CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Tuesday, September 18, 2012

BABI PUNYA PAKATAN! MEREKA KIBARKAN BENDERA BARU SEMPENA HARI MALAYSIA DI SELANGOR


Siapa dibelakang orang yang bertanggungjawab mengibarkan bendera baru untuk Malaysia pada malam sambutan Hari Kebangsaan 30 Ogos yang lepas bukan lagi rahsia.

Individu yang bertanggungjawab adalah seorang pemimpin muda PKR yang memegang jawatan Timbalan Ketua Penerangan AMK yang juga pegawai di Pejabat Penasihat Ekonomi Selangor, Najwan Halimi. Pengakuan beliau boleh dibaca di sini

Pengakuan yang dibuat Najwan Halimi adalah satu tamparan yang cukup hebat kepada Anwar Ibrahim yang sebelum itu menuduh perkara itu adalah mainan politik UMNO untuk memburukkan pembangkang. Tuduhan Anwar boleh dibaca di sini.

Walaupun PKR cuba menafikan mereka terlibat dan menafikan mereka akan menukar bendera jika memerintah negara ini, namun sehingga ke hari ini belum ada satu larangan yang dikeluarkan oleh PKR yang meminta orang-orangnya agar tidak lagi mengibar bendera tersebut sebagai ganti kepada bendera Malaysia.

Blog The Unspinners beberapa hari lepas mendedahkan bagaimana Hishamuddin Rais dan dibantu oleh kumpulan PKR menjual bendera baru tersebut untuk dikibarkan melalui laman Radio Bangsar Utama . Pendedahan The Unspinners tersebut boleh dilihat di sini.

Rancangan mereka menjadi kenyataan apabila pada hari Sabtu bendera berkenaan mula dikibarkan dibeberapa tempat di negeri Selangor. Antara tempat yang terlibat adalah Damansara,Subang dan Shah Alam.

Berikut adalah gambar-gambar yang dikirimkan kepada kami oleh para pembaca.





Jika PKR benar-benar serius untuk tidak menukar bendera negara yang sedia ada kepada bendera baru seperti diatas, sila ambil tindakan tegas terhadap ahli-ahlinya yang terlibat dalam usaha untuk menukar bendera negara. Tindakan tegas perlu diambil terhadap Najwan Halimi dan  Hishamuddin Rais. Jika tidak rakyat Malaysia boleh lupakan segala janji PKR bahawa mereka tidak akan menukar bendera jika memerintah negara ini.

Sumber: SEL13.com

91 comments:

  1. Sungguh sial bagi sesiapa yang mengibarkan bendera tersebut ......Kami pihak tentera sangup mati demi mempertahankan bendera Malaysia <masih teringat lagi bagai mana kami memacakan bendera malaysia disalah satu terumbu yang menjadi rebutan dilaut cina selatan .Memang sial kau orang semua yang mengibarkan bendera sang saka celaka tersebut .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sungguh sial..........macam kak bedah sial..........

      Delete
  2. layarilah laman portal web berita yang disediakan PERCUMA tanpa perlu melanggan Freemalaysiakini2.com , sebarkan kepada rakan-rakan anda.

    ReplyDelete
  3. Pakatan haram dah melampau..dorang ni dah tak sayang negara kite...elok orang mcm ni,campak kt pulau haram..betul haram jadah

    ReplyDelete
  4. Apa babi sgt pakatan ni...mcm sial je lah... Bendera negara sendiri pun tak respek... Tak pnh org buat tukar bendera yp pakatan pukimak sgt sampai kan bebdera pun drg tak respek....Klu aku jumpa bendera tu dkt kwsn aku tinggal mmg aku bakar je bendera singapur pukimak tu...

    ReplyDelete
  5. Rakyat yg pukimak nak sgt bt bendera mcm tu anta g duk singapor je tgk mcm mana drg layan bangsa pukimak mcm ni... Br drg akan sedar

    ReplyDelete
  6. Ce tgk babi2 yg pakai baju kuning pgg bendera tu sama mcm babi sondol kan....hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bebo dengan babi...... Tak sama ke?

      Delete
  7. Aku begang btl lah dgn pr ni makin menjadi jadi ye pun nak tu tukar kerajaan tp respek lah bendera negara kita... Klu nk tukar kerajaan sekali pun.... Jgn lah sampai tukar bendera....sial lah drg ni...

    ReplyDelete
  8. Cis...mmg bangsat la, kalau kat indon buat cam gini dah lama kena sumbat dlm penjara..menghina negara yg berdaulat scra terang..melampau!!!

    ReplyDelete
  9. Cis...mmg bangsat la, kalau kat indon buat cam gini dah lama kena sumbat dlm penjara..menghina negara yg berdaulat scra terang..melampau!!!

    ReplyDelete
  10. Cis..bedebah..mmg celaka punya org yg kibarkn bendera gila ni, kalau kat indon wat camni dah lama kena sumbat dlm penjara...mghina negara yg berdaulat, mmg patut dihukum

    ReplyDelete
  11. Puaka yang menjadi dalang tu perlu diambil tindakan segera..!!

    ReplyDelete
  12. Babi pukimak haram jadah la diorang ni

    ReplyDelete
  13. BETAPA KEJI DAN HINANYA PERBUATAN MEREKA INI. KAMI SEBAGAI RAKYAT MALAYSIA MENENTANG USAHA HINA KAMU. KERAJAAN MESTI TANGKAP DAN PENJARAKAN MEREKA INI. JANGAN BAGI MUKA. JAHATNYA MEREKA TIDAK TERDUGA SEHINGGA SANGGUP MENUKAR BENDERA. MANA MAK BAPAK DAN ADIK BERADIK SAUDARA MARA. ADAKAH MEREKA INI PENDATANG ATAU MMG DARI KELUARGA TIDAK MEMPUNYAI JATI DIRI DAN MARUAH.

    ReplyDelete
  14. pantat sial haram jadah babi anjing la pakatan ni.... mmg memalukan negara sendiri .. aq rasa dlm beberapa hari ni kepala diorang tu akan ditangkap oleh polis... kita tgg je lah... pukimak babi ni dah makan byk sgt taik cina bangsat tu sampai bendera malaysia pun nak disamakan dgn bendera singapork yg dah kita ketahui negara komunis..... babi babi babi... itu je yg akak bleh katakan utk mamat tu....

    ReplyDelete
  15. klu mak ko tau ko akan jadi mcm ni mengibarkan bendera yg ko reka sendiri, aq rasa dia confirm x jadi main dgn bapak ko klu tahu ko akan jd manusia lahanat..... mesti dia akan main dgn org lain pastu ko pun x kan lahir... kan????

    ReplyDelete
  16. aku lebih suka bendera tu dr bendera UMNo PUKIMAMAK...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ape sakit telur bapak ko tgk bendara umno..ko memang puki lu punya mak

      Delete
  17. mmg la ko suka bnendera tu dr bendera umno ssb ko kan babi pakatan... no wonder la pukimak babi oi......sia2 je ko lahir kat dunia ni klu jd mcm org gampang ...

    ReplyDelete
  18. semua tu nak merealisasikan impian seorang tua kutuk yang nak sesangat jadi PM. buang bendera, buang raja. buang agama buang bangsa. asal dia dapat jadi PM. apa dia bagi makan kat penyokong dia sampai semua jadi buta akal?
    tak nak fikir keturunan masa depan nak jadi macam mana. buta kayu dan buta perut. orang pemaksiat tu juga disanjung.

    ReplyDelete
  19. Terdesak dan Nazak adalah situasi genting UMNO. Kepupuan hampir tiba.Tarikh luput dah tamat. Rakyat menolak tipu helah UMNO

    ReplyDelete
  20. eleh, kalu ditakdirkan BN jadikan bendera tu sebagai bendera kebangsaan, mesti babi2 purba yg ada dlm ni kata, bendera saka ni mmg sesuai jadi bendera kebangsaan.

    Mcm ISA jugak. Masa kerajaan pertahan ISA dulu, babi2 purba ni lah yg galak kata ISA mmg perlu. TAPI apabila ia dimansuhkan babi2 purba ni spin balik, kata ISA mmg patut dimansuh sbb dah tak relevan.

    Biasalah, babi purba mmg perangai mcm tu. Ikut cakap boss saja. Kalau disuruh makan taik sesama sendiri pun ikut saja.

    ReplyDelete
  21. kahkahkah...parpukari bru lepas mnum t0dii tu sbb muka dia mcm sial prut b00ncitt...jap lg jub00r kak bedah dia tibaii...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa mak ko br lps minum kencing babi... Cian bpk ko lahir kan anak pukimak mcm ko kan... Puki babi pun ko tibai gak...

      Delete
  22. mmg siallh pakatan nie semua..!!
    sedap2 depa je nk kibarkn bndera bru smpena Hari Malaysia nie..
    ikut kepala hotak depa je apa yg depa nak buat!! mcm gampang je!!

    ReplyDelete
  23. wah sedap2 mereka je nak kibarkan bndra bru tu!! ingt mereka tu bgus sgt ke ha?? blh bla lah pakatn sial wey!! impian korg tu tak akn tercapai pnylah..

    ReplyDelete
  24. Apa haramjadah lah pakatan kurap ni nak sangat tukar bendera Malaysia... Belum dapat jadi perdana menteri lagi si anwar kurap dan the geng dah nak tukar bendera... Bendera yang telah lama kita pertahankan mahu dicemar oleh geng kurap! Puihhhh!

    ReplyDelete
  25. Awat la UMNO ni bodo. UMno punya rempit letakbendera UMNo dia nak marah rakyat. Kakaka ka. tengok bendera UMNo tu sendri warna apa.Lembu

    ReplyDelete
  26. Ni dah melampau dah ni. Zaman pakcik dulu tak berani pembangkang2 ni semua, tapi makin hari pakcik tengok makin menjadi-jadi dorang ni. Udahlah tu anwar, janganlah kau harap kau nak jadi PM. Kau ingat rakyat bodoh ke? Pakcik tahu rakyat dah sedar bertapa jahatnya agenda yang dibuat pembangkang. Sanggup buat mcam macam demi gila kuasa. Bangsa agama dan negara pun kau sanggup gadaikan. Cukuplah dengan lakonan kau.

    ReplyDelete
  27. apa pny haramjadahlah pakatan ni....
    makin hari makin menjadi je perangai depa tu!!!!!
    meluat btllh aku tgk...

    ReplyDelete
  28. pakatan haram ni mmg dh melampau btol!! mcm sial je depa ni! depa ni mmg dh tak sayang kan ngra lg dh kot sbb tulh makin menjadi2 lgi perangai depa skrg ni!!

    ReplyDelete
  29. Oi pukimak punya hanum dah lah ko ddk kat flat los tu perangai mcm babi tgh mengawan... Tgg anjing dtg mak main je... Klu ko dah gersang sgt pukimak anakharam sial oi aq blh anta keling g tibai puki ko ckp2.... Klu tak clp lg ckp ngan aq aq blh anta indon plak...

    ReplyDelete
  30. Ni lah rakyat yg tak krnang budi.. Akak sedih tgk drg dr kecik sampai dah besar panjang ddk kat malaysia ni elok je... To skrg bila dihasut oleh pkr semua blh berubah sampai kan bendera negara sendiri pun drg nak ubah...

    ReplyDelete
  31. bendera pun boleh dibuat main,
    apakejadahnya ni.

    pada la, orang kafir pun boleh buat main-main dengan nabi s.a.w.

    ReplyDelete
  32. UMNO Memang gian menipu. Pembangkang takpernah kata nak ubah bendera. Yang mreka kata nak ubah kerajaan. Tu la UMNO otak lembu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Abis tu yg kat atas tu gambar apa? Oh gambar drg pegang suar dalam bpk ko bwk lari2 ye ok

      Delete
  33. Parpu,

    Aku dah menyampah dengan puak haram jadah ni. GE 12 dulu aku pangkah parti bontot dgn Parti Ah Pek. GE 13 sorry la...

    Antihipokrit

    ReplyDelete
  34. Kalau aku jadi menteri KDN dah lama mampus masuk ISA si Hisham Rais. Inilah subversif sebagaimana kata Tun Dr Ismail dlm TANDA PUTERA.

    Entah apa salahnya Bendera Malaysia dan NegaraKU. Aku dah lama dok luar negara tgk rakyat diorg begitu patriotik. Kalau kat China memang dah kena hukum tembak pengkhianat mcm ni.

    BTW, ni pun salah NAJIB yg takde teloq asyik takuttttttt je memanjang nak jaga hati puak2 haram jadah.

    Antihipokrit

    ReplyDelete
  35. MEMANG ANAK HARAM PAKATAN NI TAK SAYANG NEGARA LANGSUNG SAMPAI SANGGUP KIBAR BENDERA SIAL. AKU DAH BTL2 MARAH DGN PAKATAN HARAM NI BERANI MENGHINA BENDARA MALAYSIA KITA DAN NAK TUNJUK BESAR KEPALA DRGLAH NI. BELUM MENANG LAGI PERANGAI DAH MCM SIAL ANAK HAJAH KALAU DAH MENAG AGAKNYA NEGARA PUN PAKATAN SIAL NI NAK JUAL KOT.

    ReplyDelete
  36. eloknya muka2 anak haramyg tak kenag budi dlm gambar ni harusnya PDRM sumbat dlm penjara cuba bagi 2 or 3 kali rotan baru mereka tau erti akan bendera kita supaya tak sewenangnya blh tkr mcm bendera sial aje. hormatlah sikit dgn kedaulatan negara kita ini tidak suka hati pukimak krg aje nak sgt dgr cakap PAKATAN sial yg ketuanya pun tak betul jalan hidupnya yg langsung takde pegangan agama atau prinsip janji duit or sedap dpt main depan belakang. berubahlah sebelum terlambat seperti menang sorak negara tergadai.

    ReplyDelete
  37. yang ni memang cibai... tak paya la nak tukar2 bendera dgn bendera saka apa saka... kalau nak sangat kibar bendera, kibarla bendera rakyat putera-amcja atau bendera indon je terus senang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh babii ko tak yah nak berpura pura jd baik lah... Merembang bulu puki aq tau sial

      Delete
  38. Hishamuddin Rais adalah wayak utama dalam kempen menukar bendera nih....tindakan harus diambil mengapa tangkap orang yang mengibarkannya,sedangkanorang yang menjadi dalang terlepas begitu sahaja

    ReplyDelete
  39. pakatan haram jadah ni dh melampau2..bendera negara sendiri pun xdi hargai..
    nk memalukan negara sendiri si pukimak pembangkang nie....

    ReplyDelete
  40. semakin hari pembangkang ni dah semakin melampau...bkn setakat sruh anjing2 diorng kibar bendera celaka tu saja,lepas tu ckap UMNO lak yg buat..berani buat tp xberani tnggung..!!bodoh!!ak pun xtahu la sampai bila anjing2 pembangkang ni akn trus dipermainkan oleh Anwar Ibrahim

    ReplyDelete
  41. ini belum jd perdana menteri lg,dh nk tkr bendera..entah2 kalau si peliwat ni jd PM hbs semua trtukar...

    ReplyDelete
  42. Tengoklah bendera apa yang dikibarkan. Tiap hari UMNO berak darah.Saat mampus makin dekat

    http://www.youtube.com/watch?v=8aUAc6VGf44&feature=g-all-u

    ReplyDelete
  43. Oi pukimak yg ko sakit telur bendera umno apapasal...klu aku kencing bendera pkr,pas,dap ko.marah tak? Tentu ko suka kn..ko suruh bapak setan ko letak gambar bontot..

    ReplyDelete
  44. kimak anak haram tol...gua memang panas la dengan pakatan anak anjing nie...yang sial haram jadahnya MELAYU2 kimak yang kibarnya...sial la korang nie...langsung tak tahu nak hormat bendera negara yang sedia ada...ingat bagus sangat ke benderan anjing pakatan tu?
    bodoh nak mampos tol binatang2 sial yang ikut pakatan nie...sedar la wahai melayu2 sial...pakatan sedang musnahkan negara...korang pulak sokong fuckatan haram nie....

    ReplyDelete
  45. sial punya manusia yg kibarkan bendera tu,x layak mereka jadi warganegara malaysia.
    pakatan mmg dah terlebih sial sampai bendera kebanggaan malaysia pun mereka nk tukar,tindakan serius perlu diambil kepada anjing2 pakatan yg mengibarkan bendera sial tu.
    nmpk sngt mereka ni x sayang negara malaysia ni,mereka x layak digelar rakyat malaysia.
    dasar manusia sial yg jalang,manusia yahudi hipokrit yg lahanat

    ReplyDelete
  46. hotak mak hang la anon September 18, 2012 8:13 PM yg haramjadah,tak payah la nak spin cerita macam ank haram.....pastu pak hang ke yang buat bendera tu haramjadah,pembangkang memang amk haram sebab mereka cuba menukar bendera.....dah kalau kerajaan pun mereka nak tukar sure bendera pun si ank haram punya pembangkang ni nak tukar,ko jangan nak jilat sangat jubur jubur pembangkang yg berkulat ni la ank haram punya anon.....ko dengan pembangkang sama celaka haramjadah

    ReplyDelete
  47. Mana menteri KDN. Takkan tengok aje... ambillah tindakan sebelum menjadi tidak terkawal...

    ReplyDelete
  48. Aku kesian dgm ameno dan kuncu yg sewaktu nganya, kerajaan BN telah sedekah ribu ribu bendele free, tapi PRakyat kibar bendele lain....ini memang tak patut.....kerajaan BN kene angkat bunkus ni.

    ReplyDelete
  49. Aku akan cari wajah wajah yang memegang bendera haram ni .........Ingat panglima hitam tidak pernah gagal mencari ......akan aku ajar kamu kamu cara hormati bendera negara.........Guni menanti kamu

    ReplyDelete
  50. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  51. Mana menteri KDN. Takkan tengok aje... ambillah tindakan sebelum menjadi tidak terkawal...

    ReplyDelete
  52. Kak bedah guna la ayat yg baik. Jgn malukan keturunan Bedah....

    Mak Bedah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada aq jentik teluq bpk ko ke sial? Yg ko sibuk pasal keturunan aq kenapa babi...

      Delete
    2. Sbb perangai ko cm babi.. Menyondol je.. Keturunan babi sondol. Haha

      Nek Bedah

      Delete
  53. Lgi bukti UMNo penzalim and perompak rakyat

    http://www.youtube.com/watch?v=qnXar-rWWL8&feature=g-all-u

    ReplyDelete
  54. calling all true malaysians. show your love to your country. let's get rid of these ungrateful bunch in the coming election. once and for all vote in the government that we can trust and sincere to serve the people. we had enough of wasteful politickings.

    ReplyDelete
  55. kebiadapan pakatan haram jadah memang dah melampau. orang yang menggalakkan tak lain tak bukan si peliwat tegar lagi tak bermaruah, di dukung oleh mangkuk2 yang tiada otak di bawah payung kangkang pas. musnah si kepala pengkhianat (peliwat) maka yang lain akan terhapus...Ayuh bangsa ku yang cinta kan negara Malaysia dan Islam, bersatu hapuskan pakatan haram dari sekarang sehingga PRU13. JANGAN beri walau sekelumit peluang kepada mereka ini, terutama kaum chuvinist cina...dapigs

    ReplyDelete
  56. Bendera malaysia pn budak mangkuk tak kenal...mana bendera sakai dia amik...korang g skolah tadikalh belajar kenal bendera..aku rasa rukun negara pn,dorang pn tak tahu...sedih betul budak generasi skrg ni..

    ReplyDelete
  57. negara ini negara penciplak. Tugu negara ditiru dari tugu negara amerika. Rekabentuk bendera sama jer dgn Amerika. Paling memalukan, melodi lagu Negaraku, diciplak 100% dari lagu mamula moon Hawai (Amerika lagi).

    Sebenarnya Malaysia adalah hasil klon Amerika & dibenarkan hidup kat Asia Tenggara ni. Pasal tu lah Msia ni agak maju berbanding negara asia tenggara yg lain, induknya adalah sebuah negara yg kuat (Amerika). Hidup Malaysia! Hidup Amerika! mamulaa mooonnnn!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi ko duduk gualh..jgn duduk malaysia..tak tahu bersyukur..

      Delete
  58. Patutlah DrM kata Parti syaitan, tiap komen yg diberikan oleh penyokong penuh dgn makihamun,kata nista dan lucah yg hanya dipraktikan oleh org yg tidak menggunakan akal dan didorong oleh iblis dan syaitan.Demi kebaikan umat dan generasi akan datang dan dgn izinNYA jualah UMNO/BN akan bungkus dlm PRU 13 ni insyaallah

    ReplyDelete
  59. gak apa apa la itu. itu dendera kayak bendera copas dari negeri amerika . setan melayu udah copas bendera amerika ya.,gak punya muka ya setan melayu copas bendera amerika. itu kerna nya saya bilag bahawa setan melayu sama itu yahudi sama ja ya. saya sepakat sama warga malay pake bendera sang saka itu y KERNa itu yang asli ya.

    tapi udah bener ternyata ya setan melayu suka suka bohong sama itu bapak najiub ya. biukinb malu ya ini setan melayu.



    http://feedproxy.google.com/~r/blogspot/RzVdP/~3/jyzyekbzAFw/orang-umno-mesti-tak-percaya-bila-tengok.html

    ReplyDelete
  60. kerna takut dibekok polisi france maka bapak najib mau lompat sungei ya. setan melayu sering bikin dosa di malay itu , kenapa ya folower setan melayu suka sama itu petinggi setan melayu yang pake mobil mersedes ketimbang folower setan melayu suka pake mobil kancil sama mobil potong saga. kasian ya bocah goblok.



    http://muslimeen-united.blogspot.com/2012/09/najib-heret-suaram-ke-mahkamah-kerana.html

    ReplyDelete
  61. Eh mangkuk suka suki ko kate bn bungkus..ko sape?ko tuhan ke nk tentukn bn bungkus atau tak..semuanye gerak ati rakyat..klu allah gerakkan ati rakyat pilih bn mcmana?ko nk pakatan huru hara lagi..eloklh tu..tgk mcmana PRU 13 nanti..jangan riak sangat berdosa..

    ReplyDelete
  62. saya kira folower setan melayu harus pilih bapak khalid ini sebagei presiden malay ya kerna dia ternyata sanagt pinter ya sebagei guburnor propinsi selangor , ketimbang bapak najib gak bisa dia sebagei presiden malay kerna kasus altantuya sama itu bu rosama suka maling uang juga suka enjoy pake uang rakyat , goblok itu dibilang orang ya.


    http://www.selangorku.com/?p=14686

    ReplyDelete
  63. itu yang saya bilang bahawa setan melayu suka aja copas copas partai oposisi ya, gak punya ide ya kayak setan melayu itu. saya gak bisa nahan ketawa , yuk kita liat ini, tapi saya gak nahan ngakaaakkk.


    http://harakahdaily.net/index.php/terbaik-dari-blog/13214-umno-bn-muflis-fikiran-tiru-pr-wujudkan-lori-1malaysia

    ReplyDelete
  64. Apa la yg nak dinaggakan sgt bendera tiru indon n singapore tu...sang saka malaya la konon...tp xde plak nampak org india ke org cina ke yg kibar bendera tu...melayu ni jgk la yg tekial2 kibar...

    ReplyDelete
  65. Apa la yg nak dinaggakan sgt bendera tiru indon n singapore tu...sang saka malaya la konon...tp xde plak nampak org india ke org cina ke yg kibar bendera tu...melayu ni jgk la yg tekial2 kibar...

    ReplyDelete
  66. Parpukari pukimak dgn kak bedah mulut macam burit babi

    ReplyDelete
  67. AKu pelik korang bnci kan UMNO tapi pakai gk bendera warne merah putih?
    wakakak bodoh sial aku

    ReplyDelete
  68. Ternyata dan terserlah kebodohan PR drng nie mmg bahlul x reti nak hormat hari malaysia!
    xpenah dlm sejarah dunia 1 negara bla parti politik bertukar kita tuka semua benda!
    nmpk sgt ini manupulasi yang kecil akan sesuatu yg besar yg akan mcl kelak hari jikalau PR mengambil alih tompok pemerintahan Malaysia!

    ReplyDelete
  69. AKU HNYE MMPU KATE!

    PAS= MEMBURUKKAN AGAMA ISLAM DI PERSADA DUNIA

    KEADILAN= CONSPIRASI BESAR DI SEBALIKNYA UNTUK MENJUAL MALAYSIA DI BWH REJIM ZIONIST

    DAP= INGIN MEMBUAT MALAYSIA SEBAGAI SINGAPORE

    ReplyDelete
  70. Aduss asl la bodoh sgt korang nie udah2 la tuh!

    bendera malaysia dh lme ade hmpe nk tuka sbb ape?

    nie bendera rekaan komunis korang tau!!

    ReplyDelete
  71. patutnya gantung saja taraf warganegara mereka yg terlibat kerana mencabar DYMM Dipertuan Agong selaku ketua negara.

    ReplyDelete
  72. Klu tanye maksud bendera malaysia mesti pakatan haram tak tahu..toksah duduk malaysia..duduk je padang pasir lu olang bina kerajaan haram lu kt sana..

    ReplyDelete
  73. Budak yg kibar bendera sakai ni,mesti sembunyi dalam kain mak dia ni..tahulh nasib ko nanti polis tgh cari budak2 yg wat gempak bodoh ni

    ReplyDelete
  74. Bodoh sgt lah bdk2 ni hanya kerana berapa ringgit je mereka sgp khianat pada negara...

    ReplyDelete
  75. pukimak2 yg pegang bendera nie x layak tinggal d bumi malaysia...ini lah yang pakatan harami ajar kepada pencacai2 dia...mmg bangsat...

    ReplyDelete
  76. Klu aq jumpa budak2 tu punya muka kat luar aq jentik teluq sekor2...

    ReplyDelete
  77. menurut teman ku bahawa itu ulamak kayak ular kata dia . Itu uztaz udah dikontrol oleh setan melayu kata dia. kerna bener ternyata ya itu partai setan melayu gak mau itu huykum hudud dipraktk di malay. Dengan itu saya kira itu setan melayu adalah hipokritis aja kayak ular berkepala dua kata dia lagoi. Saya kira kata pak iyai abdul aziz itu ternyatabener ya. Gak bisa bocah setan melayu pungkiri lagi ya,


    http://muslimeen-united.blogspot.com/2012/09/hudud-kenapa-tanya-karpal-tanyalah-umno.html

    ReplyDelete
  78. pantat sial haram jadah babi anjing la pakatan ni.... mmg memalukan negara sendiri .. aq rasa dlm beberapa hari ni kepala diorang tu akan ditangkap oleh polis... kita tgg je lah... pukimak babi ni dah makan byk sgt taik cina bangsat tu sampai bendera malaysia pun nak disamakan dgn bendera singapork yg dah kita ketahui negara komunis..... babi babi babi... itu je yg akak bleh katakan utk mamat tu....

    ReplyDelete
  79. pantat sial haram jadah babi anjing la (umno) ni.... mmg memalukan negara sendiri .. aq rasa dlm beberapa hari ni kepala diorang tu akan ditangkap oleh polis... kita tgg je lah... pukimak babi ni dah makan byk sgt taik (umno)bangsat.

    ReplyDelete
  80. Apa babi sgt BN ni...mcm sial je lah... pukimakkkk umno.... hidup pakatannnnn

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!