CEO MBI KEDAH ANIAYA MENTERI BESAR KEDAH DALAM ISU BALAK!

SPRM telah masuk ke pejabat penting di Kedah yang mempunyai kaitan dengan pembalakan. Tiga kawasan pembalakan terbesar iaitu Gunung Perak, Gunung Inas dan Pedu telah diarahkan agar diberhentikan operasi. Semua mesin-mesin dan jentera diarahkan keluar dari kawasan pembalakan. Manakala balak-balak yang telah ditebang juga tidak dibenarkan keluar.

Ada pihak yang cuba menyalahkan Menteri Besar Kedah, Azizan Abdul Razak dalam masalah ini. Bagaimanapun, daripada maklumat yang diperolehi, Azizan Abdul Razak benar-benar tidak tahu tentang operasi pembalakan berkenaan. Sebaliknya dia telah diperdayakan oleh CEO Menteri Besar Incorporated, Dato' Hishamuddin. Sehinggakan ketika dia terkedang di atas katil pun, ada juga borang yang diminta Azizan tenyeh dan tandatangan.

Pembalakan di Kedah dijalankan secara penjarahan dan perompakan. Ia melibatkan pemimpin-pemimpin kecil PAS yang melihat dan menganggap kemenangan PAS menguasai Kedah pada PRU12 yang lalu sebagai peluang terbaik untuk menyakau dan menyamun semahu-mahunya.

Itulah yang berlaku apabila kawasan hutan simpan kekal seperti di Pedu, ditukar status kepada tanah kerajaan. Bermodalkan Ladang Sejahtera, kawasan hutan ditebang dan diterangkan untuk mendapatkan hasil balak. Pada masa yang sama, empat prosedur biasa yang diamalkan oleh Kerajaan Negeri sebelum ini, diketepikan begitu sahaja. PARASIT dan IBLIS PAS Kedah yang diberi kuasa, bertindak sewenang-wenang dan seenak-enaknya.

Timbul pertanyaan, berapa banyakkah duit komisyen yang telah diterima oleh orang-orang seperti Hishamuddin untuk projek-projek pembalakan haram di seluruh Kedah? Dengan modus operandi Husam Musa digunapakai di Kedah yang menyaksikan pokok-pokok sebesar lengan pun disapu bersih dan diistilahkan sebagai balak, berapa banyak pula yang sebenarnya masuk ke dalam kocek Kerajaan Negeri?... SAMBUNG BACAAN DI KEDAHAN69ERS.COM

21 Responses to "CEO MBI KEDAH ANIAYA MENTERI BESAR KEDAH DALAM ISU BALAK!"

  1. Padan muka!...Si-bodoh yg mudah diperboboh bodohkan....hahahahaha.

    ReplyDelete
  2. mana ada gunung perak, gunung inas. Yang ada bukit Perak, Bukit Inas. Hanya gunung Jerai dan Gunung keriang yg wujud di Kedah.

    PK, inilah akibat kalau duduk di KL dan cuba ulas isu di Kedah. lepas tu minta bayaran. Kita kenal sapa kedahan68ers ni.

    Lain kali minta dia get the fact right b4 tulis

    ReplyDelete
  3. UMNO Terdesak.Pas pegang hasilbalak 40 juta.UMNO pegang 4 juta.90% kena songlap.Bodo punya UMNO

    ReplyDelete
  4. Anjing yang nampak tulang tp x leh makan....Lagu ni lah jdnyaa,,,,Duk menyalakkk saja....

    ReplyDelete
  5. Pasial mmg kaki mkn duit lps tu tunjuk bail plak.. Emm

    ReplyDelete
  6. kesian menteri besar kedah kena aniaya ye... bagus la melayu masing2 langgar satu sama lain

    ReplyDelete
  7. Pukimak punya noob... Ni semua melayu yg mcm ko lan sial... Melayu makan melayu

    ReplyDelete
  8. penipuan demi penipuan..
    lagi-lagi penipuan..
    sangkutkan orang dalam dalm penipuan...
    sungguh tidak takut akan dosa sungguh mereka semua ini..
    kata parti islam tetapi dorang lagi banyak buat salah dan dosa dari orang lain...
    adoiiiiiiiiiiii

    ReplyDelete
  9. bertaubatlah PAS oit sebelum terlambat..dunia dah hujung kiamat bila-bila masa pun boleh terjadi..bala bila-bila pun boleh turun so takutlah akan allah..

    ReplyDelete
  10. itu kalo sumbernya dari partai melayu setan gak ada kredibilitas nya ya. kalo anda liat ini folower partai islam senang sama bapak uztaz ya. Nasahat saya untuk folower setan melayu jangan bikin fitnah ya. alloh gak restui partai setan melayu itu.



    http://www.kedahlanie.info/2012/09/hebat-40-ribu-di-stadium-darul-aman.html

    ReplyDelete
  11. waduh , saya kira berita ini bisa bikin bapak najib pusing kepala dia ya. di lapak petinggi setan melayu udah diterobosi parti oposisi kayak nya. Itu kernanya saya yakin bahawa partai setan melayu udah hampir ke kuburan ato musium .


    http://gigitankerengga.blogspot.com/2012/09/gambar-lebih-8000-hadir-ke-makan-malam.html

    ReplyDelete
  12. Kesian Azizan... Nak bt mcm mana klu dah nama boneka tu boneka jugak la.... Babi2 hanjing yg kerja bawah dia tu semua tunggu masa nak ngap dia... Apalah malang nasib mat jan... Blom PRU lagi dah mcm org kalah judi.... Huhuhuhu..

    ReplyDelete
  13. Pukimak babi haram jadah bangsat sial anjing betul la diorang ni... Makan la duit haram tu selagi ko bleh mkn.. Tq PK sbb bongkarkan cerita ni.. Klu x ramai rakyat kedah yg masih hidup dlm mimpi yg indah dibawah mat jan.....

    ReplyDelete
  14. aduh..wak apa pulak bapak najip nak pening kepala... bapak najip pening kepala sebab kenapalah ada indon dalam mana-mana blong yang wak suka sibok... wak ni kenapalah goblok sanggat..

    ReplyDelete
  15. inilah rupa sebenar PASial,semakin hari semakin terbongkar.
    anjing2 PASial nk bukti2 ape lagi,mmg dah terbukti PASial ni sanggup buat ape saje demi kuasa.
    PASial ni dah sesat,nik aziz dah terpesong dari agama.
    macam ni ke korang kata PASial ni perjuangkan islam,dalam islam ade ke mengajar suruh menganiaya org.
    dalam islam mmg xde mengajar kite suruh menganiaya org tp dalam agama yg dibawak nik aziz mmg boleh buat pe saja tanpa batasan,ni lah nik sesat aziz.
    dasar manusia sesat yg hipokrit,manusia sial yg lahanat

    ReplyDelete
  16. MALULAH SIKIT BILA KATA PAS PARTI ISLAM AKU TGK PAS LAGI BYK BUAT FITNAH DOSA MENANIAYA ORG. JGN GUNA NAMA ISLAM KALAU NAK HIPOKRIT KALAU PAS BTL2 NAK IKT ISLAM BAGI DAKWAH SUPAYA ORG2 MELAYU KITA SEDAR AKAN KEBESARAN AGAMA ISLAM TAPI NI TIDAK PAS LAGI MENGAJAR ORG2 MELAYU KITA UTK BERKELAHI SESAMA SENDIRI MALULAH WAHAI PAS PADA KAFIR YG SEDANG GELAK BESAR DGN KEBODOHAN ORG2 MELAYU KITA.

    ReplyDelete
  17. pas kata perjuangkan agama?tapi gua tengok pas nie terdesak nak kuasa sanggup guna nama agama dan buat macam2....bila da terbongkar dan2 la salahkan umno...yang buta lagi kimak pengikot2 sial barua melayu haprak tak nampak pe pas buat....nie pow nak salahkan umno jugak?

    ReplyDelete
  18. Pas mmg babi pun... Nu lah rupa sevenar deg satu satu terbinfkar skrg ni....org sah tau perangai sebenar pasial mcm mana skrg... Bye pasial

    ReplyDelete
  19. Skrg cybertrooper Pas dah guna khidmat Indon la pulak, bayar murah jer kot ialah Rupiah bkn RM, melalak dlm suma blog dlm Bahasa Indon

    ReplyDelete
  20. azizan ni mana boleh jadi MB.. tahap jadi pensyarah jer yang boleh, gebang sana gebang sini auta budak2..

    rakyat kedah bukan budak2 universiti yang mudah digertak bila tak ikut cakap.. perangai dan sikap azizan dari dulu sampai skang masih tak berubah..hahaha

    ReplyDelete
  21. mcm nie ke sebuah parti yg konon2 nyer berjuang utk islam???????sbb itu la aku x pcy dngn parti anak syaitan nie...x semesti nyer orng pakai kopiah atas kepala tu baik dan yg x pakai kopiah tu jahat...sedar la wahai rakyat kedah kamu semua sudah d perbodohkan oleh parti anak syaitan......

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!