DAP RACIST! SITIAWAN BANJIR TAPI NGEH KOO HAM BUAT TAK PEDULI!


Hujan lebat yang bermula seawal jam 1.00 pagi mengakibatkan beberapa kawasan dalam DUN Sitiawan dilanda banjir kilat. Salah satunya ialah di kawasan Taman Mawar yang terletak dalam peti undi Kg Cina.


Beberapa buah rumah dimasuki air hingga ke paras lutut menyebabkan barangan rumah dan peralatan elektrik rosak.

Pihak penduduk ada menghubungi Pejabat ADUN Sitiawan, iaitu Pejabat Datuk Ngeh Koo Ham. Jawapan yang diterima amat mengecewakan. Kakitangan pejabat tersebut menyatakan ianya BUKAN MASALAH kami. Kakitangan tersebut menyuruh berhubung saja terus dengan Wakil Parlimen. Dengan wakil Parlimen tidak menjadi masalah. mereka terus datang setelah dihubungi.


Apa punya la wakil rakyat yang macam ni...masa nak merayu pengundi, sanggup turun ke kawasan. Dah menang, usah kan turun...bertanya khabar pun tidak. Tak tau la macamana orang dalam DUN Sitiawan ni boleh pilih wakil rakyat yang tak pernah ambil tahu pasal masalah rakyat terutama dalam DUN sendiri.

Yang dia tahu hanya komplen masalah luar je... masalah rakyat dalam tempat sendiri langsung tidak diambil peduli.

TAHNIAH NGEH KOO HAM kerana berjaya menipu rakyat DUN Sitiawan.

Sumber: Black Panther

House PK: Tulah Ngeh, lu sibuk menipu dan buat fitnah sampai kawasan lu banjir pun lu tak peduli? Yennadei?

29 Responses to "DAP RACIST! SITIAWAN BANJIR TAPI NGEH KOO HAM BUAT TAK PEDULI! "

  1. Dapat kat UMNO BN perak hancus

    ReplyDelete
  2. sorang tu nga, lagi sorang ngeh dan yang lagi satu tu memang ngok pun...tetap sekali.

    ReplyDelete
  3. Dapat kat pakatan haramJADAH terus di KOMUNISkn negeri Perak...11 bulan mmrintah dah trgadai tanah di Perak ...

    Pajakan 999 tahun tu samala dgn gadai cara halus....NGOK NGEH NGOR NGONG NGANG..

    ReplyDelete
  4. Wei anon pukimak, kawasan siapa tu? Anak haram Kelantan banjir sampai berapa ramai mati, tak cakap pulak kau ya anon mak kau tak bernikah!

    ReplyDelete
  5. cukuplah 55thn aku di ngokkan..

    ReplyDelete
  6. Ada juga ngok melayu bg komen jilat DAP . Hahaha

    ReplyDelete
  7. Bangsat pukimak babi haram jadah betullah diorang ni.. Mmg sial babi x sunat la... Klu org tu betul la nak berkhidmat utk rakyat dia akan fikir mcm mana nak atasi masalah banjir nie

    ReplyDelete
  8. Masa nak merayu suh org undi dia,manis mulut si Ngeh ni

    ReplyDelete
  9. Ngekngok yg x bertanggungjawab langsung.. Singkirkan dia dari parti sebelum terlewat

    ReplyDelete
  10. Woi babi ham , takkan ko nak tgg aq jentik telur ko baru nak insaf.... Aq x kacau bangsa pukimak ko kan.. So buat la keje tu betul2

    ReplyDelete
  11. Ngeh yg x berapa betul.. Ko ingat org lantik ko jadi wakil rakyat tue utk goyang kaki je ke???? Fikirlah sikit masalah rakyat ko tu... Klu bukan ko tempat diorang mengadu, kat sape lg diorang bak mengadu... Takkan nak mengadu dekat guan eng tokong keling tu plak

    ReplyDelete
  12. Nama lgi puak haramjadah,mmg cam sial la perangainya

    ReplyDelete
  13. Ngeh cina pukimak = babi hutan x sunat... Dua2 nie sama jenis bangsa yg x kenal dek untung...

    ReplyDelete
  14. Ngeh Ngok bapak sial babi,mana nak peduli hal susah orang kampung. Tunggu masa nak berkempen tak lama lagi datang la merayu macam mintak sedekah

    ReplyDelete
  15. Maslah banjir pun takut nak bertanggungjawab, apatah lg masalah lain utk masa akan datang... Babi mcm nie ke kita nak jadikan sebagai pemimpin ??? Dah la cina rasis makan duit haram .. Pastu bleh kata x tau plak kat masalah banjir tu... Mmg haram jadah betul la

    ReplyDelete
  16. ini betol-betol cibai punya wakil rakyat..tak boleh pakai punya orang penting diri sendiri je..

    ReplyDelete
  17. INI LAH WAKIL RAKYAT YANG TAK BERGUNA SEBELUM JADI WAKIL RAKYAT APA YANG DISUARAKAN SEMUANYA OK BILA DAH JADI WAKIL RAKYAT BUAT BODOH JE. BILA RAKYAT ADA MASAALAH TULAH MAKNUSIA BILA DAH SENANG JADI LUPA DIRI TAK FIKIR SAPA YANG TOLONG DIA SEBELUM JADI WAKIL RAKYAT...

    ReplyDelete
  18. Orang gila kuasa memang macam ni, nak sangat kuasa dah dapat salah guna kuasa... Guna kuasa untuk kepentigan sendiri... Lupa apa tujuan sebenarnya... Masa nak dapat bukan main lagi... Dah dapat lupa diri... Itulah DAP... Masalah banjir macam ni pun tak boleh nak handle ada hati mau tukar kerajaan... Puihhh!

    ReplyDelete
  19. eh eh lupa lak saye......masa pr perintah takde lak banjir macam ni. mane pegi mb kite orang ah....serupa ngeh ngok je. Hm hm mB haram katekan.

    ReplyDelete
  20. hatiku untukmu, hadirlah untuk ku
    kuserahkan, kudambakan
    (khas buat puki neelofa)

    ReplyDelete
  21. mB yg gelap gelita tu ke? Hari dah le glap,mana nak nampak ia. tapi sy sahkn memang dia ade cuma dia selam dalam air tu.....cari babi kena sawan air.

    ReplyDelete
  22. alamat atau petanda buruk...ngeh ngok ngek akan akan hanyut dan terus tenggelam.

    ReplyDelete
  23. Mcm ni lah contih wakil rakyat dap, pas n pkr... Semua tak blh pakai punya org lah...

    ReplyDelete
  24. anon 1.31 ko btl2 anakharam yg babi sondol pun x megaku anak...wakil rayat yg terang2 xnak turun ko sokong dh ko angkat mb jgk yg ko salah kn kalau aku dapat anak mcm ko lahir2 je mmg aku bg anjing mkn lah otak mcm gampang..

    ReplyDelete
  25. tulah sokong lg kafir dap sendiri dh nampak kn ape natijah nye sepatut nye sebagai wakil rakyat die harus turun utk melihat n membantu ape yg patut bkn lepas tangan....kalau penduduk sitiawan x sedar jgk x tau lah nk ckp apa lagi

    ReplyDelete
  26. ada patop boleh kata bukan masalah kami...
    pastu masalah sape lagi...
    dah korang memerintah disana so apa lagi jalankanlah tanggungjawab anda....
    korang memamg bangsa tahu nak kuasa je kerja habuk pun tarak...
    tau makan duit rakyat sahaja

    ReplyDelete
  27. sial betul ngek ni.. tapi lagi sial melayu penjilat juboq cina Dap...

    dah kena kencing tang mulut pun melayu PR masih nak menganga lagi mulut mintak dikencing oleh cina2 Dap ni.. hampehh.. punya melayu PR...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!