CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Friday, September 21, 2012

CILI KASI TARUK! APA SAJA YANG ADA KENA MENGENA DENGAN ISLAM PASTINYA AKAN MENJADI MUSUH BUAT PAKATAN!




Kerajaan Pakatan Rakyat Selangor memang menakjubkan!

Bukan kerana hasil kerja yang sangat hebat mengatasi kerajaan-kerajaan negeri yang terdahulu, sebaliknya kerana terlalu banyak sangat kerja-kerja yang serba melawakkan asal kantung PKR dan kroni-kroni Khalid Ibrahim penuh berisi.


Kerajaan Khalid Ibrahim telah berusaha sedaya upaya untuk menandingi kehebatan Barisan Nasional mentadbir Selangor. Bagaimanapun, melihat kepada usaha-usaha yang dilakukan oleh Pakatan Rakyat, sememangnya sesiapa pun yang waras akan ketawa besar. Apakan tidak, usaha-usaha Pakatan Rakyat, tidak lebih daripada menempek mekap yang tebal ke muka pelakon opera Cina.



Walaupun Pakatan Rakyat cuba berbangga dengan kemasukan pelaburan luar ke Selangor, hakikatnya Pakatan Rakyat hanya mengambil kredit daripada hasil usaha kerajaan pusat, sedangkan Kerajaan Negeri pula sekadar jadi mandur dan berkilas tangan ke belakang tanpa sebarang usaha-usaha yang kompetitif bagi menarik pelaburan luar.

Seterusnya baca di SEL13.COM

28 comments:

  1. x de ape yg nk d banggakan d bawah pentabiran khalid gagap d selangor nie....menghabiskan duit kerajaan negeri adalah..dngn beli bas dan kontena.....pakatan harami nie dpt selangor lg jahanam adalah selangor sedut pasir x henti2, rumah urut sperti cendawan tumbuh dekat selangor,kedai mesin kuda pun bersepah..bg aku pkr dan pas hanya lah anjing tunggangan dap sajer...

    ReplyDelete
  2. Alamat lembu lam kondo tu kat mana ek? aku dengar tak jual lembu pun. Balun kayu balak ngan wang rakyat saja

    ReplyDelete
  3. aku penduduk selangor rasa pr memerintah lagi baik dr umno harbi yg suka mkn rasuah.umno mmg celaka dan harbi, begitu juga ahlinya..umno pukimamak kehilangan sumber rompakan di selangor.tu yg pening tu..x masyuukkkk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang selangor yg suka pakatan haram ni perintah dah tentu sebab selangor penuh dgn rumah urut.. Rumah ayam.... Masyukkk....... Xde rasuah konon... Talamgate ape cer... Umah urut byk ni ape cer.... Beli lori sampah ghaib x penah nampak ape cerr... Al juburit gaji singgit tapi bleh naik private jet.... Fuiiyooo

      Delete
    2. JAWAB ANON 7.29 JGN TAK JAWAB SOALAN CEPUMAS. TAMBAH SATU LAGI. SAMPAH SARAP YG KOTOR PUN ANDA RASA TAKPA KE.? SAMPAIKAN BANJIR. TAK GELI KE?

      Delete
    3. Tahniah kjn PR kerana anda berjaya merompak hasil mashul negeri sel.tiada ape yg nak dibanggakan diatas pemerintahan anda walaupun sel.negeri terkaya dim'sia tapi bila bab duit kau selalu kata tak ade takkan nak harap pusat zakat bagi derma kat masjid dan surau.mane pegi duit pasir yg kata untung berjuta2 tu pembangunan jauh sekali kalau dilihat dari s.bernam sampai sepang,buat j.raya jauh sekali nak repair pun pakai lori 1 ton tampal satu scop 1 lubang bukan ke kerajan pusat bagi peruntukan utk jln raya mane peginya ,sampah jgn cerita le ,rumah maksiat makin membiak tak sabar rasenye menunggu PRU13 hai PM bilala nak umumkannya tangan ni dah gatal nak pangkah mane yg berkenan.

      Delete
  4. masa khir toyo perintah dulu berbangga tak? tapi dia dah kena hukum dan tangkap atas kesalahan dia... so macam mana tu?

    ReplyDelete
  5. ump0rn0 d0k melalak sbb k0cek dah ks0ng xtau nk r0mpak mne lg dahh....tahniah krjaan PR d bwah TSKI..

    ReplyDelete
  6. UMNO dah terdesak kerana zaman kerakusan hampir tamat. Terpaksa menipu berbagai cara.Malangnya rakyat bukan sebodoh ahli UMNO yang IQ setaraf beruk coma dilanggar lori tahi.

    http://www.keadilandaily.com/gambar-tipu-untuk-beri-gambaran-sokongan-palsu-terhadap-najib/

    ReplyDelete
  7. tak habis-habis PAKATAN nie...PAS dan PKR dah mcm orang bodoh kadi hamba abdi DAP kafir....sedar-sedar lah kenapa bodoh sangat PAS dan PKR nie sanggup menjatuhkan maruah melayu demi kepentingan politik dan kepentingan diri sendiri..kerajaan di bawah khalid gagap cukuplah menabur janji manis rakyat sudah boring dan muak..banyak kepentingan rakyat melayu diberikan pada kafir ..bodoh!!!

    ReplyDelete
  8. Khalid gagap ni mcm cina je aku tgk dia tak bt apa2 tg menampak kan negeri islam tp dia byk bt rumah urut tempat berjudi dan sebagainya... Dah lah asik mkn duit kerajaan negeri utk besarkan perut je

    ReplyDelete
  9. itu kernanya saya bilang itu setan melayu jahat banget kayak brengsek ato jagoan kampongan kata orang malay. setan melayu tega kasi roboh itu pesenteren muslim ya. Kayak setan ini setan melayu. Semuga partai islam bersobar ya, kerna partai setan melayu akan hancur gak lama lagi, yakini dengan firasat saya ini.


    http://muslimeen-united.blogspot.com/2012/09/umno-makin-meroyanroboh-papan-tanda.html

    ReplyDelete
  10. liat ini ibu rosamah udah maling uang kalian ya. kasian ya folower setan melayu suka pake mobil kancil ato potong saga , goblok banget ya mereka ini kerna folowwr setan melayu suka cium pantat petinggi dia ya. kalo di indo uadh lama lo itu petinggi dilontar sama tinja.


    http://gigitankerengga.blogspot.com/2012/09/gambar-rosmah-pakai-jam-tangan-bernilai_21.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kok goblok bangget kue wong indon orak iso tuku mobil asal kerjo nareng setasen mobil dadi tukang pam wes la balik indon arek tuku tayar pun orak due duit aduh mana bisa nie

      Delete
  11. Indon pukimak bahi haram jadah ko ji x habis2 ke nak bt sial kat malaysia ni... Cukuplah dgn khalid gagap yg mcm babi gampang ditambah pulak dgn ko yg mcm sial.. Hancurlah negara aq ni... Pakatan babi ni mmg x kan stop mengikis duit rakyat sbb diorang tau pru kali ni diorang akan ditendang dari memerintah selangor so selagi bleh kaut kaut la tp diorang x tau yg segala tindak tanduk diorang tu org dok perati... Just wait n see

    ReplyDelete
  12. tak nanpak perubahan pun kat selangor makin teruk lagi ada lah parti pkr pegang aku tggok sampah kat sungai klang lagi teruk dari dulu rmah pun makin lama makin mahal tempat hiburan sarang maksia bertambah lagi adalah ...

    ReplyDelete
  13. TAK ADA MAKNANYA KHLID GAGAPJADI MEMTERI SELANGOR PUN LAGI TERUK NEGERI SELANGOR ADALAH BAGUS LAGI UMNO MASAALAH PUN TAK TIMBUL PKR MASUK HANCUR SELANGOR JADINYA...

    ReplyDelete
  14. menurut teman saya propinsi selangor maju banget kerna dikontrol Bapak kahlid itu bener ternyata kata dia bahawa propinsi selangor punya rizab 2 bilion ringgit malay kata dia lagi ketimbang dikontrol partai setan melayu uang propinsi selangor udah mau bangkrut ya. bikin malu sama malay ya kerna folower setan melayu suka pake mobil kancil saja ya.itu goblok ternyata.

    ReplyDelete
  15. SIAPA YG SOKONG PR NI MMG PENGOTOR. MEREKA LEBIH RELA HIDUP DLM KEKOTORAN DARIPADA MENGAKU MEREKA DAH SILAP PILIH KERAJAAN. ELOKLAH MEREKA NI BERKAWAN DGN TIKUS DAN ULAR2 PR.

    ReplyDelete
  16. Kat Penang pun serupa DAP hanya menjalankan kerja-kerja sapu bedak, gincu, maskara, eye lashes, skin smoother, keatas semua pembangunan yang ditinggalkan oleh BN. satu rumah untuk rakyat pun tidak dibina.

    Tapi chauvanis Lim Guan Eng dapat banglo mewah selepas beberapa bulan memegang jawatan KM.

    Malam tadi di Jalan Perak satu ceramah yang dihadiri approximate 1000 orang cina dan Tunku Abd AZIZ bekas Timb Pengerusai DAP londeh habis pengalaman mereka ketika dalam DAP dahulu.

    Dimana aku pergi dan berjumpa kawan2 cina semua mereka kondem Lim Guan Eng ada diantara mereka menyesali mengundi FUCKATAN dalam PRU12 dulu.

    Ramasamy , Mansor Othman, Salleh Man bukan boleh bersuara nanti kena cokmar oleh Khalifah. Yang pandai si Malek Itik ADUN Batu Maung 100% yes sir.

    ReplyDelete
  17. Anon 7.22pk.
    Aku setuju selama 22 tahun perintah umno asyik balon kayu balak, duit RM600 JUTA PAS kasi kat UMNO untuk menyediakan air bersih kpd rakyat lesap air masih "Teh O" di Kelantan.

    Di Kedah, habis balak dikebas oleh kroni sejak 2008 ini mesti kerja UMNO.

    Di Selangor habis permukaan bumi ditukar menjadi permukaan bulan. UNISEL bankrap, asrama penuntut miskin Selangor diroboh dan digantikan dengan bangunan komersial. duit rakyat ditipu untuk selamatkan Talam Corporation yang pemiliknya seorang millionaire. Ini semua mesti kerja UMNO.

    ReplyDelete
  18. sapa kata bangga dengan cara gagap ni memerintah mmg sial la,mmg org tu bebal tahap haram.
    pe yg korang bangga dengan cara gagap tu,habis rosak selangor dibuatnye.
    masalah air,masalah sampah semua berlaku masa gagap.
    dia guna duit rakyat beli bus tuk anuwar g liwat org,cara ni yg korang nk bangga sngt.
    dasar manusia sial yg jalang,manusia hipokrit yg lahanat

    ReplyDelete
  19. SAMADA PAKATAN PEMBANGKANG DAN BARISAN SEMUA LEBIH KURANG JER..WOI BILALAH KORANG NAK BERHENTI BERGADUH NI..AKU SEBAGAI RAKYAT MALAYSIA DAH LETIHLAH TENGOK SANDIWARA KORANG SEMUA NI..YANG MELAYU TAK RETI NAK BERSATU BUKAN MELAYU PULA MAKIN KURANG AJAR.LANTAK KORANG LAH.

    ReplyDelete
  20. Aku tgk selangor lps jth ke tgn PR apa pun x jd.....khalid buat apa slma nie?

    ReplyDelete
  21. aku srius panas gila ngn mamat indon nie klau ar aku dpt cre trace ip ko mmg siap ar

    ReplyDelete
  22. bila la kalid gagap ni nak sedar yg dia tu x diperlukan lg kat selangor ni... tiap kali aq masuk area selangor hidung aq mcm terbau benda busuk.. bila aq tgk kat keliling penuh sampah sarap yg x dikutip....mcm tempat babi berkubang pun ada... kata byk projek mega kat selangor ni tp x nampak satu pun???? so barua babi hanjing pakatan please explain to me bout this???? anyone???? milo suam????

    ReplyDelete
  23. die tu satu sen pun tidak boleh pakai...
    nak buat kebaikan pun hanya sekadar menunjuk je..
    itu pun kebaikan ke die buat????????
    melingkupkan ada la...
    cepat-cepat la PRU selamatkanlah selangor dari si gagap ini

    ReplyDelete
  24. Zaman khlid dah habis lah.. Dia tak blh nk tipu sapa2 pun lg.... Org dah tau dia ptg diri sendiri

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!