CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Seminar

Seminar

Monday, August 27, 2012

PANAS BERAPI! HANYA MELAYU ANAK HARAM JE SERTAI DAP!

Bekas Naib Pengerusi DAP, Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim mendakwa, Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng mempunyai keangkuhan luar biasa kerana memiliki kuasa dalam parti selain menjadi Ketua Menteri.

Kata Tunku Abdul Aziz, beliau juga tidak percaya rakyat sanggup menganggap Guan Eng seperti ‘tokong’ melainkan di kalangan penyokong fanatik beliau sahaja.

“Ketika pengunduran saya daripada DAP baru-baru ini, Guan Eng begitu angkuh dan kurang ajar apabila menggunakan orang lain sebagai medium untuk bercakap dengan saya.

‘Beliau merasa cukup bagus dan tak layak berinteraksi dengan saya sehingga terpaksa menggunakan ‘budak suruhan’,” katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.

Beliau mengulas kenyataan Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang 1, Datuk Mansor Othman yang menafikan menggunakan perkataan ‘sombong dan angkuh’ terhadap Guan Eng.

- UTUSAN MALAYSIA

HOUSE PK: Wei PAS cibai, masih tak nampak lagi ka?

49 comments:

  1. Pas mmg sial apa dap buat semua drg tak nampak drg still salah kan umno gak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lucah dan umno tak dapat di pisahkan...........cibai umno dan omno cibai, sama jerk........

      Delete
  2. Akak rasa guan eng tak ptt bt mcm tu dia ptt respek ckit perasaan org buat apa nak srh budak suruhan ckp plak sendiri blh. Ckp kan hina sgt ke sampai tak blh ckp, mcm ni lah perangai cina bila dah naik buat org lain mcm anjing

    ReplyDelete
  3. Saya sokong Tun Mahathir,sb klu dap memerintah Malaysia, dh tentu dia akan jd diktator di negara ini,datuk ku pernah berpesan jangan sesekali memberi peluang kepada cina(dap) memerintah negara ini sb mereka ini tersangatlah kejamnya,pasti kita org2 melayu akan menumpang di negara sendiri,berfikirlah sejenak sebelum mengundi PR,kita kena bersyukur kpd Allah sb tlh memberikan kita aman dan bahagia di bumi Malaysia yg bertuah ini,jgnlah kita terlalu tamak sehingga sanggup menggadai kemewahan yg dikecapi skrg ini dgn memberi peluang kpd PR utk memerintah,PR belum tntu dpt memberi yg lebih baik dr kerajaan BN,jgnlah jd seperti perumpamaan ini " Yang di kejar tak dpt yang dikendong keciciran" atau "Mendengar guruh di langit air tempayan dicurahkan".Saya sentiasa berdoa kpd Allah supaya kerajaan BN kekal memerintah negara Malaysia ini, Aminnnnnnnnnnnnnnn.

    ReplyDelete
  4. Pukimak punya cina lu besar kepala plak ingat bgs sgt ke? Anjing pun xnak ckp ngan kau lah sial

    ReplyDelete
  5. Malaysia di bawah pentadbiran Tun Mahathir telah berjaya memodenkan negara ini menjadi negara yang berkembang pesat dengan berbagai kemajuan yang memberikan rahmat dan nikmat kepada rakyat. Memanglah rahmat dan nikmat itu adalah milik Allah, tapi kena usaha, dan atas daya usaha kerajaan Barisan Nasional jugalah maka rakyat negara ini berjaya meraih nikmat dan rahmat tersebut kerana dalam Al-Quran sendiri pun ada ayat yang menyatakan bahawa "Allah tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum hingga kaum tersebut mengubahnya". Pihak kerajaan berusaha untuk berubah menjadikan negara ini negara yang makmur dan aman sejahtera dan akhirnya rakyat negara ini mendapat kemakmuran dan kesejahteraan tersebut.

    Lihat pula di negeri tadbiran Penipu Rakyat seperti di Kelantan, amenda yang ada di negeri itu, anak-anak negeri itu terpaksa merantau berhijrah keluar dari Kelantan untuk mencari rezeki kerana di sana tak ada peluang ekonomi sangat, kilang-kilang pun tak berapa ada sebabnya pimpinan PAS di Kelantan sibuk berpolitik siang dan malam, tapi tak pedulikan pembangunan, sebabnya menteri besar Nik Aziz semua dia tak tau, ini tak tau, itu tak tau, apa dia tau adalah ceramah politik, hasutan dan menganjurkan demontrasi liar, itulah kerja dia, politik siang dan malam tak tentu hala.

    Di Kedah pun sama, semasa di bawah pentadbiran Barisan Nasional, Kedah maju dengan berbagai pembangunan, tapi lepas PAS berkuasa di Kedah, tunggang langgang jadinya, lihatlah projek kerajaan Barisan Nasional iaitu Zon Industri Petroleum Yan ataupun ringkasnya ZIPY, telah ditunggang langgangkan oleh PAS yang kononnya nak buat pembaharuan dan tukar jadi Sungai Limau Hidrocarbon Hub atau SULIHH, projek berkenaan sekarang ni dah tak tau apa statusnya, tak terurus dan terbengkalai sejak 4 tahun yang lalu iaitu sejak PAS berkuasa di Kedah, inilah kalau jenis tak tahu nak buat pembanguan, tapi sibuk nak merosakkan projek orang lain, inilah jadinya.

    Oleh itu, marilah kita bersatu padu berdiri teguh dan berdiri kukuh mempertahankan kerajaan Barisan Nasional yang selama ini telah banyak membangunkan negara ini dan pembangunan rakyat seluruh negara ini.

    PRU 13 undilah Barisan Nasional demi agama, bangsa dan tanah air.

    ReplyDelete
  6. Ya kak bedah jgn risau bn akan kekal sampai bila2 saya pasti

    ReplyDelete
  7. Syabas Barisan Nasional, teruskan berusaha, mari kita tentang para perosak geng-geng komunis dan pengganas dalam Penipu Rakyat jahanam itu. Teruskan usaha, bangunkan rakyat demi agama, bangsa dan tanah air, Barisan Nasional memang hebat, syabas dan tahniah.

    PRU 13 undilah Barisan Nasional demi agama, bangsa dan tanah air.

    ReplyDelete
  8. INILAH WARNA SEBENAR CINA (DAP) TAK NAK CKP KONON BELAKANG SUDAH KASI CUCUK BTL2 BUAT2 BELAKON AJE DPN SEMUA. INILAH ORG MELAYU KITA MASIH MCM ANJING IKT AJE CKP CINA KAFIR.

    ReplyDelete
  9. hancurlah malaysia kalau cina yang memerintah elok negara nama malaysia jadi mycaina lah plak

    ReplyDelete
  10. PAS ini memang dah buta mata n hati sebab apa saja DAP buat krg kata btl asyik salahkan UMNO aje. sedarlah wahai org melayu kita sebelum terlambat.

    ReplyDelete
  11. guan eng tu ingt dia tu bgus sgt ke smpai nk suruh budah suruhan dia yg ckpkn..
    wah konon hebat sgtlh dia tu kn!! blh bla lah cina bodoh oii!

    ReplyDelete
  12. PAS ni mmg tak tau nk kata apa lg dhlh..
    bodoh yg teramat sgt! dhlh sggup jd anjing cina pastu bodoh bangang nk mampus!

    ReplyDelete
  13. kalau cina sial yg berkuasa habislah kita org melayu selepas ni jadi anjing mereka

    ReplyDelete
  14. pas adalah mnusia yg plg bodoh!!

    ReplyDelete
  15. Ok arrr tu Melayu Malaysia..

    Negara ni MELAYU YG PUNYA dan bukan MAMAK KELING yg PUNYA..

    MAMAK MMG BANGSAT PUNYA KETURUNAN!!!!

    kehkehkehkeh.. kasi panas sket!!!..

    bodo punya MAMAK, TAK MALU KER NGAKU MELAYU!!!

    KUIKUIKUI!!!

    ReplyDelete
  16. 1000 mamak yang setia mengaku Melayu / Islam LEBIH baik dari sekoq MELAYU yang malu mengaku Melayu.

    ReplyDelete
  17. Weh anon bahalol sekalian,

    korang kutuk mamak? mamak itu islam lah pukimak oii... Kau cina kafir makan babi juga kau nak jilat kan... Telur kafir juga kau nak hisap kan anak haram anon? Melayu bukan bodoh macam dulu termakan kata kata cina pukimak yang kau jilat sangat tu! Macam macam cina buat kat melayu pun kau tak serik2 lagi kan anak haram? Apa lancau kau ni hah pukimak?

    ReplyDelete
  18. PASial ni xyah lah nk kata mereka perjuangkan islam,mereka hanya mempermainkan islam.
    DAP buat macam mana sekali pun PASial tetap akn jilat bontot DAP,PASial parti yg paling bodoh.
    parti yg pentingkan dan gilerkan kuasa sampai sanggup gadaikan maruah islam,sanggup jadi tali barut cina kafir harbi.
    PASial junjung cina dan pijak org islam,yg penting bg mereka ialah putrajaya bkn islam.
    PASial dasar parti yg lahanat jalang,parti yg membawa ajaran sesat

    ReplyDelete
  19. Kita perlu kepada perang saudara supaya perhitungan dapat dibuat dengan melayu bangsat pengkhianat agama dan bangsa yang mempermainkan kesucian Islam dengan bertopengkan agama isle mereka.

    ReplyDelete
  20. saya fikir Partai PAS pinter berpolitik. Mereka pintar kerna sukses bikin folower DAP ngerti agama Islam sebenar yang dibawa Rasulluloh, ketimbang Partai umno ato partai saitan yang dibilang presiden mader, Partai umno belum bisa lagi kasi partai tionghua ato Partai hindu mic itru ngerti islam, kebalikannya Partai umno udah sukses memburukkan agama islam . Jangan hujjah yang goblok ok.

    ReplyDelete
  21. KUATNYA MENCARUT ORANG KAT SINI...TAKUT NAK BAGI ANAK...JANGAN LER MENCARUT...GUNAKAN BAHASA MELAYU KALAU TAK SUKA..ORANG MELAYU PENUH DENGAN SOPAN SANTUN..AGAMA ISLAM TAK MENGAJAR KITA CARUT MENCARUT NIE...

    ReplyDelete
  22. betul kata anon 4:39.
    orang kat sini kuat mencarut. tak ada adab sopan santun melayu. tulis/cakap pasal melayu. tapi tak adab melayu yang dikatakan sopan santun itu.
    contohnya kak bedah. lebih mencarut dari bagi pandangan. apa punya melayu ni. adab tak dak. lepas tu cakap pasal melayu terhakis la, jadi anjing la. cara tulis pun dah tak nampak adab sopan santun langsung. mana melayu tak terhakis. tulisan satu satu .. hmmm..

    kak bedah : " Yang di kejar tak dpt yang dikendong keciciran" atau "Mendengar guruh di langit air tempayan dicurahkan". kak bedah dah pandai guna peribahasa. bagus. ada perkembangan yang baik.
    cuba repeat statement mahathir minggu lepas. apa?.. devil?.. angel?..

    banyak betul yang emo kat sini.
    adab sopan santun fail!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sape yg emo skang ni wahai pulimak carik makan taik babi oi????? Setakat peribahasa tu je yg ko tau toksah nak mimpi la nak berbahas dgn aq.... Aq tulis ni pun nak bg ko sedar yg ko tu dah banyak sangat mkn taik cina yg mkn anjing tu.... Huhuhuhu... Whatever... Do i care??????

      Delete
  23. gua setuju!!!kenapa bodoh sangat sertai DAP haram jadah...dop jilap kaki DAP mcm anjing kelaparan jer....tengok jer gua ENG rainbowl hancur kan ekonomi org melayu...gua tgk org nie dah bodoh sangat!!!

    ReplyDelete
  24. Pelik gak tengok melayu yang teruja dengan Cina dan sanggup hina mamak yang dah tentu Islam. Bodoh betulkan melayu jenis ni?

    Adap sopan kau kata anon? Sial punya anon, walau mereka ni kuat maki hamun, mereka tak jual maruah mereka kepada Cina. Bangsa sial DAP ni sangat kurang ajar dan suka menipu melayu siang malam. KALAU TAK TIPU BUKAN CINA NAMANYA!

    Apa nak jadi dengan bangsa melayu ni? Syok jadi anak haram ke?

    ReplyDelete
  25. ksimpulan nya dap lbih bgus dri umn0...... krna umn0 la bnyak 0rg melayu hidud tgadaiiiiii

    ReplyDelete
  26. mana la si guan eng tidak naik kepala..
    dah ramai melayu mangkuk dok sokong sangat dan angkat sangat buntut die..
    cuba melayu bersatu mampus kalah si cina sial nie.
    dah la sombong, racist pulak tu tidak reti hormat orang parti sendiri

    ReplyDelete
  27. aku hairan dok kutuk mamak tapi cina sial dok angkat..sekurangnya mamak 2 islam dari cina kafir lahanat 2..dasar sialan punya melayu haprak xsedo diri suka sangat jadi hamba cina..

    ReplyDelete
  28. nie pas kimak anak haram takkan nampak keburukan dap dan guan eng
    hari3 babi guan eng tu bagi pas jilat bontot dia....semua salah haram jadah melayu sial....lau dulu TUN M cakap melayu mudah lupa lu orang semua mengelupur bising kata macam2 kat TUN M....tapi memang hakikat nya melayu mudah lupa...jangan la melayu2 semua pe yang terjadi pada 13 mei dulu....bapak guan eng lim kick sila buat huru hara selepas menang pru....sekarang lu orang nak sejarah berulang ke anak2 haram melayu semua?
    cina2 kimak nie semua kalau tak bagi muka dorang nie takkan naik lemak....gua makin hari makin meluat tengok cina2 babi nie....tolang la sedar wei melayu2 semua....jangan bagi peluang dekat cina makan babi!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  29. maki hamun dah berbakul ..
    tapi, 1 pun tak dak nak komen pasal statement tun M ..

    malaysia perlu gomen yang baru!!!
    supaya, aku dan korang semua boleh CARIK MAKAN dengan mudah ..

    woot!woot!

    ReplyDelete
  30. ala nie semua punca pas la...g join dengan dap...last2 cina2 bangsat nie memang nak guna melayu ja untuk batu lonjatan...ingat cina makan babi nie kalau dapat memerintah...ingat dia orang nak ke bagi melayu join?
    jangan harap la beb...cina2 nie semua tunggu je masa nak pancong semua melayu...takkan la hangpa semua takkan nampak lagi....buka la mata semua melayu...bangkit dan jangan bagi cina pijak kepala kita

    ReplyDelete
  31. kau ingat PAS kisah ke smua tu??janji dia dpat undi,kalau agama pun dia snggp gdai inikan pla bangsa dia sndri..dia lebih rela jafi balaci DAP utk pnuhkan nfsu politik diorng..!!bodoh pnya PAS!!

    ReplyDelete
  32. alahai ....
    maki hamun lagi deme bagi kat teman
    kawe tunggu orang komen statement minggu lepas..
    hampa..
    bagi pendapat yang ilmiah boleh tak?
    kita sama-sama kongsi pendapat..
    jangan kedekut ilmu bro..

    ka'mon kak bedah ..
    komen statement tun M. kak bedah kan hebat bab peribahasa.

    ka'mon .. .
    kita kongsi ilmu . . .

    ReplyDelete
  33. Mampusla ko melayu , aku peduli apa.. Melayu pas mmg bodoh

    ReplyDelete
  34. carik makan la woi ..August 27, 2012 at 9:30 PM

    ini hasilnya ..
    maki hamun ..
    hampeh ..
    emotional ..
    minta komen pun kantoi ..
    cakap gedung-gedang ..
    hampisshh ..

    woot!woot!

    ReplyDelete
  35. anon 4:03

    Ni keturunan Badrul Amin sesat kat Malaysia ke ni?

    Dah bagi kerakyatan, dah bagi kerja lepas tu sibuk nak berbini

    Pas pinter brpolitik endas mu goblok?

    Lu jaga negara mu yang lagi kucar kacir..Negara Islam paling besar di dunia, negara Islam paling banyak murtad,
    negara Islam paling banyak cewek ceweknya jadi pelacor
    negara Islam paling besar yang paling korupsi didunia
    negara islam paling ramai umatnya yang miskin
    Negara Islam paling besar didunia yang negaranya gak terurus..

    Jaga negara mu dong ..
    jangan repot repot mikirin negara orang lain..
    Goblok mu..

    ReplyDelete
  36. tempoyak basi....basi sungguh la engkau:
    sekurangnya mamak 2 islam dari cina kafir lahanat 2..dasar sialan punya melayu haprak xsedo diri suka sangat jadi hamba cina..
    Mamak tu Islam tapi minum todi boleh...todi san miguel,,,,keh keh.keh.Cuba nko tanya kak bodoh nkau....dia selalu minum apa...tapi tang mengata worang cam chunnik tokwan dia.
    Lagi kak bodoh kata Atuk dia selalu berpesan jangan sokong cina....nko tau tak atuk kak bodoh mana boleh mengundi...ic merah......nama penuh kak bodoh ialah Bedah malikutty A/L Kutty kutiak......jangan marah no kak bedah no.

    Orang melayu masuk DAP ramai tau bab apa....Madey mathe kata umno dah lama tak bgi orang pandai masuk umno.....bab tu banyak mamak dlm umno....banyak melayu dalam DAP aku tak kesah sangat......

    ReplyDelete
  37. relax .. tenang tuan puan ..
    kita hindari maki hamun ..
    pendapat yang bernas untuk dikongsi bersama ..

    sebab..
    malaysia perlukan pimpinan yang baru ..
    woot!woot!

    ReplyDelete
  38. woot woot...

    bukan woooot woooot la! moooot-mooot nak mampuih dah! Pakai jurucakap bedah bodoh....soalan simple pun tak settle......sah dah la moooot moooot.

    ReplyDelete
  39. si apek nie dah rasa dia besar kpala la tu...si apek nie dngn bapak dia sama jer bodoh sombong dan angkuh....

    ReplyDelete
  40. Seingat aku lah DAP tak pernah bunuh orang pun....tapi ameno hhhmmmmm.
    Setahu aku Dap tak pernah buat dan belakon filem porno pun....tapi ameno hmmmmmmm.........hairan lah camana ameno jadi pejuang menegakkan islam....hmmmmmm.DAP takde nak mencarut pun.....tapi ameno.....habis hujah je nak mecarut....kitab ameno ke mencarut ni??????????

    ReplyDelete
  41. Bagilah DAP memerintah Malaysia ni 10 tahun. Kita tengok kat mana Melayu akan berada. Penting sangat ke jadi orang Melayu kalau perut kosong. Gah ke jadi Melayu kalau selamanya pemalas dan tau tadah tangan minta dan tipu saja. Kalau takda Cina tempat sini, Melayu masih lagi makan daun kayu tepi sungai, berak dalam sungai,minum air sungai macam kat Kelantan, pakai kulit kayu tutup sama kemaluan. Cina juga bawa kemajuan dan rajin pandai bagi Melayu juga merasa.Melayu mesti tau terima kasih sama Cina sebab Cina juga berkorban sama negara dari beberapa generasi dulu lagi. Memang keadilan juga Cina diberikan kuasa supaya Melayu juga lebih maju lagi, bantu membantu sebagai bansa Malaysia.

    ReplyDelete
  42. pukimak babi anjing la anon2 pakatan haram jadah ni....... dasar babi sondol yg x tau malu ada hati nak jatuhkan kerajaan.... woi ko ingat aq nak biar je ke?????? pergi jahanam la..... alang2 menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan... penyokong DAP mcm korang ni ptt kena buang negeri... x pun hantwar ke somalia... baru tahu beza,,,,,,

    ReplyDelete
  43. Peringatan kpd melayu islam penyokong DAP (they are supporters of christians!! In fact most of them are christians):

    "Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah kamu menjadikan orang Yahudi dan Nasrani sebagai teman setia(mu); mereka satu sama lain saling melindungi. Barangsiapa di antara kamu yang menjadikan mereka teman setia, maka sesungguhnya dia termasuk golongan mereka. Sungguh, Allah tidak memeri petunjuk kepada orang-orang yang zalim."

    Surah al-Maidah:51

    ReplyDelete
  44. sengkek babiloi,
    setau aku cina la yg paling kuat menipu. sbb tu etika meniaga diorg x kisah tipu byk mana janji untung. melayu malas? jd yg bgn pagi2 toreh getah, tanam padi, nelayan, keje restoren, jd buruh, ladang dan mcm2 lg keje yg guna tulang 4 kerat dan berat dan kadangkala bahaya yg majoritinya org melayu ko kata 'malas'? cuba keje 1 jam tgk ko larat ke x? kalau cina xde tak luaknya makanan kat malaysia ni. tok nenek ko dtg sini bukannya bw lembu, ayam, kambing atau benih padi. sbb ko dtg sini la melayu yg baik ati ni berkongsi makanan dgn ko tau x. kalo x dah tentu kepala2 tok nenek ko kena pancung maharaja atau warlord2 negara asal ko yg kejam dan ko pun xde la lahir kat bumi bertuah ni. kemajuan yg ko dpt tu sbb murahnya hati org melayu ni bg tempat kat ko. kalo x, takdela 'peluang' utk tok nenek dan keturunan mata sepet ko. bila dah maju ko letak syarat mesti tau ckp bahasa ko utk keje kat perusahaan mata sepet. pantat apa ni? dah cukup byk kuasa yg bangsa kau dpt so jgn la bg betis nak peha plak. dah terbukti kat sykt/company2 bila bangsa ko conquer makin ciput la peluang utk org melayu. maka kesimpulannya MELAYU TETAP PEGANG KUASA NEGARA NI ADA FAHAM???!!!!

    JENTAYU

    ReplyDelete
  45. Sapa sini sokong BN dan support lee chong wei masa final game badminton olimpik lepas?

    Kak bedah support lee chong wei tak ?
    Tempoyak basi supprt lee chong wei tak ?
    Anon2 yg support BN, supprt lee chong wei tak ?

    Hehehe

    ReplyDelete
  46. MCA, MIC apa story ?
    Korang ingat, harap undi melayu UMNO boleh perintah negara?
    Kalau umno alone, umno pasti jd pembangkang.
    Jgn nak racist sgt la. Tak ke mana .. Kalau nak racist sgt, jgn beli atau berurusan dgn cina atau india.
    Nak harap kuasa politik, boleh hidup ke tanpa kuasa ekonomi.
    Berpijak di bumi nyata la geng ..
    Aku pasti ada di kalangan korang semua berkerja dgn bos cina, beli brg dekat kedai cina atau ada kenalan yg berbangsa cina ataupun india ..
    JGN RACIST (mcm kak bedah) NNTI SUSAH MAU CALI MAKAN WOO...

    KAHKAHKAH.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!