DEMO BANTAHAN MENGHINA RASULULLAH DI KL!

Alhamdulillah, umat Islam sebentar tadi turun demo untuk membantah terhadap penghinaan Nabi junjungan kita. Aku tak nak lihat benda ni dari sudut politik, aku haya mahu melihat sebagai umat Islam yag mempertahankan Nabi SAW. Allahuakbar!

Tahniah aku ucapakan kepada semua uat Islam yang turun membantah ni!

42 Responses to "DEMO BANTAHAN MENGHINA RASULULLAH DI KL!"

  1. Kt dpn tbung haji dianggarkn 50k aku pg.. Wlpn aku org umno, aku join jgk...bst klu umno bgbung kt sana.. Cmfrm dap mgmukk

    ReplyDelete
  2. Tu penyokong pembangkang. Mana dia bacul2 UMNO?

    ReplyDelete
  3. oit anon 4.40; gambar yg parpu siar tu himpunan di kampung Baru. Lokman Adam, hasan ALi, Ibrahim ALi, Khairi ada dlm gambar tu.

    ReplyDelete
  4. Apa kejadah nak demo kat kampung baru, orang kampung baru ka yang buat filem tu? napa tak demo kat depan US embassy? takut kena sergah ngan obama ke? memang dasar dayus. Nak debat takut, nak umum pilihanraya takut. Parti Bacul tak layak memimpin negara

    ReplyDelete
  5. bro 4:33pm..kah kah kah...Kalau nak kelentong agak2 laa. aku pun ada kat sana..lebih kurang 3k jee..

    ReplyDelete
  6. Bodoh sungguh kamu ni. Demo dimanapun bukan perkara penting. Yang penting sebagai umat Islam mereka sudah bertindak balas terhadap isu berkenaan.Ini bukan siapa parti mana. Dalam isu ni parti hanya menjadi saluran untuk menjemput sahabat-sahabat berdemo. Ini isu kafir menghina Islam. 10 kali bongok......

    ReplyDelete
  7. Mmg terbaik lah apa yg drg lakukan ni.. br aku puas hati dgn rakyat islam....

    ReplyDelete
  8. Bodoh sungguh kamu ni. Demo dimanapun bukan perkara penting. Yang penting sebagai umat Islam mereka sudah bertindak balas terhadap isu berkenaan.Ini bukan siapa parti mana. Dalam isu ni parti hanya menjadi saluran untuk menjemput sahabat-sahabat berdemo. Ini isu kafir menghina Islam. 10 kali bongok......

    ReplyDelete
  9. Demo kat mana mana pun sama saja, tak perlu nak p depan US embassy, nun yang demo kat melaka dan lain lain tpt bolih buat juga. anom 4:53 PM tarikh p'raya kata putus pada kerajaan memerintah dia nak umum atau tidak terpulang pada pemerintah. itu lah kelebihan pada pemerintah yang sedia ada. begitu juga sekiranya anom dapat jadi PM dan memerintah malaysia anom belum tentu disukai olih semua raayat malaysia....

    ReplyDelete
  10. Diorang demokat negeri lain sebab tak de US embassy kat sana. Ni bacul2 UMNO demo kat kawasan selesa dia saja. Jagoan kampungan bajingan la katakan. Datang pembuli lagi kuat dia lari tercirit seluar. kakaka ka. Is tak sabarnya aku nak undi keluar parti hinA UMNO ni. Macam donald trump kata. "Youre Fired!"

    ReplyDelete
  11. KJ buat demo kat kampung baru.. ingat ada bubur lambok free...lupa lak ni bukan bulan puasa..kalau tau..KJ langsung tak buat demo...baik tido...tak gitu mr KJ????????

    ReplyDelete
  12. Haha,above comment is so funny. You are fired?diarrhea in pants?irrelevant hahahaha :D. The strongest people is the one that can control their anger & emotion according to Saydina Umar Al-Khattab.Not the one that bringing riot,smashing vehicles and turn car upside down in front of Sogo LOL. Oh, luckily nobody did that in this demo :D

    ReplyDelete
  13. if UMno is able to control its anger is like a babi being made halal

    ReplyDelete
  14. Kesimpulan yg aku dpt dari korang yg p demo td ialah x dpt apa2. Niat dh salah sbb kepartian.. menunjuk2 parti mana yg hebat. Umat islam masih berpecah belah. Niat korang bukan Allah tetapi kerana parti. Asyik sibuk nk berpolitik ..umat islam semakin lemqh. Fikir2kanlah

    ReplyDelete
  15. UMNO bangsat lah yang kepartian.Buat di kg baru hanya nak menangi undi melayu yang dah tolak parti hina ni. Bukannya dia serious nak bantah perbuatan amerika tu. Lagipun uztad bacul UMNO kan dah kata demo bukan budaya kita.Kenapa plak hanjing2 umno yang tiada gigi ni melompat sakan disangkar sendiri?

    ReplyDelete
  16. hmmmm...aku malu dengan sikap sesetengah yg komen diatas..sungguh lemah dan sempit pemikiran anda...mayb budak skolah menengah kot tp budak skolah ada yg lagi matang rasanya...xtaula nak ckp pe lagi dah...smoga tuhan bagi hidayah dan bukak hati serta minda korang,, wassalam - Sama2 kita tegakkan syiar khalifah islamiyah

    ReplyDelete
  17. "if UMno is able to control its anger is like a babi being made halal"

    hahahhaha,another irrelevant chap :D

    ReplyDelete
  18. Sou yuen are u PIG enough??? Hhahahaha -3677

    ReplyDelete
  19. Teringat masa Dr Mahathir jadi PM dulu, banyak kali dia hina Nabi S.A.W ...perli janggut Nabi...perli cara berpakaian Nabi...Nasib baiklah masa tu Khairy belum akil baligh lagi, jika Khairy dah akil baligh pasti dia akan minta juak2 Umnonya berdemo di Seri Perdana...

    Salah satu teks ucapan Dr Mahathir di JAKIM pd 1992 yg menghina sunnah Nabi menyimpan janggut:

    " Siapa tau janggut Nabi macam mana? Siapa biasa tengok janggut Nabi ..ada gambar ka? Kita tak tau... Kita tak tau betoikah dia ada janggut? Tapi betul ka janggut dia (Nabi)? Di zaman itu..pisau cukur ada kaaa? Dia (Nabi) bukan ada Gillette, zaman Nabi ada Gillette ka.?"

    Gambar Nabi dan janggutnya mana ada Mahdey ooooiiii, zaman itu mana ada kamera pun...apa punya bangang.. Kalau ada kamera pun Nabi tak akan benarkan gambarnya diambil bagi mengelakkan umat Islam yg lemah iman menyembahnya, membuka pintu kpd paganisme atau berhalaisme baru, padahal Islam adalah agama yang paling anti dengan berhala.

    ReplyDelete
  20. Betapa dangkal dan bangangnya manusia Islam yg memberikan komen mengutuk dan mengata sesama kita. Betapa bangsa lain akan terkekek merasa bangga betapa sensitiviti dan sikap ambik peduli umat Islam semakin rapuh. Kalau tak berdemo di Kg Bharu maka turunlah di depan kedutaan US. Kita bukan mahu menunjukkan parti mn yg kuat tapi apa yg penting ialah tunjukkan rasa protes kita pd perkara yg menghina agama itu. Soal Tun yg dikatakan menghina Nabi itu adalah lebih baik empunya dengar secara keseluruhan apa yg dimaksudkan jgn hanya sekadar dengar dengar shj lepas tu buat ulasan sendiri supaya Tun akan dibenci dan dihina rakyat....kalaulah utk.perhimpunan BERSIH yg dipimpin Ambiga dulu, org Islam boleh datang awal, bermalam dan rela tidur di tepi dataranengapa apabila perhimpunan membantah penghinaan terhadap Nabi itu kalian diamkan?

    ReplyDelete
  21. Inilah bru btl umat Islam.. Mmg org yg menghina Rasulullah tu ptut dilaknat oleh Allah! Mari kita wahai umat Islam semua bergabung jatuhkan dn jahanamkan si sial yg berani sgt nak menghina Nabi Allah..

    ReplyDelete
  22. Bgus2 apa yg diorg buat ni.. Umat Islam mmg ptut bergabung semua and ajar sikit si sial tu cukup2! Apa hak dia nak hina Rasulullah s.a.w..
    Sial pny org!!

    ReplyDelete
  23. npe dem0 kat kg baru???? adakah umn0 ni memang pnjilat jub0 USA........

    ReplyDelete
  24. UMNO adalah anjing yang telah dikasi oleh amerika. Hanya boleh menyalak tapi tiada telur.

    ReplyDelete
  25. Pukimak ko la anon 7.54 ... Sape yg disokong amerika skang ni??? Cuba ko tgk balik fakta yg ada.. Bukannya anwar ke?? Pukimak ko la... Ko klu x tau fakta jgn bt2 tau.. Jd pukimak babi haram jadah sial gampang........ Babi ko la

    ReplyDelete
  26. kalo setan melayu bikin demo itu ertinya kayak munafikun aja ya. ternyata gak ada yang mau folow itu setan melayu ya. Ketimbang demo yang dibikin ole partai pakatan rakyat malay buanyak banget yang turut serta ya. kayak goblok aja ya itu setan melayu. Mereka suka demo di pantat mereka saja ya. mau ketawa saya sama itu setan melayu yang gak punya harga diri ya kata orang malay.

    ReplyDelete
  27. Seperti biasa bedahah sial dgn hujah yg dungu dan dangkal selaras dgn bebal dan bodohnya..

    ReplyDelete
  28. Ko la bodoh anon 10.16.... Pukimak babi haram jadah la ko ni.... Babi sial pun x mcm ko.. Aq tulis ni bukan berdasakan pandangan tp aq tulis ni berdasarkan fakta semata-mata klu ko nak tau la wahai pukimak haram jadah....

    ReplyDelete
  29. Biasalah UMNO bangang hanya kualiti burit benanah macam kak bodoh ni. Ingat rakyat nak sokong ka? Hujah takda,kualiti haprak.

    ReplyDelete
  30. Demo ni penting untuk menunujukkan umat Islam menentang segala perbuatan yg menghina agama apatah lagi agama Islam.Demo dalam aman bukan bermakna kita tak buat apa2@tak dapat buat apa2.Buktinya,kalau umat Islam boikot MCDonald@KFC,tak payah sebulan,seminggu cukup comfirm yahudi bungkus!

    ReplyDelete
  31. Amat sedih sekali Nabi Muhammad selalu dihina dari dulu hingga sekarang yang tak habis-habis. Kenapa Nabi boleh menjadi kebencian orang barat adakah ajaran dia bermasalah ? Kenapa Allah tak tolong Nabi janganlah perkara ini berlanjut lagi !

    ReplyDelete
  32. ni baru betul namenye umat islam,baru layak digelar umat islam.
    nk buat demo ni x semestinye kena buat dekat depan US,dekat mane pun kita boleh baut demo ni.
    kita berdoa beramai2 supaya org yg buat cerita tu kena balasan,biar balasan yg dia dapat menjadi pengajaran kepada yahudi2 yg lain.
    dasar manusia sial yg jalang,manusia hipokrit yg lahanat

    ReplyDelete
  33. Daripada kita serang dan buat demo mcm nie lbih bek la kita berdoa dan minta pada illahi supaya org yg menghina dan mempersendakan Nabi Muhammad SAW di beri hidayat dan dibuka hatinya memeluk islam.....islam tdk mengajar kita untuk melakukan keganasan tetapi syaitan menghsut kita untuk melakukan keganasan..........renung2 kan lah

    ReplyDelete
  34. 3k ke 50k ke rajin beno korang kire kan?
    wakakak
    kat skola xreti lak blaja pndi2 ley jd menteri

    ReplyDelete
  35. AKU LANGSUNG TAK SOKONG MANA2 PIHAK SEBAB MSG2 NAK TUNJUK BAIK KONON TENTANG AGAMA ISLAM KITA TAPI NAK TUJUK2 YG PARTI MEREKA SGT MULIA KONON TENTANG ISLAM. KALAU BETUL PARTI2 NI ISLAM DAH TENTU MELAYU KITA TAK BERPECAH BELAH ANTARA SATU SAMA LAIN. INI HANYA KERANA POLITIK MEREKA TUNJUK PERASAAN AKU LANGSUNG TAK RESPECT MEREKA ATAU PARTI PAS KE, UMNO KE, PKR KE TAK PERLU BERLAKON KONONNYA RISAU AKAN AGAMA ISLAM KRG TAPI BUAT FITNAH ANTARA SATU SAMA LAIN TAKDE PULA KRG TAKUT YE.

    ReplyDelete
  36. kekadang aku bangga jugak dgn org melayu kita kerana bila tiba bab agama islam mereka akan bersatu tak kira umno, pas or pkr janji mereka islam. aku bersyukur lagilah ada juga golongan yg masih mempertahankan agama islam kita ni lagi kan bagus kalau dlm parti pun melayu bersatu dibawah satu naungan baru kita org melayu blh lawan kafir cina kat tu yg asyik nak konker kita org melayu di tanah air kita sendiri.

    ReplyDelete
  37. alhamdulillah...
    kan bagus aku pun dapat turut serta mengambil bahagian dalam DEMO ini..
    tidak kisahlah walaupun aku tidak dapat turut serta namun aku sentiasa sokong 100 peratus...

    ReplyDelete
  38. alhamdulilah sejuk hati aku tgk umat islam di malaysia ni brsatu demi mepertahankan nabi muhammad saw...ya allah sedih sgt bila nabi dihina...

    ReplyDelete
  39. aku pelik sunguh dlm mcm ni pun masih nk nk tegakkan politik masing2 napa ek adakah islam meajar korg utk ikut politik jer bodoh sunguh komen korg nie

    ReplyDelete
  40. Amat sedih Nabi Muhammad selalu dihina sejak dulu hingga sekarang dengan tak habis-habis ! Kenapa Allah yang maha kuasa tak datang tolong dia ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woi kafir pukimak apa ko babi sgt ha sial.... Ko kafir jgn nak campur dlm urusan agama kani ye... Babi punya haramjadah

      Delete
  41. "Sou yuen are u PIG enough??? Hhahahaha -3677"

    Hahahaha,typical PR mule :D, uncapable to stick to the issue, attack the personal hahahahuarghh, lame

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!