CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Wednesday, August 29, 2012

TERKINI! INI DIA RUPA PEROGOL ANAK SENDIRI DARI KAUM PKR!

Bekas calon PKR dalam PRU12 lalu dan tidak dikenali oleh Fuziah Saleh, Ahli Parlimen Kuantan, akan mengambil tindakan terhadap mana-mana blog atau media yang menyiarkan berita tentangnya, anak perempuan berusia 14 tahun yang dirogol dan telah melahirkan seorang bayi serta perbuatan rogol sumbang mahram.

Mohd Nor Jaafar, 59 tahun, yang mempunyai 2 orang isteri dan 11 orang anak yang berusia antara 6 hingga 31 tahun, telah ditahan oleh polis bersama-sama seorang anak lelakinya yang berusia 14 tahun setelah anak perempuannya yang berusia 15 tahun melahirkan seorang bayi lelaki di sebuah hospital di Cheras, Selangor. Remaja yang masih bersekolah itu kini ditempatkan di sebuah rumah perlindungan di Cheras.

Bekas calon pilihanraya PKR itu yang sekarang menyertai Parti KITA pimpinan Zaid Ibrahim menegaskan, dia hanya dipanggil ke balai polis untuk memberi keterangan. Dan sekarang dia telah dibebaskan. Sedangkan berdasarkan maklumat pula, dia dibebaskan dengan jaminan polis dan pihak berkuasa sekarang sedang melakukan ujian pateniti berdasarkan darah ketiga-tiga beranak itu.

Read more...

38 comments:

  1. Allah sengaja melonggokkan kesemua manusia yang bermasalah, rasuah, kaki liwat, kaki khalwat, yang jahat, yang musibat, yang suka maksiat, kaki botol, kaki sondol, kaki sundal, yang bebal dan suka bedal tak kira jantan, jambu, pucuk muda, yang janda, yang andalusia, yang lesbian dan yang kuat meroyan...semua dalam satu kumpulan bernama Pakatan Rakyat. Agar senang nanti bila bala turun hanya puak-puak ini yang kena bencana dan kena hina.

    ReplyDelete
  2. rupa ada dh...perilaku mmg ada...bil ank mmg bernafsu..ermm tgk jr la..melayu...org biasa smpi yg tertinggi kita doakan setiap jumaat..rasa sama jr...cina yg bagus..tkda citer mcm ni...cma bangsa nk maju kalau ugama dh teruk...india hindu cina buddha.consistant..islam nik aziz consistant gak consistant nk bg org melayu murtad

    ReplyDelete
  3. Mmg dasar jantan tua gatal gila puki anak sendiri pun tak lps bini dah ada dua pun tak ckp lg ke sial ko ni manusia ke binantang buas ha??? Mcm ni lah org pkr dah terikot ikot perangai cina dah tak tau mana halal haram.... Klu dah tak tahan sgt tu g lah kat pelacur mana2 dasar gila puki

    ReplyDelete
  4. Masyallah apa nak jadi ni.... Teruk betul perangai org tua ni... Akak mcm tak percaya org tua umur mcm ni sgp bt mcm tu kat anak sendiri... Kubur dah pgl mari2 rumah dah kata pergi msh tak taubat lg... Satu je akak nak pesan jahat mana pun kita tp jgn lah lakukan sumbang mahram dosa dia besar sgt

    ReplyDelete
  5. Pukimak punya jantan tua sial muka dah mcm babi perangai pun mcm pukimak mmg sial punya org tua ni..... Binantang pun tak buat keja pukimak mcm kuda tua gila sex ni buat....... Pukimak mcm ni ptt mati kena kilat je

    ReplyDelete
  6. APA BODOH PUNYA ORG TUA NAK MAMPUS HARAMJADAH DARAH DAGING SENDIRI PUN KAU TAK LEPAS MACAM BINATANG. KAU TAK TAKUT MATI KE, RUPA DAH MACAM PENYAGAK TGK PUN TAKDE SELERA SEBAB ITU KOT KAU ROGOL ANK SENDIRI.

    ReplyDelete
  7. Ape punya binatang nie sangup rogol ank sampai dpt ank....haram jadah btl...dari ade bpk mcm binatang baik xde bpk pun xpe...patut potong anu die bg anjing mkn je

    ReplyDelete
  8. kalau dah gatai sgt org tua ni pilah cari puki kat chow kit tu, kenapa nak rosakkan masa depan anak kau sendiri bodoh nak mampus mcm sial aje. org mcm kau ni baik mati dari hidup menyusahkan org. tak malu ke bila org tanya siapa ayah budak kecil ni apa anak kau nak jawab, bapanya sama sebab guna darah daging sendiri. memang laknatlah hidup kau ni.

    ReplyDelete
  9. apalah jahanam sial k0rg ni mengutukkkkk leleki tuu............dia blum di dadapati bsalah lgi...bgi aku k0rg lbih hina dri lelaki tuuu.....HIDUP PAKATAN!!!!!!!!

    ReplyDelete
  10. Comfom dah minum air saitan banyak sanggat kot sebab tu perangai pun macam setan sampai anak sendiri pun dah tak kenal tu pasal dia main balun je mmg siallah bini dua pulak tu gila ke apa orang tua ni mmg nafsu binatang betollah orang tua ni..

    ReplyDelete
  11. Disebabkan ada nye pukimak mcn anon 12.28 lah jantan sial ni blh hidup senang lenang, aku rasa ko pun selalu main dgn dia sbb tu ki sdh sgt bila org kutuk celaka babi tu kan... Tak pub ko ni spesis dia gak gila sex anak 2 ko sendiri pun kau rogol tiao2 mlm... Penyokobg pr semua sama perangai mcm sial

    ReplyDelete
  12. anon 12.28..ko nie btl2 punya haramjadah kan tp aku paham perasan ko sbb ko pun sama mcm ank haram tu jgk pantang nampak betina ko tutuh jer kan kalau tiang eletrik tu bg pakai skirt pun ko main jgk sbb tu korg pakatan x kisah kalau main dgn ank sendiri pun janji puas kan...anak haram btl lh...

    ReplyDelete
  13. orang ni sebelum melangkah ke KITA dia sempat kaut sikit ilmu an uuar bos dia lama dia agaknya,kerana tak tamat dan tak sempat memutus ilmu tu terbongkar juga akhirnya..., hidup.., hidup.., hidup, siapa yang patut hidup????

    ReplyDelete
  14. Silap2 lembu Tu bg pakai skirt pun dia nak rogol gak dasar jantan sial mana nak kira janji ada puki semua dia nak sumbat

    ReplyDelete
  15. aku sokong knyataan anon 12.28am,,okt blum d dapati bsalah knape kite nk jatuh kan hukum???????pmikiran korg ni taraf jamban lbih2 lg c kak bedah sewel tu

    ReplyDelete
  16. Aku suspek anon 12.28, sama ada dia atau anak dia.

    ReplyDelete
  17. UMNO yang upah anaknya supaya termengandung ke ? Itulah jawapan fotostat Ketua Umum ...

    ReplyDelete
  18. AKU ORANG JERANTUT,AKU KENAL DAN RAPAT JUGA DENGAN DIA.MEMANG DIA DISIASAT POLIS DAN DIAMBIL KETERANGAN.

    SEKARANG TUNGGU AJE KEPUTUSAN UJIAN DNA.LEPAS TU TAU LAH KITA KEDUDUKAN SEBENARNYA.

    BUAT MASA NI KITA TUNGGU DAN LIHAT.

    ReplyDelete
  19. Bole tak sape2 kasitau mcmana polis boleh mengesyaki suspek ? Adakah mangsa sendiri yang membuat tuduhan terhadap suspek ? Adakah bini dan anak2 suspek yg lain juga telah memberikan keterangan ? Apabila menuduh bapak sendiri buat dajal, ianya adalah satu tuduhan yg amat berat sekali ? Saya terfikir, adakah terlalu mudah utk polis mengesyaki suspek tanpa bukti kukuh dan saksi yg kredibel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polis tidak menuduh orang sesuka hati.sebab itu wujud perkataan SUSPEK. Yang bermaksud org itu diantara salah atau tidak. Dan sebab itu juga timbul siasatan dijalankan dimana polis cari bukti betul ke tidak si polan itu bersalah. Kita Malaysia punya teknologi canggih sekarang ni utk jlnkan siasatan.sudah ak dia teberanak di hospital tanpa surat khawin anda tak hairan? Jadi doktor bertangungjawab utk buat ujian DNA nak kenalpasti siapa bapa budak. Semua ikut prosedur ikut SOP.tak ada 1 pun manusia di dunia ini yg nak menjatuhkan maruah keluarga apalagi bapa sendiri. Jadi sebelum anda nak menilai fikir dulu.pihak berkuasa tak bodoh lah sampai main tangkap tanpa usul periksa. Tq selamat berfikir

      Delete


  20. Ada juga orang bengung. Nak taw kerja polis orang curi lembu tarik ikor taik berterabur pun polis taw. Apalah sangat buat kerja "uk uk" ni. Yg timbul masalah bukan nak cari sapa si "sitan", tapi nak bina hidup kehidupan bagi si malang tu!!!

    ReplyDelete


  21. Arap urg jentet, sebelah umah pun tak taw...

    ReplyDelete
  22. Anon 12.28

    Dulu Rais Yatim telah disahkan merogol amah sendiri oleh PR walaupun akhirnya didapati tidak benar. Pakatan Hipokrit...Mampus PAKATAN

    ReplyDelete
  23. KAMI ORANG JERANTUT TAHU.BILA POLIS SIASAT SI TERTUDUH,SI TERTUDUH BABITKAN ANAK LELAKINYA.ANAK LELAKINYA BERUMUR 14TAHUN.MANGSA KAKAKNYA UMUR 15.

    MUNGKIN NAK LEPASKAN DIRI TUDUH ANAK YANG BAWAH UMUR.KALAU SALAH PUN HANYA HANTAR KE SEKOLAH TUNAS BAKTI SEBAB TERTUDUH DULU BEKERJA SEBAGAI PENTADBIR SEKOLAH TUNAS BAKTI DI JERANTUT.

    TAPI DIA LUPA KEBERKESANAN UJIAN DNA.

    ReplyDelete
  24. Iklan ubat keras kote baca lah Haram jadah kah...kesan 100% berkesan lepas makan jangan kira siapa balun spt idola Aljub.

    ReplyDelete
  25. ternyata itu berita hanya bohong saja ya. Ternyat yang bikin kerja itu folower umno . Saya fikir lebih afdol kalo kalian siasat duluan itu berita, kayak kalian seperti cacing kepanasan kerna ia dilakukan oleh Partai saitan itu ya. Jangan marah ya.

    ReplyDelete
  26. Ketuanya apa kurangnya........

    ReplyDelete
  27. dah la tua gampang,muka cam jamban.
    dah de 2 bini n sebelas ank tu,xkn nafsu cam binatang liar lg.
    dah tibai ank dia sampai bunting skrg letak ats kepala ank dia yg lelaki plak,dasar bapak sial yg jalang betul la.
    ye pun dah x tahan g la balun 2 ekor bini dia,kenapa mesti balun ank gadis dia.
    nmpk sngt dia sangap apam manis yg baru,jantan sial giler seks

    ReplyDelete
  28. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  29. tengok muka pun dah tau dia ni memang orang yg giler p***,bini sampai 2 tp still rogol ank sendiri......pe ke celaka haramjadah punya manusia la si keparat ni,dah la rogol ank sendiri pastu bila dah kantoi dia letak ats kepala ank lelaki dia plak.....dia kisah pe rogol ank dia,dia undi PAS time PRU13 sure dia msk syurga.....dah la tua nak mampos,tak sedar diri plak tu si keparat tua ni

    ReplyDelete
  30. kimak sial tua keparat nie...potong butuh kimak nie bagi anjing makan la...rogol anak sendiri sampai mengandong...babi anjing tol tua keparat...bini da ada sampai 2...suruh la bini lu puas kan lu....tua nak mampos nafsu macam binatang...gua harap nie jantan babi kena hukuman yang paling berat...biar semua jantan2 kimak yang gila seks akan berpikir sebelom buat...hak tuuiih

    ReplyDelete
  31. fuyoo tak sangka tua2 dok gatai peliaq lagi...bini dok ada 2 pun tak cukop ka?dasyat tol hang no...mengalahkan yahudi la...cek asa yahudi yang dok wat seks bebas pun tak sangup rogol anak sendiri sampai mengandong...nie memang dasyat sungguh la...cek harap la pihak berkuasa jangan lepas kan orang tua gila seks ini...kang tak pasai2 anak orang lain pulak dia hentam....kesian pada budak yang lahir tu...pe la status dia...nak bin kan sapa?mak dan anak di bin/binti kan orang yang sama....kesian

    ReplyDelete
  32. muka dh mcm org gatai ptutlah perangai pn mcm tu!!
    mmg malang sungguh klu ada bapak mcm nie!

    ReplyDelete
  33. org mcm dia nie mmg patut di potong bnda dia tu kasi sama anjing makan jelh..
    org tua gatai nak mampus!! dh nk mampus pn gatai lg!

    ReplyDelete
  34. inilah dikatakan syaitan haram jadah....anak sendiri sangup rogol...pemimpin dgn ahli PKR sama jer...jenis nafsu binatang...dah tua-tua bt dosa besar ...neraka menanti insaf la PKR haram jadah...

    ReplyDelete
  35. tengok muka pun geli aku...
    trauma anak die kesian betul...
    patut anak sendiri jadi magsa dah pelacur kat luar pun tidak lalu kot tengok muka die..hahahaahh
    muka haramjadah sial

    ReplyDelete
  36. muka macam gampang..PKR punya org sume muka gatai muka bernafsu tahap gaban..yang xbole bla ada dua bini pun xcukup ke???????oh lupa muka macm gampang bini lagi lalu layan mat bagla he3

    ReplyDelete
  37. admin... duit dah banyak sangat nak bayar saman ker? hihihihi.... rujuk: http://pahangdaily.blogspot.com/2012/09/panas-suspek-tidak-bersalah-kes-sumbang.html

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!