FUYOH! ANWAR IBRAHIM DAH BELI JET PERIBADI! MESTI BACA

Rupa-rupanya apabila kedahan69ers.com dan beberapa blog yang lain menyiarkan tentang kehebatan Super Jet N99088 yang dinaiki dan digunakan oleh Anwar Ibrahim ketika ke Labuan, para pecacai Anwar Ibrahim cuba menterbalikkan hakikat tersebut. Mereka masih cuba untuk membuktikan bahawa Anwar Ibrahim yang cukup terkenal dengan gelagat mewahnya, menaiki Air Asia, MAS dan penerbangan awam yang lain. (BACA BLOG PECACAI ANWAR IBRAHIM DI SINI)

Dan yang paling melawakkan ialah apabila mereka cuba juga menyalahkan blogger UMNO dengan menyatakan itu semua fitnah semata-mata!
Malangnya, sama ada mereka sedar atau tidak, gambar-gambar dan maklumat tentang jet mewah yang digunakan oleh Anwar Ibrahim dan turut dinaiki oleh pimpinan besar PKR ketika ke Labuan, datangnya daripada TIAN CHUA, salah seorang pembesar PKR dan konco rapat Anwar Ibrahim sendiri.

Tian Chua yang suatu ketika dahulu mengaku bahawa dia telah mengubahsuai gambar dan memasukkan gambar Perdana Menteri, Najib Abdul Razak dalam usaha menfitnah Najib terlibat pembunuhan model Mongolia itu, merupakan orang yang bertanggungjawab menyebarkan gambar jet peribadi super mewah itu. Tian Chua jugalah yang memberikan dan menyalurkan maklumat perjalanan menggunakan TWITTER dan INSTAGRAM bagi menunjukkan kehebatan Anwar Ibrahim dan gerombolannya berkempen di Labuan, Sabah dan Sarawak.

Mengapa pula dalam hal ini, orang lain yang dipersalahkan, sedangkan yang mengeluarkan maklumat berkenaan adalah TIAN CHUA?

Takkan nak dikatakan Tian Chua sebagai BARUA UMNO, TALIBARUT UMNO dan TROJAN HORSE UMNO pulak kut?

Dan kalau Anwar Ibrahim sendiri mengesahkan memang dia menggunakan jet tersebut yang kononnya diberi pinjam oleh kawan kepadanya, pecacai Anwar Ibrahim nak berputar belit yang macam mana lagi?
 
HOUSE PK: Selama ini Anwar dok kata pemimpin UMNO membazir, diikuti pulak dengan pencacai kunyit ANwar yang takde jantina serta jantan ngaku pompuan semua marah dengan pembaziran UMNO, la ni aku nak tanya, dari mana Anwar dapat duit untuk pakai jet peribadi ni? 

Oh ya, aku petik dari kedahan69ers.com..cer cite sikit wahai Pakatan punya pencacai?

32 Responses to "FUYOH! ANWAR IBRAHIM DAH BELI JET PERIBADI! MESTI BACA"

  1. mane tak kaye...8 tahun songlap duit masa jadi menteri kewangan

    ReplyDelete
  2. Best ada jet peribadi. Sarapan pagi kat Singapork sambil kutip dana Yahudi, layan siam doll tengahari di Phuket, kongkek jantan waktu petang kat Gombak, jadi imam solat maghrib kat Penang, bari ceramah kat Sabah lepas Isyak. FUUHHHHH!! Hebat!

    ReplyDelete
  3. Org pr tak kan percaya pun...pakai duit yahudi laknat soros pun dia org tak kan percaya...sbb bg dia org yg penting rampas putrajaya...anwar laknatullah tunggu masa di telan bumi ajer...Kuasa Allah Mengatasi Segala2nya...

    ReplyDelete
  4. Penyokong pr tegar cakap, semua ni fitnah jahat dan kotor...fitnah,fitnah belaka...POYOlh..

    ReplyDelete
  5. Tergelak ada kesian pun ada bila baca komen2 pencacai2 & anjing2 DAPip dlm blog kaki spin amenoworld tuh. Nampak setakat itu je taraf pemikiran derang.

    ReplyDelete
  6. hasil dari pada duit haramlah tu sebab tu dia mampu beli jet peribadi ...

    ReplyDelete
  7. MANA TAK BNYAK DUIT ADA ORANG YANG SALURKAN DUIT KAT DIA APA YANG DIA NAK BELI DIA BOLEHBELI APA ADA HAL DUIT HARAMLAH KATAKAN....

    ReplyDelete
  8. duit dr hasil menjual tbuh,mnjadi peliwat dpt beli jet dh al juburi ni..
    hahaha...

    ReplyDelete
  9. response dia dan nurul izzah, "ini jet kawan kasi pinjam". Tak hairan lah kawan kasi pinjam jet sebab kawan2 diaorang pun kasi pinjam bini diaorang kat dia....

    ReplyDelete
  10. APA LAGI YG KAU BLH KATAKAN SEKARANG NI WAHAI ANWAR DAN PENCACAI ANWAR INI SEMUA UMNO BUAT FITNAG LAGI KE ATAU NI MEMANG YG BETUL APA YG KITA TGK. KAYA GILA ANWAR NI ADA PRIVATE JET MANA KAU DAPAT BYK MCM NI AKU RASA KALAU KERJA SAMPAI KE TUA PUN BLM TENTU BLH BELI LAGI. SUDAH2LAH DGN KELENTONG ANWAR NI KONONNYA UMNO MAKAN DUIT RAKYAT ANWAR MAKAN DUIT APA YE. DAH SAH2 DUIT HARAM YG DIBERI OLEH YAHUDI PADA ANWAR LAGI NAK TUJUK MUKA KAU BAIK KAT RAKYAT UTK MERAIH SIMPATI. MUKA ANWAR PUN DAH TAKDE SERI ISLAM LANGSUNG AKU TGK SEBAB AYIK BUAT FITNAG DAN DOSA BESAR.

    ReplyDelete
  11. Tu belum jadi PM lagi dah ada private jet...sok kalo terJADI la PM Malaysia (no no no)..mau anak branak dan suku sakat dapat private jet sorg satu...

    Untongla sapa jadi KEROni ANUwar ek...bole tidor degn wang hengget...

    ReplyDelete
  12. MEREKA ORANG POLITIK, BOLEHLAH.
    ORANG KAYA TETAP KAYA DAN YANG MISKIN AKAN TERUS MISKIN.UNTUK RAKYAT HABUK PUN TARAK.

    ReplyDelete
  13. Peh anwar mkn duit yahudi hidup mewah... Sbb tu lah pukimak ni beria sgt nk jd pm sbb oerangai sial dia nk mkn duit utk kesenangan dia... Nampak sgt gay ni gila duit nak hudup mewah je...

    ReplyDelete
  14. Anwar anak haram ni dengki dgn pm... Sbb tu dia selalu buruk buruk kan pm... Mmg sial lah kaki jubur ni

    ReplyDelete
  15. Sakit hati aq tgk dia pise kat dlm tu... Rasa nk jentik je telur dia

    ReplyDelete
  16. Senang dia nak main bontot lps ni... Blh berbulan madu di awan biru lagi tu......Ko ada???

    ReplyDelete
  17. Mana pukimak2 penyokong anwar semua napa senyap... Nh bkn pembaziran ke babi?

    ReplyDelete
  18. Emm anwar ni mmg dah over lah... Dia mkn duit byk sgt... Bt cite2 sedih mintak sedekah dr negara luar... Apa lah nk jadi dgn bangkai tua ni... Takut aku tgk dia makin nenjadi jadi plak dia... Ari tu bas ni jet plak...

    ReplyDelete
  19. Jgn pelik lah lps ni klu kita dgr jet anwar kena cat merah plak... Dia kan kaki propa asik buat cite je... Kita just tgg dan lihat apa plak propa dia kali ni

    ReplyDelete
  20. Apa lah nk jadi dgn anwar ni blh bangga plak tak malu ke ambik duit yahudi ko berseronok

    ReplyDelete
  21. Ambik duit haram beli jet tak takut je tu meletop ke?

    ReplyDelete
  22. nama pun BAPAK segala kelentong dan al juburi.segala propaganda dan mainan politik anuwar terbukti kebenaranya..rakyat bukan bodoh lg..muka pun dah mcm yahudi haram jadah kotor...mcm nie nak lantik pemimpin alamak hancurlah malaysia..meranalah di bumi sendiri..

    ReplyDelete
  23. sial punye anuwar,gune duit haram bli jet.
    dana dapat dari yahudi mmg la boleh bli jet sial,tipu duit rakyat boleh la bli jet sial.
    blum jadi PM lg gampang peliwat ni,anuwar mmg jantan sial.
    sanggup jual agama dan negara demi duit sial jalang ni,makan duit haram pastu liwat org.
    dosa demi dosa sial ni duk buat,langsung x takut dengan balasan Allah.
    dasar manusia sial yg jalang,manusia hipokrit yahudi yg lahanat

    ReplyDelete
  24. perh brader,pakai jet peribadi tu.....banyak duit anuwar,bontot sape dia jolok sampai dapat duit boleh beli jet.....mana anjing anjing pakatan ank haram,korang tak mau spin cerita ke......korang kan suka spin cerita bila dah terkantoi,pastu tuduh UMNO.....orang yahudi yg hina agama kita dengan buat filem yg hina nabi,si anuwar boleh ambik dana dari mereka.....memang celaka haramjadah la anuwar dan anjing anjing anuwar

    ReplyDelete
  25. Lepas ni nuar nurjana beli roket..hahahaha..

    ReplyDelete
  26. melayu kutuk melayu,anwar dapat duit dari yahudi,umno makan duit rakyat,mana satu yang betul dari cerita kat negeri dongeng Malaun neh.nak jadi apa rakyat melayu senbagai tuan kat semenanjung neh.china dan keling semakin kuat,islam nak tunggu terkubur kat tanah bertuah ini.balik indon je jumpa atuk dan nenek moyang kat sana.kurang kurang disana islam masih ada tempat untuk beribadat ngan tenang.takdepun yang berani hina Islam.

    ReplyDelete
  27. Jaga-Jaga bro, nanti Tian Chua saman you pakai foto dia, sue you for copyright.. Alternatif lain dapat Dana. Rahsia Soros dah terbongkar, mungkin fund temporary stop.

    ReplyDelete
  28. Buruk betui muka Mak Lampir ni. Ikutkan Bang Non tak lalu dia nak bawak, tapi apa nak buat...tu ja yang sanggup ikut dia...kekekeke.

    ReplyDelete
  29. eh tak la semua benda berlaku semua salah UMNO...
    kan itu taktik murahan yang selalu digunakan oleh pakatan...
    macam nie punya jet dapat..
    sah memang dapat banyak wang dan dana dari orang-orang asing tu..
    mana tidak kaya..

    ReplyDelete
  30. memang masih banyak lagi komen dari orang bn umno yang berotak chi bai dan sampah masyarakat, jaga jaga sumpah dan balasan yang akan menimpa, memang bodoh tak terkata

    ReplyDelete
  31. Allah maha mengetahui lagi maha besar. Ada balasannya utk hamba2 Nya yg x henti menyebar fitnah. Kebenaran akan terungkai, insya Allah.
    X terhitung dosa2 kalian yg menyebar fitnah. Ingat lah kalian Allah itu maha adil. Subhanallah.

    ReplyDelete
  32. korang ingat Najib tu semua tak ada private jet ke? berlambak jet-jet BN.Seorang satu pulak tu.Ni baru satu jet dah bising.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!