PENDEDAHAN BERAPI! PEMBOHONGAN P. BALASUBRAMANIAM DIBONGKAR!

Masih ingat penyiasat persendirian P.Balasubramaniam yang membuat akuan bersumpah tentang pembunuhan Altantuya Shiiribu oleh Najib Abdul Razak dan Rosmah Mansor tidak lama dahulu? Adakah anda masih ingat bagaimana akuan bersumpahnya telah digunapakai oleh Anwar Ibrahim dan Pakatan Rakyat untuk menyerang Najib Abdul Razak dan Rosmah Mansor, atau lebih tepat lagi menfitnah pasangan suami isteri itu.

P.I Balasubramaniam merupakan antara PELAKON dan WATAK PENTING yang berjaya dihangatkan oleh Anwar Ibrahim dalam usaha Ketua Pembangkang Malaysia itu untuk menjatuhkan Najib Abdul Razak dan menggulingkan Kerajaan Barisan Nasional yang dipilih oleh rakyat.

Justeru apabila Raja Petra Kamaruddin, orang yang bertanggungjawab mempopularkan pembunuhan Altantuya Shiiribu dengan pembabitan Najib Abdul Razak dan Rosmah Mansor, sekali lagi mendedahkan bahawa P. Balasubramaniam sebenarnya adalah alatan fitnah Anwar Ibrahim, kebanyakan pecacai Pakatan Rakyat, khususnya yang berkiblatkan Anwar Ibrahim jadi tidak tentu arah.

Sel13.com akan membuat pendedahan siapa sebenarnya P. Balasubramaniam dan mengapa dia ingin benar pulang ke Malaysia.

P. Balasubramaniam merupakan penyiasat persendirian yang diupah oleh Abdul Razak Baginda untuk ‘memerhatikan’ Altantuya Shiiribu yang telah memeras ugut Abdul Razak dan krisis atau lebih tepat lagi skandal cinta tiga segi. Untuk lebih mencantikkan jalan cerita, P. Balasubramaniam pula dikatakan sebagai proksi Razak Baginda dalam Perimekar.

Pada muka surat 4 daripada dokumen 146 daripada 153 dokumen yang diserahkan kepada mahkamah Perancis berhubung siasatan kontrak kapalselam Scorpene, Polis Kebangsaan Perancis menyatakan:

In the chapter entitled ‘Commercial Partners’, Didier Arnaud said, “On l August 2000, we signed a cooperation business contract with THOMSON INTERNATIONAL ASIA defining our respective responsibilities. Whateverone may think about the appropriateness of such an agreement, it seemscertain that this must be made for the success of the operation. The PERIMEKAR team has evolved over the past year, and with the eviction of Tan Sri Razali and Pintar group, Suhaidi bin Sulaiman, Rosli Rahman and BALA SUBRAMANIAM took charge of PERIMEKAR, also supported by IsmailNoor who had sidelined Jasbir CHAHL.”

Laporan asal Polis Kebangsaan Perancis ada di bawah:

Cynthia Gabriel dari SUARAM mendedahkan nama Jasbir Singh pada 16 Jun 2012 berdasarkan laporan ini:

A right hand man of defence analyst Abdul Razak Baginda, Jasbir Singh Chahl, is the first Malaysian to be subpoenaed as a witness in the Scorpene case hearing currently underway in France.

“Jasbir Singh is a central figure in the negotiation and procurement process. He is the first person to be served with a subpoena,” said Suaram director Cynthia Gabriel during Suaram’s Ops Scorpene fund raising dinner held at Petaling Jaya Civic Centre last night.

Gabriel claimed that Jasbir would be required to cooperate and reveal information on what had transpired in the Scorpene submarine deal that was purchased in 2002 via French submarine maker DCNS.

Bagaimanapun, Jasbir Singh telah keluar dari Perimekar pada tahun 1999. Dia kemudiannya menyaman Perimekar dan kes berkenaan diselesaikan di luar mahkamah. Menurut laporan, dia telah dibayar sejumlah wang yang tidak diketahui nilainya bagi penyelesaian di luar mahkamah.

Pada ketika inilah, Abdul Razak Baginda muncul iaitu selepas penyingkiran Jasbir. Bagaimanapun, ada sesuatu yang tidak kena dengan jalan cerita ini. Pertama-tama sekali, Razak sepatutnya muncul selepas Jasbir disingkirkan. Justeru, bagaimana boleh dikatakan Jasbir sebagai ‘orang kanan’ Razak? Kedua, Jasbir marah apabila disingkirkan dan dia menyaman syarikat berkenaan. Syarikat itu kemudiannya menyelesaikan saman di luar mahkamah, sekaligus bermakna ada asas bagi dakwaan Jasbir yang dia merupakan pencetus kepada perjanjian kapal selam.

Lebih daripada itu, di dalam kenyataan yang dikeluarkan oleh Polis Kebangsaan Perancis itu, nama Abdul Razak Baginda tidak muncul langsung. Bagaimanapun, P. Balasubramaniam memang tertera di situ. Apa yang menarik Polis Kebangsaan Perancis sehingga menebalkan dan menghitamkan serta menghuruf besarkan nama Balasubramaniam?

Mengapa nama Balasubramaniam ditebalhitamkan dan dihurufbesarkan berbanding nama-nama lain? Adakah Polis Kebangsaan Perancis cuba tarik perhatian mahkamah pada nama itu?

Satu lagi perkara menarik ialah Didier Arnaud memberitahu Polis Kebangsaan Perancis bahawa Bala adalah salah seorang anggota rundingan Perimekar semenjak tahun 2000. Bagaimanapun, pada tahun 2000, Balasubramaniam dan Razak Baginda masih belum bertemu lagi. Mereka hanya bertemu beberapa tahun kemudian dan berakhir pada 2004. Kemudian pada tahun 2006, Razak cuba memutuskan hubungan dengan Altantuya tetapi wanita tersebut enggan membenarkannya. Pada ketika itulah, barulah Razak bertemu dengan Bala, iaitu pada tahun 2006 apabila dia memerlukan bantuan Bala untuk menyelesaikan masalahnya dengan Altantuya.

Ironiknya… Razak bertemu Altantuya pada tahun 2004 dan bermula dari situlah mereka menjalinkan hubungan. Kemudian Razak bertemu Bala pada tahun 2006 apabila perlukan bantuan untuk memutuskan hubungan dengan Altantuya. Bagaimanapun, Didier Arnaud bertemu Bala pada tahun 2006 dan mengenalpasti Bala sebagai salah seorang daripada anggota kumpulan Perimekar.

Terdapat banyak perkara yang saling bertentangan dalam pengkisahan ini. Bagaimanapun, mana satukah yang benar dan mana satukah yang bohong? Adakah Didier Arnaud telah berbohong kepada Polis Kebangsaan Perancis dan siapa yang mengarahkannya berbohong?

Dalam bahagian kedua, kita akan membicarakan tentang testimoni Bala manakala pada bahagian ketiga pula kita terangkan bagaimana pertemuan antara Balasubramaniam dan Raja Petra Kamaruddin berlaku.

Nantikan pendedahan seterusnya dari Sel 13

87 Responses to "PENDEDAHAN BERAPI! PEMBOHONGAN P. BALASUBRAMANIAM DIBONGKAR! "

  1. Pergh... i isu panas yg cuba dimanipulasikan oleh geng fuckatan utk menjatuhkan PM !!! Terbaik la fucktan... Moga2 rakyat akan percaya dgn cerita dongeng yg korang cuba sampaikan ni....

    ReplyDelete
  2. Mmg haram jadah la diorang ni... Apa benda lagi yg anwar jubur ni nak buktikan ... X cukup ke apa yg ko dah kena anwar???? X insaf2 lg ke...

    ReplyDelete
  3. biasalah kak bedah bnda yg hot mmg pakatan suka.jdkan ianya satu kontroversi yg knnnya mampu mnjatuhkan PM.dia xsdr yg kontroversi yg dicptanya itu mampu membunuh dr sndr.org bodoh la katakan..buruk org mmg sng nmpak lubang jubo sndr yg luss xsdr.

    ReplyDelete
  4. cmne la azizah tu blh lg thn kn dgn anuar?main bontot je..ish...ishhhhh

    ReplyDelete
  5. Yang aku kesalkan ialah sikap berdiam diri pihak berkuasa,polis atau siap saja.Ini adalah satu komplot jahat dan jenayah politik hebat,utk menjatuhkan pmimpin no 1 negarta.Perbuatan ini boleh mendatangkan bencana kepada negara,oleh itu sepatutnya sekarang polis kena bertindak segera,jangan tunggu lapura di buat,jalankan kerja.

    Balik-balik geng yg di gelar Mahahtir pemain import juga yg kena berperanan,tekan sana, desak sini bagi mendapat perhatian pihak tertentu.Bloger juga tidak sedikit jasa nya dalam menghidupkan issu begini,yang lain bagaimana?.

    ReplyDelete
  6. tak tau lah anwar nie mmg dah lebih2 skrg nie..!
    ada saja bnda yg nak dijadikan sbgai isu..
    bilalah si nuar nie nak insaf ye??

    ReplyDelete
  7. mmg anwar nie seorg yg bodoh lh bangang. dia ingt dia pndai sgt padahal dia adalah mnusia yg plg bodoh mcm lembu!
    bnda2 yg dia buat mst tak kn berjaya pnylah sbb bnda2 tu mst akn kena kat batang idung dia balik!

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum..

    Paparan blog yang sgt menarik.

    Mohon jasa baik pihak Tuan untuk linkkan blog Journeyman dalam senarai blog pilihan anda.

    JOURNEYMAN

    http://journeyisman.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. dengar nama anuwar pun aq dah meluat,de je isu yg dia nk buat.
    asal keparat sngt laki jijah si pemain bontot ni,x puas lagi ke main bontot jijah.
    dah tau x mampu menang PRU13 so mereka cuba menjatuhkan PM,cube memanipulasikan cerita dengan kehebatan fitnah mereka.
    seperti biasa,fitnah yg pakatan buat x pernah kekal lama.
    x lama lagi terdedah la penipuan yg ni pun,dasar manusia sial yg keparat

    ReplyDelete
  10. KENAPALAH PAKATAN NI TAK HBS2 BUAT HAL MMG HARAMJADAH LA KRG NIE. APA LANCAU YG ANWAR NAK BUKTIKAN LAGI PADA RAKYAT. JGNLAH ANWAR CUBA JATUHKAN PM KITA KERANA RAKYAT DAH BIJAK MENILAI SIAPA IS THE BEST UTK DIJADIKAN PEMIMPIN NEGARA. CUBA KRG FIKIR IF ANWAR JADI PM HABISLAH LAKI POMPUAN KAT NEGARA KITA SEBAB SEMUA ANWAR NAK TIBAI.

    ReplyDelete
  11. Jadi tak perlulah najib dan zahid takut untuk muncul di mahlamah perancis beri keterangan ye

    ReplyDelete
  12. isu apa lagi yg cuba pakatan nak buat ni x hbs2 kacau dgn isu panas tapi langsung tak btl macam org gila aje pakatan ni aku tgk. kesian juga aku kat pakatan bodoh nak mampus ni x hbs2 nak jatuhkan PM. tak boleh de kerana PM adalah yg terbaik utk kita.

    ReplyDelete
  13. anwar ni memang dasar celaka.
    nampak sangat anwar ni tahu yang dia akan kalah pada PRU13 yang akan datang sebab tulah dia dok buat cerita untuk jatuhkan pm.
    tapi dia silap ramai orang dah tahulah dan dah nampak perangai sebenar anwar ni.orang dah menyampah dengan sikap anwar ni.orang takkan percaya dengan apa yang anwar cakap.sebab dah ternyata itu semuanya tipu.

    ReplyDelete
  14. bilalah anwar ni nak berhenti buat benda2 macam ni.dah tak ada benda lain ke yang dia nak buat.apa lagi yang dia tak puas hati tak tahulah.

    ReplyDelete
  15. Its allabout money..

    Aku yakin semua ini boleh terjadi kerana Nuar BABI ni banyak wang..
    Kerana aku percaya pengaruh yang dia ada sekarang ini pun semata mata kerana dia ada wang..
    Korang pikir bangsat bangsat politik macam Lajim tu suka suka keluar UMNO tanpa ada apa apa imbuhan ke?
    Soalnya dari mana dia dapat wang..
    Sepatutnya HLDN boleh sisat
    SPRM boleh siasat
    Polis boleh siasat ..
    dari mana sumber wang Nuar..(kecuali lah agensi agensi ini juga sudah dibeli)

    Aku yakin jika sumber kewangan Nuar disekat , pengaruh tak nboleh dibeli lagi, dia akan mati kekeringan macam katak puru tua dilanyak lori balak ..

    ReplyDelete
  16. Panjang umur nnt,aku nak tengok camne si ketua penipu ni akan habis umur. Banyak sangat dah dosa dia dah buat kat malaysia ni. Biarlah nnt jadi menjadi pengajaran kepada yang hidup ni.

    ReplyDelete
  17. KALAU MACAM TU....NAJIB TAK BUNUH ALTANTUYA , KAN?

    ReplyDelete
  18. najib penipu najib patut letak jawatan asyik dgr ckp rosmah si rambut kembang jerr baek letak jwtn lah! buat ape ade pemimpin yg takut dgn bini!

    ReplyDelete
  19. Najib memang sial anak haram!!
    dia yg bunuh altantuya!!
    apa lgi nak?

    UMNO BODOH HARAM!!

    ReplyDelete
  20. Najib memang anjing!
    DS Rosmah pulak hbskan duit rakyat je!
    bli handbeg mahai2
    smpi 24 juta
    cicin bpe ratus juta!
    bodoh-bodoh!

    ReplyDelete
  21. NAJIB RAZAK BUNGKUS DI PRU 13! DAH SAMPAI MASANYA UNTUK KITA TUKAR! UMNGOK CELAKA DAH TAK BOLEH TADBIR! BUNGKUS UMNO DI PRU 13!

    ReplyDelete
  22. Wakakaka dah mle dah fuckatan hantar anjing-anjing kurap die tuk buat huru hara!
    mari kita tengok

    ReplyDelete
  23. UMNGOK akan bngks PRU13 nnti!!
    time tuh bogel kan drng dan gantung bagi round 1 Malaysia!

    HDUP DAP PIJAK UMNO!

    ReplyDelete
  24. rosmah buat rambut pakai duit rakyat! rambut kembang mcm singa tak cukup sifat!

    ReplyDelete
  25. WOI ANON PUKIMAK 5.31 N 5.33 KO NI MCM SIAL LA.. KLU TAKAT MASUK BLOG NI NAK PUYBLISITI MURAHAN BAIK KO BERAMBUS G JILAT BONTOT ANWAR LA WEI.... GAMPANG BABI ANAK HARAM BLEH BT KECOH KAT SINBI PLAK... DAH LA X TAU APA2 PASTU MCM SIAL BABI LA...

    ReplyDelete
  26. Asl mengelabah sgt PR nie?

    msti ade udang di sebalik isu nie smpi drng perlu lakukan sebegini....

    PR dengan muslihat muslihatnya

    ReplyDelete
  27. WOIT ANON 5.31 KO NI LAU BAB CKP MAIN SDP GIGI KO JE KN SIAL PUKIMAK.KO ADA KUASA ADA HAK KE NK TUDUH CMTU PUKIMAK?KO ADA BUKTI KE SIAL?KO NI KN MMG DASAR DAH NK MAMPUS GAMAKNYE KAN?DAH XDE BNDA LA KE KO NAK HMTAM?

    ReplyDelete
  28. WOW! Anjing-anjing pakatan sudah sampai lah! Tak habis habis anjing anjing ni buat hal der! bulan yang mulia ni pun nak buat fitnah! Kita tengok siapa bungkus siapa nanti der!

    ReplyDelete
  29. suka hati dia la pukimak nk buat rmbut cmne pun ko nk mnyalak sgt knape doo?lau ko jeles ko pg je salun bt lg kembang pun xpe xde sape nk marah

    ReplyDelete
  30. AQ TAU LA KO ANON 5.35 ORG yg sama dgnb anon yg td tu.. ko x yah lah nak kutuk2 rosmah tu ... mcm ko tu baik sgt je... sia2 je mak bapak ko lahirkan ko.. kecik2 x nak mampus besar2 menyusahkan org.. baik ko balik kampung tanam jagung la wei...

    ReplyDelete
  31. UMNO MEMANG SIAL DAN BODOH BUNGKUS DLM PRU 13 NANTI!
    KITA AKAN BAKAR SEMUA AHLI UMNO!

    ReplyDelete
  32. Kak Bedah nie adalah House PK!!
    die sje comment pade blog sndiri untuk naik ranking!!!
    sial punya blogger!

    ReplyDelete
  33. solomon king aku rakyat malaysia lah aku bukan PRO pr!

    Cilipadi umngok bungkus di pru 13!

    kakbedah asal mulut ko mcm puki? puki ko kene belancan ker sial?

    ReplyDelete
  34. anjing pakatan dh mula mnyalak ketakutan..sbb tu mnyalak xhnti2.

    ReplyDelete
  35. Cbe PR jangan mengelabah anjing sangat boleh x?
    skrng isu nie psl bnd lain....hampa dok lbat bnd yang blom brlku lagi knp?
    dah bengap susu sgt?
    pui pakatan rakyat
    korang otak xdk tau nak keganasan aje

    ReplyDelete
  36. wei anon 5:39 yang bodoh nak mampos.kita tengok sapa yang bungkus dalam pru13 nanti.kompen lah wei pembangkang yang akan bungkus.

    ReplyDelete
  37. Der,

    Apa lu nak sembang lagi ni der? Tak habis habis mau kacau blog orang der? Kenapa kau tak cakap prince of noob tu pun parpu? dia kan komen byk kat blog ni? bodoh cakap tak pakai otak..

    ReplyDelete
  38. August 14, 2012 5:40 PM

    Habis aku rakyat africa yang rpe mcm melayu dan boleh bertutur dalam bahasa malaysia dengan fasih berbanding ko?
    malu la kalau ko rakyat malaysia tapi hina

    ReplyDelete
  39. ko mmg pukimak la anjing2 fuckatan... mcm sialk haramjadah je ... aq tau la ko dibayar utk menjatuhkan PM kita tp ko ingat takkan aq nak diam je bt dono pada org yg byk berjasa kat negara kita ni... sorry la wei... babi mcm ko je yg bangang nak mampus haram jadah.... ko berani pakai la id... takat pakai anon aq pun bleh suruh nenek aq tulis.... jenis pengecut x de telur mcm korang nilah binatang yg aq benci .....

    ReplyDelete
  40. anon 5.40 yng jahanam anak haram ko tu yg pukimak sbnrnye tau x celaka.ko dh sdp sgt ke main bonton anuar smpai ko jd babi cmni?

    ReplyDelete
  41. PA-PA PUN WA TAU NAJIB NGN RAMBUT KEMBANG AKAN JATUH DLM PR13 NIE!
    BNGKS WOIT BGKS
    DOK BWH JAMBATAN ATAU CHOWKIT LA LPSNIE RAMBUT KEMBANG DAN BOTAK

    ReplyDelete
  42. PR cbe buat huru hara tapi what they are saying are all empty like shelless carcasses!

    dah lari fakta jauh gila!
    simpang tah kemana-mana!
    apa lagi nak mengarut?

    ReplyDelete
  43. hahahahha... ko cakap mcm tu mcm mengata dekat org yg ko dok jilat bontot dia tiap2 hari je.... ko x geli ke lepas dia berak ko g jilat???? wei, come on lah... byk lg kebaikan yg ko bleh bt ni tak... jilat bontot dia jugak yg jd pilihan ... hahahaha... pathetic...

    ReplyDelete
  44. mmg xde telur la lau x xkn main bontot dasar anjing tkt pd byg2 sndr

    ReplyDelete
  45. lepas ni rosmah duduk lorong haji taib le jual rmbut! kahkahkah!

    ReplyDelete
  46. pembangkang malaysia tersangat low class mentality. isu dongeng pun berperang mcm nak gila. memalukan...

    ReplyDelete
  47. Ternyata dan terbukti PR nya fanatik bodoh tahap lembu!

    ReplyDelete
  48. sapa kata najib akn jatuh PRU13 ni mg manusia paling bodoh dalm muka bumi ni,nmpk sngt dia org x berpelajaran.anon pakatan sakit hati sebab mereka x boleh tandingi najib,mereka tahu najib hebat dan berjaya memenangi hati rakyat.pakatan dah x senang duduk tu yg hantar anjing giler babi mai buruk2kan nama najib,yg pasti org dah tau yg akatan mmg celaka haramjadah

    ReplyDelete
  49. Bermacam-macam masalah sekarang melanda negara selepas PRU 12, ini semua kerana pihak pembangkang dah besar kepala kerana mereka telah berjaya menguasai bebarapa negeri. Rakyat perlu mengembalikan kesemua negeri dalam Malaysia kepada Barisan Nasional untuk negara yang lebih aman, pembangkang suka merosakkan negara, nak membangunk tak reti, semua diharapkan kepada Barisan Nasional, jadi buat apa mengharapkan pihak yang tak boleh diharap seperti pembangkang ni?

    PRU 13, undilah Barisan Nasional demi agama, bangsa dan tanah air serta generasi kita akan datang.

    ReplyDelete
  50. MALAYSIA YANG AMAN DAMAI NOW DAH MACAM KUCAR KACIR.........ANGKARA PAKATAN RAKYAT, PAS DAP DAN PKR.
    NAK CONTROL NEGARA, 4 NEGERI PUN TERKIAL KIAL.

    SELANGOR YANG MAJU DULU PUN DAH TERANCAT.
    PEMIMPIN BODOH BERLAGAI PANDAI, PENASIHAT EKONONMI SELANGOR ATAS NAMA GLAMOUR JE, BUT ZERO PERFORMANCE..........DASAR BODOHH AL JUB.

    ReplyDelete
  51. asal kelam gila kuli batak pakatan ni.yang korang ni nak kutuk2 PM kita kenapa.orang2 macam korang nilah paling tak malu sekali.manusia yang tak kenang budilah.

    ReplyDelete
  52. knape la pakatan ni tkt sgt smpai jd mnggelabah biawak cmni haa?cool down ckit bro..cara ko ni dh nmpak sgt kn yg ko tu yg akn bungkus pru13 ni nant.x pyh la nk mnyalak lg...shushh....shushhhh...pegi msk kandang dok diam2

    ReplyDelete
  53. tak sangka ada orang dengki dengan rambut rosmah.taulah korang nak buat macam tu tak boleh,itulah lah yang iri hati sangat.

    ReplyDelete
  54. lawak ah geng pakatan skrg ni,mereka cuba mencari publisiti di blog2 pro BN.mereka tahu yg mereka akn kecundang dalam PRU13 ni,mereka tahu rakyat dah x percaya dengan penipuan mereka so mereka hantar anjing2 sialan yg giler babi tuk memburukkan nama BN.x guna ko utar belit cerita,rakyat dah tahu kebenaran

    ReplyDelete
  55. Takbir! Takbir! Takbir!

    Undi UMNO rosak akidah!
    Undi PAS masuk syurga! undi pas dunia akirat selamat! Hijau akan tawan putrajaya! Hudud akan dilaksanakan jika PR dapat tawan putrajaya!

    ReplyDelete
  56. the conspirator should be charged with treason. period

    AG still sleeping kah

    ReplyDelete
  57. woi anon2 diatas sekalian! mulut korg tu ngn jamban sama je tau tak!! busuk nak mampus!
    asyk dok mengata kat org je! yg korg tak puas hati ngn PM dan isteri dia apasal ha??
    PM dgn DS Rosmah berpuluh2 juta kali lebih bgus dri pakatan busuk korg tu tau tak!
    brp bnyk pakatan byr korg suruh buat mcm nie ha??
    mmg anjing pakatan btllh korg nie!

    ReplyDelete
  58. ko ni mcm tuhan la anon pukimak... dosa dah terlanmpau byk sbb tu la ko undi pas kan... kononya nak cuci dosa ko tu la.. dah sesat aq tgk tu.. jd mcm ajaran kristian lak.... kesian.. apa nak jadi dgn korang ni wahai penyokong fuckatan babi..... insaflah sebelum kamu diinsafkan........

    ReplyDelete
  59. Kalau nak laksanakan hudud tak perlu sampai ke putrajaya... Boleh bermula dari negeri ke negeri kan der? jangan jadikan alasan untuk nak tawan putrajaya der... Jangan kerana nak tawan putrajaya sanggup gadaikan agama... Jangan kerana terlalu gila kuasa sanggup sokong kafir yang menghina islam terang terang... Bertaubatlah dan kembalilah ke jalan yang benar der... Janganlah terlampau sesat jauh... Jangan mempolitikkan agama demi kesenangan parti der..

    ReplyDelete
  60. WOI ANON 5.28 SEDAPNYA MULUT KAU MAKI PM KITA, MAK BAPAK KAU TAK AJAR KAU MCM MANA NAK HORMAT ORG YG LEBIH TUA OR BERPANGKAT. KAU TAU TAK YG KAU NI MAKI PM DIMANA BELIAU ADALAH PEMERINTAH NEGARA KITA, SEPATUTNYA KITA HORMAT BELIAU INI TDK SUKA HATI MAK BAPAK KAU AJE NAK MAKI PM KITA.

    ReplyDelete
  61. apa klas hanya pakai anon aje ada berani pakai namalah anak haram oit suka2 nak PM. kata PM tkt binilah, kau tinggal sekali dgn PM ke yg kau buat fitnah kenapa haramjadah oi

    ReplyDelete
  62. tgk tu pakatan haram dah meroyan.. knp korg tkut ke sbb korg dh tau kn di pru13 ni korg bakal terkubur...
    hahahahaha....

    ReplyDelete
  63. TEMA KEMERDEKAAN SELANGOR'

    JANJI...KENCING


    pakatan dap cukup takut dengan ayat 'ditepati'... sebab ...bukan senang nak tipu rakyat dgn ayak liur..

    ReplyDelete
  64. anon 5:53 undi umno rosak akidah ko kata.memang nampak sangat lah ko ni dah terpesong.undi DAP PAS dan pakatan lah rosak akidah.tambah2 kalau kalau parti anwar ibrahim bukan akidah je rosak semua benda pon rosak.

    ReplyDelete
  65. hahahaha,undi PAS msk syurga DAP.
    yg x boleh blah,ALLAH perintahkan PAS tawan putrajaya.
    biru musuh ALLAH,pakai warna biru hati jadi gelap.
    nik aziz punya ajaran camni lah,ni lah fatwa2 nik aziz yg sesat.
    jadi baruah DAP,jadi anjing DAP.
    ni la kedudukan PAS yg permainkan agama islam,PAS parti celaka haramjadah

    ReplyDelete
  66. NAJIB TETAP CELAKA MAKAN DUIT RAKYAT! BUKAN 1 MALAYSIA MENCARI PUBLISITI MURAHAN! ROSMAH MENHABISKAN DUIT RAKYAT! DUIT DUIT TU SEMUA BOLEH BAGI SUMBANGAN KEPADA ANAK ANAK YATIM BUKAN BUAT RAMBUT DIA YANG KEMBANG TU! BUKAN BELI BAG MAHALMAHAL! JANJI DICAPATI! SAPU DUIT RAKYAT LAGI!

    ReplyDelete
  67. btl tu cili padi.. ntah mcm tak logik je knp mst nak tawan putrajaya dulu bru blh buat hudud tu ke ha??
    mmg bodoh thp gaban btllh pakatan nie!

    ReplyDelete
  68. aku sokong ko anon 6.01 , rais yatim tu pun kene letak jawatan tu lagi byk mkn duit rkyt! umno bungkus di pru 13! rakyt dh meluat dgn cara lampok umno!

    ReplyDelete
  69. BABI PUNYA ANON 5.31 APA HAK KAU NAK KATA DS NAJIB TAK LAYAK JADI PM KAU INGAT ANWAR BODOH GILA SEKS TU BLH PIMPIN NEGARA KE SILAP HARIBULAN JUBUR KAU DIA PAKAI HARI2. BARU PADAN MUKA ANAK HARAM MCM KAU NI TAK BERSYUKUR DUDUK DLM NEGARA AMAN TAPI MASIH TAK SYUKUR LAGI.

    ReplyDelete
  70. yela Rosmah mkn duit rakyat,tu pasal dia buat program PERMATA.tu pasal Rosmah tolong org OKU,tu pasal Rosmah tolong ank2 yatim.nmpk sngt anon ni bodoh,bukti xdak main ckp je.najib menyusahkan rakyat dengan membuat kedai 1malaysia,membebankan rakyat yg miskin.si snon ni kutuk najib tp muka dia hari2 duk pi kedai 1 malaysia,ni la namanye manusia celaka haramjadah

    ReplyDelete
  71. woi anon 6:04 PM,
    kau tu tulis pn tak btl ada hati pulak nak memandai2 di sini ye..
    pergi msuk tadika baliklah dulu pastu dah pndai bru mai sini blik..
    dahlah bodoh, ngok pulak tu.. adui ksian btl..

    ReplyDelete
  72. anon 6.01 ni cakap je lebih... provoke pun mcm pukimak je... aq mmg malas nak layan ko sgt tp sbb aq naik meluat tgk ko dok maki2 PM kita ni.. anwar juboq tu bayar ko byk sgt ke utk maki PM kita ni.. ko dah lah x reti nak berterima kasih kat org yg bg ko mkn... ko fitnah lg ada la... mcm melepaskan babi kacukan anjing yg tersepit la ko ni anon.. suh pakai id x berani... nampak sgt kepukinmakkan ko tu berada satu tahap yg amat tinggi yg x mungkin tercapai oleh mana2 anon pukimak yg lain.. itupun klu org lain.... tapi klu yg aq tgk ni org yg sama je.... cuma tukar capslock je..........

    ReplyDelete
  73. pakatan haram ni sebenarnya dah takut kalah pru 13, sebab tu menyalak mcm anjing gile tak hbs2 cari pasal dgn umno. bagi aku umno adalah oarti yg paling sesuai utk perintah negara sekurang2nya negara tak jatuh ke tgn cina anak haram ni lagi susah hidup kita nanti. cukuplah dgn mengarah kita org melayu mcm anjing bila cina jadi boss lagi ada anon2 babi ni nak bagi dap jadi pemerintah memang siallah krg ni.

    ReplyDelete
  74. Anonymous said...
    Jadi tak perlulah najib dan zahid takut untuk muncul di mahlamah perancis beri keterangan ye

    August 14, 2012 1:32 PM

    nampaknya pakatan lebih senang jual maruah peimpin negara dan maruah negara sendiri hanya untuk menegakkan benang yang basah... typical closed minded mentality of the Pakatan...

    ReplyDelete
  75. Anonymous said...
    Its allabout money..

    Aku yakin semua ini boleh terjadi kerana Nuar BABI ni banyak wang..
    Kerana aku percaya pengaruh yang dia ada sekarang ini pun semata mata kerana dia ada wang..
    Korang pikir bangsat bangsat politik macam Lajim tu suka suka keluar UMNO tanpa ada apa apa imbuhan ke?
    Soalnya dari mana dia dapat wang..
    Sepatutnya HLDN boleh sisat
    SPRM boleh siasat
    Polis boleh siasat ..
    dari mana sumber wang Nuar..(kecuali lah agensi agensi ini juga sudah dibeli)

    Aku yakin jika sumber kewangan Nuar disekat , pengaruh tak nboleh dibeli lagi, dia akan mati kekeringan macam katak puru tua dilanyak lori balak ..

    August 14, 2012 1:47 PM

    betul tu! aku sokong!patut didedahkan dari mana sumber pendapatan anwar jubor ni! SEPATUTNYA RAFIZI PERGI SELONGKAR RAKSIA PENDAPATAN ANWAR DULU SEBELUM DIA MENJADI LEMBU SEMBELIHAN ANWAR UNTUK NFC TU... BODOH RAFIZI... ANWAR SALAH GUNA DUIT RAKYAT UNTUK KEPENTINGAN SENDIRI! PAKATAN DASAR PENYELEWENG PENGUGUT DAN PEMFITNAH! KAHKAHKAH!

    ReplyDelete
  76. Anonymous said...
    UMNGOK akan bngks PRU13 nnti!!
    time tuh bogel kan drng dan gantung bagi round 1 Malaysia!

    HDUP DAP PIJAK UMNO!

    August 14, 2012 5:35 PM

    KOMUNIS MODEN PAKATAN! KAHKAHKAH! PAKATAN CUBA MENYEBARKAN FAHAMAN RASIS ULTRA KIASU MEREKA TERHADAP RAKYAT! RAKYAT DITIPU PAKATAN LAGI!!! KAHKAHKAHKAH!

    ReplyDelete
  77. Anonymous said...
    UMNO MEMANG SIAL DAN BODOH BUNGKUS DLM PRU 13 NANTI!
    KITA AKAN BAKAR SEMUA AHLI UMNO!

    August 14, 2012 5:39 PM

    LAGI PENDEDAHAN KOMUNIS PAKATAN RAKYAT TERHADAP RAKYAT! PAKATAN MEMANG DASAR RASIS ULTRA KIASU KOMUNIS! KAHKAHKAHKAH!

    ReplyDelete
  78. Anonymous said...
    PA-PA PUN WA TAU NAJIB NGN RAMBUT KEMBANG AKAN JATUH DLM PR13 NIE!
    BNGKS WOIT BGKS
    DOK BWH JAMBATAN ATAU CHOWKIT LA LPSNIE RAMBUT KEMBANG DAN BOTAK

    August 14, 2012 5:45 PM

    PAKATAN RAKYAT ADA AHLI NUJUM! WOW! KALAU BETUL KALAH, MANA DATA KAU? ATAS SEBAB APA KAU BUAT STATEMENT SEDEMIKIAN? KAHKAHKAH! PAKATAN RAKYAT CUBA TIPU RAKYAT LAGI! KAHKAHKAHKAH! PAKATAN KUAT MENIPU RAKYAT!

    ReplyDelete
  79. terbaik bro!!teruskan buat pendedahan yang sebenar,kau dh buat Anwar Al-Juburi panas pnggung ngan pendedahan ni..lepas ni kita tnggu apa plak fitnah dari Al-Juburi tersebut..tgk,sekrang pun dia dh hantar beruk2 dia meroyan kat blog kau..dia dh tak senang duduk dah..

    ReplyDelete
  80. uish makin melampau anuar ini..
    perkara ini tidak patut diberikan alasan lagi..
    pihak yang berkenaan patut mengambil tindakan sewajarnya..
    jangan bagi pada si anuar nie buat macam-macam isu lagi..
    jangan sampai dia jual bangsa dan negara...

    ReplyDelete
  81. anon-anon penyokong dan kroni pakatan mmg sesuai juburikan dgn anuar...
    apa bukti korang wei bak sini bukti PM kita bunuh altantuya??????haramjadah xda bukti sembang lebih plak...korang semua dasar dengki kianat dan tidak pernah syukur atas apa kerajaan dah bagi pada korang..cakap banyak pulak...haaakkkk tuuuuiiii

    ReplyDelete
  82. Kalau dah fitnah kenapa Najib tak saman supaya mahkamah menentukan kebenaran.
    Kenapa rakyat tidak diberi peluang utk mengetahui kebenaran.

    ReplyDelete
  83. putar belit fakta nie bg dekat pakatan harami nie la....cukup pandai memutar belit fakta tp akhirnyer tersungkur jugak....perpatah pernah berkata...sepandai-pandai tupai melompat akhir nyer jatuh ke tanah jua...itu la yg terjadi pada pakatan harami hari ini...lpas satu,satu penipuan mereka terbongkar....anak cina makan pengat sendiri mau ingat la weyy.........

    ReplyDelete
  84. Memang tak syak lagi dan sah teramat sah lah bahawa parti melayu yg memerintah sekarang ni akan jadi pembangkang selepas PRU13 ni nanti...

    Tak payah fikir jauh2, tengok komen penjilat tegar mereka dalam blog ni pun dah tahu mereka ni orang yg camana.... Theory manusia sejagat akan memastikan bahawa mereka yg dangkal dan zalim tak akan kekal lama sebagai pemerintah...

    Singkat daya intelek, lemah utk berdebat cara berhemah, mudah dikuasai emosi, fakta pun selalunya tak tahu, vocabulary amat terhad - pandai four letter word dan maki hamun shj...

    Semua orang amat sibuk sekarang ni...

    Orang lain sibuk meningkatkan ilmu dunia akirat, lu pulak suka dengar cerita buruk orang, cerita hantu, cerita melempias nafsu,

    lu sibuk pasang bendera dacing, Shahrizat sibuk buat duit utk beli kondo joli sakan,

    lu sibuk maki hamun PR, Nazri sibuk kulu kilir dgn Panamera,

    lu sibuk jadi perayu undi, Rais sibuk melantak pembantu rumah,

    lu sibuk jerit hidup melayu, JJ sibuk kesana kemari dgn private jet,

    lu sibuk repair kapcai lu, Shaziman sibuk agih kontrak JKR pada geng dia,

    lu sibuk jilat mangkuk tandas, Rosmah sibuk beli handbang ratusan ribu....

    Teruskan lah kebodohan lu wahai melayu ku, benda dah nampak depan mata masih nak dipertahankan lagi... heran, bukan lu yg dapat RM250 juta, bukan lu yg dapat AP, bukan lu yg dapat cincin berjuta, bukan lu yg dapat projek JKR..

    Lu akan diketengahkan bila sampai bab cuci tandas ... sebabnya lu tak pandai nak persoal tindakan pemimpin ...

    Lu terrer maki hamun, bab caci mencaci memang first calss, lu pandai hantar 'benda' pakai angin, lu pandai merempit, lu sekolah tak berapa tinggi jadi apa nak buat lagi, jadi pencacai tegar la seumur hidup...

    Memang betul la...UMNO memang tak mahukan pemimpin bijak pandai berada dalam parti supaya senang mereka nak horah kan duit rakyat.. BUKTINYA... org2 macam lu je yg masih tinggal dan sokong "parti pemimpin mengkayakan diri sendiri" ni... he he he..

    Kah kah kah.....jangan lupa pesanan akhir - lebih baik memperbodohkan dirimu sendiri dari diperbodohkan org lain...

    ReplyDelete
  85. aku buka rasis..tapi sedey wei..melayu Islam gaduh sesama sendiri ......demi POLITIK....sepatutya kita fikirkan soal Islam,ibadat ..adakah cukup bekalan..i tidak..asyik fokus DUNIA...bagunlah.. u all gaduh3...kat belakang...sapa dok tepuk tangan....bila tergadai baru insaf..tarak guna.....
    Fikir apa dh jadi kpd negara Islam lain.....hancur akibat agenda Israel...sedar tak....apa yg jadi kat Malaysia skrang...adalah jalan menju puncak agenda laknatullah....namun kita leka......sebab..mereka gunakan kelemahan kita....iaitu perbezaan ideologi politik..........hasilnya golongan tertentu akan terus diper'anjingkan'...dan rakyat akan dijajah in future ....macam Iraq...dll......Wahai saudara se Islam.....sedarlah atas nama persaudaraan ISLAM...sedarlah undi kita dah menjadi minoriti di bumi sendiri.....

    ReplyDelete
  86. semua yang ada dalam blog ni anjing umno

    ReplyDelete
  87. nak tahu siapa kuat,suruh pm bubar pln

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!