PANAS BERAPI! PENDEDAHAN SKANDAL TALAM YANG MESTI DIBACA OLEH SEMUA!

Nak tahu Cerita Penuh? KLIK SINI

16 Responses to "PANAS BERAPI! PENDEDAHAN SKANDAL TALAM YANG MESTI DIBACA OLEH SEMUA!"

  1. hahahaha..... dah mcm beruk mak ye mamat nuar ni.... golongan yg sama berlaianan keluarga... hehehehe....

    ReplyDelete
  2. Biasalah orang UMNO nak reka cerita TALAM. Sudah lupakah skandal PKFZ yang berbillion ringgit wang rakyat kena curi.Patutlah Tun M kata Melayu mudah lupa.
    UMNO sememangnya TALAM 2 MUKA-penipu agama, bangsa dan negara.

    ReplyDelete
  3. MUKA DAH SAMA MCM BERUK NI, PERANGAI ANWAR NI LAGI DASYAT DARI BERUK KOT, HARAMJADAH PUNYA PKR ASAL NAK HENTAM MESTI KATA UMNO TALAM 2 MUKALAH, PENIPU AGAMALAH, BANGSA DAN NEGARA SEDANGKAN PKR SETAN NI LAGI BYK PROPAGANDA PASAL ORG.

    ReplyDelete
  4. hidup anwar al-juburi walliwaati.hati-hatilah rakyat malaysia akan kilang kunyit anda.nanti anda diliwat anwar al-juburi

    ReplyDelete
  5. sudah2lah tu nuar muka pun dah mcm beruk makye. suka buat hal dan menyusahkan org dgn fitnah dah tipu helah kau nuar.

    ReplyDelete
  6. Oit umno 7.14 ko ingat pembangkang bgs sgt ke... Ko tak yah lah nak jd cibai kutuk umno ko sokong anwar dbb dia bg ko jubor tiap2 mlm kan....,,

    ReplyDelete
  7. anon 7:14 eh kita xda masa nak reka cerita macam 3parti durjana pas,dap dan pakatan.
    ini memang kenyataan yang 3 parti ni memang dasar penipu.
    terimalah kenyataan

    ReplyDelete
  8. yang suka tipu rakyat,agama dan bangsa ialah pembangkang. bukan nya umno. tambah-tambah si anwar ni.dia lagi haramjadah sial punya manusia.
    muka anwar dah sama macam berok,berok tu lagi ok dri anwar.

    ReplyDelete
  9. ish3 muka nuar nie dh sme bebeno dgn berok sblh dia tu...
    nak buat mcm mn perangai dn kelakuan dia dh mmg mcm tu pn tp rsnya lg trok dr berok tu kot...

    ReplyDelete
  10. anon 7:14 PM,
    amboi sedap je mulut kau ckp UMNO mcm tu ye..
    kau ingt anwar nie baik sgt?? ke kau nie salah sorg skandal dia sbb tu kau terbakar sgt bila kitaorg ckp sume nie tntg dia kn...
    ish2 tak dek org lain ke kamu nak cari yg si berok nie jgk yg kmu nmpk..ksian btl..

    ReplyDelete
  11. itu org dah terdesak sgt nm nya.. tulah smpai berok pn beroklah..haha

    ReplyDelete
  12. Anwar jubur dalam parlimen cabar ahli parlimen BN bangun bercakap mengenai RM3 billion yang dia songlap tu. Tiada AP BN sahut cabaranya sebab yang buka cerita ialah bekas timb govenor bank negara, ummi hafilda dan utusan. Jadi kalau Anwar masih nak cabar bawa masuk Dato Murad dan Ummi Hafilda dalam parlimen jawab kpd Anwar. Ada berani.

    ReplyDelete
  13. ptt nye letak gambo anwar ngan babi baru sama sbb aku tgk beruk tu lg hensem dr anwar

    ReplyDelete
  14. beruk memang sinonim dengan anuwor... lihatlah persmaan mereka! dah macam promoter dah aku... tapi betul jugak la, asal Talam tuh tbe-tbe untung? kompem kerajaan selangor sekarang yang punya pasal! baguih artikel tuh...

    ReplyDelete
  15. dah dari PN17 tibe-tibe ok balik? dari mana datang duit nak support talam kalau bukan kerjaan selangor anon dungu August 2, 2012 7:14 PM? time-time tu jugak la yang berlaku macam-macam skandal... kalau benar MB selangor bijak mengurus xkan terjadi benda ni semua...

    ReplyDelete
  16. xreka cerita pon. hakikat yang memang xdapat dinafikan. xcaya? cuba la kaji sendiri. masalah sekarang adalah kau anon August 2, 2012 7:14 PM memilih fakta... kau tengok fakta kerjaan ko kata salah... susah la kalau awal-awal lagi dah minda tertutup...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!