LIVE DARI DATARAN MERDEKA BERSAMA BERSHIT

Wow! Negara ni macam dah takde undang-undang kan? Yalah kalau polis tangkap pun nanti ada yang kata benda ni Halal dan dijadikan mereka Hero pulak!

Oh negaraku! Detik hitam ini akan ku kenang seumur hidupku kerana pihak berkuasa dipermainkan oleh syaitan kuning ni.

Aku sedih, aku kecewa. Negara akau yang aman kini semacam tiada undang-undang...

Allah, selamatkan negaraku yang tercinta...


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

46 Responses to "LIVE DARI DATARAN MERDEKA BERSAMA BERSHIT"

  1. MEMANG KURANG AJAR PUNYA HIMPUNAN BERSIH LANGSUNG TAK HORMAT APA YG PM KITA CAKAP PADA BERSIH 3.0 YG LEPAS BYK KERUGIAN DAN NYAWA MELAYANG TAPI MASIH DEGIL DRG NI. SURUH AJE POLIS BELASAH DAH MASUKAN SEMUA YG BUAT HAL HAL DALAM JAIL BARU PADAN MUKA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ueak..... Nk mntah aku bca komen pramatang

      Delete

  2. ISA DI HAPUSKAN....
    A BIG MISTAKE LAAAAAAAAAAAAA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni baru komen matang...

      Delete
  3. haram jadah punya BERSHIT jgn krg nak berani buat hal ye dulu polis diam kali ni krg tgk apa polis akan buat kat krg. mmg sial Bersih ni memalukan negara aje kalau krg buat hal pada mlm merdeka ni di kala kita menyambut hari merdeka ke 55 kalau bersih buat hal aku tak tau nak kata apa lagi kat drg ni.

    ReplyDelete
  4. SEPATUTNYA ORG2 YG TERLIBAT DLM HIMPUNAN BERSIH NI HANTAR AJE KAT NEGARA YG SEDANG PERANG BARU MEREKA AKAN SEDAR AKAN ERTI KEAMANAN. BANGSAT PUNYA BERSIH LANGSUNG TAKDE MOTIF HANYA NAK BUAT HURU HARA DENGAR CKP PUKIMAK AMBIGA DAH MUKA MCM SIAL PERANGAI PUN MCM SIAL

    ReplyDelete
  5. rakyat sibuk gembira dgn sambutan hari merdeka harap2 bersih jgn buat hal dan memalukan nama negara kita sudahlah. aku berdoa supaya semuanya berjalan lancar hendaknya.

    ReplyDelete
  6. Celaka punya samad said, jadi alat memporak perandakan negara... Elok dikencing kubur kau nanti.

    ReplyDelete
  7. apa akan berlaku pada malam merdeka ni di dataran merdeka dan tempat2 lain? tengok kat sini hehehe

    ReplyDelete
  8. NASIB BAIK KAU SAMAD X BUAT D KUCHING SARAWAK KALAU D SINI SEKALI DENGAN JANGGUT KAU AKU POTONG BERI DENGAN BERUK KERA DAN BINATANG JAGA KAU DATANG KE SARAWAK AKU SUMPAH KAU ADA LAH ORANG TUA JAHNAM TAU LAH APA AKU NA BUAT KAT JANGGUT JANGAN CUBA NA GANGU GUGAT KEHARMONIAN HIDAP KITA D SARAWAK JANGAN LAH BAWA IDEALOGI BODOH KE SARAWAK
    KAU APA TAU APA YANG ADA D SARAWAK

    ReplyDelete
  9. celaka punya UMNO. macam mana boleh biarkan mereka macam negara ni mereka yang perentah

    ReplyDelete
  10. BABI punya PAS,PKR,DAP asik buat huru hara mcm mana nak perintah negara.kalau depa dpat perintah kita buat hari2 huruhara mcm ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huru hara ke bro? hehe...

      Delete
  11. Sebab itu kita meluat dgn kerajaan kini lemah semua kehendak pakatan di turuti dan byk uandang2 di hapus dan di pinda TETAPI semua di bakul sampahkan..betul2 kerajan buat byk silap...meka tau itu kelemahan kerajaan kini , ikut turut apa kehendak meka, ikut rentak tarian meka, Tahniah paklah..tahniah kj ..bila masa kita meluat pada keraajnatas kelemahan maknanya kita tak akan keluar mengundi, buat apa nak kotorkan jari dgn dakwat kekal tu...biak duduk rumah nasib lah apa nak jadi pada negara kita ini...fikirlah

    ReplyDelete
  12. hishamuddin buat apa?hang balik kampung toreh getah lagi baik. cakap macam singa, tersengeh.benda kecik macam ni pun tak boleh handle, poooorah

    ReplyDelete
  13. ooi pak menteri! letak jawatan sertamerta laa, menyesal pangkah BN, semua nak jaga periok nasi sendiri. takat sembang aje macam panglima rupanya penakut pahit. ptuuuih!

    ReplyDelete
  14. tak ada kerja


    merdeka.
    merdeka..
    mauduitka...

    ReplyDelete
  15. parti pembangkang sekarang adalah parti pembangkang yang nak merosakkan negara malaysia...selama 55 tahun malaysia dibawah bn,,,semua selamat aman,,,,pas,dap,pkr adalah parti laknatullah,,,,haramjadah,,,musibat..maca, babi

    ReplyDelete
  16. .. elok siapkan gerabak keretapi barang.. masukkan dalam gerabak malam ini ..hantar ke Kelang satu keretapi.. ke Kelantan Satu keretapi ke Penang satu keretapi..dan Kedah satu keretapi malam ini.. sekurang-kurang nya besuk pagi dah bersih dataran ini dari kumpulan 'bershit' ..mana yang bawah umur.. hantar ke rumah kebajikan.. kalau mak bapak tak tahu jaga anak.. bagi jabatan kebajikan jaga... walau pun ISA dah tak ada.. mereka-mereka ini masih boleh di tahan untuk siasatan selama 48jam...

    ReplyDelete
  17. kahkahkah bru bhimpun scara aman pun k0rg da cirit birit....wahai pncacai ump0rn0 k0rg ni da hilang tel0000000rrrrrrrr keee....ini kan ngara dem0krasi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaha.... pecah perut..

      Delete
  18. hmmm...pikir2 balik, tak adala hebat sgt pun perhimpunan bershit kali ni...mcm ribut dlm cawan ja...

    kalu kata mencapai kata sepakat, pak somad sendiri tak pakai baju kuning pun...yg pakai baju hijau berkarat takyah cakapla..

    yg best lagi, habis semua kena tipu... nak tuntut apa lagi kalu mengundi pun belum tentu boleh... maklumla ramai bawah umur yg pergi!! he he

    ReplyDelete
  19. Ya allah.kau musnahkanlah mereka yg menyokong kemusnahan ni

    ReplyDelete
  20. Hisyamudin berhenti jadi menteri,,,,,,PONDAN dan LEMBIK,,,,,dato seri Najib tolong singkirkan SEPUPU kamu yg sangat Lemah,,,,,,,jgn sampai ahli UMNO naik Meluat,,,,,,,,,,,,Hisyam Very Week

    ReplyDelete
  21. Org buat isa korang takut....suruh mansuh kn....da mansuh baru berani nk buat huruhara....pondan.....bersih pondan....bongok...xpenah fikir pasal mase depan...hidup tak nak usaha....cube la hargai negara kite...hidup da aman...

    ReplyDelete
  22. nik aziz kafir hadir ke BERSIH tu wajib.
    lihatlah betapa kurang ajar cina kafir harbi .
    nik aziz kafir bersama anwar al juburi syaitan peliharaannya dan kafir harbi dap sedang mengganyang melayu umno

    ReplyDelete
  23. PR belum lg menang PRU....Dah ramai PENJILAT mcm gila BABI...WARNING mcm2...Habuk pun tadakk...

    ReplyDelete
  24. Sayangilah agama dan negara tercinta ini sebagaimana yg Allah perintahkan. Jangan berlebih2han seperti PAS sehingga meniru jejak langkah Yahudi dan Syaitan dlm sesuatu urusan.

    Sayangilah nikmat yg Allah berikan pd kita..hayatilah dan bersyukur setinggi2nya pd Allah, berterima kasih pd pemimpin2 kita terdahulu yg banyak korbankan diri utk kesenangan kita.

    Insaflahkan, betapa tenangnya kita sekarang BEBAS beribadah ke masjid siang dn malam. Bulan Ramadhan kita boleh ke masjid pukul 4 pagi iktikaf, tiada peluru atau ancaman nyawa d kita.

    Rebutlah peluan keamanan ini ukt jadikan kita hamba dan rakyat yg lebih baik dan brsyukur! Insya Allah, Tuhan akan kasih dan pelihara kita dlm Hidayah-NYA!

    Jangan sama sekali kita meniru jejak langkah iblis dan kafir membuat huru hara di jalanan yg Nabi telah larang.
    Jangan kita tiru sifat pencacai2 pembangkang yg mendewa2kan nafsu ammarah dan kebinatangan, menuntut itu dan ini tidak pernah kenyang dan cukup, lantaran mereka jadi manusia yg KUFUR pd NIKMAT ALLAH!

    ReplyDelete
  25. MERDEKA..!! tidak bg anjing2 upahan PR yg akan memenuhi dataran merdeka buat kerja2 sia2.

    ReplyDelete
  26. mmg ank haram betul la samad tu,sial betul pembangkang ni.
    malam merdeka mereka buat bershit yg sial tuk musnahkan keamanan negara,dasar manusia sial yg jalang.
    negara yg aman mereka cuba buat huru hara,sial punya PAS,PRK dan DAP.
    patut dibelasah sekor2 yg datang bershit tu,gampang punya manusia.

    ReplyDelete
  27. Mmg sial lah semua org yg g dataran buat kecih mlm td akak kecewa sgt dgn rakyat yg tak kenang budi ni semua.... Kesian mak bpk lahirkan drg tu

    ReplyDelete
  28. Non Military Warfare bukan lagi omong omong kosong

    Ini Bukan lagi agenda komunis.. komunis sudah lama jahanam

    Ini soal Islam .. bukan Islam PAS..
    Ini soal Islam.. Islam yang menjadi kebencian Yahudi, neo con, illuminati, freemason
    Islam yang menjadi agenda Yahudi dan kelompok ini
    Islam yang sentiasa menjadi sasaran terbaru Yahudi
    Islam yang menjadi kecelaruan Yahudi..

    Malang sekali kerana ada bangsat negara ini yang merelakan diri mereka menjadi alat ..
    Inilah bangsa Malingsia sebenarnya ..

    Harap dilapangkan masa membaca Non Military Warfare Part1 , part2 dan Part 3 dan juga Portal Media World Agenda..

    http://rainbowoftruth.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Inilah Bangsat Malingsia
    Inilah Bendera Bangsat Malingsia

    Aku tunggu komen Indonesia..

    ReplyDelete
  30. Aku rasa aku dan ramai lagi orang Malaysia yang dah merdeka..
    Yang belum merdeka adalah BANGSA MALINGSIA ..
    Mereka ini terdiri daripada bangsa bangsa PAS PKR dan DAP ..

    Berpuluh tahun mereka menjadi MALINGSIA namun hajat belum kesampaian ..
    Mereka cuma ada idea menukar bendera Malaysia kepada Bendera MALINGSIA
    Inilah sebenarnya bangsa MALINGSIA..
    Inilah sebenarnya Parti MALINGSIA, PAS, PKR dan DAP.

    ReplyDelete
  31. org yg buat huru hara semua nie mmg patut dibelasah je ckup2..
    biar smpai depa ingt sikit yg UMNO bkn lemah!
    UMNO adalah yg terbaik!!

    ReplyDelete
  32. kurg ajar btllh Bershit ni!! mereka ni lgsg sikit pn tak hormat PM kita!
    suka sgt nk memporak poranda kan ngra!
    negara kita dah cukup aman knp harus nak di porak poranda kan???

    ReplyDelete
  33. Perlu ke kita truskan demokrasi klu negara dh rpe sebegini? Tujuan bersih pada awl hnya untuk keadilan dlm mengundi...skrng dh lbih kpd party dan clubbing mt salleh bramai ramai...dan yg bnyk hdir bangsa melayu kita sndri....mana pergi majoriti cina dan india? Asl psl mslh politik je org melayu akan fanatik tmbh2 lgi dlm PR...aku tgk cina slalu xinvolve scre lgsng...sdih aku tgk bgnse aku sndri berdusta sesama sndri tmbh2 lgi pada hari kermedekaan...PR sptutnya memberi hormat pada hari malam kemerdekaan negara tapi tdk mereka mencetuskan huru hara dan menghiNa tanah air trcinta scre besar besaran....renung2 lah kita hendak memimpin negara dengan formality dan inginkan respct dri ngre lain...tpi nie dah mengambarkan kita sbgi binatang

    ReplyDelete
  34. Pakatan rakyat is a shit party!! Ckp je lebat! Jnji aje mcm2! Tapi akhrnya akan jth sbb apa yg mereka janji xkn dpt ditepati! Dan anjing2 mereka akan gigit blik tuannya krna janji xdi tepati!

    ReplyDelete
  35. pepatah ada kata...lepaskan anjing tersepit dia menyalak kat kita balik....sama la macam babi2 anjing sial anak haram semua nie....punya ssh org2 dulu nak merdeka kan negara...boleh anjing2 nie buat macam nie pada malam merdeka...patutnya kita sambut dan kenang jasa mereka yang korban untuk negara....kimak tol la pakatan anjing nie sial...patut polis lepaskan je gas beracun kat puak bersih nie...bagi bersih sungguh

    ReplyDelete
  36. anak halal punya ambiga patut buang negara je ppn sial nie..
    benci aku dgn ppn hitam nie hati lagi hitam...
    kalau nak belasah no 1 belasah ambiga dituruti dgn anuar dan sekutunya..
    ha tidak lupa juga si pemain agama islam nik aziz

    ReplyDelete
  37. Mereka nie dah teruk sgt .dah xder otak..elok sgt tkar otak org kuning nie dgn otak babi..mereka nak tiru mcm thailand..bodoh!!..keamanan hendak di tkar dgn huru hara..aku rasa dia org n patt di usir keluar malaysia

    ReplyDelete
  38. Lu orang ingat Malaysia ni bapak lu punya sorang ka...MAu hemtam orang suka2...Diri sendiri Bodoh sibuk duk ngata orang....

    ReplyDelete
  39. Haram Jadah punya PAS, DAP dan PKR. Aku dah bosan dengan sikap sial sial ni. Tak payah cakap banyak lah, aku sanggup angkat senjata jika diperlukan. Selama 25 tahun aku angkat senjata menentang komunis. Nampak nya haram jadah ini tak ada beza dengan KOMUNIS.

    ReplyDelete
  40. Haram Jadah punya PAS, DAP dan PKR. Aku dah bosan dengan sikap sial sial ni. Tak payah cakap banyak lah, aku sanggup angkat senjata jika diperlukan. Selama 25 tahun aku angkat senjata menentang komunis. Nampak nya haram jadah ini tak ada beza dengan KOMUNIS.

    ReplyDelete
  41. mereka kata kerajaan zalim :
    1) Adakah anda dengan aman boleh beribadat di malaysia tanpa gangguan senjata pistol bom dan sebagainya cam palestin?
    2) Adakah anda dapat mkn makanan yang bersih sihat di malaysia dan bukannya kekurangan zat besi cam afrika?
    3) Adakah anda boleh bergerak bebas di muka bumi malaysia bkn mcm kaum rohingya di mynmmar?

    Kalau jawapan 'YA', anda yang sebenarnya zalim kan diri anda sendiri.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!