CILI KASI TARUK! BARISAN BERSATU NAMBIKEI TELAH MEMBUATKAN ANWAR MATI PUCUK!



Cayalah Barisan Bersatu Nambikei! Aku tabik la sama Kalai dan Ramesh Rao ni, mereka ni memang hati kering dan berani. Yang paling aku bangga dan respek mereka melaungkan Daulat Tuanku. Ini baru betul anak Malaysia beb! Tabik spriingggg la!

Mereka ni bersungguh mempertahankan kedaulatan negara. Nampak sangat konco-konco Anwar pun dah goyang, berani menyalak dari dalam je. Errr, mana perginya PEMUDA UMNO? Bukankah Pemuda UMNO kena pertahankan Raja dan kedaulatan negara atau Pemuda UMNO pun nak negara kita jadi republik ni?

Jangan la marah, aku tanya je. Apa pun. Aku respek la sama Barisan Bersatu Nambikei ni! Anwar conform kecut beb. Mereka dah kata selagi Anwar tak mintak maaf selagi itu mereka akan desak dia. Wahai Pemuda UMNo belajar la untuk cintakan negara dari mereka ni.

30 Responses to "CILI KASI TARUK! BARISAN BERSATU NAMBIKEI TELAH MEMBUATKAN ANWAR MATI PUCUK! "

  1. ehhhhh yeelaa! Mana Pemuda Umno? Lepak minum kopi ke...

    ReplyDelete
  2. Akak dalut lah mcm ni lAh rakyat yg kita ptt contohi mmg berani... Terbaik lah

    ReplyDelete
  3. Anwar pasti dah kecut telur skrg ni tgh sorok kt blkg si khalid gagap tu... Mmg terbaik lah klu semua org mcm ni tau hormat tuanku pasti megara kita akan lbh maju dan aman damai

    ReplyDelete
  4. PARPUKARI KAU DIAM BOLEH X ??????

    PEMUDA UMNO TENGAH TIDO TU !!!!!

    DIAM LAH PARPU KARI !
    DIAM PAHAM BAHASA X !

    GI GI...SSSSYYYY TIDO SAYANG .

    ReplyDelete
  5. PARPUKARI KAU DIAM BOLE X?????

    ANUWAR TENGAH BUNTUT PELAJAR IPTA JAMBU TU!
    NANTI TERPANCUT CEPAT SANGAT!!
    NIK AZIZ TENGAH TENGOK AKTIVITI MAKSIAT DAN PELACUR TENGAH MAIN BELAKANG OFIS DIA!!!
    NANTI TERPANCUT CEPAT SANGAT!!!

    DIAM LAH PARPU KARI !
    DIAM PAHAM BAHASA X !

    GI GI...SSSSYYYY TIDO SAYANG .

    ReplyDelete
  6. Pemuda UMNO bawah KJ ni terlampau lemah dan mereka ni berlagak ibarat golongan elitis. Selamatkan Pemuda UMNO y'all

    ReplyDelete
  7. jadikan KE2 2 MEREKA NI CALON BARISAN 1 LAWAN Krpal dan 1 lawan lim guan 0r kit sial

    ReplyDelete
  8. Pemuda umno masuk isu jadi lain.. Fikir la dlu.. Pemuda umno x main ikut rentak pembangkang mcm samseng tu.. Ni NGO.. Bekas2 peminat anwar yg sendiri tlah sedar dari penipuan PM 16 september ni.

    ReplyDelete
  9. pemuda umno sedang giat lobi nak jadi calon...tak senang nak jaga sultan raja-raja...jadi calon lebih penting dari mempertahankan bangsa ...agama dan negara...

    ReplyDelete
  10. Gua respect ini group - betul betul berani - ini baru betul betul anak jantan !!! SYABAS

    ReplyDelete
  11. Gua respect ini group - betul betul berani - ini baru betul betul anak jantan !!! SYABAS

    ReplyDelete
  12. pemuda umg0k pun da meluat dgn parti nya sdiriiiiii.....asyik2 cari isu murahan......

    ReplyDelete
  13. Anon 10:09, Siapa kau cakap ni? Pakatan memang suka cari publisiti murahan

    ReplyDelete
  14. there s no 2 ways about it...kala and the group is totally right and patroitic too...Salam 1Malaysia..pada pejuang anti liwat..

    ReplyDelete
  15. bravo!!cyalah u all!!this is truly malaysian!!snggp mmprthankan raja melayu walupun bkn melayu!!ini lah yang kita nak..1 Malaysia!!ak bngga ad rkyat mcm ni walaupn brlainan bangsa..!!

    ReplyDelete
  16. wah bgus btllh..mmg bgus sgt2 sbb ada jgk org seperti barisan bersatu nambikei..
    cayalah mcm nielh bru btl ada smgt ngra dlm diri..
    mmg bgus! depa nie mmg ptut dapat kepujian..

    ReplyDelete
  17. terbaik la..! mmg aku suka btl tgk nambikei ni.. diorg ni mmg menunjukkkn btl2 smgt cintakn ngra..
    sptutnya stiap org dlm diri msg2 kna ada perasaan mcm diorg tu..bru btl..

    ReplyDelete
  18. terbaik sial,mmg aq tabik spring kat nambikei ni wei.
    anuwar sure lari ikut pintu belakang dengan geng2 melayu dan cina,sebab tu india je yg tingal.
    UMNO kena buat camni la,anuwar peliwat tu telah mencemarkan maruah negara.
    mana boleh UMNO duduk diam dan tengok je,ramai2 gi serbu pejabat PKR biar terkencing mereka.
    dasar manusia sial yg gampang,maruah negara dia mempermainkan

    ReplyDelete
  19. perggghhhh terbaiklah..
    aku happy sikit lepas angin TUN M dikutuk...
    macam nielah rakyat malaysia sejati..
    patut orang-orang melayu ada semangat sebegini bangun menentang pengkianat negara..

    ReplyDelete
  20. anuar 2 mmg tgu masa je kena baling dengan taik babi..bagus teruskan mendedahkan kegiatan dan perangai si anuar ini..teruskan menetang anuar..dia perlu disingkirkan segera sebelum ramai lagi pelajar ditangkap kerana terpengaruh dengan taktik murahanya..ayuh semua bangaun jangan tido lagi..kita dah tiada masa

    ReplyDelete
  21. lepas ni tenggok je lah apa pkr boleh buat.tulah nak tunjuk pandai sanggat baru kena serang sikit belum datang yang lain tau takut.....

    ReplyDelete
  22. Mmg ptt apa yg dia bt ni lah contoh rakyat malaysia yg bertanggungjawab.....gua respek sama lu lah nambekei dan ramesh rao krg mmg terbaik dan berani

    ReplyDelete
  23. Mana anwar al jubori nk sorok skrg ni xksn bwh kain jikah kot.... Br ko tau telur ko kecut skrg ni ha..... Ko ingat ko bgs sgt nk bt apa pun org diam je... Yg blh diam ko bt apa pun kK jijah je lah sbb tkt tak dpt telur kecut ko tu nnt

    ReplyDelete
  24. Anwar ni perangai mcm babi hutan suka g jentik telur bpk org lps tu dia sorok dlm kain jijah mcm jantan xde telur....cuba ambik tindakkan mcm ni br dia tau.... Klu tak dia ingat dia besar kepala sgt blh bt apa saja dia nk bt sampaikan raja sendiri pun x respek...pemuda umno ptt ikot blkg jubor tua tu bg dia tak senang hidup.... Jgn bg dia besar kepala.... Harap kan kepala je besar tp punai kecik nk buat apa baik tK yah

    ReplyDelete
  25. dapat rm 100 keling seronok nak gaduh,kalau nak demo bawa 10 ribu lah,jangan 30 ekor je,...

    ReplyDelete
  26. Anwar xde telur, anwar telur kecik.... Telur babi lg besar dr anwar muhahahahaha

    ReplyDelete
  27. Mana perginye pemuda2 umno?kenapa mereka tidak ambik apa2 tindakkan bkn ke ni bwh kj napa dia x bek bdk2 dia do something jgn lah ckp je lbh tp x bt apa pun pasal org mcm ni org pandang bn lemah

    ReplyDelete
  28. Mulut kak bedah mcm pantat babi

    ReplyDelete
  29. Pemuda umno ada byk lg keja lain nk bt xde masa nk layan hal remeh temeh mcm gini

    ReplyDelete
  30. Pemuda umno ni.. Klu bab hiburan laju la. Bab bab mcm ni hampeh... Depa tu sume mata duitan.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!