CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Seminar

Seminar

Tuesday, August 7, 2012

PENDEDAHAN BERAPI! AKHIRNYA PENIPUAN RAFIZI LEMBU PASAL GEORGE KENT TERBONGKAR!

Sejak dua tiga minggu ni Rafizi dan PKR melalak-lalak kata PM campurtangan dan beri projek LRT belah AMpang kepada George Kent. Rupa-rupanya Anwar marah sebab kroni dia Balfour Beatty tak dapat projek tu.

So dia gunakan lembu bebal yang suka nak cari publisiti murahan iaitu Rafizi untuk membuat bising akan perkara ini, sangka mereka perakara sebenar rakyat tidak akan tahu. Meh sini aku bagi korang kisah sebenar pasal hal ini.

26 comments:

  1. dah terkena pada diri sendiri ker? rafizi lembu apa kes pembohongan lembu kamu terbukti lg satu pembohongan..gua rasa muka rafizi lembu akan bertukar pada muka rafizi babi jer..berani buat berani tanggung betul tak bro!!!hehehe

    ReplyDelete
  2. pepatah kan ada cakap pandai pandai rafizi lombat akhir nya jatuh ke lobang wan jijah
    wkakakakakkaak
    pakatan nie memang melawakkan la..patut nya korang nie semua msok raja lawak lagi bagus dari jadi badut tak berbayar nie...pakatan memang pandai memalukan diri sendiri...hebat tol la korang nie semua...kebenaran takkan simpan lama punya gua cakap sama lu...hahahahah muka rafizi da sebijik lembu

    ReplyDelete
  3. cek agak da memang rafizi nie anak belaan anuar...kuat nipu dan pandai berfitnah sungguh...bulan2 pose macam nie pow masih lagi nak fitnah
    bertaubat la sebelom terlambat...kan da makan diri sendiri...biar kita berpihak pada kebenaran...hang senderi malu kan diri hang...memang hang nie nak cari publisiti murahan punya...hahahahahaha

    ReplyDelete
  4. wei rafizi mana pergi nya dana turki yang mu dok banggakan tu?kata konon nak bantu orang yang dedah kan kebenaran?ke turki da taw yang mu nie kuat kencing ha....bukan main bangga lagi ritu kata ada dana la pe la...last2 kantoi kna tipu semata2 nak publisiti murah...malu la beb teman tengkok mu buka seluar depan orang bagi malukan diri sendiri....uda2 la ye pegi banyakkan taubat ye
    hahahahahhahha

    ReplyDelete
  5. anwar dngn rafizi nie sama2 lembu jer...dua2 kaki kencing punyer olang...o patut la bising lembu 2 ekor nie rupa2 nyer projek x dpt kat orng dia.....padan la muka lembu2 nie....hahahahaha.....

    ReplyDelete
  6. Rafizi !!1 MOOOOOOO!!!!

    ReplyDelete
  7. UMNO memang penipu

    ReplyDelete
  8. padan mka pakatan ni,semakin hari semakin terbongkar rahsia mereka.
    rafizi ni mmg baruah anuwar pun,anuwar kan selalu liwat dia.
    anuwar ni mmg sial,kes azmin pun x bg siasat.
    otak lembu dengan rafizi sama saja,sebab tu dia bengap nk mampos.
    dasar manusia sial yg suka menipu,sampai ke mampos akn menipu gak

    ReplyDelete
  9. Anon August 7, 2012 1:41 PM

    Asal Rafizi xnak pertikaikan projek ERL yang diberikan kepada kroni Anwar Ibrahim waktu dia jadi TPM dulu?

    kenapa? kenapa? kenapa? kahkahkah! ANUWOR NGE PIZI TIPU RAKYAT BELAKO LAGI!

    ReplyDelete
  10. wei anon sial,hang ckp baik2 sikit....bila UMNO tipu rakyat,hang de bukti ke gampang.....tu ketua2 pembangkang ko yg sial yg suka menipu rakyat,ko jgn jd bebal sngt....tu khalid gagap dengan kes air dia pe cer,azmin dengan kes dia per cer....tu yg PKR menyamar jd peguam nk rompak org asli pe cer,guan eng sial yg racist dengan melayu pe cer.....dasar manusia celaka haramjadah punya,fikir dulu sebelum cakap

    ReplyDelete
  11. ek eleh rafizi ni, sanggup tuh jadi anwar junior. ye la, sape tak sanggup kalau dah bagi bini sendiri kan. turut je la kehendak mak ikan kau tu rafizi oi. zaman dia tak kaji pulak korupsi yang dia dah buat. satu persoalan lagi la, Anwar ni duit yang memberi kehidupan senang untuk dia datang dari mana ya? ko xnak cek ke rafizi?

    ReplyDelete
  12. nakmembongkar rahsia aku tak kisah, tapi gunakanlah saluran yang betul..apa gunanya kesemua undang-undang jika kita melanggar kesemuanya? buatlah kerja anda dengan betul cik pizi oii..orang xmarah tapi kalau kau pon buat macam ala kadar, ikot sedap gigi kau je, memang akan dipertikaikan lah setiap tindakan kau tu..bodoh macam lembu lah kau ni pizi..

    ReplyDelete
  13. kalau dah satu geng dengan si
    anuar tu memang semuanya penipulah.
    apa nak jadi lah pembangkang ni.

    kehidupan pembangkan ni penuh dengan penipuan tu yang jadi macam ni.
    si rafizi ni memang sah lah lembu cucuk hidung..anuar yang sentiasa kawal rafizi ni

    ReplyDelete
  14. tengoklah si anuar ni sentiasa nak kaut semua benda untuk diri dia
    sendiri dan kroni-kroni dia.
    bila tak dapat mulalah nak sakit hati
    lepas tu apalah,komfim lah si
    anuar ni akan mula untuk mereka-reka
    cerita dan menyebarkan fitnah.
    dah getik tengok muka anuar ni.tambah pulak lagi satu lembu jantan sekoq lagi si rafizi ni.....

    ReplyDelete
  15. seronok ke jadi kuli anuwar ni.
    apalah yang anuwar bagi kat rafizi
    ni yek.sampai dia sanggup jadi lembu anuwar ni....

    ReplyDelete
  16. kalu dah lembu tu lembu jgklah jadinya.. tulah korg ingt pembohongan korg tu rkyt tak kn thu ke.. skrg kan dh kantoi! hbs stu pembohongan stu lg yg korg buat..!

    ReplyDelete
  17. anon 1:41 PM,
    apa mslh kau lembu PKR oi?? tak pasal2 nak kata UMNO penipu plak!!
    Pakatan kau tu yg sial klu kau nak tau! abis stu, stu lg pembohongn korg dok buat!
    kebenaran hanya dibongkarkan pastu kau tuduh pulak penipu ye!
    mnusia mcm kau nie mmg ptut digantung kat pokok tauge je!

    ReplyDelete
  18. rafizi dan anwar adalah lembu kacukan babi..haha

    ReplyDelete
  19. pade muko tuh...sepandai2 tumpai melompat akhir nye jth ke tnh jua...
    bilo dh terbongkar ni xsenang dduk la semuo...berani buat berani tngong la..kaki kencing....
    ptuihhhhhhh.....

    ReplyDelete
  20. LEMBU KACUKAN babi tu takkan stop selagi dia x jd PM.. trust me lepas ni mcm2 dia akan bongkarkan... yg benar n yg tipu... utk angkat dia supaya dapat jd PM lepas najib nnt...

    ReplyDelete
  21. babi la ko rafizi pukimak haram jadah.. x tau la pakatan bg makan taik babi jenis apa tp ko mmg cibai pukimak la

    ReplyDelete
  22. had nie puan wan azizah tidak mahu ke siasat??????????
    kot-kot nak bersihkan nama pakatan lagi keh3..
    nape wan azizah takut ke nanti dapat tahu suami kamu ada fair dengan rafizi pulak ahhahahhah...
    tidak hairan lah berlaku perkara tersebut..

    ReplyDelete
  23. haaaaaaaa sekarang jawablah...
    bukan main nak nafikan sangat...
    lembu xsesuai untu ko sebab lembu 2 org jadikan korban dan makan..
    ko 2 patot disamakan dgn khinzir..
    oklah 2 DAP makan kakakakakaka...

    ReplyDelete
  24. rafizi ni anak murid anwar.
    dia tengah training macam mana nak jadi macam tok guru dia anwar.
    sebab tulah rafizi atau dikenali sebagai lembu ni penipu macam anwar.

    ReplyDelete
  25. woiii bedah,,tdi ko bebuka dgn air longkang dan bubur taik babi ke?????????cian nyaaaaaaaa

    ReplyDelete
  26. daun biak 13 sen sekilo

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!