siAPA PUKUL BINI LAGI!? SALAH siAPA BENDA NI BERLAKU?

Nak tau apa dia? KLIK SINI

11 Responses to "siAPA PUKUL BINI LAGI!? SALAH siAPA BENDA NI BERLAKU?"

  1. salahkan bapak sbb x ajar anak dr kecik lg... x pun salahkan cikgu sbb x mengajar dgn betul... ataupun salahkan guru besar sbb x ensure cikgu2 ajar dgn betul.. x pun salah kerajaan sbb x gubal undang2 pasal pukul bini..... siapa yg ptt dipersAlahkan sebenarnya ni?????? klu nak diikutkan salah pukimak haram jadah tu lah yg sALAH... bangsat babi tu x [ptt lahir....

    ReplyDelete
  2. ko tu yg bodoh bedah........tu sorang lg leftengin caine sme je bangang........

    ReplyDelete
  3. BENDA INI BERLAKU KERANA MAKAN DUIT HARAM TERLAMPAU BYK DAN SI SUAMILAH YG BERTANGGUNGJAWAB DLM HAL RUMAHTANGGA. KALAU YE PUN NAK KAHWIN LAIN KRNAPA MESTI HINA BINI TUA. INI SEMUA AJARAN SESAT PAKATAN SYAITAN N IBLIS.

    ReplyDelete
  4. salahkan pakatan sebab dia orang je yang suka pukul bini biasalah nak memerintah kerajaan baru bini pun kena baru.bini lama jadi mangsalah lepas tu

    ReplyDelete
  5. salah bapak sebab buat
    salah mak sebab mengdong
    salah dua2 sebab xreti didik anak da besar jadi anak haram sial

    ReplyDelete
  6. semuanya salah diri sendiri! ahli psikologi dah bertahun-tahun kaji pasal benda ni dan didapati perbuatan kita mengikut keadaan sekeliling kita, namun perkara yang paling menentukan adalah diri kita sendiri..biarpun diri kita dikelilingi pelbagai jenis maksiat tetapi kalau diri sendiri cekal dan tabah menghadapai cabaran insya allah kita akan kekal dengan keimanan kita..

    so, dalam hal ini, memang salah diri sendiri xbijak menguruskan hidup..

    ReplyDelete
  7. pakatan x habis-habis nak pukul bini je keje! lepas tu hilang jam omega kemudian hentam career politik ahli dalam parti sendiri sebab jeles dia dapat lagi banyak perhatian daripada diri sendiri. xmatang langsung! macam budak-budak!

    ReplyDelete
  8. salah diri sndri..! sbb klu diri tu dh mcm syaitan, mmg begitulah jdinya!

    ReplyDelete
  9. mmg btl salah diri sndri sbb kdg2 ibu bapa dh cube sedaya upaya utk mendidik anak2 mereka lps tu terserahlah pd mereka nak ikot ke tak..
    anak yg baik pasti akn mendegar kata ibu bapa mereka tp anak yg 'JAHAT' beginilah jdinya..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!