CILI KASI TARUK! SYAITAN KUNING MERABA BONTOT DAN MENJADI GANGSTER DI KL!

18 Responses to "CILI KASI TARUK! SYAITAN KUNING MERABA BONTOT DAN MENJADI GANGSTER DI KL!"

  1. Jangan rogol pembantu rumah sudah

    ReplyDelete
  2. Tak sesuai lsg atas kepala ada kopiah lps tu .... Aduh memalu kan nama islam je disbb kan org pukimak yg mcm ni lah bangsa asing tak respek islam tau... Buang je kopiah tu lps tu ko bt lah apa nak buat pun anak haram oi

    ReplyDelete
  3. Akak malu tgk pak cik2 tua tu bt perangai mcm ni tp berlakon alim,akak yg tgk ni pun terasa malu tp drg tak rasa ke?????ish bila lah drg nak bertaubat harap2 sempat lah bertaubat sebelum mati

    ReplyDelete
  4. Pukimak2 ni semua geng nik aziz lah tunjuk alim tp gengster kaci keamana org.... Pembangkang mmg sial lah makin menjadi jadi perangai drg ni semua.... Klu aku blh keluar kan peruntah aku suh bomba g pancut air je kat sana biat drg semua lari lintang pukang masa tu aku nak gelak puas/ gengster konon... Emm takat gengster kg pusang duk umah main jubur lg bgs lah sial oi

    ReplyDelete
  5. Pukimak anak haram mak bpk tak ajar sampai tua menyusahkan org je..... Aq nk tgk nnt bila cina sundal perintah drg nk bg muka kt jalang mcm krg ni ke tak, masa tu krg semua jd balaci2 julat puki vina xde lah nak dpt peluang besar kepala mcm ni.... Lg tak bersyukur kan kerajaan punya baik lps kan krg melalak mcm anjing kena liwat menjd jd plak perangai krg ni

    ReplyDelete
  6. Selain dr meliwat keja pukimak2 ni menyusahkan org je anjing2 kurap mcm ni semua ptt buang negara je, drg ni semua sampah masyrakat membusuk kan nama negara je.....

    ReplyDelete
  7. Atas kepala ada kopiah bwh tgh main jubur mcm ni lah org pas, perangai mcm pukimak mkn menjadi2 guna kan agama utk nak puaskan nafsu......aq ckp anti ngan bangsa yg sundal mcm bi mainkan agama utk kepentingan sendiri, aku nak solat hajat supaya semua pukimak2 kurap yg mainkan agama mcm pas ni mati kena kilat

    ReplyDelete
  8. tak payahlah nak belakon lagak seperti alim klau perangai tu dah macam setan. setan jugaklah kau anuar semua rakyat dah tau perangai buruk kau sudah kau taubat jelah apa yang kau buat selama ini

    ReplyDelete
  9. buat malu je pakcik yang tak sedar diri harap kepala je pakai kopiah tak maluke bila anak bini saudara mara tenggok perangai saudaranya sendiri buat malu pada masyrakat apa nak jadi dgan orang tua ni. duduk rmah kan lagi bagus pada buang masa benda- benda yang tak berfaedah jangan lah buat keja-keja bodoh yang tak memdatangkan apa pada diri kita kenapalah suka meyusahkan orang lain ada otak pakailah jangan jadi lembu. ..

    ReplyDelete
  10. dia kisah pe,nik aziz kata semua tu boeh buat.
    nik aziz kata kat pengikut2 dia yg sial,orang nk buat pe korang buat janji korang pangkah bulan time PRU maka wajib syurga bagi korang.
    jadi org tu raba ke,rogol ke minum arak ke main judi ke semuanye boleh,nik FATHER aziz kan de tuk ampun kan dosa dan pangkah bulan wajib syurga.
    jgn terkejut sekiranya geng2 PASial ni hina,kutuk dan buang al-quran dan hadis dari hidup mereka.
    yela watpe nk ikut al-quran dan hadis yg macam2 bende x boleh buat demi nk masuk syurga,baik ikut nik aiz dan PASial yg semua bende boleh buat then syurga pun sudah gerenti boleh masuk.
    dasar manusia sial yg sesat,bangse lahanat sial

    ReplyDelete
  11. Dia org telah dijamin surga bro tu sebab apa yg dia org wat xdosa haha

    ReplyDelete
  12. itu mennurut teman saya di KL , itu orang folower umno zionis mau bikin malu sama partai oposisi. Gak mungkin itu Partai oposisi mau bikin ini kerja jahat kayak itu suku melayu zionis. Gak heran saya kalo yang bikin suku melayu zionis.

    ReplyDelete
  13. depa nie bkn apa gunakn kopiah ngn nma islam je utk politik!
    memalukan sungguh lah dn sedih btl tgk bila ada org2 bodoh mcm nie yg mempermainkan agama..

    ReplyDelete
  14. pakcik oii jgn lah menghina kopiah dikepala mu itu!!
    jgnlah menghina kesucian Islam!!
    klu nak sgt berpolitik tu tak payahlah gunakn agama!!

    ReplyDelete
  15. apalah msalah k0rg niii....yg nk d tkar parti pmrintah bukan nya tukar agama...sdar laa yg umn0 tu da nazak da........

    ReplyDelete
  16. sial betul boleh ambil kesempatan meraba buntut wanita..
    sialan tahap cipan sungguh..
    macam nie punya bangsa jadi pemimpin semua ppn kasi taruh..

    ReplyDelete
  17. Salam bro. Daripada buang masa buat kerja tak berfaedah, baik dok rumah baca buku sejarah.

    ReplyDelete
  18. Selamat syok sendiri ameno hoi.....ape citenye...kahkah kah.Puki dah lekat kat mulut nkorang heeee.Puki kak bedah ke kak semak. Malang sungguh lah nkorang.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!