APA PANDANGAN ORANG AWAM TENTANG HIMPUNAN BERSHIT!?

30 Responses to "APA PANDANGAN ORANG AWAM TENTANG HIMPUNAN BERSHIT!?"

  1. Memang bushit penganjur serta penyokong perosak bangsa,agama dan negara.

    ReplyDelete
  2. terhot cili kasi taruk sama parpukari......tak ade cautan bertuah pun ramai yang datang........lain la yang kat bukit jalil.....dapat elaun lagi.itu pun he he he kureng mantop....sehingga najibushit tersasul menyebut janji demokrasi....habis tu janji ditepati sudah jadi shitparpu cili kasi taruk...terhot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai kau tak dapat elaun ke alamak bodoh betul kau nie yang lain dapqt siap lepak kedai mamak lagi

      Delete
  3. dr. house,

    yg terjerit2 nak rakyat hidop2 tu kenapa? dah nak mampos agaknya? dah la pengecut pakai topeng! mcm tu hero sgtla kunun? taik sendiripun terceleret, belajar berhutang dgn kerajaan, liat nak bayar, nak masuk kubur nnt pun susah! pembangkang ada tolong kamu dari mula lahir sampai sekarang? AUTA lagi adala. tu pun kamu orang percaya pd janji ditaburi!! janji ambiguous yg tidaa beragama tu!!! lahanat kpd Islam & bangsa Melayu siapa2 yg sokong arahan ambiga tu

    ReplyDelete
  4. Dah melayu tu bodoh,apa hendak di risaukan!!!!!

    ReplyDelete
  5. .


    (( Take Note )) UMNO BODOH - Kenapa BN Tak Buat HUDUD Sejak 50 Thn dulu?



    Tak ada apa yg perlu dijelaskan lg. Tak ada apa yg perlu diterangkan lg. Tak ada apa yg perlu diperincikan lg. Pemuda dan Puteri UMNO sememangnya BODOH.

    Bila kaum Cina menolak HUDUD, pandai pulak mereka sibuk2 nak bercakap pasal HUDUD. Yg Barisan Nasional yg dah memerintah lebih 50 tahun tak pernah buat HUDUD , 'Ada ko kisah'? Kepala otak pemuda dan puteri UMNO letak kat mana?

    Bodoh sangat kalau ada orang kata mengundi UMNO yg dah memerintah 50 tahun tanpa HUDUD lebih baik berbanding kaum cina yg tak faham HUDUD menolak HUDUD.

    Jadi, fikirkan sy ada alasan cukup kuat kenapa menolak BN dan menerima PAKATAN RAKYAT. Sememangnya mereka tak pernah buat HUDUD sejak 50 tahun dulu. Dan pemuda dan puteri UMNO memilih utk jadi BODOH.


    (Edit, copy & paste dari 'Page FB Kump. Adik2 Keluar UMNO')

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas perintah kelantan pun HUDUD tak terlaksana ade kau kesah.

      Delete
    2. Hei dunggu jawablah org tanya kelantan yg dah 20 tahun perintah masih tak laksana hudud kenapa? Susah ke nak jawab? Atau tak tau fikir mcmana nak jawab. Nanti kau ajak org bila ditanya jawapan takda. Merapu mcm org atas kau. Tak professional langsung. MALU MUKA BEB!!!

      Delete
    3. Pe r benak sgt akal bdk2 kmpln anak2 muda kuar umno nie...ko nak citer pasal hudud nie,ko da abes mengaji ke psl islam n hukum2nye???ko taw x npe malaysia yg da lme merdeka x laksanakn hudud???msti de sbb yg kuat npe makaysia x lksnkn hudud...sme r mcm ngri kelantan gak lol....npe kelantan sndri x nak lksnkn hudud??ko nie mmg lol...ko tlg gtaw aku negara iskam mne g yg msh laksanakn hudud mengikut landasan yg tlh d'ttpkn oleh hukum syarak....nie aku nak pesan cket kat kmpln anak2 muda kuar umno..'klu kail panjang sejengkal lautan dlm jgn d'duga'...klu x ckup ilmu d'dada baek g mengaji dlu......

      Delete
  6. Bg akak melayu bodoh tu je... Kerajaan dah buat yg terbaik selama drg memeritah 55 tahun.... Akak bangga. Jd rakyat malaysia disbb kan umno lah tp skrg ni akak sedih dgn perangai org2 yg sokong bershit ni utk busuk kan nama negara..jgn menyusahkan org lain klu ye pun tak sokong bn.... Buat lah perjumpaan mcm bn buat dkt bukit jalil tu cpe sapa pun tercedera n ssh kan..... Napa bershit tak blh buat mcm tu gak napa nak ssh kan org lain jugak napa perlu guna keganasan

    ReplyDelete
  7. Satu lg pihak berkuasa pun perlu ambil tindakkan lebih skit... Akak dgr semalam pun drg ada bt hal lg... Drg buat samapai kan kita takut nak kuar g kl bwk anak kecik.... Nampak tak negara kita dah jd mcm negara luar tg tak de keamanan semata mata disbbkan bershit ni lah..... Akak harap sgt2 pihak yg septtnye ambik tindakka keras ckit terhadap anjing2 negara ni semua

    ReplyDelete
  8. yg syoknya, ada cinnabeng mana ntah kata organizer bersih tu civilised! tak suruh penyokong2 depa buat onar, tuduh proBN yg buat utk busukkan nama pr, kunun!
    pihak berkuasa tolong tangkap budak2 yg buat dajjal tu tanya depa proBN ka pro-pr???

    GAP tolong kerahkan ahli pi cari budak2 yg tunjuk bontot, yg bakar gambar & julang bendera komunis seta syiah tu & tanya adakah depa pro-BN??? kepala pertama kena pegang khaled ismeth yg bawa bendera syiah tu...

    teruk dah penyakit kronik pencacai pr yg skit2 suka tuduh UMNO! sejibik ikut anwar aljuburi! bas kena simbah ngn along, tuduh UMNO jgak!!

    (bas tu khalid gaga beli dgn duit sendiri, kunun! ada ka duit sendiri bila utang bank pun tak terbayar?)

    Allah SWT Maha Kaya...satu, satu depa kena londeh...pun masih tak serik2 duk pemuhong ngn fitnah UMNO

    ReplyDelete
  9. tu la dia smangat 1 msia..mreka dtg dgn hati yg ikhlas.. x mcm kat bkit jalil,tu phimpunan sy0k sndiriiiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. IKHLAS KER SAMBIL TUNJUK BONTOT?

      Delete
  10. ntah apa-apa aku tengok dorang semua nie..
    macam tidak tentu hala pun ada..
    dah elok negara aman gatai sangat nak bersih..
    tapi yang join semua 'pengotor'..
    sesiapa yang sokong ambiga dikira sesat la coz die nak laksanakan seks bebas dan kawin sekaum sejenis..
    kan dalam islam perkara ini dilaknat allah..
    ambiga tu kafir yang melayu islam tu apa cerita pulak??????

    ReplyDelete
  11. balaci2 PR ni asyik2 buat fitnah rasuahlah, makan duit rakyatlah, kronilah dan mcm2 lagi nak tanya dah berapa banyak kerajaan makan duit rasuah, makan duit rakyat tolong buktikan lah jgn melolong mcm anjing disini sekurang2nya pegilah report.. baru anak jantan/betina

    itulah banyak sangat baca haramkah otak jadi jumud.. apa saja yg ditulis dlm haramkah semuanya cite fitnah.. berceramah pun semuanya fitnah siang malam sbb tu balaci2 PR ni hanya tau terpekek melolong disini buat cite fitnah, bila suruh tunjuk bukti, fakta tak boleh jawap spin cite lain..

    apa dalam PR tak ada rasuah..? makan duit rakyat..? kroni..? lagi teruk hancuss tapi buat2 tak nampak, pemimpin depa terus buat fitnah salahkan kerajaan plak utk tutup maksiat yg depa buat dan balaci2 PR yg bodoh ni terus percaya sbb tu jadi anjing jadi2an melolong disini.

    ReplyDelete
  12. Diorang tu minoriti jer... Kalau 1Malaysia turun.. tak payah pukul, lalu pon mati penyek diorang semua tu.... baru mati terberak keluar tahi kuning.... macam bagus jer pembangkang ni..... semoga Allah memberi petunjuk pada diorang. Selamatkanlah Malaysia yang MERDEKA.

    ReplyDelete
  13. Biarlah diorang nk demo ke apa! nk buat bersih sampai ke 100 pun tak apa! lg diorang buat semakin benci rakyat kat mereka ni!

    ReplyDelete
  14. syabas kepada anak muda malaisia yag pinter pinter ketimbang folower umno yang rame saya kira goblok. teruskan perjuangan kalian , ya anak muda malaisia , masa nya akan tiba gak lama lagi kalian menikmati demokrasi sebenar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. LU LAGI GOBLOK MEREMPAT KAT SINI. NEGARA AMAN HASIL USAHA BN. LU LAGI HINA MALING. JADI PERAMPOK TAK SEDAR DIRI. KALAU KAU KAT INDON LU MESTI DUDUK BAWAH JAMBATAN PUNYA. SBB TU LU MEREMPAT KAT SINI UTK CARI WANG BAGI ANAK BINI LU MAKAN. KALAU AKU JADI LU AKU MALU.

      Delete
  15. Cuba ko terangkan aq maksud apa itu demokrasi wahai indon babi??? Negara ko x de demokrasi ko nak cte pasal demolrasi kat sini... Woi... Malulah sikit.... Dah lah negara indon mcm hanjing je layan org mcm ko lg ko nak bt hal kat negara aq ni... Untuk anjing babi pakatan yg ikut bershit semalam, korang mmg babi la... Aq x tau la pakatan bg mkn taik anjing apa kat kirang sampai sanggup ikut perhimpunan yg x de arah tuju tu....

    ReplyDelete
  16. Indon Babi lo berambus.. Negara ko sendiri tercirit cirit.. Mampus lu

    ReplyDelete
  17. mereka sudah tertutup dgn ketaksuban mereka.kita berdoa ajela semoga Allah masih menyayangi mereka & dpt membuka semula pintu hati mereka yg telah tertutup rapat dgn ketaksuban mereka sendiri..ameeen..!!golongan pengikut TAKLID BUTA..tetap wujud disetiap zaman..cuma kita ajela yg perlu berawas dgn mereka agar tdk kita & keluarga kita terjerumus ke dlm kancah & lembah pengikut TAKLID BUTA ini..ameeeen..!!
    MERDEKA..MERDEKA..MERDEKA negara tercinta ku ini..!

    ReplyDelete
  18. Shit exit from Shit hole!!

    Eleboration..

    The Shit Hole = Pembangkang!!

    Shit = What ever they do!!

    Very precise!!

    ReplyDelete
  19. Kpd Melayu BANGANG lagi BAHLOL yg sgp mnyerahkn hak kite kpd kaum PENDATANG semata2 krn HASAD DENGKI yg di pupuk dari cemburu dan xpuas ati thdp UMNO ....xtrpikir kah korng akan nasib kite org2 Melayu dims hadapan seandainya puak CI*** itu yg mmrintah?

    Contoh yg trdekat di ngr 'lagu BABI' adakah Melayu di sana lantang suaranya apabila hak mrk di tindas?

    Jgn krn hasad dengki, korng sgp menang sorak negara trgadai...

    ReplyDelete
  20. Tiap tahun pergi sambut merdeka jarang tengok cina kapir kali nie ramai pulak ape maksud dia org fikir3 kan lah. .. . . Pak aji stim follow belakang amoi hehehehe

    ReplyDelete
  21. KENAPA MESTI ADA BUDAYA TAK SIHAT INI DLM NEGARA KITA SEDANGKAN NEGARA KITA DAH AMAN DAN MAKMUR.

    ReplyDelete
  22. HANYA YG KETURUNAN TONGONG2 YG BERHIMPUN KAT DATARAN MALAM ITU. PEMALAS SEMUA NAK PERCUMA. BILA DI GULA2KAN SIKIT DAH SUKA. MMG TONGGONG DAN PEMALAS MEREKA NI. ORG HORMAT BENDERA NEGARA SENDIRI TAPI SITONGGONG2 NI BOLIH TERSENGEH2 LAGI. BELAJAR MALAS TAUNYA NAK PERCUMA SAJA. TONGGONG3.

    ReplyDelete
  23. Bershit mcm pukimak babi haram jadah.. Menyusahkan aq je ... Sakit mata aq tgk mahkluk2 yg pakai tshirt kuning mlm tu.. Mcm perarakan babi main taik sendiri je.. Mmg kenalah bershit = taik babi = babi sondol.....

    ReplyDelete
  24. mampos samad said nanti gua kencing atas kubur dia

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!