CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Tuesday, August 28, 2012

PANAS BERAPI! ABBY ABABI BARU MASUK PAS DAH SURVEY NAK BELI RUMAH MEWAH?

Bercakap bila terlalu banyak sangat sudah tentu sedikit sebanyak akan ada elemen pembohongan dalam percakapannya. Atau pun dipanggil penambah perisa.

Seseorang yang bercakap bohong tidak akan tetap percakapannya....

Jumpa orang itu dia cakap lain....jumpa orang ini dia cakap lain....minggu ini dia cakap lain....minggu depan dia cakap lain sebabnya dia tidak ingat apa yang dicakap atau dibohonginya sebelum itu....

Dalam kes ini sebenarnya saya nak menulis tentang seorang ustazah baru di negara kita. Dulu dia khayal dalam dunia glamor. Hari ini dia pula yang mengutuk dulu glamor yang pernah diceburinya dulu. Katanya dunia itu tidak islamik dan sebagainya. Tapi dia sendiri pun masih lagi memakai nama yang dipakai semasa dia berada dalam dunia glamor. Kalau nak buang kasi buang semualah. Jangan main sekerat-kerat. Dunia artis kau tinggalkan, nama artis kau kekalkan. Apa punya insaf ? Pakailah nama sebenar yang betul yang diberikan oleh ibu bapa.

Baca seterusnya di RBF Online...

25 comments:

  1. wow!!!!!! kalu mcm 2 masuk PAS dapat banyak duit.gua tgk artis nie mcm artis bertopeng ustazah..pemimpin PAS plak mcm org bodoh jer..tp gua tgk banyak ahli dalam kesusahan...PARTI apa nie...memang jauh dari islam...mana janjinya untuk rakyat semua hanya janji manis dan kosong...PAS_PAS

    ReplyDelete
  2. Dengor kabo, sekali ceramah masyuk 50 ribu, 5 kali ceramah dapatla 250 ribu, kalau 10 x? kira OK dah tu wat beli banglo, yang ostad seko wat beli ferrari apa citer?

    ReplyDelete
  3. apa boleh buat perempuan punya pasal apa pun boleh beli yang masuk pas pun perempuan- 2 cantik ustat tak kisah pun asal kan boleh jadi ustazah untok ustat sudah ustat happy rakyat yang mati

    ReplyDelete
  4. PAS ni parti menyogok org nma nya..! dia beli pengikut menggunakn duit je.. itu pn dgn menggunakn duit rkyt!!

    ReplyDelete
  5. semua duit depa kebas pastu kat rkyt satu haprak pun tak tolong!
    mmg parti bangang lah PAS ni!

    ReplyDelete
  6. PAS=parti ajaran sesat yang menyesatkan.Lawan Tetap Lawan,Liwat Tetap Liwat.

    ReplyDelete
  7. Ye ke Abby beli rumah....?
    Ingatkan beli Kapal selam...taupun Berlian USD 25 jote........isu nasional ke beli rumah? Ustaz nak kawin 2 ke tau pun 4 ke dia punya hal, tak salah pun....lain le kalau main ngan monggol kdian letupkan.Ini namanya main curi makan. Lepas tu cari polis mana2 jadikan kambing hitam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. OH YEA KER?....BETUL CERITA TU? MACAM CERITA FILEM SAMARINDA JER

      Delete
  8. PASial ni mmg sial terlampau betul,semua artis dia panggil masuk PASial tuk dapatkan publisiti.
    duit rakyat PASial ni songlap dan sapu pastu bagi kat artis,artis hidup senang lenang sampai boleh beli rumah mewah.
    rakyat mati kebulur tidak dipeduli oleh PASial,rakyat yg nk mati kebulur ni pun x kisah PASial x tolong rakyat sebab PASial ni perjuangkan agama la kononnye.
    perjuangkan agama pe ke sial nye,kebajikan rakyat pun x boleh nk jaga nk cerita banyak pula.
    dasar manusia sial yg jalang terlampau,manusia hipokrit yg lahanat

    ReplyDelete
  9. PAS ni mmg betul tak da maruah betul la,dahla jadi hanjing DAP yang keparat tu.....rakyat dibiar merana janji kepuasan artis dipenuhi,bila artis puas maka publisiti pun akn masuk......sapa yg masih sokong parti sesat ni mmg betul manusia yg tak da maruah dan manusia yg tak beragama,dah terang2 nampak PAS ni sesat tapi masih sokong lagi.......nak tawan putrajaya sampai sanggup jilat bontot kafir harbi,mmg celaka haramjadah betul lah PAS ni

    ReplyDelete
  10. gua pow ingat nak join pas la kalau boleh dapat beli rumah banglo yang ada 80bilik....boleh pakai lamborgini
    memang gua join je pas...
    kimak la pas nie....pandai je dorang cari jalan nak tarik rakyat join dorang...agak3 mana nik ajis sial kimak nie dapat duit banyak2?gua memang paling benci nik ajis anak haram nie sebab dia sanggup gadai agama demi duit dan politik....pasal abby abadi nie kan gua da muak la...betina nie da takde beza dengan pelacur low class yang merayap dekat lorong aji taib...burit berbuih nie jugak la ahlo2 pas tergila2...hak tuih!!!!!!!!

    ReplyDelete
  11. aku cukup menyampah dngn artis nie...masuk pas bleh masuk syurga yg aku x tahan tu bertapa bodoh nyer artis nie....

    ReplyDelete
  12. wateva laa dia nak beli rumah pakai duit dia ka, duit derma pas kaa... ada orang kisah kaaa

    ReplyDelete
  13. PASPASPASPASPASPASPAS
    HAMPASSSSSS...
    DUNIA BELAKA
    SELAGI BERPOLITIK DAN NAK KUASA TAK PAYAH LER SIBUK PASAL AGAMA

    SEMUA TU TOPENG BELAKA..
    KARUT MARUT BELAKA...
    KALAU BETUL NAK MATI DALAM ISLAM
    BUAT CARA PARA TABLIQ, AJAK UMAT KE MAJLIS AGAMA, INI AJAK UMAT DENGAR CERAMAH KARUT MARUT, KUTUK MENGUTUK, USTAZ MEE SEGERA MACAM CENDAWAN..BAYAR MAHAL2, KALAU BETUL LER JENAMA USTAZ BAGI CERAMAH SECARA PERCUMA BUKAN UTK DIJUAL BELI. CERAMAH KERANA ALLAH TAALA.

    INI CERAMAH DAH JADI BIDANG BISNESS. HAPRAK..KALAU KATA UMNO TU JAHIL BOLEH DITERIMA AKAL, KALAU PAS BUAT GAYA MACAM TU NAK PANGGIL APA?..JAHILIYAH??????.

    PENGIKUT BETUL2 MACAM KALDAI, SYOK SENDIRI, MACAM TONTON WAYANG KULIT..DAH TAHU DIRI TU MACAM LEMBU DI PERLEMBUKAN LAGI..KHAKKKK PTHUIIIIII

    ReplyDelete
  14. PAS NI PARTI TAKDE PENDIRIAN, TAK KISAH LATAR BELAKANG PEREMPUAN ASAL CANTIK SAPU AJE, JANJI PEREMPUAN CANTIK BLH JADIKAN BINI BARU PAS MESTI SUKA.

    ReplyDelete
  15. aku btl2 x paham mana perginya harga diri Abby dah msk PAS kau punya pasallah jgn nak gatai kutuk org plak yg x msk PAS tak dpt syurga.apa punya haramjadah fatwa PAS ni siapa krg nak tentukan syurga or neraka. setahu aku PAS dulu menegakan agama PAS kini gila duit dan kuasa.



















































































































































































































































































    ReplyDelete
  16. baik bagi kat orang-orang miskin lagi berbaloi duit itu..
    dari bagi kepada si perempuan nie..
    adoi la korang pas buat malu agama islam je..

    ReplyDelete
  17. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  18. saya kira ini gak usah diperkatakan. Semua ini saya ras permainan bocah bocah panti asuhan. Pada saya biarin saja dia mau beli rumah baru itu kerana saya yakin pengikit Partai PAS mendapat ato cari uang secara halal ketimbang petinggi umno sering maling uang rakyat. Maka warga malaisia harus memvoting partai Pas nanti ya. Saudara harus mengkuburkan partai umno itu kalo kalian mau negeri kalian selamat ya.

    ReplyDelete
  19. itulah artis... nak senang masuk pas.. nak kaya masuk pas... tp nak salahkan diorang pun x leh gak pasal PAS bangang jugak yg ambik kesempatan ni utk raih undi... cara ni mmg haram jadah pukimak la... nak untah aq tgk minah ni masuk pas bg ceramah... mmg dasarcibai x bermaruah betul la

    ReplyDelete
  20. demi duit semua boleh da sekarang...zaman da maju kan...sampai agama pow boleh dijual...ape ntah lagi artis...demi duit la katakan...
    yang jadi tanda tanya sangat2 iye la...mana pas dapat duit punya banyak sampai boleh bagi berpuluh2 ribu dekat balaci2 depa
    pelek benor la cek rase....wahai ahli2 pas kalau hangpa semua nak berpolitik buat saja...tapi jangan la guna agama untuk niat keji dan jijik hangpa semua

    ReplyDelete
  21. kalo bapak kir toyo itu ada banglo ratusan juta rupiah bagemana pulak itu ya. Itu terangan ya , belio memerintah propinsi selangor, rame lagi yang petinggi umno maling uang rakyat tapi folower umno bikin diam saja ya.

    ReplyDelete
  22. sama saja sama itu petinggi umno yang rame bikin mungkar tapi gak diceritakan, Saya tahu , rame teman saya bilang petinggi umno punya rame perempuan gelap. Kalo orang ini bikin mungkar gak semestinya seluruh Partai mereka mungkar, tapi saya liat rame petinggi umno bikin selingkuh di indo ini.

    ReplyDelete
  23. Pukimak la ko indon haram jadah... Dah pendatang bt cara pendatang la.. Jgn nak lebih2 plak kat negra aq ni... Aq x kutuk pun pemimpin ko ramai betina kan... Ko jgn nak lebih2 plak... Aq tau la pakatan upah taik kat ko tp jgn la ko bg taik blik kat negara yg ko cr mkn ni.... Pendatang mmg haram jadah babi

    ReplyDelete
  24. Apa nak jadi dgn pas nj ni dah tak de cara laon ke drg nak buat ada ke gunakan betina sundal ni utk nak undi mmg tak sesuai betina sundal ni pub dulu bkn main hebat lg skrg ni tak sampai 3 bulan mak pas cara dia dah mcm malaikat plak nak ajar n kutuj2 org lain... Kau pun sunal tak yah lah nak kutuk irg lain... Ko bt ni senua sbb duit je mcm lah org semua tak tau perangai kau ni

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!