PANAS BERAPI! PATUT KE KITA MENDIAMKAN DIRI BILA MEREKA HINA BENDERA KITA?

Marah betul blogger GAP, nak tau kenapa? Tengoklah kat bawah ni:

apa gerakan nak tukar bendera malaysia tu bukan dalam definisi 'insiden buruk' ke hisham ?

apa foto sepupu kau najib tun abdul razak di BERAK kan tu bukan dalam ide saraf 'insiden buruk' ke hisham ?



hisham... bendera nak ditukar kan tu bukan satu hasutan melampau

Apa pandangan korang ek? Share la sikit komen kat sini

81 Responses to "PANAS BERAPI! PATUT KE KITA MENDIAMKAN DIRI BILA MEREKA HINA BENDERA KITA?"

  1. Mohon hisyamudin Rais dan Mangkuk2 yang bawa bendera Sang saka tu balik INDON!

    ReplyDelete
  2. memang puak2 cina yg lakukan perbuatan tersebut amat biadap dan anti melayu. kalu dah tak suka duduk kat malaysia ni, berambuslah dari negara ini, duduk lah di negara nenek moyang kamu. BODOH!!

    ReplyDelete
  3. Babi betul la indon2 pakatan tu.. Mmg pukimak hasm jadah la diorang tu.. Babi pun klu bg mkn reti tunduk kat tuan dia... Ni sah bawah lg dari babi... Tu yg jd mcm tu.. Reka mcm2 bendera...

    ReplyDelete
  4. (( Take Note )) UMNO BODOH - Kenapa BN Tak Buat HUDUD Sejak 50 Thn dulu?



    Tak ada apa yg perlu dijelaskan lg. Tak ada apa yg perlu diterangkan lg. Tak ada apa yg perlu diperincikan lg. Pemuda dan Puteri UMNO sememangnya BODOH.

    Bila kaum Cina menolak HUDUD, pandai pulak mereka sibuk2 nak bercakap pasal HUDUD. Yg Barisan Nasional yg dah memerintah lebih 50 tahun tak pernah buat HUDUD , 'Ada ko kisah'? Kepala otak pemuda dan puteri UMNO letak kat mana?

    Bodoh sangat kalau ada orang kata mengundi UMNO yg dah memerintah 50 tahun tanpa HUDUD lebih baik berbanding kaum cina yg tak faham HUDUD menolak HUDUD.

    Jadi, fikirkan sy ada alasan cukup kuat kenapa menolak BN dan menerima PAKATAN RAKYAT. Sememangnya mereka tak pernah buat HUDUD sejak 50 tahun dulu. Dan pemuda dan puteri UMNO memilih utk jadi BODOH.


    (Edit, copy & paste dari 'Page FB Kump. Adik2 Keluar UMNO')

    ReplyDelete
    Replies
    1. bckp mcm pndai budget bgus n perfect sume..letak kn kslahan org lain..poyo

      Delete
    2. EH...BUDAK PANDAI LA

      Delete
    3. OH YE KE. TU YG PASS KAT KELANTAN TIDUR SELAMA LEBIH 20 THM KAU TAK TANYA PULAK. ORG 2 PAS TERMASUK KAU TIDUR LENA DIBUAI DAP DAN DIRASUK SYAITAN YAHUDI. MANA BETUL PUN KAU TAK BOLIH NILAI. JAUH SEKALI BERTERIMA KASIH.

      Delete
  5. Alangkan biadap nya anak melayu yang berkelakuan macam ni..Bendera adalah lambang sesebuah negara sanggup dihina sedemikian rupa anak siapa lah yang berperangai sebegini.

    Nak berpolitik pun berpolitik la tapi jangan sampai menjatuhkan maruah negara..Lihat sahaja contoh diluar negara, kerajaan yang memerintah sering bertukar tangan tapi bendera lambang negara tak pernah pun ditukar.

    Ini lah juga salah satu sebab pihak celaka ni maukan supaya ISA dihapuskan supaya mereka bebas melakukan apa sahaja tanpa sebarang halangan dan sekatan.

    Ingin berpesan kepada Menteri yang jaga KDN..jangan la asyik dengan amaran tanpa sebarang tindakan dan menjadi saorang yang lembek..Jangan sampai kepala ko disepak terajang baru nak mengambil tindakan..cegah la diperingkat awal supaya jangan nanti nasi sudah menjadi bubur..kaduk dan naik junjung baru nak bertindak.

    KEPADA RAKYAT SELANGOR PULA INGIN AKU INGATKAN…TENGOK LA JUGA KEJADIAN SEMALAM SEWAKTU PERARAKAN KEMERDEKAAN DIPERINGKAT NEGERI..TAK PERNAH DIDALAM SEJARAH SARANG KETUA BEGERI TAK DIJEMPUT MENGHADIRINYA..SULTAN ADALAH PAYONG SESEBUAH NEGERI DIMALAYSIA NI..LIHATLAH PENANGAN NUAR BRAHIM DAN KRONI NYA..PADUKA SULTAN DIHINA SEBEGITU RUPA TETAPI SIPELIWAT YANG DISANJUNG..SO WAHAI RAKYAT SELANGOR DAN MALAYSIA CUBA KALIAN FIKIR SENDIRI ADAKAH PERLAKUAN SEBEGINI RUPA YANG KALIAN MAUKAN DAN TINGGALKAN KEPADA ANAK CUCU KALIAN DIKEMUDIA HARI…JANGAN LA SAMPAI KALIAN DIKUTUK OLEH ANAK CUCU SENDIRI DIKEMUDIAN HARI..SO GUNAKAN OTAK UNTUK BERFIKIR SECARA WARAS…

    ReplyDelete
  6. gambar pun ambik ada white background mcm lam studio nampak sangat la UMNO buat sendiri. Kesian la aku tengok pesakit terminal ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ayat standard pakatan haram.... Semua umno buat....,mak ko berak cirit pun.salahkan ummo.....

      Delete
    2. anon 9:59 apahal main mak plak?

      Delete
    3. Sbb mak kau tak pernah ajar ko jadi manusia..skrg apa dah jadi..ko lebih hina dari binatang..berak d tepi jln..itu pun kamu boleh ckp, di buat2..bodoh, goblok pnya pakatan haram...hahahaha

      Delete
    4. Mungkin mak ko ajar ko jd beruk.. Tu yg ckp x guna otak. Sib baik x jadi bxxi... Haha...

      Delete
  7. Memang kurang ajar betul budak2 tu..Bendera merah putih tu adalah bendera Umno, bendera yang mengikut sejarah diciplak dari bendera sang saka merah putih Indonesia. Cuma bendera merah putih yg diciplak Umno ditambah gambar keris.

    Yang jadi soalannya mengapa budak-budak tu nak gantikan bendera Malaysia dgn bendera Umno pulak?? Setakat wanita Umno dan Putri Umno pakai baju merah putih cukuplah, ini bendera Malaysia pun nak ditukar kpd bendera Umno bagi menggantikan bendera jalur gemilang yang diciplak dari bendera Amerika itu??

    ReplyDelete
  8. gua rasa mereka semua nie patut di buang dari malaysia..memang sial lah mereka...mereka telah menghina kedaulatan negara malaysia..rakyat malaysia ayuh bangkit...

    ReplyDelete
  9. mmg sial mereka ni..
    org cmni ptt di ambl tndakan,jgn diamkan diri...
    xmnghormati lngsung PM kita..org cmni ptt dibuang dr bumi malaysia..

    ReplyDelete
  10. Bangkitlah wahai 4 juta ahli UMNO,hapuskan Naib Presiden yang kerja mengampu, sanggup tipu rakyat kononnya tiada kejadian buruk, sedangkan maruah negara di injak depan mata.

    ReplyDelete
  11. Bendera tu nampak mirip bendera Singapore jer... mungkin ada yg tersurat dan tersirat disebaliknya.
    Mohon rakyat Malaysia sedar dan supaya tidak diperbodoh-bodohkan seperti penderhaka2 yg bangang tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mcm bndera UMNO pn ada...adakn ada mksud tesirat jgak..

      Delete

  12. Tahniah! Bikin panas terhot, cili kasi taruk sama Parpukari.

    Parpukari sudah mabuk. Buntut sedah basah dek cili kasi masuk serupa saifool baukari dek gara2 sang saka malaya.

    Kesian kat puak2 pencacai ni......sebelum ni tak pernah terjadi pun cam ni.Itu lah sejak anak madey bawa balik san miguel macam2 jadi dah.......kesian kakbedah parpukari.....

    ReplyDelete
  13. ".SULTAN ADALAH PAYONG SESEBUAH NEGERI DIMALAYSIA NI".

    Payong pungkok hang anon 940pm

    ReplyDelete
  14. Pakatan rakyat tak akan menang dalam pilihanraya kali ni. Biar kan mereka dengan aksi beruk tu. Tak payah nak layan sangat. Kalau bertindak lagi beri kesan negative. Semakin hari semakin meluat saya tengok gang pr ni. Tak bertamadun. Kalau nak buat bendera baru buatlah yg islamik sikit. Ni tak hanya copy dari singapore. Singapore ni rakan karib israel dan us.

    ReplyDelete
  15. Saya ni tak menyrtai mana mana parti. Tapi saya cukup menyampah tengok aksi gang PR ni.

    ReplyDelete
  16. Amacam kita pakai bendera San Miguel.
    in baru betul......singapore bukan, indon bukan, USA bukan dan Israel pun bukan. Kat tengah2 kita taruk cili bersilang kasi panas berhot dengan gambar Kapal selam..........

    ReplyDelete
  17. Bob meloya.......kalau lah orang2 ni dibuang dr malaysia lah, rasanya yg tinggal nko dengan parpukari....je kat sini.....nko korek kunyit parpu puas2 yo!

    ReplyDelete
  18. inilah pakatan haram yg bodoh lg bangang!! stiap bnda yg depa buat mst lps tu nak ltk atas kpla UMNO!
    haramjadah btllh pakatan nie!!

    ReplyDelete
  19. ya allah melampau sungguh mereka ini semua..
    yang memalukan sangat orang-orang melayu kita sendiri yang bangga dan gembira dengan kelakuan sebegini..
    bendera kita kebanggaan kita maruah negara kita..
    orang macam nie semua patut dihantar ke afganistan..
    sekor-sekor biar mampus merana disana..
    sialan

    ReplyDelete
  20. Ini semua kerja AHLU umno...unt mencalar imej pr..umno mmg celaka..begitu juga ahlinya..celaka jugak.

    ReplyDelete
  21. Biarlah mereka puaskan hati mereka, apa2 yang mereka lakukan rakyat semua sedang melihat dan menilai. PR yang bercita-cita tinggi untuk menawan Putrajaya pada Pru13 sekarang dilihat sedang berkempen untuk menangkan BN, apa yang penting BN cuma perlu bersabar dan tidak ikut menari dengan irama2 sumbang yang didendangkan PR. Dunia sudah jauh kehadapan tiori " Pembohongan jika diulang berkali-kali lama kelamaan akan diterima sebagai kebenaran" sudah tidak boleh pakai lagi dah sebab benda tu cuma dari otak kafir sahaja dan bukanya dari hadis atau nas. Anwar kalau sekali lihat memang seorang yang bijak dan berkarisma tetapi kerana terlalu gopoh(loqlaq) maka segala hasil kerja yang dilakukan lebih banyak menguntungkan BN daripada PR. Kalau kita nak kata dia bodoh dia pernah jadi TPM, nak kata dia pandai rasanya tak sampai hati..sekarang biarlah dia sendiri yang tahu setakat mana akal yang dia ada.

    ReplyDelete
  22. Anak cucu komunis sedang menayangkan bendera ala2 Singapura.MAcam kera luku jalanan ja puak2 ni.Kalo cam ni x amik tindakan memng naik lemak la depa ni. Ada gmbar penyapu pun ada depa bawa..tp dlm ni x siarkan..memng sah cam perarakan 13 MEI dolo2 bawak penyapu juga. Yg Melayu bodph pun aku heran bg sokongan jugak. X tau ka depa tu dh nk cuba rampas negara dan cetuskan huru hara. Bendera pun bendera Singapura.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Udah udahle ngn peristiwa 13 mei tu...mnyampah da aku...bndera tu bndera lama melayu raya idea pjuang2 mlayu dulu..singapore yg ciplak..bodoh..gi blaja sejarah blik..bkn sejarah yg umno tulis...warna bndera umno mcm bndera indon ko x pikir plak..

      Delete
  23. Pada satu aspek rakyat umum boleh melihat dan menilai ahli dan penyokong pihak pembangkang. Bayangkan apa akan diperbuat keatas negara Malaysia dan bangsa Melayu sekiranya mereka dapat kuasa? Ini belum lagi memerintah. Lihat di Penang, Selangor, Perak, dan celik kan mata melihat di Singapura!!!
    Dari sudut yang lain, pemerintah sekarang telah menjadi terlalu "pondan"...entah apa yang dia orang takutkan. Korang memerintah dan berkuasa...DAYUS DIBIARKAN perkara dibiarkan. Dah amat selalu dicakap....Hisham tu tak layak langsung jadi menteri, bukan hanya KDN tapi apa2 portfolio menteri. Drop jer si Hisham. Rakyat akan menghukum UMNO?BN sekiranya gagal mengawal perkara sebegini kecil. Last2, semua menteri yang sekarang dipaksa drop melalui peti undi..BARU PADAN muka korang dan muka rakyat...

    ReplyDelete
  24. kejora malang.....Buang rakyat kat afghanistan pula dah....memang dasar ameno le ni...lepas tu bagi ic kat pilipina, myanmar and bangla. lu memang terencat akal le bro. lu tengok gambar tu betul2...orang Pr dgn hormat pegang bendela malaysia.....haramjadah pemuda ameno punya kerja latu.....baju kuning semua orang boleh pakai.

    ReplyDelete
  25. Memang betul orang ameno tu......1. muka sah macam mamak...acu perhatikan betul2. 2. yang topi pink tu sah ahli pemuda pulau pinang. gambar yang lain ambil takat pinggang saja........parpu kasi tarok cili, terhot harini parpu dan gerombolan kantoi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cikgu baerd tak mamak ke. Tu budak uitm yg kurang ajar tu bukan mamak ke. Hei ngok buka mata luas2.

      Delete
  26. nie jadi nya bila bagi muka kat kimak2 anak najing pakatan...belom menang pru lagi da mula tunjuk belang nya....yang lagi sial melayu2 yang sokong dengan cina2 babi anak haram.....jangan lupa cina nie sifat dorang memang kimak sial....melayu memang dorang anti...kalau dapat kat cina maka melayu2 sekalian mampos...contoh pertama dorang da buat....bendera malaysia dorang boleh hina macam tu sekali dengan tukar terus...sial tak sial cian nie...macam nie dorang akan buat bila dorang dapat malaysia...

    ReplyDelete
  27. Ni salah hisyammudin lah takkan lah org bt mcm tu oun dia msh ddk mcm pondan tua lg buat lah something

    ReplyDelete
  28. sial punya anjing2 pembangkang,korang buat bende2 terkutuk then nk letak ats kepala UMNO.
    kalau mak pelacur and bapak jantan jalang maka ank akan jd sialan punya gampang la,tu yg sanggup buat semua bende terkeji ni then salahkan UMNO.
    dasar manusia sial yg hina lagi dari khinzir,manusia keparat yg x suka keamanan.
    pakatan sial kalau nk rogol org and kondom habis maka mereka akn salahkan UMNO gak,semua bende nk salahkan UMNO.
    anjing2 pembangkan adalah ank haram dan bangse2 yg lahanat

    ReplyDelete
  29. Tak kan camni nak menagih simpati........sedih gila lah aku tengok,kesian nkorang kat BN......taktic APCO rupenya yang nkorang pakai......

    ReplyDelete
  30. sial punya anjing2 pembangkang,korang buat bende2 terkutuk then nk letak ats kepala UMNO.

    Dey sonu melegam.....bende terkutuk memang bukan atas kepala ameno.....tapi dalam kepala ameno....cit pui pundek kelevi.

    ReplyDelete
  31. Sial punya pukimak2 ni semua dah byk sgt mkn taik cina sbb tu perangai mcm sundal.......dasar ANAK pelacur mak main dgn bangla n indon paria lps tu dpt anak mcm sial ni lah menyusahkan negara je....buat keje2 pukimak klu biji kelentit mak ko tu dah gatal sgt bwk lah dia jumpa bangla napa ko perlu berak atas pic pemimpin kita.....ko mmg sundal takde maruah org di sekeliling pun sama je,,,,hARI2 dah bg jubor tu kat anwar tak puas2 lg ke samapikN kat dpn org ramai pun nk tunjuk bontot bau babi ko tu...klu dah takde keja sgt ko ddk rumah ko main jentik telur bpk ko je lg bgs dr menyushkan org

    ReplyDelete
  32. Ptt nye org2 mcm ni jgn lps kan buat something napa kerajaan tak nak ambik tindakkan keras terhadap mereka semua ni dah kes jenayah menyusahknorg je....akak pelik lah napa datuk hisyammuddin sebagai menteri pertahanan tak nak ambik tindakkan....ptt nye ajar je ngan org2 mcm ni jgn bg muka sgt makin hari KAK TGK mkn menjadi jadi perangai drg harap pihak berkuasa buat mula ambik tindakkan yg sewajarnye...klu budak u buang je dr u...klu kerja kerajaN Buang je keja drg br drg ni semua akan insaf klu tak selagi tu drg akan plan utk menyusahkan rKYAT YG LAIN......

    ReplyDelete
  33. Kalau dalam sejarah perang islam dahulu, ada sahabat nabi yang membawa bendera tentera islam telah di potong tangan kanannya dia pegang dengan tangan kiri, di potong tangan kirinya dia sambut dengan mulut. Kepala nya di pancong oleh musuh, di sambut oleh rakan lain. JALUR GEMILANG ADALAH BENDERA NEGARA ISLAM. jangan cuba diubah dan diusik bendera MALAYSIA. BELUM PERINTAH MALAYSIA SUDAH MAHU TUKAR BENDERA, BILA PERINTAH, HABIS RAJA-RAJA MELAYU AKAN DIHAPUSKAN, KEISTIMEWAAN MELAYU PASTI AKAN DIHAPUSKAN. AGAMA ISLAM SEBAGAI AGAMA RASMI PASTI AKAN DIPADAM. JADILAH MELAYU SEBAGAI PENDATANG DIBUMI SENDIRI SEPERTI ARAB PALESTIN DI PALESTIN DAN MELAYU DI SINGAPURA.

    ReplyDelete
  34. inilah akibat rasuah yg menjadi rukun umno harbi.dari pemilihan ketua bahagian sehingga pemilihan presiden semua kena rasuah.kemudian lahirlah menteri spt hisham yg lembut gemalai spt penari makyong...ahli umni harbi yg pilih mangkuk ni..ahli umno mmg bodoh dan harbi..

    ReplyDelete
  35. Kalau dalam sejarah perang islam dahulu, ada sahabat nabi yang membawa bendera tentera islam telah di potong tangan kanannya dia pegang dengan tangan kiri, di potong tangan kirinya dia sambut dengan mulut. Kepala nya di pancong oleh musuh, di sambut oleh rakan lain. JALUR GEMILANG ADALAH BENDERA NEGARA ISLAM. jangan cuba diubah dan diusik bendera MALAYSIA. BELUM PERINTAH MALAYSIA SUDAH MAHU TUKAR BENDERA, BILA PERINTAH, HABIS RAJA-RAJA MELAYU AKAN DIHAPUSKAN, KEISTIMEWAAN MELAYU PASTI AKAN DIHAPUSKAN. AGAMA ISLAM SEBAGAI AGAMA RASMI PASTI AKAN DIPADAM. JADILAH MELAYU SEBAGAI PENDATANG DIBUMI SENDIRI SEPERTI ARAB PALESTIN DI PALESTIN DAN MELAYU DI SINGAPURA.

    ReplyDelete
  36. Hisham tiada biji. Kasi cili biji dia baru tau. Polis sudah sokong pembangkang kaaa? Waaaa patutla merdeka betul itu setan kuning malam tu.

    ReplyDelete
  37. Sape yang cuba berak gambar najib tengah2 jalan ni? Tengok kat
    sini.

    ReplyDelete
  38. Rasanya baru minggu lepas je Jepun menyatakan bantahan kepada China bila bendera di kereta duta mereka dicarik oleh pendemonstrasi China. Kenapa di Malaysia perkara macam ni macam tak ada apa masalah je. Indon bakar bendera kita. Senyap. Malah anak Melayu sendiri bakar bendera kita Kita senyap. Ni nak tukar bendera macam bendera Singapura dan Indonesia... Kalau kata Jalur Gemilang tu tiru Bendera Amerika... so bendera yang baru tu bukan serupa ngan Bendera Singapura dan Indonesia ke? Apa ke bangang.

    rose

    ReplyDelete
  39. Di Amerika, mereka tukar ganti Politician yang memerintah tapi tak penah pun dema nak tukar bendera?

    ReplyDelete
  40. Mungkin ada hikmahnya bebudak bangang sembelit ne buat macam ne.Kalau mejoriti rakyat malaysia mempunyai mentaliti yang sihat sudah tentu mrk dapat menilai betapa buruknya perangai anak didik parti pembangkang yang semakin songsang pemikiran mereka ,nilailah sendiri.Kecuali lah mejoriti rakyat dah biol mcm diorg ne..Datuk Hisham berhentilah dan bertaubat lah dari terus jadi dayus semata mata nak memastikan survival politik anda.Dimana kenyakinan anda,,? kepada tuhan yang maha esa atau pada percaturan politik anda..sesungguhnya allah bersama pemimpin yang benar dan berani menjalankan tanggungjawap...x malu kah anda mempamerkan sifat bacul dan pengecut kepada seluruh rakyat malaysia....

    ReplyDelete
  41. Kementerian Dalam Negeri semestinya mengenal-pasti mereka yang bertanggung-jawab menghina Jalur Gemilang.

    Kalau dibiarkan, sudah tentu akan berulang lagi perbuatan-perbuatan melampau seperti ini. Kalau Hishamuddin dah tak minat, blogger GAP pun boleh dilantik sebagai Menteri menjaga KDN.

    ReplyDelete
  42. Nasib baik jugaklah puak bangsat Pakatan nih pendek akal,...

    tingkah laku dan kelakuan biadap mereka ini tak mungkin akan dapat menarik sokongan majoriti rakyat yang waras kepada kumpulan mereka, sebaliknya membangkitkan keberangan dan kebencian yang meluap kepada Pakatan Rakyat sendiri.

    ...padan muka engkau !!!

    ReplyDelete
  43. jangan jadi kesurupan sama itu anak muda ya. mereka bikin begitu kerna mereka rasa gak ada demokrasi sebenar di malaisia in ketimbang di indo bapak presiden pun bisa dikritk, gak ada silap nya dalam negara demokrasi ya.

    kalo malaisia mau maju maka biari aja hal itu ya. gak ada standar ya itu folower partai umno ya. hidup rakayat malaisia yang tega berjuang demi kebenaran.

    ReplyDelete
  44. APA NAK JADI DGN NEGARA KITA SUDAH TIADA UNDANG2 KE? SAMPAI DAH BERAK ATAS GAMBAR PM N DS ROSMAH MASIH LAGI TAKDE TINDAKAN YG DIAMBIL OLEH POLIS KITA. MANA PERGINYA MENTERI PERTAHANAN HISYAMUDIN KENAPA DIAM BERTINDAKLAH SEBELUM NEGARA TERGADAI PADA BABI2 PAKATAN NI.

    ReplyDelete
  45. ayat biasa yang pukimak semua UMNO. Yang baik dan disanjung PAKATAN HARAM JADAH.Sial punya org yg sokong pakatan .apa anwar buat semua btl dah dpt pahala tapi manusia pukimak mcm krg ni aku tak pernah jumpa bodoh nak mampus utk bezakan yg mana btl dan salah, dah 50 tahum UMNO KUASAI MALAYSIA DAN AKU BANGGA DGN KEADAAN NEGARA AKU CUMA KERANA ADANYA PUKIMAK MCM ANWAR DI MUKA BUMI KU NI MALAYSIA JADI HURU-HARA KENAPA ANWAR NI TAK MAMPUS LAGI YE. DAH SAH2 ANWAR NI JAHAT ORGNYA TAPI KENAPA ADA JUGA ANAK HARAM YG IKUT DGN PAKATAN HARAM DIA. DAH BUTA SGTKE KRG NI ATAU DAPAT MAIN FREE HARI2 KOT DARI ANWAR AL=JUBURI NI.

    ReplyDelete
  46. INI BUKAN BERSIH DA

    INI BERAK ADA LA!

    PAKATAN MEMANG SUKA BERAK!

    SUKA MAKAN BERAK?

    TUKAR KE PAKATAN!

    ReplyDelete
  47. ni dah betoi le ni main sampai berak....kik kik kik bontot tak ceboknii.

    ReplyDelete
  48. waduh ,waduh, waduh , koko yang dituduh Partai oposisi tapi terbukti ini kerja nya partai umno ya. Sanagt menjijikkan tektik umni ini ya. Jijik banget kerja mereka ini. mereka bilang oposisi punya kerja tapi umno yang bikin. lain masa kalian harus hati hati ya mau bikin cerita bocah.


    http://www.harakahdaily.net/index.php/terbaik-dari-blog/12821-kantoi-bendera-malaysia-umno-tiada-modal-fitnah-pr

    ReplyDelete
  49. ini la guna ISA. Mereka ini lebih bahaya dari Al-Maunnah, Kes Memali Baling. Ini boleh dianggap mencemar KEDAULATAN MALAYSIA!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  50. Camana provokasi puak2 anak cucu komunis ni..last2 UMNO punya kerja jugak...kalo dah ketua kaki putar belit,apo nk dikato..kote aku yg tibai China Doll pun UMNO yg salah,budak nk berak atas muka DSN pun UMNO yg salah..eh ko Anon Indon..napa sih? sebok2 mengomen kami punya negara,lu datang keja sini carik makan udah,jangan campuri urusan negara kami ya.

    ReplyDelete
  51. What to do. Inilah akibatnya jika kita mempunyai kepimpinan yang lembik. We should vote for Tun M to come back as a PM.

    ReplyDelete
  52. MALING INDON OUN HORMAT BENDERA NEGARA MEREKA. DIMALAYSIA BANGSAT2 NI DAH TIDAK BOLIH MEMBEZAKAN POLITIK DAN BENDERA. ITULAH BODOHNYA PENYOKONG PEMBANGKANG. BUTA MATA BUTA HATI. SENANG NAK DITIPU MUSUH ISLAM. DUNGGU BEBAL MEMALUKAN NEGARA.

    ReplyDelete
  53. Sekiranya KDN , Polis & Peguam Negara tidak mengambil tindakan terhadap Rakyat Malaysia berkelakuan melampaui batas normal2 kehidupan , budaya masyarakat Malaysia yang berhemah keatas Pepimpin2 Negara Malaysia, kami anak watan Malaysia akan bertindak kepada mereka2 yang kurang ajar ini menghantar mereka2 ke Neraka jahanam.

    Dicadangkan tarik balik warganegara mereka hantar balik ke negara Cina dan Indonesia baru tahu nasib mereka........

    ReplyDelete
  54. mmg kurang ajar dan melampaui batas...si anjing2 yg pijak gmbr dan yg menujuk bendera nie x layak duduk d bumi malaysia nie....

    ReplyDelete
  55. Korang ingat senang ker nak tarik Warganegara??? Silap2 aribulan kena saman juta2 oooo....Sendiri bodoh tak mau ngaku...SIALLL....

    ReplyDelete
  56. Ini budak2 dadah, mat2 rempit dan sekutunya yg x der keje - mereka nak buat negara sendiri kat pulau terbiar tepi malaysia. Kesian diorang, x der tandas nak berak.

    ReplyDelete
  57. masa pejuang tengah berjuang utk kemerdekaan datuk nenek dia org ni sibuk berjuang atas katil coz nak lahirkan benih2 yang boleh diperkudakan oleh bangsa cina..kalau tengok flag tu pun dah nampak sangat sape yg membantu diaorg utk menentang kerajaan...tu sume keja gang seberang tambak....dibantu oleh puak DAPIGS.....yg melayu bodoh nikan dari benih2 bukan pejuang kemerdekaan....biadap punye marina yg x tau mana asal usul...kalau xpuas hati tunggu masa election lah bodoh....kalaulah dato harun masih ada lg mampus semua cina haram jadah ni......

    ReplyDelete
  58. Memang babi sial anak haram melayu tak sedar dan cina bangsat sial juga tak sedar diri...tidak menghormati pemimpin negara. Ingat negara ini adalah Tanah Melayu ada ada raja.

    ReplyDelete
  59. Adakah ini yang diperjuangkan parti pembangkang - anak2 muda berkelakuan seperti monyet (lebih dari monyet pun ada)?

    ReplyDelete
  60. OOOOOooooo...senangla kerja hangpa! buat dajai lepas tu salahkan UMNO? berapa banyak dosa hangpa nak kendong? dahla sokong pendusta pendosa besar jd ketua umum! sokong plak kafir harbi dap yg terang2 benci Islam & melayu Islam! sokong plak puak2 dap nak kristienkan satu negara? gaplahla hnagpa puak2 pr!!! setakat tu sjla 'kecerdikan' yg hangpa ada no??!!!

    ReplyDelete
  61. MALAYSIA MESTI MELAYU YG PERINTAH PM MESTI MELAYU JIKA KIT SIAL JADI PM ORG MELAYU MEMBRONTAK -INI ASAL NYA NEGARA ORG MELAYU -ORG CINA INDIA ASAL MENUMPANG, INI SEJARAH
    THIS COUNTRY MUST RULE BY THE MALAYS, WE CANNOT COMPROMISED IN THIS ISSUE , MALAYS MUST BE A LEADER , KING IS THE HEAD AND ISLAM IS THE RELIGION IN THIS COUNTRY BUT OTHER RELIGIONS ALLOWED

    ReplyDelete
  62. Primitive! Tidak Bertamadun! Uncivilised! Sia-sia mak-bapak korang ajar adat dan adab(atau mungkin mereka lupa nak ajar). Bodos, amat meng'aibkan bangsa....Bodos bila dibiarkan anak bangsa diperalat dan dipergunakan seperti berok-berok sarkis.

    Agak-agak BANGGA ke dapat berkelakuan macam haiwan belaan on-camera?!!

    ReplyDelete
  63. Siallah KDN kenapa lembik x ambil tindakan, nak jadi budaya samseng ke? Cuba gambar bapak tok dia org berak...memang siallah budak ni, aku jumpa kau kat johor mmg gua baling muka lu dgn taik...

    ReplyDelete
  64. Aq ingat yg bt bendera kita mcm tu x lama la... Tggu masa nak kena cekup la tu... Pukimak2 babi mcm ni KDN takkan lepas punyalah.. Baru dia tau langit ni tinggi ke rendah... Huhuhuhu...... Jgn pikir la korang nak menyorok bawah pantat mak korang... Hahaha.. Sendiri bt sendiri tanggung la

    ReplyDelete
  65. bendera diorang x der warna biru - perpaduan. Memang patut laa... diorang pun tunggang-langgang.

    ReplyDelete
  66. kah kah kah.. cai, ko tunjuk bontot ka gambar najib buat apa... najib bukan spesis peliwat. ko tunjuklah bontot ko kat nuar kalau rasa dah gersang sgt.. kah kah kah

    ReplyDelete
  67. Tak faham btol.np sibuk2 pkir nk tuka bndera baru.kn lg baik lau pk mcm mane nk lncarkan pntadbiran.lgpon tu bndera prtame malaysia.so y not kite kekal kn.kalau kite ubah bndera,mknenye seolah2 kite ngare yg baru merdeka.ape jd dgn sjarah2 kemerdekaan dulu?lupe mcm tu je?kalau nk buat perubahan pon,perlu ke buang yg lame,?bukan ke yg lame tu yg kite kenang sampai skrg?takkan tahun dpan kite smbut merdeka yg pertama kot?bukak balik buku sejarah.sape yg incharge dlm kmerdekaan ngare kite,mreke lg berhak sbb tu perjuangan mreke.kite kt zman skrg,prthankan la ape yg mreke tnggalkn.bersyukur sikit.tye dri sndri.besar sngat ke jasa kite smpai nk create bndera negara yg baru.bndera baru same dgn bndera sngapore n indonesia.nk tnggu rakyat indonesia ckp 'maling'sia lg baru nk ketok2 dahi?baru nk mnyesal?boikot bndera skrg sbb sama dgn a.s..np x boikot sngapore,?bukan diorg ade relationship ke? :)

    ReplyDelete
  68. Maka tersenyumlah Singapore apabila jarum mereka menjadi dan dapat membodohkan Melayu bodoh.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!