PEMBONGKARAN PANAS YANG MESTI DIBACA SEMUA RAKYAT MALAYSIA

Selama ini kita telah tertipu dengan banyak kisah-kisah dongeng atau penipuan tentang Datin Seri Rosmah. Kit didoktrin oleh Pakatan Haram serta pihak-pihak yang tidak berperikemanusiaan. Aku cukup tertarik dengan pendedahan dan pembongkaran yang dilakukan oleh The Unspinners.

Cerita banyak pun tak guna, bacalah sendiri link yang aku bagi kat bawah ni:




Baca dan nilaikan sendiri. Nasihat aku mudah je, jangan mudah terpercaya dengan Fitnah Pakatan Harami ni, sudah berkali-kali aku cakap. Allah bagi akal guna ok.

55 Responses to "PEMBONGKARAN PANAS YANG MESTI DIBACA SEMUA RAKYAT MALAYSIA"

  1. Yang pasti selepas 55 ytahuun di tipu UMNO, rakyat sudah bersedia memulakan era baru tanpa BN. BN hanya dragging stone yang menjadi beban kepada rakyat. Sepatutnya negara kita dah jadi first world by now. Beruk zaman batu UMNO ni patutnya dah pupus lama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PR akan jadikan malaysia negara dunia ketiga.

      Delete
    2. Eh, aku pun rakyat gak. Aku dah bersedia memulakan era mengtalkinkan PR.

      Delete
  2. cite ni da d spin 360.... jd pndai2 la k0rang mnilai ekkkkkkk......gli plak ketiak aku.........

    ReplyDelete
  3. Kita sebagai rakyat Malaysia samada dgn rela hati atau terpaksa perlu menerima hakikat ini.... Reformasi dah lama menyepi, rakyat kini amat meyakini Transformasi. PRU 12 pada 2008... adaah peluang terbaik PR untuk menguasai negara ini, namun kini BN kembali meneroma sokongan yang holang pada 2008 terutamanya dari kami para pengundi atas pagar.

    ReplyDelete
  4. nie la manusia yang takde pelajaran...kecik2 mak bapk suruh pegi sekolah taknak...da besar macam sekarang menyusahkan orang...berpihak pada yang salah...memang bebal tahap babi la pakatan2 anjing nie....

    ReplyDelete
  5. PR akan banyak undi dari majoriti anggota PDRM yg sering dicerca dan dihina, juga majoriti anggota ATM yg dinafikan jasa dan pengobanan mereka dgn mengiktiraf kezaliaman PKM, dicampur suami atau isteri, saudara mara serta ahli keluarga, sahabat handai dan mereka yg simpati akan pengorbanan para anggota...... Jgn pula bila PDRM dan ATM undi BN PR nak tiduh macam-macam. Sendiri buat... sendiri tanggung.

    ReplyDelete
  6. Setelah 55 tahun dgn lebih ramai wanita bertudung daripada tahun 40an,50an, 60an,70an... dengan banyak masjid dan sekolah2 agama di tubuhkan... dengan kebebasan untuk terus beribadat tanpa rasa takut... dengan byk anak2 melayu termasuk dari Kelantan yang bijak2... melanjutkan pelajaran di Asrama penuh, UITM, matrikulasi di Universiti2...
    Masih ramai yang tidak berpuas hati dan anggap BN tak buat apa2 utk org Islam, Melayu dan Malaysia... mmg kufur nikmat dan tak menghargai apa yg Allah berikan pada kita...
    Masih terbuai2 dgn janji2 manis dan fitnah2 bloggers yg kadang kala aku hairan adakah mereka ini Islam. Setiap kali fitnah di bongkar, mereka akan diam saja.
    Semoga mereka yg telah ditanamkan perasaan benci membenci antara manusia akan kembali rasional.

    ReplyDelete
  7. Majoriti anggota PDRM dan ATM (keluarga, sanak saudara dan sahabat handai yg simpati), mereka keluar dari PR, majoriti penjawat awam, sebahagian rakyat yg mengundi PR tetapi kini begitu menyesal teramat sangat terutama di Selangor, Kedah, Penang dan Kelantan dan para pengundi atas pagar... Banyak juga PR hilang undi pada PRU 13 nanti.

    ReplyDelete
  8. Kita tahu BN hanya akan "menang" dengan penipuan. Skakarang rakyat sudah matang dariperlis hinga ke sabah dan segala rata pelusuk dunia diaspora rakyat malaysia menuntut perubahan yang man BN tak mampu berikan. Oleh itu BN pasti kecundang

    ReplyDelete
  9. 55 tahun kena tipu? Yang pasti tiada rakyat negara ini yg mati kebulur tapi yg mati terlebih makan me,ang ramai, siapa yg belajar pandai akan pasti berjaya, ekonomi terus rancak , bebas lakukan dan bercakap apa saja asalkan tidak langgar law and regulations, pembangkang masih boleh berpolitik dgn bebas sehingga saban malam boleh buat ceramah sana sini dan yg pasti kerajaan yg sama sejak 55 tan dulu telah menjadikan negara ini tumpuan para pendatang dari seantero dunia datang menumpang cari rezeki di sini malah ada yg telah berjaya dan kaya raya. Cuma org yg tidak berdaya maju dan selalu gagal ambil peluang saja yg sering menyalahkan pihak lain. Yang selalu menipu dalam negara ini adalah bangsa yang kulitnya agak cerah serta bermata sepet. Yang mengharapkan penubuhan Negara Islam dan Perlaksanaan Hudud setiap kali PRU sejak 1990 adalah golongan yang terus di tipu hidup-hidup. Sekian .... Selamat berbuka serta Selamat Hari Hari Raya Aidil Fitri.... Maaf zahir batin.

    ReplyDelete
  10. pada PRU 2008 hari tu PR sepatutnya telah memebuktikan yang kepimpinan mereka boleh dipercayai dan diyakini rakyat dgn menguasai Kedah,P.Pinang,Selangor dan kelantan..tapi apa yang mereka buat??mereka mungkir kpd janji2 mereka,sebaliknya BN berjaya mengukuhkan kedudukan melalui transformasi yang dilakukan oleh pucuk pimpinan parti..

    ReplyDelete
  11. Kalau BN tipu, sure menang dgnnmajoriti lebih 80% dan yang pasti akan menang semua negeri. Ini lah kalau buat apa-apa tidak menggunakan akal.

    ReplyDelete
  12. pelik sunguh dengan manusia2...kemajuan yang sedai ada ini agak2 siapa erk yang buat?pkr?pas?dap?
    i dont think so....semua sebab BN yang korang dok maki2...kalau BN takde jadi la kisah macam kat selangor...siapa erk pegang selangor?khalid gagap aka pkr haram jadah...penindas bangsa sendiri penzalim....pastu hangpa semua nak tudoh BN pulak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penasihat ekonomi dia anwar ibrahim...anugerah tuhan kepada rakyat selangor... Macm tu pon ada yng taksub...

      Delete
  13. Macamana bencinya ko pada BN... tapi ko hanya berada dalam kelompok minoriti... majoriti mahukan BN terus berkuasa. Kena hormati pilihan majoriti, kan kita amalkan demokrasi. Ikut macam penyokong BM yg matang dan bijaksana. Meraka begitu menghormati pilihan majoriti rakyat Kedah, Penang, Selangor, Kelantan dan Perak pada PRU 12 yg lalu. Cuma 3 ADUN PR di Perak sahaja tersilap tafsir. DSAI ajak MP BN lompat, tapi depa 3 org ni terlompat dulu... akibatnya PR tersungkur di Perak dan Nizar Lilin yg menyangka dia MB pilihan rakyat walaupun PAS Perak hanya dapat 5 kerusi sahaja terpaksa disingkirkan oleh Paduka Sultan yg juga merupakan org yg bertanggungjawab memilihnya sebagai MB. Sekian... akan bersambung diiwaktu dan ketika yg sesuai

    ReplyDelete
  14. Walau jelas aktor itu adalah DSAI yg mana video tersebut telah disahkan tulin oleh pakar antarabangsa dari US dan Korea, namun dgn hanya ayat...."Macam saya tapi itu bukan saya" ramai yang boleh tertipu. Itu belum lagi bab gagal kemukakan Omega di khalayak serta kekecutan telur untuk bersumpah laknat. Juga disahkan oleh mahkamah dan peguam bela bahawa liwat memang berlaku tapi suka sama suka. Org macam ko sajalah yg mudah ditipu bro. Kita yg bijak lagi berakal ni tak akan biarkan org macam DSAI Al Juburi ( Mat Sabu yg gelar) menipu kami. Biar la org macam ko saja yg percaya pada dia, kebetulan pun org maam ko ni dahtak begitu ramai lagi kat Malaysia ni. Kalau nak di kira... ramai lagi PATI kat depot Imigresen.

    ReplyDelete
  15. Aku satu je ayat yang sesuai bagi ANON 55ytahuun di Tipu (August 11, 2012 12:17 PM) hahaha KELAKAR ARR KO niee..bak keluarkan apa itu penipuan oleh UMNO selama 55 thn..nak tgk apa cite penipuan itu

    boleh gak kita bincang2 kan.. aku dahulu pernah jugak undi PKR SKRG DAH SERIK dah.. lebih2 bila SEBANGSA dengan DAP.

    Mana2 parti yang boleh menjamin kelangsungan ISLAM dan MELAYU di Bumi Nusantara ini maka parti itulah yang aku sokong..

    Nak harap PAS.. sudah2lah bermimpi SEJIWA dengan DAP.

    DAP DAN MCA tu lah keje dorg nak jadikan malaysia ni cam Singapore..hancussss..

    ReplyDelete
  16. Bila PR menang tak pulak kecok isu penghuni hantu atau tak bersih, tapi bila kalah siap puak2 PR ni dapat SAWAN BABI ... susah nak cakap penyakit SAWAN BABI puak2 PR ni... dah tak de ubat dah

    ReplyDelete
  17. Bila BN hancus di pilihanraya nanti
    1- Kebanyakan Toll akan dihapuskan
    2- Kereta lebih murah
    3- Minyak lebih murah dan otomatik benda lain murah
    4- Public transport lebih efficient dan moden , bukan bas tahap jamban bergerak
    5- Pendidikan tinngi percuma tanpa riba olen UMNO penyangak
    6- Korupsi berkurangan dan saving dari itu diagihkan alik ke rakyat. Tiada lagi buaya pembolot segala macam AP dan peluang.
    7- Negeri pengeluar petroleum dapat 20% royalty
    8- Nasib rakyat sabah dan Sarawak terbela
    9- Institusi kehakiman dan media tidak dikongkong membawa kepada pentabiran kerajaan yang lebih cekap dan accountable
    10- Kemiskina akan dihapuskan
    11- Dan bermacam lagi usaha untuk menjadi Negara maju
    Nak sentiasa malu danmiskin dimata dunia atau banga dengan kejayaan Negara? Mahukan rakyat pemimpin yang korup atau yang memangil rakyat dengan kata kotor seperti “anak haram” seumpana rakyat tiada maruah. Yang takut ini semua hanya UMNO kerana system penghambaan rakyat mereka akan musnah. Akan muncul masyarakay lebih matang dan bersuara tentang hak mereka. Rakyat pun tahu siapa yang akan dipilih. Nak mundur atau nak maju? Pilihan ditangan rakyat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blom menang bole ckpla bro. bila menang nanti lain plak ceritanya. selangor... kes talam...lagi hebat dr nfc. isu air, yayasan selangor, ybk, datum jelatek....itu baru sgor...penang, kedah, kelantan lagi mcm2. cerita lebih....

      Delete
    2. Janji bulan n bintang..samdol la anon 1.45 tu..bdk drjah 1 bleh kot pecaya

      Delete
    3. Anon 1.45. Lps 1 thn kita sama2 mkn ubi kayu k..

      Delete
    4. Tema hari kemerdekaan "JANJI DITEPATI" pun dah mengelupor hati didalam, nak buat janji baru lagi.....u can lick my ass....PR.

      Delete
    5. Pekerja melayu kat jana niaga dah merasa... Unisel tak lama bankrap la tu...
      Syabas yang ramai melayu pon bakal dizalimi.. YS dah bubar... PBT cina dan hindu dah kontrol..... hancur..hancur....

      Delete
    6. Dasat pembangkang ni.semua dia bg murah n free.kereta n minyak n tol murah...so subsidi bertambah.tapi pndapatan berkurang sbb dh kurang income. Abis cmna nk bg pndidikan percuma? Tadika kt selangor pon kena bayar bro. Byk nk free tapi time demo bersih 3.0 apsal beli bj kuning tu rm30? Bg free ja la.... Tu la punaisihat ekonomi gaji rm1 pikir pon mcm rm1 la. Bangla pon tau beza logik ka x..

      Delete
    7. Dasat pembangkang ni.semua dia bg murah n free.kereta n minyak n tol murah...so subsidi bertambah.tapi pndapatan berkurang sbb dh kurang income. Abis cmna nk bg pndidikan percuma? Tadika kt selangor pon kena bayar bro. Byk nk free tapi time demo bersih 3.0 apsal beli bj kuning tu rm30? Bg free ja la.... Tu la punaisihat ekonomi gaji rm1 pikir pon mcm rm1 la. Bangla pon tau beza logik ka x..

      Delete
  18. hanya org yg x berpelajara saja akn kata selama 55 tahun xde perubahan pada malaysia dan 55 tahun UMNO tipu rakyat.
    kemajuan yg sedang ko lihat ni sape yg buat,masjid,institusi2 agama,sekolah2 agama,universiti,sekolah,dan macam2 lagi UMNO yg buat.
    PAS,PKR,DAP buat pe,masalah air di kelantan semenjak nik aziz jd MB,masalah air,UNISEL,sampah,talam di selangor sejak pakatan ambik alih pada PRU12.
    kemusnahan demi kemusnahan dibawak oleh pembangkang,penipuan demi penipuan yg dibuat oleh pembangkang.
    Malaysia maju,aman,damai,sejahtera,bahagia dengan pemerintahan UMNO,kezaliman,penipuan,kerosakan, dengan pemerintahan pembangkang.
    PAS,DAP dan PKR mmg sial,lingkup malaysia dibuat.
    dasar parti jalang yg sial

    ReplyDelete
  19. YANG PASTI NEGARA SELAMAT DI BAWAH JAGAAN UMNO KALAU PKR YG AMBIK ALIH LAGI HARU BIRU JADI NEGARA TERCINTA AKU. KENAPA SEMUA CERITA KARFUT NI BARU NAK KRG KELUARKAN SEDANGKAN LAMA DULU DAH BLH PAKATAN BONGKARKAN. WHY NOW BECAUSE SHE ALREADY SUCCESS KAN

    ReplyDelete
  20. memang butalah rakyat kalau kata dlm 55 thn ni takde perubahan pada negara sedangkan telah byk kemajuan yg tlh dibuat oleh kerajaan kita apa lagi yang rakyat nak...

    ReplyDelete
  21. Rosmah tak layan la setakat Dr. Fazley..sebab dia nak menantu Khazaktan punya..kelass gitu..semua bekas pegawai tinggi kerajaan dah masuk PR..korang bila lagi??

    ReplyDelete
  22. patutnya tema PR "janji Ditaburi untuk menjuburi"

    ReplyDelete
  23. woi anon 12:17 PM,

    kau tu buta ke apa ha?? ksian btl aku tgk kau nie..
    kau kata 55thn ditipu UMNO? kalau kau nak thu krna UMNO lah negara kita berada ditahap ini skrg nie..
    ngra kita makin dikenali org ngra luar..
    ngra kita semakin maju kedepan..
    ngra kita apa yg tak ada skrg?? semua ada..
    semua rkyt dah nmpklah..tp hny mnusia yg haram mcm kau nie je yg buta lg!!

    ReplyDelete
  24. mmg btl pn ckp MIRA EDORA..
    ngra kita mmg selamat sgt dibawah jagaan UMNO..
    tapi klu pakatan, jgn haraplah kita akn hdup dalam keadaan aman dn damai..

    ReplyDelete
  25. Anon - Aug 11 1.45pm

    anda tertinggal bahagian paling penting dan teramat penting dan paling didokong Nuar....

    Main BURIT ,
    MAIN BINI ORANG
    MAIN PELACOR CHINA
    MAIN PELACOR KELING
    juga PERCUMA..

    ReplyDelete
  26. ha3..geli perut aku baca ada jugak manusia macam nie kat malaysia...
    nie semua pasal tidak mauhu ambil tahu dan tidak bersyukur sebab 2 la cakap 55 tahun tiada perubahan dan peningkatan di malaysia..
    tengok era TUN MAHATHIR sudah la...
    kerana beliau la kita rakyat malaysia ini hidup lebih aman dan maju..
    pelbagai dasar yang dibuatnya..
    tapi ada jugak manusia yang buta akibat duduk bawah celah kangkang pembangkang..
    kutuk bukan main padahal bila minta u dan kerja kerajaan jugak korang cari...
    hahahahaha lawak2

    ReplyDelete
  27. disebabkan umno yang memerintah selama 55 tahun ni
    semua rakyat malaysia boleh hidup senang dan dalam keadaan aman.
    cuba kalau pembangkang yang pegang hari ini.malaysia aku tak tahulah jadi apa.kita akan hidup tak senang.
    jangan lupa peristiwa gelap malaysia 13 mei,baru cina menang sikit.apa dah jadi...macam mana mereka hina orang melayu.
    hanya umno yang tidak mengamalkan sikap racist ini.
    umno sentiasa bersikap adil tehadap rakyatnya.

    ReplyDelete
  28. hanya rakyat yang tak ada akal dan berhati gelap je yang tak mahu umno memerintah.
    ntah apa yang korang nampak pada parti pembangkang pon tak tahulah.
    korang ni tak tahulah nak cakap manusia macam mana...langsung tak boleh nak bezakan yang mana satu baik dan mana satu yang buruk.
    allah dah bagi kita pemimpin yang baik.tapi masih ada lagi yang tak bersyukur.

    ReplyDelete
  29. wei bersyukur la BN pegang malaysia dari dulu lagi dan aku berdoa sampai bila-bila pun biar BN pegang..
    kalau bagi pembangkang tambahan dekat anuar abis negara di jual...
    sialp-silap semua anak dara bini-bini orang semua die sapu...
    abis rakyat malaysia jadik bohsia..
    lelaki pulak mangsa gay..
    kalau pas perintah abis kita malysia akan mengamalkan ajaran sesat..
    kalau DAP abis semua melayu dihalau dan diperhambakan...negara malaysia jadi CHINA PART 2...
    so otak ada akal ada pikir lah secara rasional ye rakyat-rakyat malaysia..cukup-cukup tido sekarang fight for your right

    ReplyDelete
  30. anon 1:45 nak termuntah lah baca benda yang ko tulis tu.
    hakkkk tuihhh!!!
    ini semua penipuan pembangkanglah...
    tolonglah xde maknanye pembangkang nak buat macam tulah....

    ReplyDelete
  31. KENAPA LAH ADA ORG GILA BERPURA2 JADI RAMAI? KAHKAHKAHKAHKAH PSYHO

    ReplyDelete
  32. KOMEN BANYAK SEBENARNYA SORG JE...KAHKAHKAHKAH

    ReplyDelete
  33. TERUSKAN HIPOKRIT WAHAI ORG GILA...KAHKAHKAHKAH

    ReplyDelete
  34. Kenapa tak leh teima kenyataan ke ramai tak suka PR? Apa kau ingat rakyat Malaysia bodoh ke anon? Apasal PKR hantar sorang je? Kau ni Anuar Reform kan hanjeng? Kah kah kah

    ReplyDelete
  35. Korang tengok la, bila kita cerita pasal DS Rosmah je, mereka kan serang kita macam orang gila. Betapa marahnya puak Pakatan bila kebenaran tentang Rosmah kita dedahkan.

    KEBENARAN MEMANG PAHIT UNTUK DITELAN

    ReplyDelete
  36. semau telah terbukti bahawa PAKATAN telah terkantoi..dengan cara jelik dan bodoh mereka sendiri ini memnunjukkan bertapa bodohnya otak2 mereka....lebih baik p cuci otak kat pungung anwar juburi hahahah

    ReplyDelete
  37. Anonymous said...
    Yang pasti selepas 55 ytahuun di tipu UMNO, rakyat sudah bersedia memulakan era baru tanpa BN. BN hanya dragging stone yang menjadi beban kepada rakyat. Sepatutnya negara kita dah jadi first world by now. Beruk zaman batu UMNO ni patutnya dah pupus lama.

    August 11, 2012 12:17 PM

    first world kalau tiada BN??????

    nak suruh buat shadow government pon tak boleh!!!!!! nak suruh pilih tema kemerdekaan pon tak boleh!!!! Kahkahkahkah! PAKATAN MENIPU RAKYAT LAGI!!!

    ReplyDelete
  38. 1- Kebanyakan Toll akan dihapuskan

    tol hapus ok, sapa nak jaga dan maintain jalan-jalan? kebanyakan jalan di Malaysia dah la first kelas! kerjaan PAKATAN keluarkan duit...

    2- Kereta lebih murah

    ok, kita tunggu dan lihat

    3- Minyak lebih murah dan otomatik benda lain murah

    minyak murah dengan cara kerajaan bagi subsidi, bebanan bagi kerajaan lagi... dah la toll lepas tu minyak... harga barang murah? kalau kau jadi pekedai nak ke turunkan harga?? logik la brader...

    4- Public transport lebih efficient dan moden , bukan bas tahap jamban bergerak

    WOW! tambah lagi beban kerajaan! ok! kita tunggu dan lihat!

    5- Pendidikan tinngi percuma tanpa riba olen UMNO penyangak

    KAHKAHKAH! lagi bebanan terhadap kerajaan, berapa ratus billion setahun kau nak tampung perbelanjaan pendidikan sahaja???

    6- Korupsi berkurangan dan saving dari itu diagihkan alik ke rakyat. Tiada lagi buaya pembolot segala macam AP dan peluang.

    diagihkan kerakyat? betulke bro? anwar and the gang pon dah makan banyak dah... tak dapat pon kat rakyat... najib pegang rakyat dapat macam-macam bantuan bro...

    7- Negeri pengeluar petroleum dapat 20% royalty

    huyo! boleh tahan setuju, tapi negeri-negeri lain ko nak kata kekurangan sumber la untuk memajukan kawasan masing-masing? kira ko nak buat yang kaya jadi kaya yang miskin jadi miskin lagi la ye?

    8- Nasib rakyat sabah dan Sarawak terbela

    Selama BN pegang elok je aku tengok, semua derang nak dapat je... kira tiada perubahan la ni?

    9- Institusi kehakiman dan media tidak dikongkong membawa kepada pentabiran kerajaan yang lebih cekap dan accountable

    pergh! AMBIGA tuh sape? karpal singh tu sapa? sistem perhakiman pon sokong PKR sekarang ko nak ubah apa?

    10- Kemiskina akan dihapuskan

    kemiskinan hapus macam mana? beban kerajaan dah banyak dah kau nak hapus tol kau nak kurang harga minyak... mana sumber kau? royalty 20% negeri pengeluar...

    11- Dan bermacam lagi usaha untuk menjadi Negara maju

    usaha apa brader? shadow government pon tak boleh buat, tema merdeka pon xsepakat... ada WPA 2010 tak nak ikot... sembang saja!

    ReplyDelete
  39. Apalah masalah puak pakatan ni.. Korang cakap semua tak berfakta! Ikut suka hati.. Cakap orang kecewa dan cakap orang takde otak.. Apa masalah?

    ReplyDelete
  40. Kerajaan BN adalah kerajaan terbaik jika nak dibandingkan dengan kerajaan pakatan pembangkang yang buat buat pandai.. Tapi apa pon tak boleh..

    ReplyDelete
  41. Ada blogger kecewa duk komen dalam ni nak cari publisiti murahan.. Hahahaha.. Desprate sangat ke der? Hahahaha

    ReplyDelete
  42. Kalau dah bodoh jangan buat buat pandai.. Orang lagi meluat der.. Duk diam2 je lah!

    ReplyDelete
  43. Steady Parpu! Artikel ni mantap beb! Cili kasi taruk

    ReplyDelete
  44. mmg ramai sgt yg dengki dgn datin sri sbb akak tgk lah takat ni datin sri rosmah xde mslh dan kekurangan pun...jd akak rasa ramai dengki dgn dia sbb tu lah...nak cr kesalahan dia tak dpt so drg korek lah benda yg bukan2

    ReplyDelete
  45. ada jugak pencacai pakatan harami yg meroyan ye...aku rasa si anom 12.17 tu bangang tahaop gabang la...klu parti pakatan ko tu ye la kaki kencing dan bg aaku pakatan harami nie la yg menjadi beban pada rakyat....fitnah orng x kira tempat rakyat dah muak la dngn pembohongan pakatan harami ko nie si anon 12.17 woi..bodoh nk mapos.....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!