PAKATAN MEMANG ANAK HARAM! BENDERA MALAYSIA PUN MEREKA HINA!

Kot ya pun nak main politik tak perlu sampai nak hina bendera negara kita bangsat oi> Zunar memang kurang ajar. Muka dah la macam syaitan perangai mengalahkan iblis. Babi bangsat ni boleh buat bendera kita macam ni?

Di sesetengah negara demi menjaga maruah bendera mereka sanggup korbankan nyawa! Laknatullah kau wahai Zunar! Kau memang wajib dilucutkan kerakyatan kau. Kau memang bangsat sebangsat-bangsatnya.

You are a wasted sperm. Sia-sia je kau dilahirkan ke dunia ni Zunar! Khaiikk Ptuiihh

31 Responses to "PAKATAN MEMANG ANAK HARAM! BENDERA MALAYSIA PUN MEREKA HINA!"

  1. bukan pasal apa si zunar tu..hati dia dah jadi hitam

    ReplyDelete
  2. Si musibat Zunar ni, memang mak bapak dia tak pernah kahwin....pasai tu dia berperangai anak haram...!!!

    ReplyDelete
  3. Bodoh betul la Si Zunar ni, sapa copy sapa, Bendera Msia sebenarnya dah ada lebih awal dari bendera America, kalau tak tau, lain kali baca buku, bukannya nak burukkan bendera negara, semoga satu masa nanti anak Zunar sendiri akan jadikan dia macam kain buruk pulak sebab sikap dia ni, Zunar, kau tunggulah balasan Allah atas sumpah rakyat Msia terhadap kau!

    ReplyDelete
  4. hahaha zunar zunar..negara manalah ko datang dah bangsat sgt aku tgk ko nie...dah melebih2..memang haram jadah...bendera malaysia tanda sesebuah negara yang berjaya..ko apa yg ada hanya anu je ada...bodoh!!!

    ReplyDelete
  5. nak buat macam da sial tahap anak haram...memang macam tu..sampai bendera pow leh hina...wei zunar anjing sial lu duduk negara mana ha?
    hormat la beb tu lambang negara kita kalau lu bikin macam nie...macam mana rakyat luar nak hormat kita beb?
    disebabkan anjing macam lu habis kotor malaysia beb...memang betol kata parpu lucutkan je kerayatan anjing nie

    ReplyDelete
  6. Sedih skrang ramai rakyat malaysia, bumiputra melayu sendiri yg menghina negara tanah tumpahnya sendiri. Kalau dlm Fb ramai hina negara malaysia, siap ada yg buruk2kan negara sendiri.
    orang macam ni x layak jadi rakyat malaysia.

    Dkt sekolah aku, ada seorang guru yg menyokong pembangkang, x nak nyanyi lagu negaraku. Mereka lebih rela nyanyi lagu negeri.

    Apa kaitan politik dgn patrotik?

    ReplyDelete
  7. layarilah laman portal web berita yang disediakan PERCUMA tanpa perlu melanggan Freemalaysiakini2.com , sebarkan kepada rakan-rakan anda.

    ReplyDelete
  8. orang macam si zunar tu patut
    ditendang keluar dari malaysia.
    rakyat memang celaka.
    duduk kat sini menyusahkan orang lain je.
    dasar kurang ajar...

    ReplyDelete
  9. zunar,ko tu duduk kat malaysia
    lepas tu ko kutuk-kutuk malaysia
    apa masalah ko ha...
    orang macam ko nilah yang takkan berjuang dan mempertahankan negara sendiri.
    tak ada lagilah orang kutuk bendera negara sendiri...
    ko memang dah gila.

    ReplyDelete
  10. eh memang tak faham lah dengan perangai orang macam zunar ni.
    bendera pon nak hina..
    manusia apa ni...
    kalo ko rase tak suka dengan bendera malysia g lah buat negara ko sendiri kat plenet mana-mana...

    ReplyDelete
  11. Apa nak buat? UmNg0k takut dgn Zunar.

    ReplyDelete
  12. yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan.

    ReplyDelete
  13. zunar ini patut dibuang negara

    ReplyDelete
  14. sial punya zunar,ko ingat ko dah hebat sngt ke sampai nk hina bendera malaysia.
    ko memang x layak jadi rakyat malaysia,sepatutnye ko x layak pun lahir kat malaysia ni.
    bendera tu lambang negara kita,bendera tu kita dapat selepas tokoh2 malaysia bermati2an memperjuangkan tuk malaysia.
    ko hina bendera sama seperti ko hina tokoh2 dulu dan negara.
    dasar jantan jalang yg sial tahap ank haram punya,sampai ke mampos pun tetap jalang gak

    ReplyDelete
  15. pakatan anak haram dah mmg perangai pun macam anjing tak sedar diri duduk kat negara mana sekarang ni bumi yang di pijak duduk di negara sendiri pun kau nak memhina

    ReplyDelete
  16. JANGAN BIARKAN ZUNAR WUJUT DINEGARA KITA KALAU RASA TAK BAGUS KAU DUDUK KAT MALAYSIA KAU KELUARLAH DARI NEGARA INI RASA PERSHKURLAH KAU ANAK HARAM OI BUMI YANG KAU PIJAK NI TAK SAMA ISTIMEWANYA SEPERTI NEGARA LUAR DI SANA

    ReplyDelete
  17. ada juga rakyat yang lupakan diri ya? selepas macam-macam Malaysia bagi dekat kau ada hati kau kutuok ibu pertiwi kau sendiri? kau patut dihantar pergi ke congo dan hidup bersama-sama Gorilla! bodoh punya Zunar...

    ReplyDelete
  18. gila lah! Melayu yang Islam yang memperjuangkan hak kebebasan Tanah Melayu akhirnya mengutuk negara mereka sendiri? tak pernah la aku lihat rakyat sebegini bodoh! kompem ni ejen CIA ni si Zunar ni! nak memporakperandakan Malaysia supaya jadi seperti Mesir, Libya dan negara-negara yang termakan kata-kata manis zionis Amerika! moga-moga DYMM buangkan taraf kewarganegaraan kau!

    ReplyDelete
  19. si Zunar tu wat gitu, dia kan anak belaan Anwar Ibrahim, ejen CIA tukang pemporakperanda negara-negara.. sentimen seperti ini Pembangkang minat ler.. Zunar tu dah lupa peruangan orang tua dia dulu untuk merdekakan negara kita.. kacang lupakan kulit.. memang betul kata-kata DR. M, Melayu mudah lupa..

    ReplyDelete
  20. wey zunar!! kau nie tak layak di panggil rkyt malaysia tau tak! sbb mnusia mcm kau nie mmg ptut di laknat!
    perangai mcm sial je..smpaikn bndra Malaysia pn kau nak hina.. apa mslh kau ha???
    org mcm kau nie mmg layak dibuang ngra je.. byg2 kau tu pn membusukkn ngra nie je!

    ReplyDelete
  21. btl tu org mcm zunar haram nie mmg layak dibuang ngra je sbb dh smpai ke tahap melebih-lebih dh nie smpaikn bendera Malaysia pn hang nak hina!
    jgn lah kurg ajar sgt perangai tu!

    ReplyDelete
  22. hoi berani anda menghina bendera malaysia..
    wahai si zunar..wei kalu orang biasa buat macam 2 lama dah kena..
    die nie tidak boleh dilepaskan..
    hukuman perlu diberikan kerana ini perkara serius dan melibatkan maruah negara kita..

    ReplyDelete
  23. pakatan dah xda idea nak buat apa lagi..
    so nak publisiti diri lagi dorang buat pulak kerja hina ini..
    pakatan nie hari demi hari semakin melampau..
    diharapkan kerajaan mengambil tindakan tegas atas hinaan ini

    ReplyDelete
  24. laknat atas ko Zunar! kalau aku jumpa ko berdepan memang aku tampar muka ko celaka!

    ReplyDelete
  25. celaka punya zunar!!kau ni memang bangsat r!!dasar tak reti bersyukur punya manusia!!kau ni lebih teruk dari anjing kau tahu tak??sebab anjing pun takkan gigit tngan org yang bagi dia makan..!!Pergi jahanam kau petualang negara!!

    ReplyDelete
  26. UMNO ditolak rakyat. UMNo ditolak melayu. Parti Rasuah kroni ini dah ketinggalan zaman. Syok sendiri sahaja UMNO

    ReplyDelete
  27. Pakatan mmg anak haram tak layak jd rakya malaysia bendera negara pun tak reti nak hormat ada hati nak jd pemimpin belah lah lu babi punya pembangkang umno jaga malaysia setakat ni elok je aku tgk kita hidup aman damai je

    ReplyDelete
  28. Pakatan mmg pukimak kuarang ajar punya bangsa sial klu ye pun nak cr publisiti jgn lah hina bendera negara kita... Walaupun ko tu pakatan tp ko ttp rakyat malaysia kan sial... Ko ni hina sgt lah babi tu bersih skit dr ko tau

    ReplyDelete
  29. mmg bangsat manusia mcm nie...x patut ada d malaysia...bodoh nyer pemikiran magkuk nie.....

    ReplyDelete
  30. UMNO dgn NEGARA NALAYSIA adalah dua benda yg berbeza.

    Klu x suka UMNO, kenapa nak hina negara sendiri.

    Agaknya si Zunar tu x sedar yg dia lahir, tinggal, makan, buang air besar, guna perkhidmatan kerajaan kat Malaysia kot?

    kalau nak 'menghina' sgt Malaysia, gi kluar dari Malaysia. Jadi warga pulau mana2.

    Jgn jagikan isu politik untuk hina negara sendiri. Bodoh ZUnar.

    ReplyDelete
  31. Zunar, lagu Negaraku tu setahu saya diambil dari lagu Negeri PERAK (kalau tak percaya cuba cek lagu Negeri Perak). Saya nak tanya, baju yg kamu pakai tu, baju MELAYU tulen ke? Atau T-SHIRT yang TIRU design MAT SALEH??? Jadi apa masalahnya? Omputeh pun ambik bahasa MELAYU kan? ORANGUTAN, DURIAN, RAMBUTAN, AMOK dll. ZUNAR, saya anak Malaysia dan saya bangga dengan bangsa dan agama saya. Kalau kamu tak suka, berambus dari Malaysia ye.....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!