CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Seminar

Seminar

Wednesday, September 19, 2012

BUKTI PAS MAKIN SESAT! TANTAWI KATA NABI SURUH DIA TURUN BERDEMO JUMAAT INI!

Bila aku panggil parti iblis dan syaitan ahlul PAS yang bebal marah, tapi korang tengok la sendiri macamana perangai Ketua Pemuda PAS ni, ada ke patut dia gunakan nama Nabi hanya semata-mata nak membuktikan bahwa mereka yang ajak berdemo dulu dan bukan Pemuda UMNO. Adeh sengal betul la PAS ni:

Meh kita baca petikan Antara Pos dibawah:

SHAH ALAM: Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat, Nasrudin Hassan menempelak tindakan sesetengah pihak yang mempersoalkan keputusan sayap parti itu untuk mengadakan demonstrasi di hadapan kedutaan Amerika Syarikat Jumaat ini, serentak dengan yang dirancang oleh Pemuda Umno.

Menurut Nasrudin, beliau tidak melihat wujud perkara yang boleh dipolemikkan dan menegaskan ia tidak sepatutnya dipolitikkan oleh pihak-pihak tertentu memandangkan ianya melibatkan penghinaan kepada umat Islam.

Katanya lagi, isu sama ada Pemuda PAS dijemput oleh Pemuda Umno juga tidak wujud memandangkan pihaknya lebih awal membuat pengumuman untuk berdemo iaitu sebelum jemputan diterima.

“Kami telah umumkan kepada media program itu sejak Rabu 12 sept yang lalu. So (Jadi) apa polemiknya ?

“Tiba-tiba Isnin lepas (17 Sept) saya dimaklumkan bahawa Pemuda Umno ada mengajak Pemuda PAS untuk turun demo sekali. Itupun saya hanya tahu melalui media. Terima kasihlah jemput kami. Kalau tiada jemputan pun, kami memang akan turun pada 21 September ini, kerana kami terlebih awal telah di"jemput" oleh Nabi kami saw untuk turun menunjuk sikap dan mempertahankan kemuliaan Nabi kami saw. yang dihina sedemikian rupa oleh musuh-musuh Islam.

“Kalau 17 September baru nak jemput kami, memang terlalu lambat lah sebab kami dah setup (membuat perancangan) segalanya lebih awal,” katanya.

Aku makin lama makin meluat dengan perangai PAS ni, cara politiking mereka semakin low class. Mereka ni asal boleh je nak guna apa saja cara untuk mencari glamer, Nabi pun mereka tak lepas. Wahai ahlul PAS tinggalkan je parti yang mengamalkan cara jalan syaitan dan kembali ke pangkal jalan!

Hari tu penceramah PAS kata Nik Aziz sama taraf ngan Nabi, sekarang mereka terima arahan irect dari Nabi pulak! Aduh! Apa nak jadi ni?

42 comments:

  1. bodoh x paham ayat kiasan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puak2 lembu mmg x faham sbb otak dh taraf lembu je..

      Delete
  2. standard la tu ahli politik... pas ada ahli dia yg biol, pkr juga ada ahli dia yg tolol, umno pun ada ahli dia yang bangang... sebenarnya mana2 parti pun biasanya dasar parti dah bagus, cuma ahlinya saja yg mereng

    ReplyDelete
  3. aku rasa pemimpin PAS ni semua dh biol la sebab masuk air byk sgt,ntah apa2 la mamat ni sekor,dh org ajak berdemo tu pergi jelah,jgn fkir tntang polotik tapi fkir kita ni saudara seagama bdoh!!cuba kau ajak DAP pegi berdemo tgk dia nak x??bahlol!!

    kpd anon 11.12
    kalau ayat kiasan sekalipun itu ttap tidak boleh..prbuatan nya itu nmpk mcm mmpersendakan nabi..

    ReplyDelete
  4. WOW, PAS HALALKAN NABI DIPERSENDA! BAGUS, HALALKAN LAGI SEMUA PERBUATAN YA? TERUSKAN...

    ReplyDelete
  5. asal sial sngt,xkn nabi pun korang xnk lepaskan.
    korang nk buktikan pe pada rakyat dengan mengatakan nabi datang ajak korang,nk menunjukkan korang parti yg memperjuangkan islam ke sial.
    PASial tu sesat dan menyesatkan org,bile mula rakyat sedar perkara ni korang guna taktik baru tuk tarik perhatian rakyat dengan mengatakan nabi ajak korang.
    asal sial sngt PASial ni,cukup2 la mempermainkan agama.
    dah la korang kata nik aziz tu macam nabi,undi PAS msk syurga.
    hina betul la PASial ni,nabi pun korang x lepaskan.
    pe saja cara sanggup PASial ni guna,asalkan mereka dapat kuasa.
    dasar parti sial yg lahanat,parti yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry la der... Klu blaja agama stakat sekolah umno jgan memandai mandai la. Pi blaja kt skolah pondok, pi la join majlis majlis mahabbah mengingati nabi s.a.w. Blajar la dgan org alim der sblm mengatakn org lain sesat.

      Delete
  6. Kak bedah mangkuk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aq ada jentik teluq bpk ko ke babi sundal pukimak sial...

      Delete
    2. Kak bedah pukimak telan telur babi tunggal tu pasal kuat meroyan.. Haram jadah..

      Delete
  7. Pemuda PAS tidak mahu dikatakan mengikut UMNO didalam soal demostrasi yang akan diadakan oleh Pemuda UMNO. Malulah PAS kalau dikatakan mereka menurut UMNO. Mereka nak jaga sahabat-sahabat mereka PKR dan DAP. Sebab itu mereka habishabisan menolak bekerjasama dengan UMNO dalam soal demonstarsi ini walau pun diatas nama agama Islam.

    Nasihat saya, Pemuda PAS hendaklah menerima pakai nasihat DAP Perak, agar jangan berdemo sebab "kerja ini adalah sia-sia dan membuang masa orang Islam sahaja."

    Nampak sangat ketidakmatangan orang muda dalam PAS dalam membuat keputusan. Dah agak lama dah memang semangat Melayu macam nie...

    ReplyDelete
  8. Pasial mmg dah jauh sgt sesat lah.. Klu skrg ni pentokong pas tak nampak lg aku tak tau nak kata apa lg lah.... Pas dah menjadi jadi sampai kan nabj pun drg tak hormat...

    ReplyDelete
  9. Pas mmg babi pukimak anak haram kan....makin babi drg ni mainkan agama.... Biar drg mati kena kilat sbb mainkan agama

    ReplyDelete
  10. Pas babi dah sesat jauh... Makin lama makin sial drg ni makin mengarutvmcm babi gila

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak bedah tulis mcm hilang akal.malu la bedah oii... Nak kata jahil mmg nampak mcm jahil agama. Apakata ko masuk skolah agama semula. Blajala dgn ikhlas.

      Delete
    2. Org cm bedah tu mmg dh x ble diajar.. Hati dh itam legam cm kuali. Berkarat... Doakan je la..

      Delete
  11. kak bedah ni ari2 d0k mer0yannn...aku tau la k0 punya l0bang anu kretapi pun bley buat u-turn....l000b000ssss tuuuu.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh ye ke blh u turn aq tak tau plak... Aq ingat blh berenang kt dlm ni sama mcm pukimak ko tu.... Rupanya aq punya lg kecik dr mak ko ye ok k..

      Delete
  12. jangan ko spin semua ayat,aku tengok ko neh nak melagakan umat islam.cakaplah yamg berhemah dan jujur.kira efek dari rakyat yang tidak faham,jangan ayat yang betul ko spin jadi salah macam neh,nanti rakyat begaduh.

    ReplyDelete
  13. Biarkanlah orang gila yang suka menghina Islam. Orang yang degil ini Allah akan hukum mereka masuk neraka yang penuh api ! Yang penting kita harus menunjuk bahawa agama Islam adalah suka aman bukan ganas. Gaduh-gaduh ini membuang masa dan membawa masalah keamanan masyarakat. Allah akan menolong kita ! Allahu Akbar !

    ReplyDelete
  14. Mashaallah! Apa nak jadi dengan PAS ni? Mana Nik Aziz? Fatwa apa pula dia nak keluar kan lepas ni? Yela demi nak halalkan apa yang ahli dia buat kenalah keluarkan fatwa baru kan... Agama pun boleh dipersendakan... Nabi dipermainkan... Nampak sangat PAS terdesak dan gila kuasa! Puihh!

    ReplyDelete
  15. AKU TAK DENGAR APA2 PUN. YANG AKU DENGAR PAS KENA KELUAR DRP PAKATAN DAN NIK AZIZ MESTI BERSARA.

    ReplyDelete
  16. Ini macam punya statement bukan kiasan daaa...tapi cakap seorang yang angkuh, bongkak !

    Kononnya dia laa yang warak,..cuba tengok serban yang dipakainya, lebih besar daripada buah tembikai.

    ReplyDelete
  17. kak bedah @ anaconda,..betul tak ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bpk ko dgn babi sondol sama je... Betul tak?

      Delete
  18. yang pentingnya semua orang Islam mesti turun menunjukkan sesiapa pun tak boleh mempersendakan agama Islam... PAS agama sesat, biar lar Tuhan turunkan bencana keatas puak mereka ni...

    ReplyDelete
  19. Takkan kita nak biarkan je org islan di tindas semata mata kita xnk gaduh... Ni bkn gaduh tp kt mempertahankan agama kita... Kita sebagai umat islam wajib buat... Bkn mcm bersih pukimak tu mentusahkan org utk sokong dajjal lesbian n gay tu... Yg tu ye dpt bala lg adalah

    ReplyDelete
  20. Pasial mcm ada kuasa je kat tgn dia blh halal n haram kan apa2 saja ikot suka hati mak bpk tiri laki mak dia

    ReplyDelete
  21. Pas sesat.... Pas pukimak yg meyerongkan ramai org islam..... Berjaga jaga dgn pas kerana pas byk menyesatkan org

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mangkuk..ko tu lg menyesatkan org. Mulut berbau hapak n longkang meroyan tak bertempat.

      Delete
  22. Inilah contoh yang tiada pada orang Islam sifat RIAK, TAKBUR, SOMBONG dan BERBOHONG, cukup sifat yang bertentangan dengan Islam yang ada pada dia.

    ReplyDelete
  23. gak ada orang mau percaya bohongan setan melayu itu ya. Bapak Nasarudin itu gak mungkin bikin itu hal ya tapi kalo setan melayu suka kasi jual itu tanah suku melayu ya, kalo itu bukan setan melayu kayak setan ya.ini hal yang bener ternyata ya. goblok ini setan melayu.


    http://www.erapasca.com/2012/09/terkini-umno-halau-melayu-dari-kediaman.html

    ReplyDelete
  24. pe lagi la si kimak pas nie mak buktikan?korang sendiri pow permainkan nabi..macam mana la yahudi sial babi nak hormat agama dan nabi kita?
    nie semua salah pas anka haram sial...nik ajis anak haram sial puncanya...eh bubarkan je parti pas nie sial...da tua nyayok tak sedar diri...kerana ko nik ajis babi hari nie agama islam dihina....sial tol pas..moga korang ahlu pas neraka jahanam la korang semua...mampos la

    ReplyDelete
  25. pas makin lama makin teruk dah jadi parti megarut ..

    ReplyDelete
  26. Ini dah memang sah sesat nie....
    Ada dapat seruan dari nabi...
    Alim ulamak pun yang mengabdikan diri di jalan allah pun payah dapat keistimewaan ini...
    Inikan pula pas yang memang parti politik sesat..
    Agak-agak la jangan la sampai tarik nabi sekali..
    Jangan la wat perangai sial sangat wei...

    ReplyDelete
  27. Ini dah memang sah sesat nie....
    Ada dapat seruan dari nabi...
    Alim ulamak pun yang mengabdikan diri di jalan allah pun payah dapat keistimewaan ini...
    Inikan pula pas yang memang parti politik sesat..
    Agak-agak la jangan la sampai tarik nabi sekali..
    Jangan la wat perangai sial sangat wei...

    ReplyDelete
  28. Ni pun sama gak kalau tak maki tak boleh ke kak bedah hoi

    ReplyDelete
  29. Kak bedah jom jupe aku nk cabai mulut ko yg suke meroyan..

    ReplyDelete
  30. Berani ko cibai mulut aq... Mai aq cibai puki ko pakai cili api nak babi

    ReplyDelete
  31. Napa lah pas suka sangat pakai prkataan mcm tu....sapa kt nk kata mcm tu.....jgn lh sesat kn org lg demi nk menang

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!