PANAS BERAPI! MARI LIHAT KETELUSAN ALA DAP!

Sudah semakin sah, Lim Guan Eng, DAP dan Pakatan Rakyat menghalang Syed Mokhtar Al-Bukhari mengambilalih Pelabuhan Pulau Pinang kerana bangsa dan agama Syed Mokhtar Al-Bukhari. Untuk menyedapkan cerita, Guan Eng dalam kenyataannya berkata, usaha pembidaan oleh Kerajaan Negeri Pulau Pinang untuk mendapatkan Pelabuhan Pulau Pinang dipandang sepi oleh Perdana Menteri Malaysia.

Antara alasan-alasan yang dilihat sangat kelakar datangnya daripada Lim Guan Eng ialah, enggan membenarkan 'orang luar' mengambilalih Pelabuhan Pulau Pinang. Katanya lagi, Pulau Pinang tidak ketandusan 'anak negeri' yang boleh menyaingi Syed Mokhtar Al-Bukhari.

Menariknya, Lim Guan Eng tidak sedar, dia sendiri bukannya anak negeri yang telah dilantik sebagai Ketua Menteri Pulau Pinang. Malahan perlantikannya selaku Ketua Menteri Pulau Pinang juga dibuat berdasarkan tipu helah sehingga menimbulkan konflik dalaman DAP Pulau Pinang. Hanya kerana dia anak Lim Kit Siang dan Setiausaha Agung Kebangsaan DAP, maka pemimpin-pemimpin DAP Pulau Pinang terpaksa tutup mulut dan melakukan tentangan dari dalam.

Lebih menarik lagi, Pelabuhan Pulau Pinang adalah milik Kementerian Kewangan Malaysia. Syed Mokhtar dan Seaport telah membuat bidaan untuk mengambilalih pelabuhan berkenaan dan bidaan berkenaan telah dipersetujui oleh Kementerian Kewangan.... SAMBUNG BACAAN DI SINI

44 Responses to "PANAS BERAPI! MARI LIHAT KETELUSAN ALA DAP!"

  1. Hanya bahlol2 pas dan penjilat jub* nuar aje yang purak2 tak tahu perangai hasad dengki cina pada Melayu.Kes cina nak kasi mati Melayu macam ni bahlol2 tu mesti sokong cina punya.Barua sejati sungguh.

    Punyalah dengki cina dengan Melayu sampaikan sibuk melobi untuk memboikot roti gardenia kepunyaan syed mokhtar.Sebagai gantinya diorang promote roti massimo kepunyaan robert kuok yang kaya melalui hasil AP gula yang dianugerahkan oleh kerajaan.Cina sibuk bila Melayu dapat AP,tapi robert kuok buta2 dapat AP sampai jadi billionaire cina buat2 bodoh tak nampak.Haram sungguh.

    ReplyDelete
  2. bagi je la syed mokhtar bukhary tu bida utk penang port, apsal pulak tetiba kata khas utk anak2 penang je, hampeh sungguh... dah la bina replika arak kat tengah2 bandar pulau pinang time2 bulan poser ni haramja sungguh...

    ReplyDelete
  3. megikot kisah jalan cerita lim guan eng ni memang dia ni sial yang teramat keji dan zalim memteri yang berkuasakan setan anak setan ni kenapalah busuk betol hati dia ni.. syed mokthar nak mengambilalih pelabuhan penang pun dia nak jadi kan isu yang besar alasan demi alasan dia kemukakan oleh syed mokthar yang tak loji katanya dia orang luar kalau dia orang luar pun bukannya luar malaysia luar negeri je apa masaalah guan eng yang penting rakyat malaysia comfm ada sebab-sabab tertentu guan eng ni tak nak bagi penang port ketanggan orang lain lagi-lagi orang melayu orang yang berpegalaman pulak tu.guan eng setan takut rahsia terbongkar nanti itu pasal dia tak mau bagi..

    ReplyDelete
  4. ANAK HARAM NI JANGAN HARAP LAH DIA NAK PAGI PENANG PORT NI YANG AKAN DIAMBIL ALIH OLEH USAHAWAN BUMIPUTRA YANG BERJAYA SYED MOKHTAR ADA JE MASAALAH DIA CUBA KALAU BANGSA DIA YANG AMBIL ALIH DAN-DAN BOLEH JE APA DIA INGAT ORANG MELAYU KITA TAK TAU NAK URUSKAN PERNIAGAAN KE TIBA-TIBALAH PULAK KATA KHAS UTK ANAK-ANAK PENANG JE BETOL KE RAKYAT PUN TAK TERBELA NEGERI PUN DAH JADI HURUHARA ADA HATI KATA UNTOK ANAK-2 PENANG UNTOK ANAK-2 PENANGKE UNTOK ANAK-2 CINA SUDAHLAH PUTAR ALAM LAH LU GUAN ENG SATUNEGERI SUDAH TAU LU PUNYA SANDIWARA

    ReplyDelete
  5. inilah kelemahhan pada orang melayu kita mejadi bodoh percayakan pada orang cina apa kesudahan sekarang apa yang kita dapat kita sokong dia memjadikan dia sebagai memteri yang boleh bertanggong jawap pada rakyat apa kesudahhanya sekarang hidup merana jadinya. guang eng hidup senanglenang masaalah rakyat diabaikan orang melayu diketepikan bangsa cina saja yang dijaga hingakan syed mokhtar pun tidak diberi peluang meguruskan penang port inilah cina yang berhati busuk yang memetingkan diri sendiri sahaja

    ReplyDelete
  6. The Penang Chinese Chambers of Commerce has come out to say they are interested to bid for the Penang Port. ‘For the sake of Penangites’ they claim.

    This comes after various statements by Lim Guan Eng attacking the privatisation, saying that the man who won the bid, Syed Mokhtar is a BN crony.

    Here is the irony:

    The man who leads the PCCC is Tan Sri Tan Kok Ping who is…a Guan Eng crony! And Kok Ping in turn is a close ally of Tan Sri Vincent Tan so what we essentially have is a situation where Guan Eng tells the people he is against cronyism but ends up being funded by BN cronies!

    Anyway back to the matter at hand. As mentioned in our earlier article, the Penang Port is in terrible financial shape and owes banks more than a billion ringgit.

    ReplyDelete
  7. One thing the CM of Penang is not, is a statesman. The beloved anointed leader has no class nor knows much about being a cultured and protocol wise personality. In this aspect even his mentor Kim Jong Il fares way above him!
    In Malaysia, the local culture has a saying about the 'SiLuncai jumping wholesale with his pumpkin into the river!'. So let it be

    ReplyDelete
  8. Kim Guan Eng sebagai Ketua Menteri :- FAKTA YANG PERLU DI KETAHUI OLEH UMUM

    1. CHIEF mINISTER BY accident
    2. CHIEF MINISTER with no near to quality need to be one.
    3. CHIEF MINISTER with super racist quality
    4. CHIEF MINISTER with no talent especially in debate
    5. CHIEF MINISTER with no balls
    so many with NO to write

    ReplyDelete
  9. "DAP's only prominent Malay member Tungku Abdul Aziz came under fire from DAP Secretary General and Penang Chief Minister Lim Guan Eng for his opposition to Bersih demonstration.

    He was a lone voice in his party and the coalition of liars.

    Not asking himself how DAP took control of Penang and he becoming the chief minister if there was never free and fair election, Guan Eng said "I am therefore compelled to publicly chastise Senator Tunku Abdul Aziz’s irresponsible remarks opposing Bersih’s right to assemble peacefully... to press for clean, free, fair and independent elections."

    Who was right, you or Tunku Aziz about the possibility of protesters breaking the law, violence and civil unrest?"

    putar alam je yg dia tau.........

    ReplyDelete
  10. This Penang God knows how to criticize, blame and only talk. When he lie, he will soon forgot what he had lied and keep on talking to gain popularity and all these clearly backfired on him. These are marks of a person full of hatred and revenge, pointing to a very dictatorial personality. He will never walk his talk.

    ReplyDelete
  11. makin lawak aq tgk permainan bangsat babi cina ni.... lepas satu satu cte dian pusing ... hahahahaha... puki ko la guan eng... penang port tu dah ternyata bakal diswastakan ko lg byk dalih.... bodo ke apa ko ni... tu la akibat terlalu byk rasis................

    ReplyDelete
  12. si cina sial,dasar cina racist.
    terimalah keyantaan yang penang port tu bakal diambil alih oleh tan sri syed mokhtar.
    kalau bangsa cina makan babi ko tu yang nak ambil alih,mesti dengan gembiranya ko bagi.
    tapi bila orang melayu yang nak ambik.macam-macam cara gampang yang ko dok buat.ni lah dasar cina makan babi,hati pon dah jadi macam babi.guang eng babi ni pon x sedar diri,dia pon bukan orang penang.

    ReplyDelete
  13. tak pe la,x jadi masalah pun perkara ni......semua org melayu Penang suka dia,semua melayu peneng jilat bontot guan eng.....lagi pun tok guru mereka nik aziz cakap dia
    ni khalifah,org melayu kena hormat dan taat ada khalifah......berdosa kalau kita kacau khalifah yg tengah menegakkan agama islam walaupun khalifah tu org kafir,tak caya tanya nik aziz........mat sabu pun tak la kelaparan kalau kafir khalipah guan eng kasi gaji,itu kan elok......dasar manusia kafir harbi sial yg dengki dengan islam,patut kena sula je guan eng ni

    ReplyDelete
  14. Manusia yang mahu gelaran khalifah Omar yang di sahkan oleh PKR dan PAS Nik Aziz ni patut ditentang habis2san. Orang CINA Penang memanglah takut untuk melihat Syed Mokhtar melalui Seaport Terminal Sdn Bhd mengambil alih Penang Port. Kalau beliau berjaya di Tanjong Pelepas dan Tanjung Bin apa lagi nak dipersoalkan. Lagi pula Syed Mokhta banyak membina masjid2 dan sekolah ugama dan membantu fakir miskin dan anak2 ibu tunggal hingga kepringkat Universiti. Inilah DAP takut sangat kalau usahawan Melayu berjaya.
    Dari segi logiknya PP tu dah teruk sangat. Saya sokong cara Chua Soi Lek berhujah dengan Lim Guan Eng tempoh hari. Bila Guan Eng sedar yang dia memang bodoh untuk berdebat alih2 UMNO BN dipersalahkan. Orang Melayu mesti berwaspada dengan DAP. Khalifah Guang Eng laknat tetapi PAS ok aje. PKR langsung tak boleh paka

    ReplyDelete
  15. Sudah sah bahawa orang melayu wajib bermusuh dengan DAP serta penyokongnya kerana dari banyak aspek mereka ini ingin memusnahkan Melayu dari segi ekonomi dan politik. Walau sebaik mana sekali pun, mereka tetap dengan agenda halusnya. Bagi saya dan keluarga saya, DAP dan penyokongnya adalah ibarat YAHUDI di Malaysia. Saya harap Allah memberikan petunjuk dan hidayah kepada rakyat Malaysia khasnya orang Melayu menginsafi kesilapan bersengkokol dan memilih mereka semasa PRU yang lalu.

    TS Syed Mokhtar membida untuk mendapatkan Pelabuhan Pulau Pinang dan ianya adalah selaras dengan CAT yang kononnya menjadi amalan Lim Guan Eng sijahaman ini.

    Terus usaha mendapatkan Pelabuhan Pulau Pinang dan sedikit sebanyak langsung dan tidak langsung ia membawa kejayaan kepada umat Islam dan Melayu.

    ReplyDelete
  16. serius macam bodoh je aku tengok perangai cina kominis ni.
    dia bagaikan cacing kepanasan.tak boleh duduk diam,bila syed mokhtar nak ambil alih penang port.

    memang betol kata tan sri syed mokhtar,orang-orang melayu kena berkerja keras untuk jadi jauh lebih maju dari bangsa kominis ini.

    cina ni kena ingat penang tu dalam malaysia bukan nya satu negara yang asing.yang si sial tu nak kongker untuk bangsa dia ja.

    guan eng ini dalah dasar penipu,tanah yang patut bina rumah untuk rakyat,dia nak buat hospital swasta. tengolah macam mana jahatnya si guan eng ni.

    memang bagus sangat tan sri syed mokhtar yang ambil penang port dari guan eng ni bangsa pencinta babi ni.

    ReplyDelete
  17. Cina bangsat ni mmg x tau ertii mangalah bila melayu maju sbb diorang rasa tercabar coz sebelum ni kan ekonomi diorang yg pegang.. Bila melayu start ambik alih ckit demi sedikit diorang dah rasa auranya n aura tu yg membuatkan diorang takut ... Takut kepada bayang2 sendiri.. Itulah ko guan eng.. Org melayu ni pantang dicabar

    ReplyDelete
  18. Ketelusan DAPig memang tidak boleh dibandingkan dengan UMNOpig yang lembu punya pasal boleh takut dengan Rafizi.

    ReplyDelete
  19. Nama Penang Port bukanlah satu nama kecil di Selat Melaka. Selain dari pelabuhan Melaka, pelabuhan Pulau Pinang adalah antara pelabuhan terpenting di dalam peta geografi Asia Tenggara. Itu fakta.

    Namun sejak Guan Eng mentadbir Pulau Pinang, keadaan Penang Port semakin membimbangkan di mana struktur kewangannya mencatatkan kerugian yang agak besar.

    Dipercayai ia berpunca dari sabotaj dari Kerajaan pimpinan Guan Eng, termasuk aktiviti pengoperasian haram yang hampir tidak terkawal oleh "tauke-tauke" Cina yang menyokong dan dipercayai memberi sumbangan dana besar kepada DAP pada setiap kali pilihanraya di negeri itu.

    Justeru itu maka timbullah cadangan untuk menswastakan pelabuhan yang dimiliki sepenuhnya oleh Kementerian Kewangan tersebut dan nama ahli perniagaan bumiputera terkenal, Tan Sri Syed Mokhtar Al-Bukhari adalah antara nama yang disebut untuk mengambil alih Penang Port.

    Mendengar nama Syed Mokhtar yang banyak dengan hasil perniagaannya di negara ini, dilaporkan bahawa Guan Eng tidak senang duduk dan bimbang sekiranya Penang Port diambil alih oleh tokoh perniagaan dari Kedah itu.

    Berkemungkinan dia takut pengambilan Penang Port oleh Syed Mokhtar akan menghentikan dan menjejaskan aktiviti-aktiviti "tauke-tauke" Cina yang menabur dana kepada DAP selama ini, apatah lagi PRU ke-13 semakin dekat.

    Maka dia pun menyekat pengambil alihan itu dengan memberi alasan paling tidak profesional, paling bodoh dan sama sekali merugikan jika dilihat dari sudut ekonomi sesebuah syarikat.

    ReplyDelete
  20. DAP mmg haram..syed mokhtar nk ambik alih penang port pun jd isu xlogik langsung...hati busuk cina dap nie suka cri isu2 x logik padahal syed mokhtar nk maju kan penang port napa bodoh sgt dap nie ek...

    ReplyDelete
  21. Syed Mokhtar atau Syed Guan Eng atau Syed Mahathir, tak kisah lah. Asalkan SATU MALAYSIA dan Janji dicapati cukuplah!

    ReplyDelete
  22. Demi pejuangan melayu, mohon pautkan blog sy. tq
    http://revolusimindamelayu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. CINA P[UKIMAK SEMUA asik nak bodoh kan melayu je....semua benda drg sapu tak kira halal ke haram ye lah drg kan bangsa cina mkn babi so perangai drg mmg mcm tu busuk hati....rasis apa2 benda pun drg akan share dgn kaum sendiri je sbb tu lah cina semua kaya...yg mmelayu ni plak yg puak2 pembangkang bodoh mcm lembu cucuk hidung asik ikot bontot cina je dgn kaum sendiri drg dengki mcm mana lah melayu nak maju.....klu perangai melayu sendiri pun mcm haramjadah

    ReplyDelete
  24. cina kat malaysia ni semua dah over mcm guan eng..benci btl lah ngan perangai rasis drg ni semua menjadi jadi drg ppijak kepala melayu

    ReplyDelete
  25. layarilah laman portal web berita yang disediakan PERCUMA tanpa perlu melanggan Freemalaysiakini2.com , sebarkan kepada rakan-rakan anda.

    ReplyDelete
  26. Sudah sah bahawa orang melayu wajib bermusuh dengan DAP serta penyokongnya kerana dari banyak aspek mereka ini ingin memusnahkan Melayu dari segi ekonomi dan politik. Walau sebaik mana sekali pun, mereka tetap dengan agenda halusnya. Bagi saya DAP dan penyokongnya adalah ibarat YAHUDI di Malaysia. Saya harap Allah memberikan petunjuk dan hidayah kepada rakyat Malaysia khasnya orang Melayu menginsafi kesilapan bersengkokol dan memilih mereka semasa PRU yang lalu.

    TS Syed Mokhtar membida untuk mendapatkan Pelabuhan Pulau Pinang dan ianya adalah selaras dengan CAT yang kononnya menjadi amalan Lim Guan Eng sijahaman ini.

    Terus usaha mendapatkan Pelabuhan Pulau Pinang dan sedikit sebanyak langsung ia membawa kejayaan kepada umat Islam dan Melayu.

    ReplyDelete
  27. cina mmg bangang bodoh..tp org yg ikot dia dn org2 yg sokong dia terutama org melayu adalah makhluk yg plg busuk sekali!

    syed mokhtar more deserve for penang port than this racist guan eng!

    ReplyDelete
  28. kalau seorang yang bijak menguruskan suatu operasi, biarpun operasi tersebut sudah hampir bankrap ataupun tidak mendatangkan keuntungan sepatutnya, dia akan dapat memajukan operasi tersebut sampai ketahap optimanya.

    TS Syed Mokhtar merupakan orang yang bijak kerana dia berjaya meningkatkan operasi PTP dan Pasir Gudang ke tahap optima masing-masing. beliau juga berjaya menembus monopoli ekonomi bertahun-tahun oleh Kaum Cina hasil break and rule British.

    Tiada siapa yang patut ataupun perlu disalahkan dalam hal ini. segala yang berlaku adalah adil kerana Seaport berjaya memperoleh bidaan untuk Penang Port. tiada isu yang timbul mengapa seorang yang berjaya dan mampu menaik taraf sesebuah pelabuhan itu dihalang untuk mengambil alih operasi Penang Port.

    ReplyDelete
  29. cubelah bg kat syed mokhtar penang port tu pastu tgklah mcm mn maju nya akn jd tmpt tu...

    ReplyDelete
  30. si celaka haramjadah ni,dok buat macam-macam ye saja je nak carik pasal cina ni.
    terimalah kenyataan bahawa tans ri syed mokhtar tu akan dapat penang port.dan tan sri syed mokhtar boleh mengendali penang port dengan baik sekali.
    nampak sangat yang si cina sial ni tak boleh menerima kenyataan.
    dia bagaikan cacing kepanasan yang tak boleh nak duduk diam...ada sahaja benda yang di cari.tengoklah sikap cina yang sentiasa tidak akan merasa puas hati pada orang melayu.
    cina hari ini jadi macam ni pon sebab pas,dok angkat punngung cina.
    pas lah punca cina lagi naik kepala.
    pas ni memang dasar bodoh tahap cipan.

    ReplyDelete
  31. Kejayaan TS Syed Mokhtar menguasai Penang Port menyebabkan Dap dan Guan Eng susah hati.

    Mereka bimbang agenda menegakkan ketuanan cina di Pulau Pinang jadi terencat. Cina cauvinis ini berusaha nak membolot segala-galanya di Pulau Pinang untuk bangsa mereka sahaja.

    ReplyDelete
  32. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  33. semalam saya ada terbaca komen dari seorang remaja lelaki..
    remaja melayu tersebut menyatakan bahawa die sangat-sabgat menyokong cara pemerintahan DAP..
    kononya lebih maju dan moden serta mengembangkan ekonomi...
    nak kata apa lagi kalau melayu sendiri bahlul..
    depa suka jilat buntut cina ...
    depa suka kena pijak...
    mamat 2 mesti sanggap amoi

    ReplyDelete
  34. memang guan eng akan cuba sedaya upaya supaya penang port tidak akan sesekali jatuh ke tangan syed mokhtar...
    so macam-macam cerita die akan terbitkan...
    kita boleh berjaya jkalu semua melayu bersatu dan menyokong hak kita..
    tapi sayang melayu punya sikap yang menyokong DAP tidak akan sedar..
    biar sekali dapat kat syed lepas itu tengoklah korang melayu sapa betul..

    ReplyDelete
  35. Dari celik mata lagi kita tahu Cina Kafir DAP ni bangsat dan celaka!
    Tapi yg paling celaka dan jahat ialah PAS Laknat!

    Krn nk kuasa PAS sngaja pura2 dan terima perangai jahat DAP. Hnya krn nk tumbangkan UMNO.

    Ini satu konsep jahat yg bertetangan dgn Islam yg mereka laungkan.

    Pd satu cerita mereka canangkan HUDUD dan kafirkan semua org UMNO

    pd satu cerita lain mereka redho dan iakan apa shj kerja jht DAP termasuk soal zina, arak, judi, rumat urut.. dan anti Islam

    jd hya org yg tidak betul Islamnya serta rosak akal shj yg masih undi PAS!

    Sbnrya PAS lah perosak umat Islam dan perosak Melayu!! Pengkhianat!

    ReplyDelete
  36. tipu apa wahai anon August 2, 2012 3:34 PM mangkuk jamban taik?

    cuba mai cerita kat aku sat apa yang depa tipu sangat tu?

    ReplyDelete
  37. Syed Mokhtar atau Syed Guan Eng atau Syed Mahathir, tak kisah lah. Asalkan SATU MALAYSIA dan Janji dicapati cukuplah!

    ur either an idiot or just a big fat troll...

    ReplyDelete
  38. Prince of Noob! TS Syed Mokhtar dah bida dan dapat dah Penang Port tuh daripada kementerian kewangan! bida secara open tender dan dia menang bidaan tu... disebabkan ada kompani yang kalah bidaan dan rasa iri hati, mereka mula menyebarluaskan fitnah macam-macam pasal pengambilalihan Penang Port ni!

    ReplyDelete
  39. DAP telus? telus untuk kaum-kaum komunis sia je adalah... banyak cina di Malaysia yang xsuka cara DAP perintah... ini satu kenyataan... bak kata pepatah, kerana nila setitik rosak susu sebelanga... DAP ni perosak bukan Melayu saja tapi Cina pun!

    ReplyDelete
  40. dey! DAP kasi rampas orang india punya tempat duduk la... itu tanah kg buah pala pon dia sudah ambik... apa lancau DAP telus? itu telur Anwar Guan Eng juga ada main la! DAP banyak cilaka! kasi susa saya punya hidup sekarang la...

    ReplyDelete
  41. PTPTN idea Anwar dan diluluskan oleh dia 1988 dan kemudian dia nak hapuskan pada tahun 2012? kahkahkahkah! Pakatan MENIPU LAGI!

    DAP sepanjang hampir 5 tahun memerintah Penang tak terpikir pon nak jadikan pelabuhan tu lagi maju dengan mengorek mendalamkan lagi laluan kapal masuk sehinggalah Seaport datang... kahkahkah DAP PERBODOHKAN RAKYAT LAGI!

    PAS kata nak laksanakan hudud... kena belasah dengan PKR kapal sinki! menang PRU12 kata nak pakai hudud, apah hudud pon tarak dekat Kelantan... patung buddha terbesar adalah! kahkahah PAS DIBULI PKR DAP LAGI!

    jangan tabur janji tapi tepati janji...

    jangan buat isu baru untuk cover isu lama...

    jangan sembang kencing tapi perlaksanaan tiada...

    Seaport ambil alih Penang Port akan menyebabkan KDNK negara bertambah perdagangan bertambah... Singapork akan tidak tenteram dan cuba gunakan LGE untuk melambatkan proses pengambil alihan Penang Port agar mereka boleh kaitkan keuntungan besar selama mana mungkin!

    buka mata anda wahai sekalian Rakyat! baik melayu cina india kadazan dusun bidayuh murut bisaya melanau dan sebagainya... lihatlah kebenaran sebalik janji-janji manis pakatan...

    ReplyDelete
  42. Kalau Tan Sri Syed Mokhtar tak ambil Penang Port ni habislah. Guan Eng bukan kesah pun pasal Penang Port , Dia kesah pasal skandal skandal dia je! Dia saja nak buat isu sebab yang nak ambil alih tu Tan Sri Syed Mokhtar yang Melayu dan Islam. DAP kan Anti-Islam? Guan Eng kan Anti-Melayu? Nampak tak permainan dia? Cara haramjadah pukimak anak haram ni main cerita ni? Sekarang nak cover rasis dia dengan Melayu dia suruh Tan Sri Syed Mokhtar beri laporan terperinci? Bukankah Tan Sri Syed Mokhtar dah jelaskan semuanya? Kenapa begitu bodoh celaka sangat DAP rasis ni? Kenapa Melayu masih nak dengar cakap anak haram ni? Takkan Melayu tak nampak lagi yang pukimak ni rasis?

    ReplyDelete
  43. ngan sy sudah xkp ini apek x sedar diri punyer olang..busuk punyer olang..anak ngan bapak sama jer perkauman kuat.....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!