TIADA MAAF BAGIMU WAHAI MANOHARAN!

Sial punya Manoharan, lepas buat hal senang-senang je dia hantar press statement untuk mintak maaf ya? Apa ingat rakyat Malaysia boleh terima macam tu je ka? Kalau nak tau kisah permohonan maaf, KLIK SINI

Ini macam banyak syok la kan, kita hina dan maki sesiapa saja, pastu kita mintak maaf hantar press statement, itu pun mungkin orang lain yang paksa dia buat punya. Sudah lah manoharan, kita semua tau DAP memang racist dan cauvinist.

Lu tak yah berlakon la, lepas tu nak pujuk Chong Wei punya pasal, Guan Eng anak kepada pembunuh Melayu tahun 69 bagi 100 ribu pulak. Macam nak rasuah Chong Wei dan rakyat Malaysia je Guan Eng ni kan? Yalah kalau pakatan anak haram kasi bukan rasuah. Kalau PM kasi mereka kata rasuah! Sial tak mereka ni?

Walau apa pun, rakyat Malaysia memang sudah tak boleh menerima permohonan maaf dengan cara macam tu, sebab rakyat Malaysia dah tahu yang DAP memang bangsat! Takde semangat kesukanan langsung. Apatah lagi patriotik. Sukan pun nak dipolitikkan DAP sial ni. Ptuuiihh

32 Responses to "TIADA MAAF BAGIMU WAHAI MANOHARAN!"

  1. gilo lah ko parpu..apo kato ekau ajak lawan gusti dgn si mano anak haram tu.

    ReplyDelete
  2. single itu prinsip, jomblo itu nasib.

    bagai buah simalakama, tidak dimakan ibu mati, dimakan bapak kimpoi lagi..

    ReplyDelete
  3. ni lah masalahnya bila ramai warganegara malaysia dah tidak hormat pada negara sendiri seperti kat sini.

    ReplyDelete
  4. org2 DAP mmg siallh.. diorg ingt diorg tu bgus sgt lah kononya padahal mnusia plg bodoh adalah diorg tu! dhlah bodoh,sombong pulak tu!
    sng2 je nk bg rasuah kat LCW.. ingt dia blh sgt termakan rasuah korg tu ke?? bodoh bangang pny DAP!!

    ReplyDelete
  5. dia nie bkn manoharan tapi manoharam!! mmg tiada maff bg mu..
    sng je ko ingt blh mntk maaf cmtu je ke ha??
    dah tak cukup dgn tu blh pulak si DAPig tu bg rasuah kat LCW!! apa kejadahlah depa nie..

    ReplyDelete
  6. org mcm manoharam nie mmg tak layak dimaafkn!!

    ReplyDelete
  7. manoharam ini ketakuatan...
    xda telur..sebab takut la die pura-pura minta maaf...
    biasalah pembangkang-pembangkang ini dah buat salah dan-dan jadik baik..
    podahhhh dey

    ReplyDelete
  8. mmg bangsat pon dap nie..smua benda nk d politikan...tambah2 lg si manoharam nie ikut sedap mulut jer..telajak perahu boleh d undur tp telajak kata bala la menimpa wahai manoharami....bodoh punyer olang..anak cina makan pengat lu sendiri mau ingat la......

    ReplyDelete
  9. rasuah rasuah rasuah...xabis pembangkak kaki sogok nie semua die nak sogok..
    kalau ikotkan depa nak sogok mak depa tukar mana bapak...
    sialan tol la die nie..LCW 2 pun dah kecewa sangat tau cian die...
    so ko ingat mahal sangat maaf ko 2..
    simpan je maaf ko 2 dlm seluar ko...mano oit

    ReplyDelete
  10. DAP memang racist!!
    dari akar umbinya!
    memang drng nie strght from komunis!
    ffs we need to burn them alive before it lay eggs!

    ReplyDelete
  11. DAP nie mcm terrorist kepada Malaysia kot!
    drng mengancam dalam senyap!
    dan ade agenda besar di sebaliknya!

    ReplyDelete
  12. Dia bukan mintak maaf kat UMNO bin bangang pun

    ReplyDelete
  13. oit pukimak punya anon 11.59 bila chog wei kalah krg salahkan umno tp bila umno nak bersuara krg ketak telur plak...byk bunyi plak anak haram ni kan

    ReplyDelete
  14. inilah perangai orang-orang dap ni
    selalu ingat diorang ni bagus.
    lepas tu suka2 nak mengata pasal orang lain.

    ReplyDelete
  15. masa nak ckp tu main ckp je...lps tu senang2 nak mintak maaf ek...tu pun sbb terpaksa kan babi oi...ni semua lakonan krg je lah pembangkang mmg sial tak abis2 bt mslh

    ReplyDelete
  16. so mani ni memang macam celaka
    perangai tu dah buat salah
    lepas tu nak mintak maaf macam tu je
    .hati dan perasaan orang dah terguris macam mana??? mulut tu jahat sangat lah.

    ReplyDelete
  17. mintak maaf konon porah perangai mcm gampang tak pk plak masa tu kesian chong wei main demi negara tp rakyat duk hina dia plak...nak kaitkan dgn politik lah....

    ReplyDelete
  18. pukimak ni mmg pandai ckp je...lps dah ckp nak mintak maaf plak...ingat klu cermin tu dah pecah kita tak kan blh cantum blk mcm tu lah hati manusia ni tau....

    ReplyDelete
  19. pukimak punya babi ni byk sgt bunyi ari tu...masa ko bunyi tu ko tak pk plak perasaan dia kan...skrg nak mintak maaf plak podaahhhhh

    ReplyDelete
  20. manusia macam si mano nie memang tak patut jadi rakyat malaysia..
    perangai kurang ajar sangat.

    ReplyDelete
  21. dasar keling minum todi bila nak ckp pa main ckp je esok tu dah hilang mabuk nak mintak maaf ye...ko ingat senang ke nak mintak maaf mcm tu je.....

    ReplyDelete
  22. DAP mmg racist tahap sial punya,mereka ingat mereka hebat.
    ko ingat ko dah hina LCW dan family dia ko nk tunjuk baik la skrg,ko pura2 mintak maaf then cuba bg rasuah kat LCW.
    dasar manusia sial la manoharami ni,bangse racist.
    LCW dah bermati2an bermain tuk negara,ko senang2 je hina dia.
    manoharami mmg jantan jalang yg xde telur

    ReplyDelete
  23. nie memang jantan kimak sial...kecik2 dulu patut mak ko cekik bagi ko mampos supaya tua ko tak buat sial macam nie...senang nya ye ko nie kan....da cakap macam2 kaw2 punya pastu mintak maaf konon pastu suh guan eng hulur duit lak...sial tol paria anjing nie...dasar keling paria bodo

    ReplyDelete
  24. MANOHARAMJADAH KELING PARIA KEPUNDEK...BOLEH BERAMBOS BALIK MALAYALAM INDIA...TEMPAT ASAL USUL PARIA...BERAMBOS SEKARANG JUGA!!!PARIA PUNYA MANOHARAMJADAH KELING KEPUNDEK...LEBIH BAIK KO BERAMBOS SEKARANG JUGA...NYAH KO DARI BUMI MALAYSIA INI...MANOHARAMJADAH TIDAK LAYAK TINGGAL DI BUMI MALAYSIA YG BERTUAH INI....BERAMBOS KO MANOHARAMJADAH KELING PARIA MALAYALAM KEPUNDEK...

    ReplyDelete
  25. memang sial mono nie mcm taik perangai org DAP nie..tak pernah memghargai kejayaan rakyat malaysia di sukan olimpik...memang racist la DAP..rakyat mcm mono nie boleh blah dari malaysia anda tidak layak berada di bumi bertuah ini

    ReplyDelete
  26. jatuhkan hukuman terhadap dia. dia tak layak jadi warga negara malaysia....

    ReplyDelete
  27. MANOHARAN KAU MMG MANOHARAM KALAU DAH BANYAK MINUM AIR SETAN PERANGAI PUN MACAM SETAN SUKA KAU NAK MIMTAK MAAF SORRY LAH LU INGAT ORANG BOLEH TERIMA KA APAYANG LU CAKAP ...DAAAY POOODAH

    ReplyDelete
  28. KITA MESTI SENTIASA INGAT SIAPA YG PALING JAHAT KAT BUMI MALAYSIA. HARAM HUKUMNYA BERSEKONGKOL DGN DAPP YG ANTI ISLAM DAN BENCI KAUM MELAYU. INGAT DAP INGAT 13MEI. DAP DAN 13 MEI TAK BOLIH DI PISAHKAN INGAT LIM KET SEANG INGAT 13MEI. CINNA YG JAHAT NIAT DAN HATINYA. DAH BERPULUH TAHUN BERLALU NAMUN PERANGAI DAN DENDAM KESUMATNYA TAK PERNAH PADAM ITULAH LIM KEAT SEANG. DAN SEKARANG NIATNYA YG BLM SAMPAI DITURUNKAN PADA ANAKNYA PULAK. ORANG MELAYU PASS HARUS SEDAR INI. JGN SAMPAI NASI JADI BUBUR. KEELING NI HANYA BUDAK SURUHANNYA PARIALAH KATAKAN MANA ADA KELASS NAK PERINTAH SELAIN DARI JADI KULI BALACI. APA ORG SURUH ITU YG DIBUATNYA. PARIA PARIA.

    ReplyDelete
  29. PERGH! PAKATAN RASUAH RAKYAT 100K! PAKTAN RASUAH LAGI! KAHKAHKAHKAH!

    ReplyDelete
  30. Wow! dah buat salah senang-senang bayar untuk kemaafan! dah la publicly humiliated LCW dan boleh plak settle dengan publicly bagi duit???

    camni aku pon nak masuk DAP la, senang, buat salah nanti depa 'reimburse' kesalahan aku dengan duit! senang beb nak tipu rakyat!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!