KUNYIT HANGIT! HINA WEI BILA NALLA BONGKAR KENAPA ANWAR TOLAK HUDUD!

PAS dinasihatkan tidak berharap kepada komitmen Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim untuk melaksanakan hukum hudud sekiranya pembangkang berjaya membentuk kerajaan pada masa depan.

Ahli Dewan Negara, Dato' S Nallakaruppan (gambar) berkata, berdasarkan kenyataan Anwar selama ini, beliau secara jelas menyatakan hukum syariah itu tiada dalam dasar bersama pakatan pembangkang atau dokumen Buku Jingga yang menggariskan agenda pakatan pembangkang.

Sehubungan itu, kata Nallakaruppan, beliau berasa kasihan terhadap para pemimpin PAS yang beria-ia mahu memperjuangkan hukum hudud sedangkan Anwar tidak bersedia melaksanakannya dan DAP pula secara konsisten serta keras menentang agenda tersebut.

"Saya menghormati para pemimpin spiritual PAS yang tegas memperjuangkan hukum hudud kerana mereka ikhlas dan komited terhadap usaha itu, tetapi selagi berada dalam pakatan pembangkang, hudud dilihat amat sukar dilaksanakan.

"Di samping itu, PAS tidak boleh berharap kepada Anwar kerana Anwar sendiri takut terhadap hukum hudud apabila beliau selama ini terlibat dalam pelbagai isu moral," katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

Read more...

23 Responses to "KUNYIT HANGIT! HINA WEI BILA NALLA BONGKAR KENAPA ANWAR TOLAK HUDUD!"

  1. kalo yang bikin fitnah ato pembohong itu non muslim kyak itu hindu yang terbukti udah dibayarin oleh umno maka gak perlu kita percaya pada cerita belio itu , yang percaya hanya folower umno saja ya. kasian saya .

    ReplyDelete
  2. Woi Anon atas ni yang GOBLOK! Ko apa tau pasal politik Malaysia?? Indon tu lagi huru hara! Menyibuk jer kat sini! GOBLOK!

    ReplyDelete
  3. PAS hanya anjing di mata PR... digunakan utk menyalak @ menggigit dlm mana2 demo... cian nyer...

    ReplyDelete
  4. Yes.. PAS = Parti Anjing Suruhan

    heheheheh

    ReplyDelete
  5. hahhahahhaah gua lawak la dengan pas nie...tak malu2 lagi ke bila yahudi kafir mengata kan anuar al juburi yang pak nik jis sayang tu takmau hudud...
    memang la anuar taknak sebab nanti butuh dia kena potong beb...sebab dia penzina peliwat terbesar...pas nie ahnya la anjing2 cina2 dap dan pakatan punya boneka aje....memang sah la nik ajis nie bodoh bengap nak mampos tahap babi punya bodoh...lau nik nik ajis anjing dap maka yang ikot nik ajis nie anak2 anjing yang taw menyalak je....
    wkakakakakakka pas bodoh!!!!!

    ReplyDelete
  6. PASial ni mmg betul xde maruah,sanggup jadi anjing DAP dan PKR semata2 nk tawan putrajaya.
    PASial sanggup jadi baruah kafir harbi yg menolak hukum hudud sejak dari dulu lagi,skrg si peliwat ni pun menolak hukum hudud.
    PASial mmg dasar parti sial yg xde maruah langsung,parti yg murtad.
    PASial memalukan org islam di Malaysia ni,sanggup gadaikan agama demi nk kuasa yg mmg mereka xkan dapat.
    selagi nik ajiz de,selagi itu agama islam akn dipermainkan dan dipandang rendah oleh kafir2 harbi

    ReplyDelete
  7. meluat betul la aq dengan indon gampang ni,tak abis-abis nak menyalak kat sini.....indon celaka haramjadah ni bukan tau pun pasal politik kat Malaysia ni,pastu nak banyak cerita plak.....dah la jadi anjing belaan PR,tak da maruah punya indon

    ReplyDelete
  8. Apa nk jd dgn pas ni akak tgk makin lama makin jauh drg terpesong disbb kan terikot dap sgt.... Klu ye pun nak ikot ckp dap tp bab agama klu drg dah hina tu jgn lah ikot lg tak baik lah main kan agama sgp gadaikan agama demi politik.....

    ReplyDelete
  9. Pukimak punya pas mmg anjing cina babi sial klu dap srh mkn taik pun drg nak mkn jugak dasar anjing kurap punya penbangkang,

    ReplyDelete
  10. bila pas nie nak lingkop?
    cek tunngu gak pas nie berpecah musnah supaya pas lenyap daqi bumi nie...allah tu maha berkuasa...sekiranya kita nie benar2 beriman dan betui2 nak tagak kan islam...pasti dapat pertolongan allah...pikiq2 la nik ajis wei...tanya la diri hang tu pasai pa allah tak tolong hang untuk tegak kan hukum hudud lau hang ikut perintah da jalan yang benar
    sebab nya hang dok ikut pungkoq yahudi anuar dan dap...pemaksiat
    da tentu allah satukan hati hang dengan depa...sebab tu la hudud tak menjadi2....ada otak pikiq la wei.....

    ReplyDelete
  11. Bosan tol aku ngan PAS nie.....asl msih nk ikot blakang pggng si PR nie?
    korang dh kne hina kaw2 msih lgi ikot mcm lembu cucuk hidung nie knp?

    ReplyDelete
  12. Aih asl ade indon msuk sni plak?
    ape2 pun kpd indon tuh mmg bnyk kan PR byr kan kpd ko?
    mmg kaye la jd sgp jilat pggng PR la jwbnya

    ReplyDelete
  13. apasal lah tetibe endon plak yg menyebok kat sini??
    dahlah menyebok pastu sedap2 mulut dia je dok mengata kat org!

    ReplyDelete
  14. Pas mmg mnusia yg plg bodoh yg prnh aku tgk..!
    suka sgt jd lembu ikot blkg PR tu!!

    ReplyDelete
  15. sian pembangkang kan rakyat malaysia dh xnk sokong parti tu trpaksalah guna indon utk meyokong...n anon 1.33 lak ko tu sedar x yg ko x layak campur dlm urusan negara kami...dasar indon x sedar diri

    ReplyDelete
  16. saya kira Partai PAS semakin utuh kerna rame orang melayu udah hijrah ke Pas itu. Saya kira udah mau hancur gak lama lagi ya. mantan polisi negara malaisia juga masuk pas. yang tetep pada umno hanya yang gak punya maruah saja , kerna saya liat folower umno ini ngomong mereka sanagat jijik sekali. jangan marah ya.

    ReplyDelete
  17. mesti la al juburi nie tolak hudud...klu ada hukum hudud al juburi nie x leh nk main buntut dah......pas nie bg aku hanya la anjing peliharan dap dan pkr jer....

    ReplyDelete
  18. anuar yang tidak mahu UMNO juga yang disalahkan..
    ada yang menyatakan UMNO tolak hudud dan hudud tidak dapat dilaksanakan kerana UMNO tidak mahu dan UMNO sda kuasa kerana UMNO kerajaan..
    tengok dulu kebenaran sebelum menuduh ok wahai PAS

    ReplyDelete
  19. walaupun keluar banyak mana pun kebenaran ramai lagi penyokong pakatan yang akan menyokong si juburi tu..yela beliau kan malaikat..UMNO juga yang salah..akan dikatakan sogokan je sume nie..bodoh benggap punya manusia tidak mahu melihat kebenaran

    ReplyDelete
  20. malulah sikit wahai parti PAS hindu pun blh kata selagi anwar ada dlm parti pasti tak blh laksana hukum hudud. dah jelas semua kesalahan anwar bangsa lain pun dah nampak.

    ReplyDelete
  21. malulah sikit wahai parti PAS hindu pun blh kata selagi anwar ada dlm parti pasti tak blh laksana hukum hudud. dah jelas semua kesalahan anwar bangsa lain pun dah nampak.

    ReplyDelete
  22. KENAPALAH PAS NAK JADI ANJING PKR ANWAR HANYA NAK GUNA PARTI PAS UTK BATU LONCATAN ANWAR MELAKUKAN SEGALA KEJAHATAN DIA. KENAPA PAS MASIH NAK BERKERJASAMA DGN PAKATAN SEDANGKAN DAH TAHU ANWAR TU MEMANG DAH JAHAT TAK PAHAMLAH AKU.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!