akal lsg lps tu ada hati nk komen kat sini

Semutapi, betul tu, itu pasal anuar jaga elok telor dia. Dia nak buktikan satu malaya yg dia ada telor

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!
Back To Top