FUYOH! JEFF OOI MASUK BN KE?


Ini The Unspinners kasi dedah, la ni aku nak tanya, Jeff Ooi keluar DAP ka atau Gerakan dok tolong DAP kempen? Almaklum la 2008 dulu kan Koh Tsu Koon yang bagi Penang kat DAP?

36 Responses to "FUYOH! JEFF OOI MASUK BN KE?"

  1. tapi bapak mader asale tamil nadu bilang partai yahudi umno itu bisa masuk ke kuburan ya. Ini bukan saya yang bilang ya, . Saya yakin seratus persen bahawa partai umno emangnya mau masuk musium.


    http://wrlr.blogspot.com/2012/09/tunm-jika-pr-ke-putrajaya-bn-ke-kubur.html

    ReplyDelete
  2. Kali ini pula, bukannya Tony Pua yang mendedahkan tetapi Sultan Johor iaitu Sultan Ibrahim, Baginda mempersoalkan mengapa Rapid Intervention Vehicle (RIV) dibeli Baginda hanya berharga RM150,000 berbanding RM690,000 yang dijual oleh pihak pembekal kepada Angkatan Tentera Malaysia.

    Seperti biasa.. jawapan standard yang mungkin terdapat dalam SOP untuk menipu rakyat yang digunapakai oleh pemimpin-pemimpin UMNO ialah.. 'Kami akan siasat.. kemungkinan harga ini berbeza ialah kerana spekasinya yang berbeza....'

    Spesifikasi apa agaknya yang ditambah pada RIV (gambar atas) tersebut hingga harganya meningkat melebihi 300%.. iaitu lebih RM540,000 dari harga pasaran..

    Apa yang kita perlu ketahui ialah.. Kementerian Pertahanan telah dijadikan sebagai lubuk untuk membina kekayaan oleh kebanyakkan pemimpin UMNO dan tindakan haram jadah mereka itu dilindungi oleh Akta Rahsia Rasmi (OSA).

    Adakah pencacai UMNO akan melabelkan Sultan Johor juga sebagai tidak patriotik kerana mempersoalkan perbezaan harga RIV itu oleh pencacai UMNO?

    ReplyDelete
  3. ya bener kata mu itu ya. kerna itu saya bilang folower umno yang goblok hanya tau pake potong saga sama mobil kancil aja ya, ketimbang petinggi mereka pake BMW sama mersedes ato punya perempuan reserve ya. Ya gak ada standar ya folower umno ya. emangnya goblok banget ya,.

    ReplyDelete
  4. saya fikir ini artikel sanagt baguz difikirin oleh suku melayu ya. Emang bener hujatan dia ini ya. Kalo suku melayu Partai umno itu mau baca dan mikir hal ini udah pasti saya kira suku melayu harus kuburin itu partai umno ke musium negara malaisiaitu.


    http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/13055-rahsia-umno-dalam-tangan-dr-mahathir

    ReplyDelete
  5. Yang si indon nie duk troll kat snie knp tuh aku xphm!
    politik kat negara ko pun bkan stabil mne sgt dah nk meyibuk akt org len xke haram J namanya tuh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia tgh menyamar tu. Kau layan je la. Biar je dia perasan yang dia macam bagus.

      Delete
  6. Pakatan Haram hanya tahu janji. Kalau Mahathir itu jasanya byk sekali bahkan dianugerahkan darjah paling tinggi du Indonesia oleh Universiti di Solo juga jemputan menyampaikan ucapan utama di Universitas Muhamadiyah Jogjakarta bersama pemimpin utamanya...mengapa kini Muhamadiyah menolak Anwar Ibrahim wp duluannya Amien Rais itu kan teman tapat Anwar...sebab Anwar udah byk mengoblok dan kencing pd mereka loo...kesian kamu yg berbahasa Indonesia mcm goblok ya

    ReplyDelete
  7. Amik sumber dari harakah mmg boley percaya la sgt!
    lgi media rakyat semua mmg la boley percaya kan?
    kah....kah...kah... anjing peembangkang bodoh gk sbnrnya

    ReplyDelete
  8. ini indon emangnya goblok banget..kalau tak ..maskan merempat carik makan disini..nasib baik umno bagi makan ..ya nggak..apa punya goblok indon...

    ReplyDelete
  9. hahahaha lawak sial,si indon jalang ni mengunakan sumber dari harakahdaily yg mmg kaki temberang.
    dah la indon sial xtau pe2 pasal politik malaysia pastu nak menyibuk,guna sumber pun dari tempat yg mmg suka kencing rakyat.
    dah terbukti indon sial ni mmg bodoh tahap haram,sebab tu sembang pun macam anjing tersepit yg meraih simpati.
    dasar indon sial yg jalang,indon hipokrit yg sangap jubur seperti anuwar si peliwat

    ReplyDelete
    Replies
    1. butuh pak hang...itu sultan johor yg ckp..

      Delete
    2. Dah ready nak masuk jel ke. Sibuk2 mengata sultan. Jgn biadap.

      Delete
  10. umno pukimamak mmg celaka harbi.peralatan tentera pun nak dirasuah oleh puak umno celaka.padahal tentera adalah benteng negara,tp dpt ke pemimpin umno harbi duit menjadi lg penting..patutnya sultan sula je pemimpin umno harbi yg seleweng ni..

    ReplyDelete
  11. bagi lah bukti yg sultan johor cakap pasal perkara tu,tunjuk video la brader September 11, 2012 12:32 PM.....setakat cakap anjing pun boleh brader,semua orang boleh cakap kosong.....tunjuk bukti dulu yg sultan johor ada cakap macam tu,ni bukti tak da nk sembang lebih.....celaka haramjadah punya anjing anjing pakatan,otak serupa lembu......kasi la bukti brader,sembang serupa kapet la lu brader.....ada bukti baru kita sembang lagi,tak da bukti lu boleh gi mampos la brader

    ReplyDelete
  12. ya itu Raja propinsi johor pun bilang petinggi umno emangnya korupsi ya. Bukan saya yang bilang ya itu johor king sendiri yang kasi tau. kenapa sih folower harus modar kerna mau cium itu pantat nya petinggii umno ya. Folower umno goblok itu suka pake mobil potong saga sama kancil ketimbang petinggi nya maling jutaan rupiah ya. emeng sih goblok lo.

    ReplyDelete
  13. woi pukimak punya indon ape masalah ko sbenarnye ye ko nie mmg jenis babi paling bodoh yg aku pernah jumpe...dasar manusia x sedar diri perangai mcm babi gila ade hati nak masuk campur dalam urusan negara kami baik ko balik jaga puki mak ko lah dr ko meyibuk kat malaysia peyangak mcm ko x layak dok kat negara kami paham babi oii

    ReplyDelete
  14. anon 12.14 ape nye pukimak ko nie indon oii brp ringgit pkr suap ko utk meyibuk dalam politik kami nie...yg akn masuk kubur adalah pembangkang dan kamu sekali bkn umno k bodoh...kalau x tau ape2 jgn masuk campur k anak haram indon yg teringin nak jadi rakyat malaysia.

    ReplyDelete
  15. JANGAN GADUH2...KERAJAAN MALAYSIA ADALAH YANG TERBAIK DALAM PERGURUSAN PENTADBIRAN SEHINGGA IANYA DICEMBURUI OLEH PEMIMPIN2 SELURUH DUNIA...LEBIH2 LAGI OLEH PRMIMPIN INDONESIA DAN SINGAPORE...INI TERBUKTI APABILA SAHAM FELDA YANG DIKATAKAN KEDUA TERBESAR IPO SELEPAS FB...TELAH MENCANAK NAIK MACAM BATANG ISA SAMAD DAN TELAH MENJUTAWANKAN PENEROKA2 FELDA DI SELURUH MALAYSIA...MALAYSIA BOLEH!!!!!

    ReplyDelete
  16. endon nie mmg melampau btllh!! stiap kali ada artikel kat sini mst dia nak menyibok!!
    mcm sial je!

    ReplyDelete
  17. Pukimak sial anak haram patat babi punya indon ko menyibuk lg pasal urusan nagara aq nk buat apa setan... Negaa aq dah ckp baik tak perlukan nasihat dr pukimak yg xde maruah mcm ko sial... Ko low classs layak cuci jamban je tak pun cucu telur ko tu sial... Telur sendiri tak tau jaga ada hati nk komen pasal negara aq....

    ReplyDelete
  18. Tun dr mana ko nak sibuk apa hal sial... Dia bhk berjasa utk negara ni bkn mcm indon pukimak drg negara ni bg kotor busuk bt mcm negara sendiri...

    ReplyDelete
  19. Yg sebenar nye butoh ko terbakar tgk negara aq ni aman cantik jauh lbh baik dr negara ko sbb tu ko kutuk mcm2 kan...tun mahathir yg bgn kan malaysia ni sampai kan malaysia ni dah jd negara yg org ading suka dtg utk melawat tempat2 menarik.... Padahal malaysia kecik je di peta dunia kecik dr negara ki pukimak punya indon tp tourist suka dtg melawat malaysia,negara ko tu dia tak pandang pun sial

    ReplyDelete
  20. Boomerang bersalut taik cirit yang UMNO lempar terkena kepala sendiri. Busuknya taik babi bernama UMNO dibakar api neraka. Kehancuran BN ternyata tiba

    ReplyDelete
  21. Pukimak punya cina rasist mmg dah menjadi2 skrg mu berani bt mcm2 utk pastikan cina berkuasa kt malaysia ni..,pakatan pukimak suka lah klu cina yg berkuasa sbb org2 pakatan semua jenis yg mkn taik babi apa cina ckp dgr je... Suka thk cina naik tp klu bangsa sendiri naik... Islam berjaya drg tak senang ddk ni semua bangsa pukimak sama dgn anwar pukimak tu

    ReplyDelete
  22. indonesia bisa..
    malaysial terus sial..
    malingsial terus maling...

    ReplyDelete
    Replies
    1. INDON e SIAL. NEGARA AUTO PILOT. Presiden nya banci.....rakyat nya sampah @ babu. Wong Jowo @ mas kontol. Negara gak punya nyali....maka nya hilang sipadan ligitan pun cuman bisa nangis aja......kacian deh lho.....

      Delete
  23. Tangan aq dah gatal ni lama tak jentik telur org... Lg2 telur indon yg terperam mcm jeruk babi mesti best klu jentik... Kuar semua daki yg melekat

    ReplyDelete
  24. AKU PUN RASA NAK JENTIK TELOQ...TAPI AKU NAK JENTIK TELOQ NAJIB...FUHHHHH!!!

    ReplyDelete
  25. kak bedah ooiii!!!!

    boleh aku cucuk jari aku kat lubang ko kak bedah...ciannya ko...mesti gian sbb laki ko telur dah kecut...nak main dgn ko tu tak nak leeeee.....tak de selera...

    ReplyDelete
  26. Umno tak masuk kubur yg masuk kubur adalah aljuburi dan org2 umno yg suka tikam dari belakang yg suka mempertikaikan kepimpinan DSN dan umno, golongan munafik yg berpura pura baik dan iklas didepan DSN.

    ReplyDelete
  27. Gempar burit bernanah! Darwin betul! Bukti UMNO parti evolusi monyet kepanasan

    http://www.youtube.com/watch?v=9WX9GIEfhVw&feature=related

    ReplyDelete
  28. To All......Indon ni sampai skrg menyesal tak sudah hilang Sipadan Ligitan. Next kita ambik pulak Ambalat. Dasar negara pada BABU @ KULI BATAK.......sebeb nya dia orang tak mampu bagi makan rakyat nya sendiri, jadi gembel @ pengemis di negara orang. Bangsa yang tak punya harga diri @ INDON e SIAL......

    ReplyDelete
  29. Oi pukimak punya anon 5.17 ko g mak kan jadi ko tu kat puki mak kao biar mak ko potong telor ko tu bg anjing kurap mkn... Babgsa pukimak penyokong pkr mmg lyk mkn taik babi je... Ddk kadang babi jolok jari jo th kaf babi2 dlm kandang tu ko mmg layak tu je sial

    ReplyDelete
  30. Oi anon 5.14 sebelum ko nak jentik telur najib ko g jentik telor bpk ko dulu.. Tgk dah kendur kd blm klu dah ko tlg ptg je sbb ada anak sial pukimak mcm ko ni tak guna ada bpk telor besar pun... Perangai anak mcm pukimak tak respek pemimpin negara sendiri... Klu aq jumpa ko aq akan jentik telur ko sampai kebas

    ReplyDelete
  31. Apa ko merepek pukimak punya indon sial.... Butoh ko dah panjang sgt ke asik komen kat sini je

    ReplyDelete
  32. BN dan Calsberg tak bole dipisahkan

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!