CILI KASI TARUK! BUDAK 'BONTOT'ADALAH CONTOH HASIL DIDIKAN PKR! SELAMA INI!

UMURNYA baru 19 tahun, kalau difikir-fikirkan, selain buat anak, apalah yang budak baya-baya ini tahu pasal hidup, pasal politik, pasal sejarah negara dan sebagainya?

Bila dia memilih tunjuk punggong kepada gambar Datuk Seri Najib dan isteri, dia lupa yang kedua orang yang dihinakannya itu bukan sahaja pemimpin dan isteri pemimpin negara, tapi manusia biasa, ibu dan ayah dalam masa yang sama juga.

Apakah budak ini ingat manusia biasa macam Najib dan Rosmah serta keluarga mereka tidak ada perasaan bila diperlakukan sebegitu? Kalau gambar mak dan bapak dia orang buat macam tu apa rasa?

Kita tahu, budak ini sebenarnya lebih kepada menjadi pengikut apa orang yang sebayanya suka nak buat. Dia mungkin tidak ada kelebihan lain yang menjadikannya istimewa di kalangan rakan-rakannya, melainkan berani buat benda-benda bodoh.

Budak ini dan budak-budak sepertinya yang dihantar untuk belajar tapi membuang masa berdemo kerana termakan pengaruh Anwar dan Pakatan haram, adalah contoh generasi muda yang bakal dilahirkan gabungan PAS, DAP dan PKR yang menjadikan politik kebencian sebagai modal untuk melawan kerajaan BN.

Pemilihan ‘punggong’ itu pada penulis bukan satu kesilapan moral yang tidak disengajakan tapi memang selari dengan pemimpin pujaannya, Anwar yang juga peliwat dan penzina (ada video).

Sudah tentulah dalam hal-hal macam ini pemimpin PAS, DAP dan PKR haram taknak mengaku mereka terlibat, sekarang pun tak seekor dari pemimpin puak haram ini yang nak komen perbuatan yang terhasil dari politik kebencian yang mereka semai selama ini.

Sebab itu sekarang mereka lebih sibuk hal bendera - dengan yang itupun berpecah juga. Dari 3 parti, 2 bangkang (PAS dan DAP), manakala PKR menyokong (tak langsung).

Tapi penglibatan mereka itu kemudian, bila kita lihat peguam yang dilantik untuk mempertahankan budak ini nanti, yang mana penulis yakin sudah tentu terdiri dari inner circle mereka juga. Kos peguam itu pun Pakatan juga tanggung – macam biasalah.

Masa itu dia nak nafi macam mana?

Buat budak ini, eloklah ditahan dalam lokap semalam dua, biar dirasanya apa akibat jadi anjing suruhan PAS, PKR dan DAP. Penulis tak kisah kalau dia jadi anjing kepada PKR dan DAP, penulis lebih kesal kalau dia jadi anjing kepada PAS sebab PAS itu memang dah anjing Pakatan dah!!!

Pendek kata, budak ini adalah anjing kepada anjing yang lain.

Tapi sementara anjing ini masuk lokap, kita semua perlu insaf dengan taktik politik Pakatan haram ini, mempergunakan budak-budak mentah untuk menjayakan kerja kotor politik mereka.

Hari ini belum jadi kerajaan dah asuh budak-budak buat benda tak elok, bakar perasaan dan semai kebencian, besok kalau dah jadi kerajaan?Semoga Allah swt selamatkan Malaysia dari puak-puak ini.

p/s: Maaflah kalau penulis gelar budak ini anjing tapi anjing saja yang ikut arahan tuannya tanpa berfikir buruk baik di sebalik arahan tersebut.

HOUSE PK: Inilah hakikat yang sedang berlaku sekarang ni, semua yang muda tahun 98 dulu kini dah dewasa, dulu mereka sanggup baring depan lori untuk Anwar la jubs ni, tapi kini mereka dah mula meluat dan geli dengan Anwar.

Jadinya Anwar and the gang akan terus-terusan rekrut bebudak remaja yang hormon mereka sedang naik ni, yalah darah muda, konek baru membesor, kromosom tengah membuak-buak, bila ada benda gila nak dibuat habis lupa semua benda. Persoalannya sampai bila nak diperguna?

Artikel ini aku ambil dari MYKMU. Apa yang ditulis oleh Adamyan ni sangat tepat sekali dan aku harap kalau ya pun darah tengah panas, akal Tuhan bagi guna la, jangan jadi pak turut. Sekarang mamat ni kantoi siapa nak tolong? Bodoh tak?

Apa mak bapak dia ni tak pernah ajar dia ke mana baik dan mana salah? Atau memang keluarga dia mengajar untuk buat macam ni kepada 'ulul amri'? Kalau ya pun benci sangat dengan PM tu tak payah la nak buat macam ni sekali. Sekarang kau sudah buat maka kau kena tanggung.

Ini kena jadi contoh supaya di masa depan nati takde lagi anak-anak muda jadi kurang ajar macam ni lagi.

47 Responses to "CILI KASI TARUK! BUDAK 'BONTOT'ADALAH CONTOH HASIL DIDIKAN PKR! SELAMA INI!"

  1. Perlakuan sebegini juga berpunca dari kerajaan sendiri yang menekan kecermelangan akademik lebih dari kecermelangan sahsiah diri. Agama hanya jadi satu subjek untuk lulus periksa atau jadi sampingan untuk memenuhi kurikulum saja dan tak lebih dari itu.

    "Tidak ada alternatif lain bagi para pendidik dewasa ini melainkan menerapkan prinsip pendidikan yang utama ini supaya anak-anak tumbuh dan terdidik di atas keterbukaan yang sempurna, keberanian dengan batas-batas ke sopanan, kehormatan, toleransi dan berdikari. Jika tiada, keberanian tadi akan terbalik menjadi tidak tahu malu dan kurang ajar terhadap orang lain." - Dr Nashih Ulwan (2007)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setakat benda asas ni pun nak harapkan kerajaan & sekolah yg ajar ke? Mak bapak dia buat apa?

      Delete
    2. Buat anak je...tu pun tak tau ke?

      Delete
  2. Ketua kaki punggung jdi anak buah pun samalah haha

    ReplyDelete
  3. mmg sesuai d gelar anjing kpd budak bodoh nie..mcm mana pemimpin2 pakatan harami mcm tu la jugak anjing2 peliharaan nyer...tidak ada adab sopan dan rendah akhlak nyer....

    ReplyDelete
  4. budak ni gatal punggunug!

    ReplyDelete
  5. ni lah bahayanya PR kpd ank2 muda kita skrg ni..cuba kau tgk dh brapa org ank muda yang disesatkan oleh PR,yang snngp mnjadi anjing2 PR..klau kita xbndung smua ni blh mrosakkn ank muda kita..cuba kau tgk method dia,dia tnggeng pnggung,sah2 la ni bdk PR sebab pmimpin diorng mmg minat pnggung2 ni..

    ReplyDelete
  6. aku sian kat budak tu. Dah kena tangkap pon. Tk perlu la diaibkan lagi. Doakan dia sedar kesalahannya dan berfikiran lebih matang. Apa perasaan mak bapaknya bila dicemuh jiran-jiran? Anak punya pasal, mak bapak yg kena. Harap hentikan 'kempen' mengaibkan budak ni.

    (tapi geng-geng PR ni mmg celaka sbb pergunakan remaja dan generasi muda utk kepenting politik diorang. Bak kata Nik Aziz, "celako, celako". nate beghuk)

    ReplyDelete
  7. Anon 12.29PM.

    Tidak petut kalau kerajaan disalahkan andainya anak tidak mendapat pendidikan islam. Tugas kerajaan menyediakan segala kemudahan seperti Sekolah Agama, membayar gaji guru-guru SAR seluruh negara, membekal buku teks disemua SAR tak kan lah menteri kena pergi disetiap SAR untuk memantau siapa belajar siapa tidak. itu tugas ibibapoa supaya menghantar kesekolah agama yang disediakan dan anak mereka mendapat pendidikan agama secukupnya. Biasalah untuk mengalih perhatian kau kata tanya salah siapa aku jawab salah ibibapa dan yang kedua salah ustaz2 di SAR kerana mendidsik murid membenci pemimpin negara. memijak gambar pemimpin memang berlaku di SAR.

    ReplyDelete
  8. Anon 12.40 aku setuju. tapi ketua buka depan belakang dalam bilik dan anak buah dia buka punggong dikhalayak ramai.

    ReplyDelete
  9. Anon 12.40 aku setuju. tapi ketua buka depan belakang dalam bilik dan anak buah dia buka punggong dikhalayak ramai.

    ReplyDelete
  10. Anon 12.40 aku setuju. tapi ketua buka depan belakang dalam bilik dan anak buah dia buka punggong dikhalayak ramai.

    ReplyDelete
  11. Budak mcm ni mmg ptt dimalukan je... Sbb masa dia bt dia tak pm ke maruah mak bpk dia napa plak kita yg kena pk.... Sian mak bpk dpt anak pukimak mcm ni kan....

    ReplyDelete
  12. Ponggong dia Anwar dah nampak..siap kau.

    ReplyDelete
  13. Apa lah sial sgt bdk ni... Perangai mcm pukimak sama jebperangai mcm kaki jubor tu... Blm jd pemimpin dah ajar bdnda bkn2 kata bdk2 lps jd pemimpin nnt tah apa akan jd kat malaysia ni

    ReplyDelete
  14. Pukimak punya sia klu syok sgt nak tunjuk bontot g tunjuk kat anwar dia suka lah tak payah mak jd mcm pukimak punya babi... Baik ko blk rumak ko jetk telur bpk ki 20 kali lg bgs dr ko malu kan mak bpk ko mcm pukimak ni

    ReplyDelete
  15. Sekarang yang sepatutnya mmemain peranan ialah ibbapa, dengan mengingatkan anak apabila kamu masuk ke IPTA/IPTS jangan sesekali terlibat dengan FUCKATAN sebaliknya mesti konsentrasi terhadap pelajaran. Satu lagi pengajaran tarik balek PTPTN sekiranya ada jadi yang lain tu mesti kecut. ada perkara2 yang berlaku terdahulu tetapi tiada tindakan tegas seperti menghentikan pinjaman dan sebagainya, jadi mereka naik kepala dan tidak serik.

    ReplyDelete
  16. inilah anak yang paling bodoh hasil didikkan pembangkang haram jadah al juburi...anwar mesti tengah naik berahi bila melihat al punggung budak nie..sememangnya anjing-anjing liar pakatan nie mcm xde maruah dan org bodoh..

    ReplyDelete
  17. Anak babi mcm ni elok mak bpk halau dr rumah je ddk rumah pun menyusahkan mak bpk je dasar pukimak anak haram anak anjing ni

    ReplyDelete
  18. hehe meh sesiapa yang kenal molai hari ini kita gelar bodak bontot tgk pis dia seluar koyak selakeh ni le hasil terbiah anak didik anwar ibrahim sama perangai main bontot nak bila kantoi bontot orang lain disalahkan bontot oh bontott

    ReplyDelete
  19. X pyh slhkn kerajaan la..sndri leh pikir bukan budk kecik..senng ckp gini..bpak pak iman..anak jahat ?so slh bpk?
    Bnda gini n prgai baik x ikut temurun...

    Guna akl la..
    X perlu slhkn gov or sesiapa coz kdg sme dh aja bnda ok tpi dia ikut ansir jht..sndri tgg la..

    ReplyDelete
  20. Apa nak heran , Mak Bapak budak2 tu suka nak mampus, kerana depa dulu2 macam tu jugak......

    ReplyDelete
  21. Budak bh anak ikan anwar hari2 main bontot sampai kan maruah pun dah xde tgh2 jalan blh tunjuk bontot kat org, atau dia dah danggap bukak suar tunjuk jubor dgn harapan ada babi akan dtg suar konek dia.....budak2 kr mmg mcm sial lsg xde maruah

    ReplyDelete
  22. Nie la die anak didikan PR!
    korang nk mnusia mcm nie jd pemimpin?
    kalau sjk azali lgi dah prgai mcm dajal!
    klu dh ade kuase phm2 jela ape die buat
    renung renungkan lah

    ReplyDelete
  23. ternyata sgguh yg budak nie pengikut anwar yg setia..
    sbb tu suka sgt dok menunjuk punggung die tu!
    bdk mcm nie mmg ptut dimalukan je bru padan muka die!!

    ReplyDelete
  24. beginilah dia klu anak didikan pakatan haram.. perangai pn dh mcm haram lah jawab nya!!

    ReplyDelete
  25. nampak gaya budak ni 'punk not dead' tgk baju, seluar & kasut dah tau.. setau aku bebudak PUNK ni freethinker & going with the flow dia punya prinsip.. budak mentah saje menyibuk org nak demo dia nak demo.. mcm lalang..

    ReplyDelete
  26. ni la name nye manusia yg bodoh,otak ada x digunakan.
    time buat seronok sngt,nk tunjuk dia hebat depan org.
    bile dah kena baru tau betapa tinggi langit dan rendahnye bumi ni,sekarang sape yg datang tolong ko sial.
    padan muka ko,ingat hebat sngt bile hina PM dan isterinye kan.
    dasar manusia sial yg bodoh,buat something tanpa berfikir then baru nk menyesal

    ReplyDelete
  27. cina kafir harbi terang-terang kurang ajar sama melayu. bangkitlah melayu kita ajar pendatang ni cukup-cukup dengan bermandi darah.
    begitu laknat nik aziz kafir ,hadi munafik dan syaitan anwar berkompromi dengan cina kafir menghina melayu.
    sesungguhnya nik aziz,hadi dan anwar liwat muka mereka ditampal dengan kulit babi

    ReplyDelete
  28. tengok muka dan cara pemakaian pun nampak sangat budak tidak ada moral..
    sah mak bapak lagi teruk..
    bila agama tidak diserapkan dalam diri budak-budak muda sekarang dan terdedah dengan si juburi dan tok guru yang bole membawa ke syurga so inilah yang terjadi...

    ReplyDelete
  29. padan muka budak sial nie..memang patut diperlakukan sebegini..patut belasah je die supaya bole diberikan pengajaran kepada budak2 yang kurang ajar dan tidak reti hormat orang tua..terutamanya PM dan isterinya yang patot kita hormati

    ReplyDelete
  30. Ni lah contoh2 murni anak2 penyokong pr.... Dr kecik di didik supaya benci kt pm n keganasan.....ce tgk cohtoh anak2 org bn tertib je join permata sampai ke dubai drg harumkan nama negara kita.......gunakan lah akal dan fikiran kamu semua utk memilih

    ReplyDelete
  31. kalo folower melayu umno yahudi bikin tunjuk pantat bagemana pula ya. Sama saja melyu umno sama itu orang ya. Kata orang melayu, bapak nya rntik udah tentu anak nya belang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Indon ka? What the fuck are u doing hete?

      Delete
  32. Klu dpn aku, aku da sepak.. Da terbiasa berak
    Mcm anjing merata3

    ReplyDelete
  33. Budak sekor ni dari johor pulak tu, malu aku nak mengaku anak johor, selama ni x pernah aku pk ada anak johor yg sanggup buka seluar nampak punggung di khalayak ramai, dia ni x sekolah agama ke, kot yepun marah jgnlah sampai melanggar tata susila. Mak bak dia x antar sek agama kot atau dah terpengaruh dgn pkr yg tibai depab belakang...baru 19 tahun dah buat perangai bodoh...bangang punya budak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Budak johor ke. Betul ke. Kalau betul aku nak mintak tuanku sultan johor buang kerakyatan dia sebagai anak johor. Batalkan no 01 dalam IC dia. Malunya aku ada budak johor perangai macam ni. Budak daerah mana tu. Kalau budak kluang mmg aku carik umah dia jumpa mak bapak dia tanya apahal anak korang bleh jadik mcm ni.

      Delete
  34. tulah tak de keja cari keja sekarang apa dah jadi lu fikirlah sendiri bodoh punya budak buat malu kluarga je dengan perangai yang tak senonoh kau buat .. susah payah mak bapak kau membesarkan kau selamat ini ....

    ReplyDelete
  35. kak bedah tu betina ke jantan,kalo jantan knp guna nama bedah,tapi cakap macam burit tak dibasuh,...

    ReplyDelete
  36. Oi anon3.05 mulut aq suka hati aq lah aq ada kaco telur bkp ko masa main dgn mak ko ke?? Yg ko panas dgn aq buat apa babi pukimak sial punya anak haram

    ReplyDelete
  37. Pukimak punya indon sial anak umno tak pnh lg bt hal terkutuk mcm jalang ni bt jd kau jgn nk byk bunyi ye....pantat ko aq jentik kang, dah lah ckp mcm babi kena kongkek je ada hati nk komen kt blog ni dasar indon xde maruah anak luar nikah

    ReplyDelete
  38. Pemimpin pembangkang mengajar anak muda tonggeng buntut kerana mereka kaki bontot

    ReplyDelete
  39. lu cuma berani londeh seluaq depan gamba ...
    try test tengok lu tonggeng depan Anwar .. ada bran ???
    orang tak tanya "siapa budak tu" tapi confirm orang akan tanya "ANAK SAPA LA TU "
    tak ke naya bila orang cop bapak ko pun "kaki bontot"
    banggang tul !!

    ReplyDelete
  40. Salam bro,

    Bapak budak tu dah mintak maaf bagi pihak budak tu. Nanti janganlah lepas pulak budak tu sebab bapaknya buat cerita sedih. Teruskan dengan siasatan polis dan tindakan undang-undang.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!