SIAL PUNYA PEMBANGKANG HARAMI! MEREKA MENGHINA LEE CHONG WEI!


Politik, politik jugak la, tapi tak payah la nak menghina orang dan nak jadikan kekalahan Chong Wei sebagai satu benda politik Mano, lu memang sial la Mano, ini DAP memang pukimak la!

Dalam twitter ramai pemimpin DAP menghentam Chong Wei, memang racist bangsat la mereka ni. Kesian tau Chong Wei dalam tweet dia meminta maaf pada rakyat Malaysia, pastu PM tweet dia balik kata dia tak perlu mintak maaf kerana telah berusaha dengan sangat baik. Steady la PM. KLIK SINI

Harus diingat ya, tadi Chong Wei kalah bukan kerana dia tak terer macam Lin Dan, tapi nasib tidak menyebelahi dia. Dia lawan hingga ke saat terakhir dan aku bangga la dengan semangat Chong Wei.

Sekarang korang bagitau aku, siapa yang racist sebenarnya? Inilah perangai sebenar Pakatan haramjadah. Semua benda mereka nak poltikkan! Khhaiikk Ptuuihhh

Oh ya, aku terlupa Malaysiakini juga telah meletakkan tajuk berita mereka dengan begitu negatif sekali! Takde SPORTING SPIRIT langsung la Pakatan dan anjing-anjing mereka ni. Apa slogan mereka ek? Sebangsa, senegara? Sepatutnya letak Seracist, Sebabi, Setubuh sesama sendiri! Itu baru betul!

Apa Pemimpin pakatan ni takde otak ke? Chong Wei tu tengah sakit tau, dia sepatutnya tak boleh bermain pun, tapi disebabkan dia nak lawan jugak, dia sertai juga Olimpik ini. Dalam kesakitan pun dia cuba sedaya upaya dia untuk lawan dan memang tidak mengecewakan kerana dia kalah tipis beb.

Jom kita tolak Pakatan, sebab mereka racist dan takde langsung semangat MALAYSIA!

71 Responses to "SIAL PUNYA PEMBANGKANG HARAMI! MEREKA MENGHINA LEE CHONG WEI!"

  1. gila dalam berpolitik... entah..

    ReplyDelete
  2. Apa kene mengena cong wei dgn politik? Lain lah klu najib yg main tu br lah blh kata klu dap manang nnt guan eng blh main plak apa lah bodoh sgt pembangkang pukimak ni semua makin lama makin babi krg jadi ek....... Emm pe2 pun chong wei dah main yg terbaik dan dia dah mengharumkan nama negara kita aku sgt berbangga dgn dia

    ReplyDelete
  3. Sial la puak pakatan, saya makin lama makin naik meluat dengan pernagai mereka ni

    ReplyDelete
  4. Itulah aku cakap Pakatan ni bodoh nak mampus der! Sukan dengan politik pun tak dapat bezakan... Tak habis habis cerita mimpi dorang nak tawan putrajaya! Macam ni nak jadi pemimpin ke der? Sukan pun tak support! Aku respect Chong wei lah! Dia sakit pun boleh main dengan hebat sekali der... Bukan kalah teruk pun! Sikit je! Malulah kalau benda ni pun korang nak pertikaikan wahai Pakatan Haram oii...

    ReplyDelete
  5. Puak pakatan ni sume mnde nk kaitkan ngan politik... Makin meluat aku dgn diorg... Hancur la negara kalo dpt kt diorg

    ReplyDelete
  6. Oit pukimak sukan negara sendiri pun krg tak support ada hati nak tawan putrajaya g mampus lah sial..... Dah lah krg tak abis2 malu kan negara ada org mengharumkan nama negara pun krg dengki gak kan.... Sukan dgn politik xde kena mengena napa krg nak kaitkan jugak bodoh kan pembangkang2 sial ni semua

    ReplyDelete
  7. suruh dia balik Indialah..itupun kalau negara India nak terima dia..negara lain ahli sukan kaya raya..apasalahnya kalau di negara kita kalau nak bagi imbuhan..lain lah kalau setiap kali olimpik kita selalu menang emas..then barulah kita boleh pertikaikan imbuhan banyak..bodoh piang punya keling..itupun nak dipolitikan..

    ReplyDelete
  8. mmg sial pakatan harami ni..ini sukan bodoh, jgn nk kaitkan sukan dgn politik korang...spttnye korang bangga malaysia dpt msuk final olimpik......

    ReplyDelete
  9. Cakap byk boleh la. Lcw paling tidak, DUA KALI dah dapat PINGAT OLIMPIK.. Apa kaler pingat pun tetap pingat.. Yg suka mengutuk tu, tanya la diri sendiri apa sumbangan kpd nama baik negara?

    ReplyDelete
  10. Keling ni cakap banyak lah.Dia tu main telur je kat rumah.Siap kutuk nama Lee Chong Way jadi "Lee Chong AWAY".Babi punya paria PKR.!!!

    ReplyDelete
  11. No matter how you educate em... pariah is still a pariah.

    LCW will only be looked good to em if LCW declared a DAP.

    Trust me,... a this is type of orang yang panggil diri dia PEJUANG RAKYAT.

    Pejuang my ass

    ReplyDelete
  12. punca LCW kalah 3 sbb 1.kdatangan nenek tua x d undang 2.ketiak nenek tu tlalu masyam 3.muka nenek tua tu tlalu silau buat LCW Kpd pencacai nenek tua tu trima la hakikat bkan slah LCW tp nenek hodoh tu.......kakakah

    ReplyDelete
  13. woi bodoh!!kalau PR menang outamatik ke malaysia dpat emas??kau ingat org pegi london tu pergi brkmpen utk PRU ke bdoh??knp lah bdoh sgt pmimpin PR ni,smpaikan sukan pun nak dipolitikkan..dsar parti murahan..!!

    ReplyDelete
  14. ape punya sial pkr nie benda mcm nie pun nak dipolitikan...mcm haramjadah perangai...datuk lee chong wei adalah emas utk negara aku bangga dgn beliau

    ReplyDelete
  15. woi leftenan caine,ko dpt ke beza kan bulu ketiak nenek tua tu dgn bulu tangkis????????leftengin la ko ni

    ReplyDelete
  16. CILLAKA LU PAKATAN HARAMJADAM SIAL. NAK NAIKKAN SPORTS MINISTER PAKATAN KEPALO HOTAK KO!! KAMI BERBANGGA DENGAN SEMANGAT JUANG DATO' LEE CHONG WEI DI DALAM MEMARTABATKAN MALAYSIA DI MATA DUNIA. JANGAN KO BERANGAN LA BABI OIII UNTUK TAWAN PUTRAJAYA... KAHIIIIKM PTUUUIIIIHHH!

    -Rakyat Kelantan -

    ReplyDelete
  17. anon 2.11

    ak ke yg xdpat beza blu ketiak skrg ni??kau ngan pmimpin kau sama jer,sama bdoh..kau tahu x??kalau ya pun DS Rosmah pegi tgk olimpik apa kau ksah??Jijah kau ad bagi skongan kat sukan negara??ak rasa kau ni byk sgt jilat ketiak jijah kot,sbab tu pencacai mcm kau ni xdpat beza antara Sukan dan Politik...jijah kau ceramah bhong kat rkyat ad la,lpas tu bela suami dia yg kuat meliwat tu..agak2 la nk kipas pmimpin kau pun,jgn la smapi jilat bntut,tnggeng bntut kau dh la..ahahahaha...selagi kau skong pmbgkang,selagi tu la pmikiran kau smpit sbab pnuh ngan ftnah dan cerita bhong pmimpin korang,,,

    ReplyDelete
  18. Aku tak nampak pun bagian mana dia menghina LCW dalam gambar tu, tapi tweet dia memang lawak betol.

    Cakap besar gila, belum apa-apa mengaku konon ada menteri sukan hebatlah, konon PR menang terus dapat medal dalam olimpik, wakaka, ptuiihhh.

    Mamat ni memang auta gile, bodoh nak mampos.

    ReplyDelete
  19. paria tak sedar diri...hantar balik india laaa...

    ReplyDelete
  20. Manoharamjadah tu memang keling paria yang tak tau sedar diri dan tak tau beruntung dapat duduk Malaysia.

    ReplyDelete
  21. Bukan tak boleh ke pakai baju kuning?

    ReplyDelete
  22. Tak de pun dia hina chongwei aku tengok. Dia hina UMNO kerana segala duit yang dok songlap tak digunakan untuk membina sports program ynag berkualiti untuk rakyat. Dok memperbodohkan rakyat sekian lama. Setelah 55 tahun merdeka dan duit berkati yang tuhan bagi, malaysia sepatutnya dah mempunyai 55 pingat emas olympic. Baguslah pakatan ada vision nak bawa athlete malaysia ke pentas dunia bukan macam UMNO jagoan kampung saja. Rakyat pun dah fed up di malukan UMNO selama ini

    ReplyDelete
  23. Dasar keling paria tak sedar diri, kalau masih di India, si celaka ni maih jadi paria makan tikus bendang, the untouchables!

    ReplyDelete
  24. knp libatkana chong wei dgn politik,dia bkn ahli politik la

    ReplyDelete
  25. Kita tak perlukan emas olimpik kerana LCW sendiri adalah emas kesayangan negara. LCW lebih berharga dari emas. Serupa macam nicol david jugak.

    ReplyDelete
  26. ...bawak bertenang..mangkok pundek tu provok..jangan duk layan...!

    ReplyDelete
  27. Pundek lu ......

    ReplyDelete
  28. manoharan MALATAalam

    india ni tidak layak ada malaya atau malay (melayu) pada nama nya......kalau tidak suka pada negara ni buang lah malaya atau malay tu....

    ReplyDelete
  29. apa benda lah pembangkang. bodoh ke bangang kenapa lah nak melibatkan politik dengan bidang sukan tak habis-habis pakatan kecoh yang bukan-bukan. suka hati laki mak bapak dia je...pakatan bodoh nak mampus

    ReplyDelete
  30. PAKATAN NI MMG SIAL LAH BELAJAR PANDAI-PANDAI BODOH BERTINKAT-TINKAT POLITIK DENGAN SUKAN PUN TAK TAU NAK BEZA KAN

    ReplyDelete
  31. anon 2.58,
    kalo dah tukar nama yg mak bapak dia elok2 bagi, dah tentu la menghina. apa bangang sgt ko ni. contoh kalau nama kau 'fakri' aku tukar jd 'fuck u' ko rasa terhina x? kalo x mungkin ko xde maruah kot...

    jentayu

    ReplyDelete
  32. Manoharam(Jadah) tu pemikiran kelas "PARIAH" dalam kasta Hindu ni diangga pecacai yang layak kerjanya kutip najis jadi tak hairan lah kerana rata ratanya golongan pembangkang ni dari kelas PARIAH dan komen mereka pun bertaraf PARIAH jugak lah - they Tambi lu balik India lagi baik lah...

    ReplyDelete
  33. Bodoh mcm babi la pakatan ni.. Takkan la sukan pun ko nak jadikan politik kot... Pakatan ni mmg dah melampau pukimak tahap babi anjing gila la.. Sial la korang nI tambah lg mamat keling anjIng tu. aq x tau la berapa pakatan upah fia utk kutuk LCW tapi yg aq tau niat buruk dia tu org c ambik kisah langsung la... Babi2 anak anjing pakatan ni bukan bleh biar pegang malaysia nanti jahanam hbis sukan2 kat malaysia ni.. Mana x nya klu org yg x pernah ambik tau pasal sukan tiba2 je minat sukan.. Pelik x????

    ReplyDelete
  34. MANOHARAN PUNDEK ...ARCIKKK PUUIIITH TAKAK GUNA PUNYA MP PAKATAN HARAMJADAH SEWATU DENGANNYA. TAK ADA SEMANGAT KESUKANAN LANGSUNG HANYA TAHU NAK MENGKRIRIK.BODOH PUNYA PARIA

    ReplyDelete
  35. TANIAH LCW YOU DAH BUAT YG TERBAIKUTK NEGARA TAK PERLU DGR RUGUTAN BODOH PAKATAN YG TAKDE AKAL NAK KONDEM YOU NI. PAKATAN NI DAH TAKDE MODAL SEBAB TU ISU LCW PUN DIPOLITIKKAN MCM BABI ANAK HARAM KAN

    ReplyDelete
  36. apalah pembangkang bodoh ni apa kena mengena lim chong wei dgn politik kotor krg ah. lcwpemain negara no 1 walau dia tewas tetap wira negara. itulah pakatan haramjadah mana nak tau apa itu atlet negara dah sumbang pada negara kita. bukan mcm pakatan asyik tau nak jual negara aje.

    ReplyDelete
  37. pe punya kimak la pakatan anak anjing nie....pasal sport pow nak politik2 kan...anjing betol la pakatan nie...come on la wei anjing juast a game only...kalah menang adat beb...tak kena mengena pow ngan politik...da nmpk sngt terang2 mano babi nie bodo nak mampos pe kaitan sukan dengan politik?wei anjing kasi explain la sial

    ReplyDelete
  38. dah tidak boleh fitnah PM dan DSR...
    mereka pakatan sialan beralih arah kepada lee chong wei...
    apa pulak kena mengena beliau dengan politik????????
    pakatan semua benda nak jadikan politik..
    sekurangnya beliau ada menyumbang untuk negara...
    yang korang tu pakatan bukan nak kata sumbang pada negara tetapi kaut harta negara lagi adalah..

    ReplyDelete
  39. wah xsangka langsung beb pakatan boleh cakap macam tu...wei mano sial aku nk tengok ko main badminton
    ntah2 main pow tak reti pastu ada hati nak kutuk....memang gampang tol paria nie...semua benda nak kait kan dengan politik...da takde modal la tu...lu ingat lu boleh menang ke paria woi...pergi balik india la sial

    ReplyDelete
  40. si mano keling nie die kan laki tiri ambiga...elok la 2 secocok kah3...
    tengok2 keling dah mula dah...
    kasi hantam sekali mampus terus..
    nak politik sangat pun jgn la over sampai terkeluar dari landasanya...
    wei ini sukan apa pulak ada kena mengena dengan politik...

    ReplyDelete
  41. pembangkang nak selesaikan
    isu-isu kecik pon tak boleh.
    ada hati kata kalau diorang memerintah boleh menang pingat emas pertama.
    nak termuntahlah baca statement pembagkang ni.

    ReplyDelete
  42. fuyoo memang terbaik la si mano pakatan paria nie...boleh pulak sukan dia politik kan..lawak la menatang nie...tetiba cakap nak tawan putrajaya...pe cita nie beb
    pakatan punya bodoh tahap gaban punya sial...bodoh yang melantun2
    patut nya bangga la ngan lee chong wei
    ada ke paria yang main?banyak bunyi sial

    ReplyDelete
  43. lee chong wei pon diorang tak lepas jugak untk mereka tu hina.
    apa kejadah ni.
    lee chong wei tu bukan permain yang calang-calang tau.dia tu hebat.
    walaupon tak berjaya bawak balik pingat emas.tapi cara dia bermain tu memang bagus gila lah.
    dia dah cuba yang terbaik.

    ReplyDelete
  44. si gagak ni bodoh ke apa.
    berak besar sumgguh pembangkang ni.
    berbulu dengar dia tulis macam tu..

    ReplyDelete
  45. benda ni pun nk dipolitikan ape nye bodoh lah pembangkang nie...kadang2 aku rasa kecian kt pembangkang blm ape2 lg dh berangan nk jd menteri ni n tu sian nye nape korg suka memalukan diri sendiri...dalah bodoh pastu kuat mimpi lah hahahaha

    ReplyDelete
  46. aku tgk pembagkang ni makin lama makin bebal...makin sial...sport dgn politik apa kena mengena?napa drg nk kaitkan?takkan just sbb datin rosmah g tgk je sport pun dah jd politik kot....cuba pk benda logik ckt krg ni

    ReplyDelete
  47. bodoh nddk mampos sebagai isteri pm dan wanita pertama malaysia dia g support sukan apa mslh krg dia paki duitmak tiri laki bpk krg ke yg krg nak dengki tu????ataupun krg dengki sbb tak dpt g kan....hehehe dah tau dah org denki ni mmg suka ckp mcm2 biasa lah mmg ramai manusia iri hati kat dunia ni

    ReplyDelete
  48. pembangkang nie mmg sial btl.. sptutnya kita kne bgga sbb ada pemain ngra yg sggup berjuang smpai ke saat akhir..nie tak drpd nk beri semangat dn penghargaan kpd chong wei blh pulak si pakatan harami nie menghina dia...smata2 krna politik bangang depa tu!

    ReplyDelete
  49. aku makin hari makin bertambah2 meluat dgn pakatan nie!!
    pakatan mmg sial!

    ReplyDelete
  50. apa kejadahnya lah si pakatan nie! perangai mcm longkang!! org bermati matian berjuang utk ngra blh pulak depa menghina dia???
    apa pny jahanam lah korg nie ha!!

    ReplyDelete
  51. agak2 la sial punya paria longkang,pahal ko nk kait kan sukan dgn politik.
    asal ko bebal sngt sial,ko blajar kat mana ha gampang.
    xkn kemaruk sngt nk tawan putrajaya sampai korang nk kait kan bende yg langsung xde kaitan dengan politik,nmpk sngt korang ni org yg x berpelajaran.
    dasar manusia hitam yg sial,macam mana muka cam tu hati.
    pembangkang dah kehabisan idea nk tipu rakyat,dah xde pilihan so mereka kaitkan sukan dgn politik

    ReplyDelete
  52. bebalnye paria hitam cam gagak ni,pe kaitan sport dengan politic.....xkan sebab Rosmah g bg semangat dekat pemai2 malaysia ko nk kaitkan sport dengan politic,bodoh giler puak pakatan ni....cuba kalau LCW tu sokong DAP,mesti ko akn puji dia kan bebal.....memang celaka haramjadah punya manusia la si paria gagak ni,org dah bertungkus lumus bermain ko boleh hina plak....semakin hari semakin bodoh puak2 pakatan ni jadi

    ReplyDelete
  53. ish3 DAP ni,pe kaitan sukan dengan politik...mana la ko belajar dulu,sembang macam org yg tak berpelajaran ja...mana ko tau yg kalau DAP yg memerintah maka LCW akn dapat pingat emas,ingat menteri sukan korang tuhan ke...ingat dia malaikat ke,ingat dia hebat sngt ke...dengan yakin si keling tu cakap mereka mampu dapatkan pingat emas kalau mereka yg memerintah,apa kena mangena kalau DAP memerintah dengan pemain2 malaysia dapat pingat emas...tak logik langsung

    ReplyDelete
  54. Selepas TunMahathir melepaskan jawatan PM , bangsa melayu, dan undang-undang sebahagian besar rakyat tak hormati, Pakatan tak pernah hormat undang2 , apa pun Tahniahlah PAK LAH 'dan Menghantunya KJ, kita jgn mudah lupa 2 ekor ni...itu la nasib politik malaysia...

    ReplyDelete
  55. kalah menang tu adat permainan la..be a gentleman and show your support even if one of the athlete's lost..there shouldn't be any form of politicking involved in this matter..u sir are a hypocrite to both your race and party! guess this just shows u how much brains or etiquette the Pakatan has..

    ReplyDelete
  56. WOW! ini belum mentadbir negara dah mengutuk atlet negara..kalau dah tadbir apa satu pembangunan terhadap sukan tidak akan diberi jika inilah mentaliti pemabangkang..tahniah pada sesiapa yang bodoh menyokong pembangkang!

    ReplyDelete
  57. UMNO ngan perkasam tak tungjuk perasaan ke bila athlete bukan melayu mewakili negara islam dikalahkan dengan athlete kristian yang ada salib besar di lengan. Tak demontrasi ke? gila bodo

    ReplyDelete
  58. Sebab Melayu BODOH lah... tu sebab India PARIA besar kepala.... India bunuh 3 org Melayu .. kerat potong bakar... ade Melayu kesah.... buat bodoh je... bai...
    Kalau kat Indonesia... Hindu Paria ni ni dah jadi sate .....
    Jangan sampai Hindu Paria ni pijak2 kepala Melayu baru Melayu nak bangun... dah terlambat bai...
    Aku bukan RASICT... tapi aku pertahankan HAK aku sebagai Melayu (ISLAM)

    ReplyDelete
  59. JANGAN DOK LAYAN ANAK HINDU GILA TU,

    CAKAP PANDAI SAJA..

    ReplyDelete
  60. bodoh punya olang tu... mohon janganla letak dalam manifesto PR buat gila saja. mohon jangan buat janji2 yg tidak pasti... LCW dah bersara lepas ni, sapa lagi lu nak harapkan dapat emas? letak la orang hebat mcm mana pun jadi menteri sukan tp kalau takde atlet bertaraf dunia tak guna juga woiii

    ReplyDelete
  61. SEbantal SEtilam SEbini...August 6, 2012 at 2:51 PM

    kalau pakatan dapat putrajaya dapat pingat emas...

    kalau pakatan dapat putrajaya boleh tak datang bersih jamban aku???

    mesti aku undi pakatan..

    ReplyDelete
  62. SEbantal SEtilam SEbini...August 6, 2012 at 2:52 PM

    kalau pakatan dapat putrajaya dapat pingat emas...

    kalau pakatan dapat putrajaya boleh tak datang bersih jamban aku???

    mesti aku undi pakatan..

    ReplyDelete
  63. Saya bg pihak Dewan Pemuda PAS Negeri Selangor merayu agar seluruh penyokong dan pemimpin PAS agar kita menghantar memorandum kpd Presiden PAS agar kita keluar dan tidak lg bersama DAP dlm Pakatan Rakyat. Semakin kita bersama mereka maka semakin byk kebejatan dan pijakan serta hinaan mereka kpd agama kita. Samada sedar atau tidak, kuasa mereka semakin kuat kerana perpaduan mereka berasaskan bangsa dan bukannya parti begitu juga dgn kaum India. Ana bukan ingin meracuni kalian semua dgn nilai kebencian dan permusuhan dgn bangsa lain tetapi apa yg perlu ialah kita bersatu atas nama agama.dan jgn biarkan kita dihina lg...ayuh kita pakat desak agar PAS keluar drp PR....takbir

    Ustaz RMN
    DPP Selangor
    AJK Unit Amal

    ReplyDelete
  64. Masih bebal lagi ke penyokong penyokong Hampas .langkah mayat dulu masih bertegas pendirian.terkini kebiadapan keling pariah estate semakin bermaharaja lela.Dimana otak kewarasan kalian masis berdendam kesumat ikut haluan syaitonirojim.kembalilah.saudara saudara Islamku kepangkal jalan.Dunia Islam kini diasak di pelbagai susut.kemnbalilah.Insyaalah kita selamat dunia akhirat.

    ReplyDelete
  65. Agaknya kamu semua kena pergi sekolah semula belajar budi bahasa dan tatasulia murni - kalau orang terjun parit tak kan nak terjun parit sama.

    Kalau ornag mencarut tak kan nak mencarut sama - kalau mencarut jugak maka sama taraflah atau lebih teruk dari mereka

    ReplyDelete
  66. Lu worang suma ta bleh kira sama ini worang pasal dia banyak lalang punya benih. Dulu dia punya datuk suda main cak cilup sama Tengku. Itu aja pi worang putih punya negeri minta merdeka, yiitu Tengku punya depan kalu dia ada cakap mau pi tapi butul punya cerita dia mau tengok angin dulu mana angin ada kuat kalu dia mau pi sana la lentok, belakang dia punya datuk cak cilup sama tengku, Itu tengku sudah tak bleh tunggu sama ini worang, Tengku turus pi sama cina. Itu merdeka sudah dapat kalu dia punya datuk depan2 mari duduk banyak support sama tengku. Sekarang ini benih kalu apa bleh harap itu Malaysia bleh wokay punya,? Lu worang nanti bleh tengok PKR sudah masuk kubur kalu dia musti mari sama Najib punya dekad..itu time kalu Najib punya kasur pun dia mau kiwi taruk.

    ReplyDelete
  67. undi PAS masuk SYURGA
    undi DAP dapat OLIMPIK GOLD MEDAL
    undi PKR dapat apa la pulak kan,kan,kan....hahaha
    sudah2 lah nak buat lawak wahai pembangkang

    ReplyDelete
  68. hahahaha punyo bodoh manusia india momohara pukimak..sanggup memhina kepada atlit memharumkan nama malaysia di persada dunia..nie la PAKATAN haram jadah asyik buat tomahan kat org jer tp diri sendiri hampeh...mono aku rasa lebih baik lu cuci jambang kat india...lu tak layak ada kat bumi malaysia bertuah

    ReplyDelete
  69. mmg rascist la parti dap sial nie....smua benda nk d politik kan..bodoh mcm anjing kurap la dap nie...

    ReplyDelete
  70. MANOHARAN SATU-SATUNYA DARI 28 JUTA RAKYAT MALAYSIA YANG TOLOL,BODOH DAN BEBAL.....TIADA BANDINGAN NYA bagi MENGAMBARKAN SIKAP BIADAB DAN KURANG AJAR SIPARIA BABI NI....DIMANA OTAK BODOH KAMU WAHAI PARIA HINA.......KAMU TAK LAYAK BERADA DI NEGARA INI...BERAMBUSLAH DI NEGERI ASAL MU.....DI SANA NANTI MUNGKIN KAMU JADI PENGUTIP SAMPAH.......DASAR KELING TAK TAHU BERTERIMA KASIH.

    ReplyDelete
  71. Assalamualaikum wbth..
    sekadar membaca di blog.....
    salam ramadhan....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!