PAS KENA TARUK! KARPAL HANTAM PAS KAW-KAW PUNYA!

Tadi aku tengok kat TV3, Karpal hentam PAS memang tak hengat punya la. Dia tetap dengan pendirian DAP bahawa mereka tak mahu HUDUD! Padahal masa berdebat hari tu, bukan main lagi si Tantaik tu kata Karpal dah boleh terima Hudud!

Inilah masalahnya nak berdebat dengan Pakatan anak Haram ni, mereka boleh tipu apa saja masa berdebat! Ada jugak bebal yang percaya apa dikata oleh PAS Pondan yang sangat takut dengan DAP ni!

Setakat ini yang berani bersuara terhadap Karpal hanyalah Ketua Pemuda PAS Terengganu jugak, Yang lain mana? Semua takut ke? Kenapa tak hantar UNIT ANAL SEKS jumpa Karpal dan sound dia? Kan ke Unit Anal itu gangster besar punya?

Aku ludah la kat PAS! Khhaaiiikk Ptuiihh! Bangsat takde maruah punya parti, asyik takut dengan DAP je. Macam ni ke nak ke Putrajaya? Kah kah kah...

Belum lagi aku cerita pasal mereka ni jugak taat kepada Ambabiga tu..geli la aku dengan PAS ni!

52 Responses to "PAS KENA TARUK! KARPAL HANTAM PAS KAW-KAW PUNYA!"

  1. KAHKAHKAH! MANA HUDUD KAU SEKARANG? OVER MY DEAD BODY SUDAH BISING MUAHAHA!

    ReplyDelete
  2. tu dia.... karpalat dah tunjuk taring dia yg tumpul walaupun berada di atas kerusi roda......huhuhuhuhu... apa kata PAS???????? takkan diam je.. hr tu beria2 sangat... x hbis2 dgn isu hukum hudud ni... singat aq la dr aq kecik smpi la skang isu ni je aq dgr x hbis2.... smpi bila???????

    ReplyDelete
  3. klu ditanya pada ahli biasa PAS pun merek akan kata HUDUD menjadi keutamaan...akan tetapi percayalah.. bila ditakdirkan memerintah negara nanti..jawapan mereka tidak sama! hanya tersengih tanda hudud tak kemana...mereka akan bertakbir..kuasa jugak didambakan paling utama!

    dari level pemimpin paling atas hingga ke bawah mereka hanya menipu sahaja!

    kerna mana mungkin kerusi yg PAS menangipun tidak tentu hudud mampu direalisasikan!

    percayalah kita...PR tidaak mungkin menjadi kerajaan sampai bila-bilapun!

    ReplyDelete
  4. PAS ini hanya parti yg ditubuhkan oleh hawa nafsu dan berfahaman sesat. dlm PAS dipenuhi dgn fahaman sesat SYIAH ! sperti saudara mereka kaum majusi di iran mempergunakan 'SAIDINA ALI' dan 'AHLUL BAIT' untuk memecahbelahkan perpaduan sesama umat ISLAM di dunia begitu jugalah halnya dgn PAS. ini yg mereka sedang lakukan di Malaysia dan mereka akan terus GAGAL kerana UMNO. DAPIG sebuah parti rasis laknatullah tp tapak kakinya dijilat2 oleh org2 PAS. kwujudan PAS hanya akan melemahkan umat ISLAM di Malaysia kerana fahaman sesat yg dibawa oleh mereka. pemimpin agung PAS poknik sanggup bergantung pd SYAITAN laknatullah demi nafsu. UMNO pula akan sentiasa berserah dan bergantung pada ALLAH SWT dari dulu kini SELAMANYA

    ReplyDelete
  5. 1) Islam tak perlu PAS untuk hidup.
    2) Islam wujud beribu tahun sebelum PAS.
    3) PAS wujud sebab orang berserban terasa teruja dipuja2 dan diangkat2.
    4) PAS wujud hanya kerana orang berserban dengki orang tak berserban jadi kaya dan dihormati.
    5) Orang yg dikatakan soleh dan pandai bercakap dalam PAS ramai tak pandai memimpin dan mengurus ekonomi. Mereka hanya tahu mengutuk, menghina dan mencaci.
    6) Tujuan PAS bergabung dengan DAP semata2 nak menjatuhkan orang Islam lain.

    ReplyDelete
  6. 7) Gabungan PAS ngan DAP/PKR semata-mata nak gunakan Islam tahap maksimum untuk kuasa.
    8) UMNO takdela bersih tapi tahu buat kerja, memilih PAS yg tahu bercakap tapi tak tahu buat kerja boleh bawa bencana.
    9) PAS manipulasi agama, melayar alam mimpi dan janjikan syurga kepada pengikutnya, tapi takde sapa dalam PAS tu dah sampai syurga pun. Mereka terlampau overconfident ibadat mereka diterima Allah.
    10) Kerajaan PAS dan DAP/PKR tak akan bertahan lama, membawa bencana kepada rakyat Malaysia dengan akan wujudnya pertelingkahan mengenai agama dan bangsa.
    11) PAS keldai DAP/PKR. Orang PAS sanggup baring atas jalan kononnya jihad, tapi untuk melawan lawan sebangsa seagama, tapi takde sapa dikalangan mereka berani pergi Palestin lawan Yahudi.
    12) DAP/PKR bijak gunakan penaksub PAS ke tahap maksimum untuk berdemonstrasi dan baring atas jalan, tapi bab kuasa DAP/PKR yg control.
    13) Pengumuman PKR bertanding di kerusi Parlimen lebih dari PAS menutup mimpi PAS untuk hudud.
    14) Pengikut PAS masih tak sedar-sedar bahawa melayu dalam PKR tu pun liberal macam UMNO.. Jadi perjuangan mereka nak jatuhkan UMNO hanya untuk naikkan "UMNO" lain.

    ReplyDelete
  7. Adakah PAS berani mengadakan forum, perdebatan dengan DAP berhubung kedudukan hudud dan negara Islam dalam Pakatan Rakyat?

    Adakah PAS berani membuat sidang media dengan memanggil semua media dalam negara ini dan beberapa media antarabangsa untuk membuat pengumuman rasmi berhubung pendirian PAS berkaitan hudud dan negara Islam di hadapan Lim Kit Siang, Karpal Singh, pimpinan DAP, PKR, PAS, pengikut PKR, PAS, DAP dan orang ramai?

    PAS perlu menyatakan pendirian mereka, kerana jika tidak PAS hanyalah pak turut yang diseret ke sana ke mari oleh DAP sajalah dalam Pakatan Rakyat. Kepada ahli-ahli PAS, apakah anda rela diperkudakan oleh DAP? Apakah anda rela DAP memijak kepala anda? Apakah anda rela DAP mempecacaikan PAS? Oleh itu, pimpinan PAS perlu membuat pendirian tegas berhubung kedudukan PAS dalam Pakatan Rakyat dan membuat pendirian berkenaan kedudukan hudud dan negara Islam dalam PAS dan dalam Pakatan Rakyat kecuali PAS sudah benar-benar kena pijak kepala dengan DAP, PAS sudah dipecacaikan oleh DAP, PAS sudah diperkudakan oleh DAP, maka pimpinan PAS tidak akan menyahut cabaran di atas. Berani kerana benar, takut kerana salah.

    ReplyDelete
  8. PAS sudah hilang kredebiliti, PAS sudah mati, PAS sudah jadi boneka DAP, Karpal telah berjaya melangkah mayat PAS bila dengan sekali jentik dari DAP, maka PAS jatuh tersungkur dan terus mati.

    PAS yang ada sekarang ini adalah boneka DAP yang mana segala pergerakan dan pendirian PAS adalah dikuasai oleh DAP yang berjaya mencucuk hidung dan mengikat leher PAS untuk di seret ke sana ke mari.

    PAS sebagai sebuah parti yang begitu lantang berceramah kononnya memperjuangkan Islam sekarang ini telah mati tersungkur akibat sekali jentikan dari DAP, PAS yang dahulunya telah mati, PAS yang bergentayangan sekarang ini adalah boneka DAP yang dipergunakan oleh DAP demi kepentingan kiasu DAP.

    PAS sudah mati, mayat PAS sudah dilangkah oleh Karpal, hasrat hudud dan negara Islam PAS telah hancur berkecai bilama dengan satu jentikkan dari DAP, maka PAS jatuh tersungkur lantas mati kemudian dilangkah mayat PAS itu oleh Karpal dengan bangganya. PAS sekarang adalah boneka DAP, PAS sudah mati, PAS adalah boneka DAP yang mengikut telunjuk DAP demi kepentingan DAP.

    ReplyDelete
  9. Mana dia pimpinan PAS, dia manakah suara kalian di kala PAS dihina dan dicaci sebegini rupa? Tiada langsung pembelaan dari kalian yang merupakan pimpinan PAS.

    Jika tiada suara pembelaan dari mana-mana pimpinan PAS atau ahli-ahli PAS, maka benarlah, PAS sudah mati, PAS sudah ditumpaskan dan telah mati ditangan DAP hinggakan mayat PAS langkah dan dipijak-pijak kemudiannya diseret dan dibonekakan untuk menjadi boneka DAP.

    Sangat jelas PAS sekarang ini adalah PAS yang menjadi boneka DAP, PAS sebelum ini telah mati kerana telah ditumpaskan hingga mati oleh DAP, PAS sekarang ini adalah boneka yang hanya mengikut telunjuk DAP semata-mata.

    Bagaimanakah ahli-ahli PAS masih boleh bersama dengan parti yang telah mati dan dibonekakan menjadi boneka DAP seperti PAS ini? Ahli-ahli PAS secara otomatiknya adalah pengikut DAP kerana PAS adalah boneka DAP, maka secara otomatiknya pengikut PAS adalah boneka DAP juga, DAP mempergunakan PAS yang dibonekakan untuk menjadikan pengikut PAS sebagai talibarut DAP menjayakan segala agenda DAP, lihatlah, rusuhan-rusuhan semuanya didalangi oleh DAP, ahli-ahli PAS pula membiarkan diri diperbodohkan bertempur bagi pihak DAP, jelas DAP telah berjaya membonekakan PAS hinggakan PAS mempergunakan pengikutnya menjadi alat DAP untuk mencapai matlamat chauvinist mereka.

    Kebenaran tetap kebenaran, hakikat tetap hakikat, kebenaran dan hakikatnya adalah PAS telah mati dan sekarang ini PAS sedang menjadi boneka yang dibawah telunjuk DAP. Kebenaran dan hakikat itu tetap suatu kebenaran dan hakikat walaupun amat pahit.

    ReplyDelete
  10. Mana dia pimpinan PAS? Mana dia Unit Amal PAS? Mana dia kadir-kadir PAS yang telah dikadirkan oleh Ketua Pemuda PAS, Nasruddin Tantawi di kala PAS dihina, dicaci, diperlakuan seperti sampah sebegini?

    Apakah benar PAS telah mati dan diboneka oleh DAP? Jawablah pimpinan PAS, jawablah Unit Amal PAS, jawablah kadir-kadir Pemuda PAS, apakah ini suatu kebenaran? Apakah benar PAS telah tumpas ditangan DAP dan PAS sudah dibonekakan oleh DAP?

    Jangan berdiam diri, PAS akan hilang kredebiliti jika pimpinan PAS, Unit Amal PAS, dan kadir-kadir Pemuda PAS tidak mempertahankan PAS. Pimpinan PAS perlu mengadakan sidang media menyatakan pendirian PAS berhubung hudud dan negara Islam yang mana PAS telah dikatakan telah membuang kedua-dua elemen itu dari perjuangan PAS. Apakah sekarang ini PAS hanya mengikut telunjuk DAP? Apakah tindakan PAS membuang negara Islam dan hudud dari PAS kerana mengikut telunjuk DAP? Jawablah pimpinan PAS, jawablah Pemuda PAS, di manakah maruah PAS sekarang ini jika dihina sedemikian rupa tanpa ada yang tampil untuk mempertahankannya?

    Cabaran supaya PAS membuat perdebatan dengan DAP berhubung isu hudud dan negara Islam dalam Pakatan Rakyat, adakah PAS berani menyahut cabaran itu?

    Cabaran supaya PAS mengadakan forum dengan pimpinan atasan DAP dan PKR berhubung kedudukan negara Islam dan hudud dalam Pakatan Rakyat, apakah PAS berani menyahut cabaran itu?

    Cabaran supaya PAS mengadakan sidang media di hadapan pimpinan DAP, PKR dan PAS sendiri serta dihadapan para penyokong Pakatan Rakyat dan di hadapan orang ramai dengan menjemput semua media dalam negara ini, adakah PAS berani menghadapinya?

    Jawab pimpinan PAS, jangan diam seribu bahasa, PAS sudah diperkotak katikkan, PAS sudah dihina, PAS sudah dikeji, PAS sudah dikatakan mati, PAS sudah dikatakan menjadi boneka DAP, apakah ini semua benar? Katakan! Katakan wahai pimpinan PAS!

    Apa guna menjadi ahli sebuah parti yang lantang berceramah kononnya memperjuangkan Islam sedangkan parti itu telah mati ditumpaskan oleh DAP dan dibonekakan oleh DAP, tidak ada gunanya, menjadi ahli PAS ibarat menjadi ahli DAP secara otomatik kerana PAS sudah menjadi boneka DAP sebagaimana yang didedahkan sekarang ini, sila pimpinan PAS membuat kenyataan berhubung perkara ini, sila bertanggungjawab kerana pimpinan apa kalau tidak bertanggungjawab? Di mana ahli-ahli PAS hendak letak muka kalau PAS sudah benar-benar sudah mati ditumpaskan oleh DAP dan sekarang ini PAS sudah menjadi boneka DAP?

    Rakyat semua, malahan seluruh ahli PAS menantikan pendirian PAS yang akan diumumkan oleh pimpinan tertinggi PAS berhubung pendirian PAS berkenaan hudud dan negara Islam serta kedudukan hudud dan negara Islam dalam Pakatan Rakyat, rakyat seluruhnya sedang menantikan apakah PAS masih hidup atau sudah mati dan telah menjadi boneka DAP seperti yang didedahkan kini, rakyat menilainya.

    ReplyDelete
  11. Pas hancuuus! Takde integriti. Pendirian berubah2. Pas gerun tengok DAP. Takyah aku nak bagi faktor itu dan ini. Seloroh donia dah kenal Pas tu parti politik jenis songsang.

    ReplyDelete
  12. padan muka PAS skrg.. karpal blh kata yg Pas nie ketinggalan zaman pny org..ha amek korg kena dh kn!
    tgk apa DAP ckp psl korg..tulah asyk dok mengangkat sgt punggung depa kn skrg tong taik jatuh atas kepala korg..
    nak sgtkn nah rasakan skrg! padan muka!!

    ReplyDelete
  13. haha mmg padan sgt2 muka dgn PAS tu!
    skrg mana depa nak letak muka depa.. tulah ingt Dap tu kawan korg kn tp sbnrnya depa tu lawan korg dlm diam2..
    kata org ibarat musuh dalam selimut! dalam diam2 depa dok kenakn korg tp nk wat mcm mn dh korg nie mmg dh bebal thp gaban kn smpaikn semua tu korg tak nmpk!
    pastu msh dok mengangkat2 lg si celaon kapir tu semua..

    ReplyDelete
  14. Pas bodoh mcm lembu cucuk hidong!!

    ReplyDelete
  15. PAS bangang hanya pandai ceramah dan maki orang tapi tak tau buat kerja.

    ReplyDelete
  16. Inilah rakyat hendak, equal partnership within a coalition. Syabas pakatan dimana parti komponen mempunyai hak mengkritik satu sama lain. Bukan macam dictatorship BN

    ReplyDelete
  17. Aku tunggu geng PAS dtg serang tiba2 time itu singh hentam n herdik pas kt tv td, tp xde pun....

    ReplyDelete
  18. Anon August 4, 2012. 9.10 PM:

    Equality dalam PR?? Seronok la kau..! Itu yang DAP nak sejak zaman berzaman.. Apa Pas dapat? Bukannya jadi 'tulang belakang' kepada PR.., tetapi menjadi 'tulang kering'..

    UMNO adalah tunjang dalam BN. Islam memimpin dalam BN. Parti lain tidak dikhianati, asalkan mengikut perlembagaan negara yang telah termaktub.

    Apakah Pas menjadi 'pemimpin' dalam barisan PR??

    Buka mulut sikit dah kene tempeleng..!!

    hahahaha... Mampuih laa kamu, Pas..!!

    ReplyDelete
  19. bukan kah sebahagian dari hudud telah dilaksanakan dlm hukum nikah cerai org islam.juga dlm pembahagian harta...cuma tak dilaksanakn dlm jenayah .adakah org islam mampu melaksanaknnya...cukupkah hakim2 dan lawyer yg layak utk melaksanaknnya.ingat crita ada lawyer hindu nak masuk mahkamah syariah..

    ReplyDelete
  20. ha3 aku da agak parpu mesti akan bagi masuk isu hangat ini..bila aku tengok kat tv3 tadi...
    hahaahahah padan muka PAS mmg kaw2 depa kena..
    dah nampak kan sekarang pakatan dan DAP kafir nie..
    depa cuma gunakan korang je untuk naik..
    siapa yang bodoh sekarang???????

    ReplyDelete
  21. memang sedap korang kena mesti malam nie korang tidak lena tido..
    haila semua nie salah korang jugak buta akal sangat..
    eh xda ke allah perintah korang pergi tawan karpal???????
    hahahahahah...
    xpa kot2 tido malam nie allah bagi wahyu kat NABI PAS...
    hahhaahah

    ReplyDelete
  22. PAS nie kalau konsisten berjuang kerana islam dan tak terlalu membenci umno aku yakin banyak kerusi boleh menang.....silap2 hari bulan aku sokong pas.....tapi pemimpin2 lahanat yg masih hidup nie telah merosakkan nama baik pas....sorylah ye

    ReplyDelete
  23. Karpal Singh dah tahu sikap pemimpin PAS sebab tu dia berani cakap. Dia tahu pemimpin2 PAS kecik besar tak ada pelir ...

    Ada mana2 pemimpin PAS yg berani jawab? Takkan ada punyer, kalau jawab jugak, kuranglah bantuan dana asing Yahudi ...

    Paling berani pun apa yg pemimpin tertinggi PAS boleh buat, termasuk Al-Tantawi tu, masuk bilik tidur, selak kain atau jubah kat bini tunjuk kote, itu pun rasanya kote yg dah termasuk kedalam. Itu kira paling beranilah!

    ReplyDelete
  24. CONFIRM TANTAWI PENIPU.
    ITU HARI AKU TGK DEBAT, DIA SURUH UFB CHECK SEMULA KENYATAAN ABANG KARPAL DIA, KATA ABANG KARPAL CAKAP TOLAK HUDODPAS 10 TAHUN YANG LEPAS, TAPI LEPAS PAS MERTARBIAHKAN DIA, ABANG KARPAL DAH PAHAM ISLE PAS. DIA KATA ABANG KARPAL KATA BOLEH BINCANG. BOLEH CERITA. BLAKANG TARO.
    DIA SURUH UFB UPDATE!
    SEKARANG NAMAPAK TERANG LAGI BERSULUH DENGAN TERANG BERANI AKU KATAKAN
    TANTAWI, KAU MEMANG PENIPU! PENIPU!
    KAU MEMPERMAINKAN AGAMA!
    KAO JAWAB DIAKHIRAT TANTAWI!

    ReplyDelete
  25. karpal memang dari dulu lagi tak mahu hudud... Yang PAS buat andaian makan diri pasai pa? ish-ish, kan dah makan diri, kan dah makin hilang taring PAS, KAN DAH MEMALUKAN UMAT ISLAM!

    ReplyDelete
  26. itula, dalam agama boleh berpolitik namun jangan sesekali mempolitikkan agama! kerana perbuatan tersebut akan membawa padah pada umat Islam negara tersebut... tgk contoh Malaysia sekarang sudah... PAS masuk Pakatan, nak perjuangkan hudud namun dibantah sekeras-kerasnya oleh DAPig dan PKR hanya mampu lihat dan gelak... jangan jadi bodoh PAS dan memperbodohkan umat Islam... sedarlah perbuatan PAS adalah salah... jika benar ingin memperjuangkan hudud masuk BN dan insya allah semua akan selesai...

    ReplyDelete
  27. Kata2 keramat dari Karpal - Agree to Disagree

    ReplyDelete
  28. jangan sehingga saudara seislam berperangan dengan saudara islam yang lain hanya kerana PAS...

    kita seharusnya bersatu padu menentang umat kafirun! bukan bersekongkol dengan mereka!

    ReplyDelete
  29. malu doh aku tgk pas yg konon nya nk jd kan hukum HUDUD keutamaan bila parti pembangkang memerintah tp kesian bila DAP KATA PAS KETINGALAN ZAMAN...sedarlah PAS oi ko tu hanya dibodohkan

    ReplyDelete
  30. padan muka pas...hari itu bukan main lagi ustaz tawawi berkata dengan
    yakin sekali yang si karpal tu
    boleh ubah pandangan dia pasal hukum hudud.apa yang dah jadi sekarang ni.
    terang-terang si karpal tu tentang hukum hudud.1 malaysia tengok pengakuan dia kat berita tadi.
    malu lah pas oi...memang pas tak bermaruah langsung.
    pas duduk dibawah tapak kaki DAP dan pakatan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pemimpin parti ajaran sesat akan kata 'abaikan apa yg kapal kata.itu pandangan peribadi beliau.bukan pandangan dapig', so apa susah.hudud tetap akan jadi agenda PAS walau apa pun berlaku. MASIH LAgi PAS HIDUP DALAM IGAUAN. PAS LAHIR DARI PERUT IBU SYAITAN.KERANA NIK.AJIS PERNAH BERSABDA.TIDAK MENJADI KESALAHAN KALAU SYAITAN PUN BOLEH MENOLONG PAS. INIKAH YANG DIPANGGIL "TOK GURU"? TOK GURU KEPALA BUTUH.

      Delete
  31. MALULAH KARPAL CACAT PUN BLH KUTUK PAS. ITULAH PAS TGK KAFIR DAH KELUAR TARING PAS AJE YG TAK SEDAR DIRI MASIH NAK SOKONG DAP, PADAN MUKA PAS BALACI DAP SELMA INI.

    ReplyDelete
  32. terang-terang pas dah dipergunakan kaw-kaw oleh DAP dan pakatan.
    pas dah lah sesat.sanggup bersekongkol dengan orang kafir.yang terang-terang musuh allah.
    kafir tetap kafirlah.
    pas terlalu angkuh ingat diorang ni bagus sangat.
    ambik kau,apa karpal cakap PAS KERTINGGLAN ZAMAN.
    apa lagi yang akan pas putar belit lagi lepas ni tak tahu lah.

    ReplyDelete
  33. itulah lain kali bila bedebat jgn mudah sgt kata nak laksana hukum hudud, skrg dah kena hentam dgn karpal takkan masih nak duduk diam pas ni, tak malu ke, sedarlah sikit.

    ReplyDelete
  34. pas memang dasar pemusnah bangsa sendiri...inilah akibat angkat punggung kafir....PADAN MUKA...sekarang dah terbukti lah pas ni bodoh dan penipu....

    ReplyDelete
  35. bila si perempuan sonsang yang sokong gay tu buat bersih...semua orang-orang pas boleh sokong pergi berhimpun dan berdiri di belakang ambiga...
    sekarang bila pas nak buat hukum hudud ada diorang sokong korang tak...tak de kan,
    lagi mengutuk adalah.

    ReplyDelete
  36. padan muka PAS,sokong sngt DAP n PKR.....ambik ko PASesat yg bahlul,ingat DAP nk ikut cakap mereka.....dalam debat dia boleh kata yg karpal dah mula nk terima hudud,padan muka bila karpal cakap dia x pernah bercompromise dengan mana pihak.....PAS dah jadi anjing PKR dan DAP,ikut sahaja cakap mereka....malu la PAS,memang korang x da maruah punya bangse....perjuangkan islam konon,dasar manusia bodoh yg sesat

    ReplyDelete
  37. Nampaknye karpal dah pulas teloq nikcy dan rakan2 yg sewaktu dgnnya. Tu la dgn DAP pun hangpa dah kalah pasai hudud. . . Alamatnye hangpa akan terus takut dan sekaligus akan tunduk ke kafir2 harbi tu. Nampak gayanya bangsa melayu khususnya org islam akan jd bangsat bila hangpa berkuasa nnt. Pegi jahanam lah PAS. Korang memang jahanam. .Sanggup biar cina kapir terjemah alquran ikut duka hati depa dgn di sambut ketawa dan takbir bila kapir harbi suruh hangpa takbir. Islam bukan di kutip kat tepi jln. Bangsat sungguh lebai2 PAS. KAMU LACURKAN ISLAM.

    ReplyDelete
  38. bila DAP atau PKR nk buat sesuatu,PAS cam celaka haramjadah boleh ikut je.....time si keling songsang tu buat bersih,PAS sokong dan terima cakap mereka......padan muka korang bila DAP dan PKR x terima hudud,ingat mereka nk dengar ke cakap PASial.....mana maruah korang PAS,korang memang sial sebab mempergunakan agama tuk dapatkan kuasa......aq cukup gembira dengan jawapan karpal dalam tv tadi,memang satu tamparan hebat PASial ni dapat

    ReplyDelete
  39. PAS ni memang tak tahu malu betul la,mereka masih percaya lagi dengan janji2 DAP dan PKR...kalau korang je malu tak pa tp yg malu org islam,nmpk sngt org islam ni penakut dan hamba org...sanggup PAS tikam UMNO demi nak ikut cakap DAP dan PKR,macam ni PAS kata mereka memperjuangkan agama....mereka berjabat tangan dengan org2 kafir demi nk mendapatkan kuasa,mereka juga sanggup menikam org2 UMNO yg islam demi mencapai matlamat mereka...PAS ni pasti akn dapat balasan dari ALLAH kerana mereka mempermainkan agama ALLAH

    ReplyDelete
  40. nie la warna sebenar pas al dajjal laknatullah...merosak kan agama demi untuk kemewahan...sial tol la anjing2 nie...
    pas lagi terok dari yahudi2 bab jual agama demi pangkat

    ReplyDelete
  41. suda2 la pas woi..hangpa tok sah nak buat lagi la...hangpa semua nie memalukan orang2 islam je...tunduk pada yahudi...come on la wei...islam tak kan sesekali tunduk pada yahudi la woi...korang nie semua sesat lagi menyesat kan

    ReplyDelete
  42. BUKTIKAN DULU DI KELANTAN DAM KEDAH YG MMG SAH PAS PEGANG. KALAU BERJAYA BOLIHLAH DICANANG DIGUNA PAKAI SATU MALAYSIA. INI TIDAK MELALAK SANA SINI TAPI BAYANG HUDUD PUN TIDAK KELIHATAN. HANYA KATA SI BIBIR SAHAJA. APA INI MAIN2 KE. SIKAPAL LAHAMAT NAK MAMPOS MMG LAH. AHLI NERAKA MANA SETUJU. DAN BERAPA KALI JATUH PUN TAK MAMPOS2 LAGI. KAKI TAK BERFUNGSI TAPI MULUT TETAP MCM ANJING MENYALAK. BODOH PAS SEKONGKOL DGN BABI DAPP NI.

    ReplyDelete
  43. aku dgn kak nie bro kesian mudah sgt kena peralat oleh DAP lahanat..lebih baik kak nie buat amal ibadat ..PAS plak asyik basuh kaki DAP jer dah bodoh sangt..cetek emikiran nama jer nak jg islam tp hampeh..

    ReplyDelete
  44. ak dh naik bosan dgr crta HUDUD PAS ni..bkn HUDUD ISLAM,tapi HUDUD PAS..knp lah PAS dayus sgt!!ckap xserupa bikin..dlu sdp ck UMNO tolak hukum ALLAH la,UMNO kafir la..ni bila kna sound ngan GODFATHER diorng trus ambik serban ttup mulut..bacul!!parti xde maruah,klau btul kau nk prthankan islam sepatutnya kau kna tegas ngan pndrian kau..dari dlu lagi ak ckp.PAS ni lacurkan islam demi kpntngan poltik diorng...kkkhhhhhhhhaaaaaaaaaikkkkkkkkkkk!!!!puihhhhhhhhhhhh!!!!!!!

    ReplyDelete
  45. pas nie harap kan ketayap atas kepala jer...ckp satu haram pon x leh pcy mcm mana presiden dia ngan mursyidul dia ckp mcm tu la pencacai2 dia....ckp nk syok sendiri jer...kalau dpt putrajaya aku rasa presiden pas..jd driver jer...sbb dia orng kan hanya penjilat2 tegar dap ngan pkr.....

    ReplyDelete
  46. kalau ko muslim setuju ke ngan sikap karpal macam tu,...aku ingat karpal musuh kita semua.bukan je musuh pas atau pakatan,..setiap muslim pasti nak kan hudud suatu saat nanti,..

    ReplyDelete
  47. jangan kerena bedza politik ko hina saudara muslim ko sendiri,tak salah ke ko punya sikap macam tu,ko hentam pas,ko hina pas,cina dan keling gelak tengok ko punya sikap.melayu gaduh mereka yang untung.pahamlah sikit skeneraio orang kafir contoh dah ade kat singapura n pulo pinang.

    ReplyDelete
  48. PAS MEMANG DAYUSSSS!!!!!

    ReplyDelete
  49. SEBANARNYA PUAK-PUAK PAS TU PUN TAK TAHU APA-APA,MEREKA UMPAMA SAEKOR KATAK PURU BARU TERLEPAS DARI TEMPURUNG...TERPINGA-PINGA BAHKAN MASIH KEBODOHAN DAN TOLOL YANG TIADA TOLOK BANDINGNYA....DAN DEMI ALLAH TIADA SAEKOR PUN PEMIMPIN PAS YANG CERDIK. YANG BIJAL DAN BERMARUAH/.....HATTA NIK AZIZ SEKALIPUN.MEREKA CUMA HIDUP DALAM IGAUAN,ANGAN-ANGAN, DAN BERILUSI......HAKIKAT SEBENARNYA MEREKA SEUMPAMA MELUKUT TEPI GANTANG DAN SERING DAN SELAMANYA DIPERBODOHKAN OLEH DAP,DIKENCING DAN SAHINGGA BASAH KUYUP SERBAN DAN JUBAH ULAMA TERSOHOR MEREKA DIKERJAKAN ABANG KARPAL......TAK APA..DAN KALAU ABANG KARPAL TARIK BATU PELIR MEREKA PUN TAK APA DAN MEREKA MAMPU TERSENGGIH UMPAMA BUDAK BODOH....KALAU ADA PEMIMPIN DAN UMAT PAS NAK SANGKAL TULISAN AKU INI...TERIMA KASIH AKU UCAPKAN TETAPI ITULAH REALITI KETOLOLAN DAN KEBODOHAN SELURUH PEMIMPIN PAS....yang ikhlas MAMUD KOTA BHARU.

    ReplyDelete
  50. PAS TAKUTKAN DAP MELEBEHI KETAKUTANNYA PADA ALLAH......sesat.sesat..sesat..tolol...tolol..tolol/...bebal,beba;.bebal.

    ReplyDelete
  51. pas parti pengecut...kena hina benggali tak melawan.. nasib baik lah org pas dah tak mengaku melayu.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!