CILI KASI TARUK PUNYA VIDEO! NASHA VS KARPAL SINKI, PAS PILIH SIAPA?

15 Responses to "CILI KASI TARUK PUNYA VIDEO! NASHA VS KARPAL SINKI, PAS PILIH SIAPA?"

  1. Ada tiga jenis manusia di muka bumi ini:
    Pertama - belajar daripada pengalaman sendiri; mereka ini dikatakan bijak dan berpengalaman.
    Kedua - mereka belajar daripada pengalaman orang lain; mereka ini dikatakan cerdik dan dapat menikmati kegembiraan dalam hidup.
    Ketiga - mereka yang tidak belajar daripada pengalaman sendiri mahupun orang lain; mereka inilah yang hanyut dengan kebodohan sendiri.

    ReplyDelete
  2. Asalkan bukan UMNo wajib Pilih

    ReplyDelete
  3. so kau pilih peliwat lah ya? anon 10.49?

    ReplyDelete
  4. Pukimak mmg suka peliwat pun biasa lah kan...dr jecik pukimak dia ajar dia sokOng benda tak btl.... Mcm tu lah

    ReplyDelete
  5. Ko ni apa hal pukimak punya noob merepek je tau... Jentik telur kang br tau

    ReplyDelete
  6. Biasa lah melayu mmg pukimak pun sgp sokong cina babi tp tak nk tgk melayu naik.... Sbb ada rakyat mcm ni lah melayu ssh nk maju

    ReplyDelete
  7. Pas mmg ssh nk terima kenyataan pun... Konon ikot islam tp emm cita saja lebih....

    ReplyDelete
  8. gak ada katanya dalam Partai Islam itu yang dibilang anwaris , itu hanya gonggongan goblok folower umno aja to. Gak apa apaa la to. Udah obselet ini , kayak pantat lo mau didangdutan ya.

    ReplyDelete
  9. woi nindon babi haram jadah... kot ye nak komen pun bglah aq faham.. sepatah haram pun aq x faham apa yg ko tulis ni .. pa cita????? dah la x sedar asal usul tu yg ko tu pendatang babi pukimak je............

    ReplyDelete
  10. PASial mana mau tinggal kan pakatan,mnanti macam mana dia nk tawan putrajaya.
    PASial skrg ni tujuan dia nk tawan putrajaya dan berkuasa sepenuhnye,untuk menjayakan misi PASial tu so mereka mana boleh tinggalkan pakatan.
    mereka sanggup buat ape sahaja demi untuk mendapatkan kuasa,ini menunjukkan mereka hanya mempergunakan agama sebagai topeng untuk menyembunyikan niat sebenar mereka iaitu kuasa.
    PASial mmg dah sesat dan menyesatkan org,PASial parti lahanat.
    dasar manusia sial yg giler kuasa,manusia hipokrit sial

    ReplyDelete
  11. perh brader,indon ni tak habis habis nak menyemak dekat blog ni.....dah la pendatang asing yang tak tau apa apa pun pasal politik kat malaysia,pastu nak sibuk bersuara.....dah la cakap atas bawah macam orang kena sawan babi,celaka haramjadah punya indon

    ReplyDelete
  12. mmg siallh endon nie! dahlah ckp dia nmpk sgt mcm org berlakon je..
    org yg berlakon buat2 jadi endon...

    ReplyDelete
  13. PAS nie mmg dh terpesong jauh sgt2.. krna ketamakannya dan gilakn kuasa dia sggup gadaikn agama sndri..!
    PAS nie mmg ptut dilaknat!!

    ReplyDelete
  14. apakah?????????
    op cos la aku pilih ustaz nasha...
    PAS nie kalau kita bercakap sampai kesudah ke kiamat pun tidak akan tamat..
    macam keparat je dorang nie..
    si karpal plak dah la dok atas kerusi roda pun masih macam sial jugak..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!