LIVE DARI DATARAN! SETAN KUNING NAK TUKAR BENDERA MALAYSIA!

Belum pun hilang bengkak di hati kerana sejarah hitam setan kuning ni, ditambah pula dengan perangai kurang ajar mereka lagi dengan risalah untuk tukar bendera negara kita pulak!

Aku rasa belum ada lagi dalam dunia ni puak pembangkang nak ambik alih negara dengan tukar bendera sekali!

Mana pihak berkuasa ni? Benarkah negara kita sudah takde undang-undang?

Nak biar je ke?

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

31 Responses to "LIVE DARI DATARAN! SETAN KUNING NAK TUKAR BENDERA MALAYSIA!"

  1. lawak tahap cipan... haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg melampau le klau nk tukar jalur gemilang..

      Delete
  2. Belum dapat Malaysia lagi dah nak tukar Bendera... Nanti dah dapat Malaysia nak tukar apa pula? Nak tukar putrajaya warna kuning pula? Elok Malaysia aman anjing anjing bershit tak cukup sifat nak buat bershit... Menjahanamkan dan merosakkan harta benda awam je! Bangsa haramjadah yang tak reti bersyukur! Sedarlah rakyat jangan tertipu dengan permainan politik kotor Pakatan Haram...

    ReplyDelete
  3. babi betol. begurau bewok gilobabes nih. nok tiru bendera indon dengan belanda pulok ko puak nateberuk nih. spesis ni la indon dok panggil maling. bongok. xsedar diri.

    ReplyDelete
  4. dR. house,

    ambo tak hairan pencacai pr nak tukar2 bendera ni sbb mrk dah berbaiah bertaklid buta kpd perjuangan pr yg tak pernah ikhlas utk agama, bangsa & negara ni...

    ntah negara cacamerba mana mrk nak:
    http://antibohmau.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Tengok bendera tu...kenapa nak buat bendera macam tu...sedarlah wahai rakyat Malaysia...bendera negara mana yg akan akan macam tu...

    ReplyDelete
  6. Selagi bendera yang sedia ada masih berkibar adalah amat biadap untuk mengibarkan bendera lain walau atas apa alasan sekalipun.

    Bendera merah putih(sang saka) ada sejarahnya dikalangan negara2 nusantara sebab itu kita tengok 'bendera baru' negara pakatan mirip dengan bendera s'pora dan indon.Tapi sebenarnya mirip juga dengan bendera umno dan pas huhuhu

    ReplyDelete
  7. Sebenarnya ngok ngok bershit ni suruh rakyat sokong UMNO..Dan mereka yakin UMNO saja yang boleh tadbir Negara.

    ReplyDelete
  8. Panas, panas, panas, ............
    Tahniah! Kari sudah panas,
    Panas, panas, panas, ............

    ReplyDelete
  9. mana g nya jamal ikan bak0r ni???? ari tu lab0n nk blasah baju kuning,,,aku ingat mlm ni tel00000r dia hilang k0t......hehehe tngah mncari tel00r 2nd hand le tuuuuu

    ReplyDelete
  10. sejak kcil lg pendemo2 tu mkan makanan yg haram/subhah.hati jd gelap,semua kebaikan mnjadi sebaleknya..salah mak bapak

    ReplyDelete
  11. Kebanyakan cina harbi yg ada sebenarnya datang dari negara jahat di Selatan tanah air, datang rama-ramai naik bas ekspress dan bas pelancong. Kenapa KDN tak nampak semua ni? Ini semua angkara negara kecik tu dengan dap, ditolong dan digalakkan oleh parti kerosakan rakyat pkr.

    ReplyDelete
  12. kesian UMNO sampai kena buat sabotaj nak pedajal orang. Kita semua tengok betapa ramai rakyat di dataranmenolak BN. Pastinya janji akan rakyat tepati. Janji pilihanraya ini BN mati

    ReplyDelete
  13. Hisyamudin,,,,,,LETAK JAWATAN SEGERA,,,,dah banyak kali anda gagal menjaga kenteteraman negara,,,,,,very week,,,,,,,,,dato seri najib tlg singkirkan hisyam,,,,,,,,,,,lama2 rakyat kata kerajaan lemah,,,,,,,,,,,

    ReplyDelete
  14. Haha..typical opposition..buat sesuatu dan salahkan umno.habis tu di kelantan dan selangor tak de air nk salahkan umno juga? Dah kamu bakar rumah jiran kamu dan katakan jiran bakar rumah sendiri sebab nak claim insurance?

    ReplyDelete
  15. sial punya manusia,belum dapat malaysia mereka dah cuba nk menukar bendera.
    asal sial sngt mereka ni,pe yg mereka cuba buktikan.
    adakah bangse2 sial ni x suka keamanan sampai buat bershit di malam merdeka,pastu edarkan risalah tuk tukar bendera.
    mereka dah sampai tahap kurang ajar terlampau,negara sendiri mereka hina.
    dasar manusia sial yg gampang,sial punya anjing2 pembangkang

    ReplyDelete
  16. Apa pukimak punya perangai ni bendera malaysiabpun nak tukar bangsa anak haram mcm minptt anta g burma je

    ReplyDelete
  17. Kini terlah terbukti siapa Malingsia sebenarnya

    INILAH BANGSA MALINGSIA
    INILAH BENDERA MALINGSIA

    AKU TUNGGU KOMEN INDONESIA

    ReplyDelete
  18. Non Military Warfare bukan lagi omong omong kosong

    Ini Bukan lagi agenda komunis.. komunis sudah lama jahanam

    Ini soal Islam .. bukan Islam PAS..
    Ini soal Islam.. Islam yang menjadi kebencian Yahudi, neo con, illuminati, freemason
    Islam yang menjadi agenda Yahudi dan kelompok ini
    Islam yang sentiasa menjadi sasaran terbaru Yahudi
    Islam yang menjadi kecelaruan Yahudi..

    Malang sekali kerana ada bangsat negara ini yang merelakan diri mereka menjadi alat ..
    Inilah bangsa Malingsia sebenarnya ..

    Harap dilapangkan masa membaca Non Military Warfare Part1 , part2 dan Part 3 dan juga Portal Media World Agenda..

    http://rainbowoftruth.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. apa mslh depa nak tukar bendera Malaysia???
    ingt bagus sgt ke ha!!

    ReplyDelete
  20. mmg kurg ajar sgguh lah mereka ni smpaikn bndra Malaysia pn mereka nk tukar!
    ish3 blh bla lah korg..hasrat korg tu tak akn tercapai pnylh!!

    ReplyDelete
  21. wei dasar tidak kenang budi betul la sape yang menganjur dan menurut serta bersih nie...
    wei anak halal semua patut kita kena la bangga dan bersyukur macam mana dulu orang-orang kita susah payah capai kemerdekaan..
    tumpah darah tumpah peluh..
    dah maju dah merdeka korang tidak syukur nak tukar bendera pulak..
    bendera kita kebanggaan kita tahu tak sialan semua...
    geram betul la aku dengan AMBIGA nie

    ReplyDelete
  22. pukimak anjing la pakatan haram jadah...sial tol la sampai da siapkan bendera baru untuk ditukar kalau menang pru...woi anjing2 pakatan..korang ingat korang boleh menang ke pru akan datang nie?mimpi la wei korang sibok nak rampas negara dengan musnah kan rakyat...anjing sungguh la puak pakatan nie...rakyat nak kan pemimpin yang waras dan bermoral...bukan macam anuar butuh berulat 2....kaki liwat kaki nipu habis semua rakyat ditipu...ingat rakyat nak diam ke...bungkus la korang bila pru akan datang la sial pakatan anak anjing babi....

    ReplyDelete
  23. eh ehh eehhh nape ngan nko bender fry h..........Hairan juge nape tak ade mat rempit pun malam tadi ah.....sah le bn nak mampus....anak anak mude dah meluat kat nnko. Bawe kain unipom wanita umno pun kena maki,kena fitnah abis tu camana bender ooooi. Nak ketawa aku tengok semangat patriotik nkorang, macam kurang upaye je...kah kah kah kah.Madey kate impotent kah kah kah....

    ReplyDelete
  24. kejora malam....camana nko tahu nko anak haram......tak de cop halal jakim ke kat ic nko. camana pun jangan sedih orang dah tak pakai cop Jakim. Sekarang orang pakai cop Bersih.begitu juga ngan janji di....hmmm ape tah? Kalo capati memang sapu bersih.

    ReplyDelete
  25. Tiap minggu boleh buat himpunan bersih duit abg nuar banyak lagi klu tiap2 hari lagi bagus PRU13 pr pasti bungkus

    ReplyDelete
  26. Ni suma salah Haji Hadi. Sebagai presiden PAS, beliau mempunyai kuasa almost mutlak utk menetapkan pendirian PAS. Tapi degilnya barua ni still nak sekongkol dgn DAP yg cemuh Islam, PKR yg moral hancusss. Apalah salahnya merapatkan silaturrahim dgn UMNO. Memanglah UMNO tak perfect. Sebagai ulamak, berilah teguran yg membina. Berbaiklah sesama Islam. Ntah2 boleh juga tegakkan hudud nanti. Hadi barua, dengar tak ni? Marah tul aku kat ko ni. Bebal nauzubillah.

    ReplyDelete
  27. SETAN KUNING KRG INGAT RAKYAT MALAYSIA AKAN DIAM KALAU BENDERA MALAYSIA NAK DITUKAR SESUKA HATI KE? JGN INGAT RAKYAT MALAYSIA TIDAK PEKA DGN KEADAAN SEMASA CUMA KITA ORG NI EDUCATED BUKANNYA BODOH MCM CACAI ANWAR BABI TU HULUR DUIT SIKIT SANGGUP GADAI NEGARA.

    ReplyDelete
  28. bangsa haramjadah mak bapak tak ajar kot setan2 kuning ni sebab suka sgt buat huru-hara kerana dapat duit sikit dari PAKATAN HARAM JADAH ni. tak fikir ke krg ni yg krg merosakkan nama negara kita ni. malulah sikit dgn perangai haram krg ni. negara kita kan dah aman kenapa mesti ada budaya tak sihat ni. mana pihak2 yg berkuasa sila ambil tindakan sebelum negara kita tergadai maruah.

    ReplyDelete
  29. Woi monyet2 bodoh sekelian:

    Bendera merah putih dan bintang dan bulan sabit bukan bendera Singapura. Ini Bendera Sang Saka Malaya (1940)) original sewaktu Ahmad Bosteman, Kesatuan Melayu Muda sewaktu melawan Jajahan Inggeris. Merah putih adalah darah orang melayu yang mengalir (merah darah - putih suci), sama seperti bendera UMNO. Republik Indonesia dan Singapura juga mengangkat warna ini sebab adalah hak darah orang melayu.

    Bendera Malaysia sekarang diciplak dari bendera America (13 Federated of original 13 colonies). Nama Bendera Amerika adalah "GLORIOUS STRIPES" - sama ciplak lagi Malaysia pakai nama "JALUR GEMILANG".

    Tolong update fakta, ini bukan bendera Singapura. Nampak sangat awak ni kurang baca sejarah.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!