GEMPAR BERAPI! BETUL KE ROSMAH SORANG JE DIJEMPUT KE PERKAHWINAN ANAK SULTAN BRUNEI?

Berbuih mulut penulis pakatan haram jadah bila menulis memfitnah PM dan isteri..umpama seekor anjing..letih berlari lidah terjelir..letih kekenyangan gonggong tulang busuk terjelir lidah..nak bersenggama..hehe bahasa sopan sikit pun anjing akan terjelir..pendekata..perangai anjing terjelir lidah dah meresapi jiwa sang penulis upahan pakatan haram jadah setiap kali mereka ini mengutuk PM dan isteri..tambahan pula kalau depa dapat burukkan DS Rosmah..semua penulis anjing ini seolah sepakat..

One Command Centre arah maka depa bakal terjelir d iringi lelehan air liur hapak keluar dan berlumba..siapa yang hebat fitnah maka dialah yang bakal dapat tulang lebih !!

Kini..setelah sekian lama dah lapuk dek hujan fitnah..anjing pakatan haramjadah mula menggunakan foto DS Rosmah ke majlis perkahwinan anak Sultan Brunei..kononnya DS Rosmah ke sana "Wakil Malaysia" dan PM..malah hanya beliau sorang sahaja yang pergi..perghHH hebat anjing-anjing pakatan haramjadah buat cerita.

Mereka semua cuba tutup cerita yang DS Rosmah tiba awal bersama Ragad Waleed Alkurdi, isteri kepada Ketua Menteri Sarawak. Pm menyusul d hari rasmi..takkan aakj nak tulis jadual padat seorang PM d sini..sama macam kitalah..kalau kita sibuk maka kita minta isteri kita pergi awal d kenduri tu dan jumpa d sana...bingai betul laa !!

Bila foto d atas keluar..semua anjing menikus tanam kepala dalam mangkok jamban...tak berani angkat muka..bimbang aakj ludah atas muka muahahah puihHHH !!

Aakj kekadang makin heran tahap penulis bertaraf anjing kurap peliharaan pakatan haramjadah...tulislah sesuatu yang manafaat..contohnya..nik aziz makin layu..makin uzur..makin nyanyok ke..masih nak jadi MB..tulis bab anwar yang makin teruk moralnya...hahah makin mewah..woohh ada jet mahal tuu...makin tak ubah perangai dengan "jantan muda"..hahaha ye ke nuar..aakj dengar ada yang baru ni..siap bervideo yang ada suara mengerang berahi antara kamu dan anak muda ni hahaha opsss ye ke..aakj tanya je ni..

Tulis yang boleh banggakan Agama..bangsa dan negara...


foto d atas d jadikan modal anjing lidah terjelir pakatan haramjadah....
Sumber: Blog AAKJ

House PK: Adeh, naik sengal dah aku dengan pencacai Pakatan bangsat ni, tak habis-habis nak buat fitnah!

85 Responses to "GEMPAR BERAPI! BETUL KE ROSMAH SORANG JE DIJEMPUT KE PERKAHWINAN ANAK SULTAN BRUNEI?"

  1. RM adalah suwei buat Najib n Umno..Rakyat menyampah dgn RM ni..Kuburkan RM dgn singkirkan Najib..Kita lantik Muhedeen plak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Babi la ko anon 4.19... Ko ingat dgn lantik org lain boleh buang suwey pantat mak ko ke??? Fikir dulu la sblm tulis.. Ko ingat senang ke nak jd bini PM nie??? berada dlm Dilema antara kerja n keluarga...

      Delete
  2. Betul lah yg diceritakan dalam gambar tu bini tojib dgn bini tok taib tak pakai tudung... dlm majlis perkahwinan anak sultan brunei yg rasa-rasa bertudung.. Lepas ni kita harap to mohiden naik... baru nampak bini PM bertudung..

    ReplyDelete
  3. Lancau la Rosmah suwei, mak bapak lu kot suwei anon 4.19..apa salah rosmah? Aku dulu menyampah jugak kat rosmah ni, tapi bila sekarang ni aku tengok korang hina dia naik kesian pulak aku kat dia. Lagipun banyak kerja amal dia buat bukannya dia mendtadbir negara macam khairy dulu. Grow up pls

    ReplyDelete
  4. anon dua kat atas. aku nak tanya kalau ko islam dan kaki solat pernah tak ko berdua turut mendoakan agar muslimah yang belum tutup aurat agar menutup aurat. tak kira lah rosmah ke sape ke. pernah tak?. kalau benda cam ni pun korang tak pernah buat. tak payah bising lah. tak bertudung itu urusan mereka dengan Allah. tetapi sebagai hamba yang bersaudara sepatutnya kita doakan agar mereka2 ini diberi petunjuk dan hidayah. bukan hanya caca cerci sahaja.dosa tak bertudung rosmah kena minta ampun dengan Allah tapi dosa korang mengutuk rosmah cam ner. sendiri mau ingat lah. selagi rosmah tak ampunkan korang tetap berdosa

    ReplyDelete
  5. Puak pakatn ni memandai je fitnah cakap datin g sesorang.. Mana ada datin g sesorang.. Adoyai

    ReplyDelete
  6. Anon 4.40, Lu memang PENJILAT tahap gabann...Kita tukor PM kepada yang reti jaga bini (LIKE Udin)Baru lah UMNO leh sembang Wasatiyyah ker, Hadhari ker, yang Islamik skit....Tolak AhJIb....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.ko nak tukar pm yg pandai jaga bini org ,pandai sondol jantan ke mangkok..?bodo punya org.

      Delete
  7. Bahasa melambangkan bangsa.. Kalau bangsa sendiri tak hormat bahasa hasilnya mcm pencacai pakatan kat atas ni lah

    ReplyDelete
  8. Sebelum korang yg kat atas nie nk komen kat org len sama ada menutup aurat ke x.....cuba korang lht diri korang dlu....cukup ke solat 5 waktu?
    cukup ke amalan dan pervuatan korang terhadap agama?
    islam xmengajar kita untuk maki dan menunding jari....tetapi menasihat dgn cara yg baik tnpe menimbulkan rasa mrh dan tdk puas hati org laen.....jd jgn lah ckp bnyk psl DS sdngkn diri sndri pun msih kurang

    ReplyDelete
  9. Suh anwar anta p belajar ckp bebaik der

    ReplyDelete
  10. Knp isu2 nie menjadi jadi nie? aku dh plik.....bnd biase je...blik2 xpki tudung ape korang nie?
    kalau pki tudung pun tapi mmburukan nama islam dan lakukan kerja jht buat apa? itu bkn ke dh mencacat kan nama islam?

    ReplyDelete
  11. Aku cukup x ske la dgn PR skrng....isu apa drng bgkitkan skrng smua mcm bodoh nk mmpos....aku dh serik....

    ReplyDelete
  12. Pencacai pakatan takde isu.. Sebab tu depa hentam pribadi datin

    ReplyDelete
  13. Aduss mle dah PR.....DS rosmah nk pki tudung ke x trpulanglah....janji kebajkan rakyat smua terpelihara sudah.....die pnh tumbuk mak hampe ke penyokong PR?
    klu bnci sgt gi la 1 on 1 ngn die....bengap susu tol ar PR nie aduss makin hari mkin bodo je aku tgk

    ReplyDelete
  14. Datin ke brunei pun nak dijadikan isu..

    ReplyDelete
  15. Puak PR nie mmg dh gone for good la....aku x tau la....future Malaysia gelap klu drng dpt kuase...

    ReplyDelete
  16. Aurat tu antara dia dgn allah. Kalau pakai tudung.. Pakai ketayap siap beserban tapi hati kotor.. Busuk. Baik tak yah der..

    ReplyDelete
  17. Sbg org Islam mmg patot kite doakn saudara seagama kite ke arah kebaikan..

    Anon 4:49 PM..yesza kite TUKAR PM yg tau jaga BINI mcm ANUwar ...dia menyontot depan belakang pon BINI dia tetap sokong....

    muahahahahahah

    ReplyDelete
  18. Pembangkang jeles sebenarnya.. Sbb jijah tak dpt jemputan.. Muahaha

    ReplyDelete
  19. Steady r datin seri.. ! Jemputan diraja beb!

    ReplyDelete
  20. Sebelah datin seri tu bukan PM ker? Kenape.pencacai pakatan ckp datin g sorg?? Nampakkan kebodohan dan kebusukkan hati mereka.. Mcm haram je

    ReplyDelete
  21. Pakatan ni memang bodoh saudara Afiq, kalau cerdik dan jujur dah lama mereka jadi kerajaan. Mereka ingat mereka kuat sebenarnya tak pun, dulu orang menyampah Tun Dol sebab tu tak sokong BN, sekarang ni Najib orang suka, kalau nak kata UMNO bermasalah parti lain pun ada masalah juga. Senang cerita baik sokong BN lagi bagus

    ReplyDelete
  22. Sy sokong statement anda.. Ya.. Kalau pembangkang betul dah lama pembangkang jadi kerajaan.. PM kita Najib dan Datin Seri di sayangi Rakyat Malaysia

    ReplyDelete
  23. woi anon2 yg kurang cerdik dlm semua segi baik agama atau dunia xpayah lah korang maki DS Rosmah pasal die x brtudung...kalau korg btl lah alim mcm yg korg dok komen nie konon nye nak kan isteri pemimpin brtudung korg tau x yg dosa besar kalau kt memaki sesama islam...patutnye korg brdoa supaya allah membuka hatinya utk brtudung bkn mencaci n maki...

    ReplyDelete
  24. kalau diorang xtulis benda macam ni mcm mna diorng nak lariskan tulisan diorng?bukan korang xthu pembangkang ni memang sentiasa cari siu yang tak masuk akal utk lariskan portal murahan diorang..lagi satu msti lah diorng meroyan sebab kak jijah ngan bang nuar diorng xdpat jmputan majlis kahwin mcm ni,yag dia dpat ialah jmputan majlis kahwin pasangan gay..!!ahahahahaha..kesian aku kat beruk2 pmbgkang ni..low clas!!

    ReplyDelete
  25. knp lah ramai sangat yg dengki dgn DS Rosmah...ape saja beliau lakukan semua salah dimata pembangkang...xkn lah korg nie bangsat sangat sampai brp bayak kebaikan yg die buat korang langsung x nampak...

    ReplyDelete
  26. KENAPA PENCACAI PAKATAN HARAM NI TAK HABIS2 NAK CARI ISU PASAL DS ROSMAH. BYK JUGA ISTERI MENTERI2 YG TAK PAKAI TUDUNG SEPATUTNYA KITA SEBAGAI ORG ISLAM SELALU MENDOAKAN SEMOGA SATU HARI NANTI PINTU HATI BELIAU TERBUKA UTK TUTUP AURAT. BKNNYA HINA BELIAU MCM NI.

    ReplyDelete
  27. Mira Edora.. Sebab dorg takde isu.. Desprate

    ReplyDelete
  28. Kah kah kah kah.. itulah pekerjaan mereka dari dulu lagi!! bongkar dan katok lagi sampai penulis2 biol yang kuat memfitnah terjelepuk!! muahahhahaha.. aku suka!!

    ReplyDelete
  29. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  30. tak habis isu tudung. kepada yg komen banggang nie. p tgk dlm rumah tue bini, anak perempuan pakai x tudung, mak, adik beradik, sepupu sepakat pakai ker. sebuk bini org lain wat per.

    ReplyDelete
  31. WAHAI ANON2 SEKALIAN JGNLAH KRG ASYIK KUTUK DS ROSMAH AJE TAKUT NANTI TAK SEMPAT NAK MINTA MAAF KRG DAH MAMPUS DULU MCM MANA NAK MINTA MAAF PADA BELIAU YG SELAMA INI KRG HINA DAN FITNAH. TAKUTLAH SIKIT AKAN HARI KEMATIAN KRG. BERTAUBATLAH SEBELUM TERLAMBAT. APA MASALAHNYA KALAU DS ROSMAH AJE YG DIJEMPUT DOSA BESAR KE

    ReplyDelete
  32. aku respect ds rosmah sbb sekurang2nye die x berlakun mcm setengah org.... die kemana dgn cara die bkn mengikut trend atau cara org lain...sekurang2nye bila beliau brtudung nanti beliau akn melakukan pekara yg sama insyallah

    ReplyDelete
  33. sibok sanggat pasal ds rosmah tu kenapa apa masaalah dia ada dia kacau kau orang ke, pakatan ni dah tak ada keja lain dah nak megutok je pasal orang sibok sggat pasal orang suka sanggat jaga tepi kain orang tenggok dulu dia sendiri betol ke tidak ini tidak apa ds rosmah buat ada je yang kau orang tak puas hati cermim diri tu sikit kalau perangai ko orang ni macam gampang sapa yang nak jemput...

    ReplyDelete
  34. jawapannya tak betul sebab aku nampak orang lain pun ada di majlis tu. punya haram macam siot punya perangai menatang TUUUUUT bab* hamjadah laa nak buat fitnah. eiii.. aku tak paham betui la...

    ReplyDelete
  35. Bukti UMNO bangang nak umat islam sembah BN ketika solat


    http://www.keadilandaily.com/penduduk-kesal-nong-chik-sumbang-sejadah-logo-umno-bn/

    ReplyDelete
  36. sabar bang.. hehehehhe.. biar diorang fitnah. Allah maha kaya.. semoga datin seri dipelihara

    ReplyDelete
  37. baguslah pakatan tak dijemputpun buat huru hara je kat tmpat orang perangai tu kalau elok tak pe sibok suka megata orang. ...

    ReplyDelete
  38. Inilah dia keje pakatan2 haram yg bodoh bangang tu! Tak hbs2 nk buat fitnah pasal DS Rosmah..
    Apa yg diorg sakit ati sgt aku pn tak taulah..mcm gampang je perangai depa nie!!

    ReplyDelete
  39. Apa kata pn katalah tp pakatan haram nie asyk nak cari keburukan org je terutama PM kita dan isterinya..
    Padahal diri sndri dia dn puak2 dia perangai mcm haram tak pulak dia nmpk ye!!
    Pakatan ingt depa tu dh ckup bguslh ye,dh ckup perfectlh ye??
    Blh bla lh pi mampuslh pakatn wey!! Perangai korg tu dgn anjing tak ada bezanya tau tak!!
    Diri sndri tak btl ada hati nak mengata dn menunding jari kat org plak!
    Tp nmpk sgtlh penipuan korg tu.. Mna ada DS Rosmah pergi sorg kat situ.. Buta ke apa pakatan bodoh nie??
    Nk nipu pn berpadah2lah!

    ReplyDelete
  40. Mcm hapa ja lah perangai pakatan yg gila ni..! Ada pulak dia kata DS Rosmah g sorg kat sana.. Ish3 dh tak dak isu ka nak wat smpaikn trpksa hampa buat fitnah bnda ni..

    ReplyDelete
  41. Pukimak anak haram pakatan nie dah kegersangan dgn isu ke sampai rosmah ke sana pun korang nak mburukkan dia... Wei klu aq la manusia yg tau berfikir aq takkan tulis mcm babi2 pakatan tulis nie.. Babi cina je sanggup tulis mcm tu...

    ReplyDelete
  42. aku x paham lah dgn pakataan nie x habis2 dengki dgn DS Rosmah....otak letak kat lutut sbb tu perangai mcm sial org pembangkang nie

    ReplyDelete
  43. yg suwei tu kamu anon 4.19 yg perangai mcm haram oii....aku pelik sgt dgn sikap2 mcm haram nie dengki sgt dgn DS Rosmah ape je yg die buat semua x betul korg nk ds jd mcm kak jijah ker jgn buat ape2 pasal rakyat just sentiasa mepertahan kn suami pasal main belakang mcm 2 ek baru korg akn kata najib n rosmah baik bodoh btl

    ReplyDelete
  44. apa nk gah sangat dengan jemputan kahwin diraja tu..... dapat pahala banyak ke?

    apa nk diheboh2kan kenduri tu.. hanya untuk orang besar2 sja... kik kik kik..

    ReplyDelete
  45. Ramai sgt tak senng hti tgk datin sri aku pun tak phm kenapa...

    ReplyDelete
  46. Apa lah suka sgt dengki dgn datin sri dia bt apa semua salah

    ReplyDelete
  47. Wau Ds Rosmah sorang dijempt terbaiklah.ia menunjukkan beliau di hormati dgn disegani oleh dunia..beliau pergi majlis kahwin pun PAKATAN haram jadah nak heboh memang busuk hati betul..beliau pergi ats jemptan sultan brunei wahai balaci PAKATAN HARAM JADAH bodoh..isteri pemimpin mcm ni yg kt perlukan.isteri PAKATAN apa kes..ikt takt suami ke?atau tersengih mcm bodoh tgk khebtan sorang ibu mcm Ds Rosmah terbaik

    ReplyDelete
  48. Serious. Owh god such a epic fail from opposition fellowers

    ReplyDelete
  49. Depa nie tak fitnah maka bukan pembangkang! Haish! Dia orang nak kiamat nie

    ReplyDelete
  50. Sapa sapa yg tiada kerja. Boleh pergi menfitnah bersama pembangkang!

    ReplyDelete
  51. setelah sekian lama membisu kerana sudah tidak ade isu,pakatan harami terpaksa spin cerita ini utk di jadikan mondal dia orng....cuba korang tngok tiap kali pakatan harami nie tidak ada modal nak jatuhkan kerajaan mesti pencacai2 pakatan harami nie serang ds rosmah...bg aku pakatan harami nie mmg parti murahan!!!! sori la der kalau nk spin,anjing2 korang boleh la korang spin tapi bukan rakyat sbb rakyat tahu menilai kebaikan ds rosmah.....bg aku ds rosmah seorang yg penyabar dan tabah....ds rosmah mmg terbaikkkkkk......

    ReplyDelete
  52. Kesian aku tengok pakatan haram ni der... Asyik asyik dok fitnah DS Rosmah... Tah apa yang dorang tak puas hati aku pun taktahu lah... Kepada pencacai pencacai murahan pakatan jangan asyik nak kutuk orang je der... tengok diri sendiri dulu dah cukup bagus ke? Dah comfirm masuk syurga? Yelah kan nik aziz je boleh pilih siapa masuk syurga ke masuk neraka... pemimpin sendiri tak bermoral nak kutuk orang... Sah pencacai murahan pakatan cakap tak guna otak... Pada kau hina baik kau doakan dia tutup aurat...

    ReplyDelete
  53. Apa ds rosmah buat semua krg kata salah... Apa lh masalah korang ni sial... Dia byk bt keja amal utk negara kita... Byk tlg org tp napa lah amasih ada yg tak puas hati sibuk dgn dia

    ReplyDelete
  54. Ya, saya pun tak faham kenapa Pakatan Rakyat benci sangat kat Datin Seri Rosmah. Bagi saya, Kita sebagai rakyat Malaysia kenalah hormat Perdana Menteri dan isteri kita. Apa yang dorang nak hina pula? Bukan Datin Seri Rosmah buat jahat pun, Ramai lagi orang tak tutup aurat dan seksi kenapa mereka taknak bising? Kalau nak dibuat isu ada saja agenda yang mahu dibuat Pakatan. Tu lah Pakcik kata dorang ni dah taktahu nak buat apa. Apa dorang buat semua tak menjadi, Sebab tu dorang sakit hati dengan Datin Seri Rosmah. Dorang tahu yang rakyat lebih suka Perdana Menteri dan Isteri dari mereka.

    ReplyDelete
  55. Masalah betul Pakatan Rakyat dengan Rosmah Mansor yang tidak mempunyai sebarang peranan dalam pentadbiran negara. Apa yang mereka takutkan sangat dengan Rosmah Mansor? Mengapa Anwar Ibrahim begitu bersungguh-sungguh mengarahkan anjing-anjing penjilatnya untuk menyerang Rosmah Mansor?

    Adakah suatu ketika dahulu, Anwar Ibrahim cuba mengurat Rosmah Mansor tetapi tidak dilayan oleh Rosmah Mansor sehingga menyebabkan Anwar Ibrahim naik angin dan menyimpan dendam yang tidak berkesudahan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahhaa.terbaekla bro.maybe atok tu x dpt nak sondol dsrm kot.ekekekek

      Delete
  56. apa bangangnya penyokong Pakatan ni , anwar tak pernah kena hukum rasuah oleh mahkamah?? kau duduk hutan kaa atau tak pernah baca keputusan mahkahmah . inilah contoh penyokong pakatan yang kononya mengetahui segalanya tapi bebal

    ReplyDelete
  57. sial punye anjing2 pakatan,perangai serupa binatang.
    pe saja rosmah buat semua korang nk jadikan isu,semua korang nk salahkan rosmah.
    mmg sial la korang ni,x habis2 dengan fitnah dan cerita murahan korang.
    pe je dia buat semua korang nk kutuk dia cam sial,aq tau la korang dengki dengan dia.
    macam2 dia buat tuk bantu rakyat,macam2 program amal dia buat tu rakyat.
    tp anjing2 pakatan yg sial tetap akn hina dia,korang ingat korang bagus sngt ke sial.
    dasar manusia sial yg suka buat fitnah,manusia lahanat yg berperangai yahudi

    ReplyDelete
  58. perh brader,pakatan semakin tak senang duduk dengan tindakan Rosmah.....apa saja Rosmah buat semuanya salah dan tak betul,semua bende korang nak buat fitnah.....kenapa baruah baruah pembangkang bodoh sangat,nampak sangat mereka ni dah tak de idea nak jatuhkan Rosmah......berapa ramai orang yg pergi ke majlis tu and akatan boleh buat cerita kata Rosmah ergi sorang,memang celaka haramjadah la pakatan ank haram

    ReplyDelete
  59. Kami pemuda umno Pagoh menyokong penuh muhyideen yasin menjadi pm sebelum pru ni...Rm bawak suwey dlm UMno..

    ReplyDelete
  60. pakatan haramjadah dlm kehancuran....ngeh ngeh ngeh.

    ReplyDelete
  61. Isu dah takda le tu...Pakatan Pi naik jet..pastu terhempas..mati lagi senang

    ReplyDelete
  62. Fitnah amat serasi dengan pembangkang...Pakatan Fitnah

    ReplyDelete
  63. INI SAHAJA YANG MAMPU PEMBANGKANG SERANG ROSMAH MANSOR?

    COME ON, RAKYAT SEMAKIN MENYAMPAH DENGAN PERMAINAN SERANGAN PERIBADI PUAK-PUAK PELIWAT

    WHAT A PRICK ...

    ReplyDelete
  64. adoi la DSR pergi kenduri pun korang nak kecoh...
    bukan die nak tinggal suaminya begitu sahaja...
    dan suaminya PM kita la bongok..
    banyak kerja pasal negara perlu dilaksanakan....
    sah seperti biasa krang denggki kan3

    ReplyDelete
  65. wow hebat isteri PM..macam le pakatan ni ambik gambar lain spin macam haram dah tak da modal nak kenakan Dari Sri Rosmah latu..itu je yang pakatan mampu..??? puih..!!!

    ReplyDelete
  66. kenapa kecoh sangat ni puak pakatan haram ??? dah kantoi kan perbuatan anda menipu rakyat malaysia ??? bertudung atau tidak adakah anda tanggung dosa Datin Seri Rosmah ??? sudah-sudah lah bro !!! kalau dah kantoi tu buat cara kantoi ok.

    RENUNG-RENUNGKAN

    ReplyDelete
  67. apa ini bener ya malaisia udah jauh mau bangkrut mkerna uang nrakyat mereka dirampok ato dimaling oleh para petinggi setan mmelayu ya ketimbang indo saat ini makinm mau mjadi kuas ekonomim terbesar di dunia ya. Semat jalan ya malaisia.



    http://www.keadilandaily.com/malaysia-catat-pertumbuhan-negatif-selama-24-tahun-anwar/

    ReplyDelete
  68. ape ke bangang sgt depa ni,
    dok fitnah shja,

    ReplyDelete
  69. pembangkang klo da ta tau nak wat crita apa depa dok kena kan datin ja laa, tau sangat permainan depa2 ni !

    ReplyDelete
  70. Hoi indon celaka, kau jgn menyemak kat sinilah...pi jg negara kau tu...datang sini merempat cari mkn kau sibuk pulak hal org....type pun banyak salah...bodohhh

    ReplyDelete
  71. yang dok kutuk2 ds rosmah tu dorang dah kenal sangat ke dgn datin ?
    sudah2 la dok fitnah orang tu,die x wat salah pon kat korang

    ReplyDelete
  72. yang dok kutuk2 ds rosmah tu dorang dah kenal sangat ke dgn datin ?
    sudah2 la dok fitnah orang tu,die x wat salah pon kat korang

    ReplyDelete
  73. udah2 la tu fitnah ds rosmah... cete macam kau orang bagus sangat je pon! macam haram pakatan nie...

    ReplyDelete
  74. ni mesti anwar jubori jeles sebab tak dpat pergi sana... tu pasal dia meroyan buat fitnah camnie....

    ReplyDelete
  75. balik-balik modal yang sama, hal tudung ... kalau dah pakai tudung, depa cari modal apa pulak ? apa pun puak2 pakatan haram memang pakar memfitnah dan spin , akhirnya sendiri yang terkantoi.

    ReplyDelete
  76. menurut teman saya yang sering ikut bu rosamah ke luar negeri dia suka shopping aja kerja dia sampei dia beli sepatu toilet aja harga nya 600 ringgit malay. waduh ku bilang itu udah boros kayak setan ya. Yang bilang itu sering ikutan kemana aja bu rosamah jalan jalan ya. kalo gak percaya bisa tanya sama itu orang ya. Ibu rosamah juga rambut dia kayak sarang tebuan orang malay bilang ya , dia sering bugil kepala dia padahal menutup rambut itu aurat ya, Gak punya agama itu bu roasamah ya. Kasian ya folower setan melayu suka pake mobil kancil juga suka tinggal di rumah kayak sangkar burung ya. kasian ya goblok melayu ya. jangan marah ya encik and maklcik.

    ReplyDelete
  77. 1Malaysia semua...

    Daripada anda semua blog atau ber-facebook 24jam tak dapat sesen pun, ada baiknya sambil sambil invest beli share syarikat di Europe. Bulan bulan dapat duit, stable monthly income. Lagi banyak yang di invest, lagi besar dapat tiap tiap bulan.

    Dengan RM 2300 boleh mendapatkan anda RM 310 tiap-tiap bulan, Dengan RM 10,000 boleh dapat RM 2,000 - RM 3,000 sebulan. Atau share paling murah berharga USD $ 20 dengan bulanan anda akan dapat USD $ 2.2 sahaja.

    Kalau berminat, sila layari :

    (Versi English)
    http://tinyURL.com/UinvestWorld


    (Versi Melayu)
    http://PelaburanHartanah.blog.com


    ( * versi English lebih lengkap documentasi dan maklumat mengenai investment ini)


    Layari mana mana laman blog diatas, setelah membacanya. Click pada FREE REGISTRATION dan daftar account pelaburan anda, ianya percuma, walaupun anda tidak mahu lagi membuat investment. Tetapi anda boleh lihat lihat dan survey dulu di dalam account anda itu. Dan anda juga boleh chat dengan Admin dan Pihak Management investment berkenaan, secara LIVE dan kadang kadang ada webcam session bersama admin.

    Belum cuba belum tahu, selamat melabur.

    ReplyDelete
  78. anon 7:17 am;klu setakat ko nk sedap kan ayat ckp member ko tu pengikut ds rosmah ke mana mana sajer baik x pyh la, x de bukti ko x pyh cerita la bodoh...aku rasa melayu x bodoh ko yg bodoh...melayu yg bodoh hanya ada dalam pakatan harami jer....yg mcm pukimak mcm ko...klu dia beli selipar tu pon apa kena mengena dngn ko???dia pakai duit ko ke??bodoh punyer anon 7:17am....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!