KUNYIT HANGIT! ANWAR SEMAKIN DITOLAK DI PERMATANG PAUH?

Baru-baru ini Anwar al jubs kata dia tetap akan bertanding dekat kerusi Permatang Pauh, kira dia nak yakinkan rakyat yang dia masih relevan la, tetapi bila aku baca artikel The Unspinners yang dipetik dari blog Cucu Tok Selampit, aku rasa macam tak berapa nak real je kenyataan dia ni.




Nak tau kenapa? Korang tengok gambar-gambar kat atas tu, lihatlah betapa dinginnya sambutan yang diterima oleh al jubs di kawasan dia sendiri.

Manusia yang pernah kata dialah bakal PM masa 16 Sseptember dulu dah macam tak berapa nak laku kat Pematang Pauh. 60 ribu pengundi di kawasan dia, hanya ini je yang datang? Wow Anwar! Ini satu penghinaan yang terlampau wei. Nampaknya seat kau dah tak selamat ni.

Baiklah Anwar fikirkan semula hasratnya untuk berpindah ke Parlimen Nibong Tebal, atau Bayan Naru atau pun Lembah Pantai memandangkan rakyat Permatang Pauh semakin menolak beliau.

Takkan PM kalah di kawasan Parlimen sendiri?

37 Responses to "KUNYIT HANGIT! ANWAR SEMAKIN DITOLAK DI PERMATANG PAUH?"

  1. MASAALAH UTAMA IALAH PEMBELAAN
    MELAYU PULAU PINANG.
    SIAPAKAH KETUA PEMBELA NASIB
    MELAYU PULAU PINANG ?

    KEDUA IALAH TERAS KEJAYAAN
    UMMAH ISLAM.
    SIAPAKAH KETUA KEMAJUAN UMMAH
    ISLAM DI MALAYSIA DAN MENYUMBANG
    KEPADA DUNIA ISLAM ?

    ADA YG MENGATAKAN :

    1. MENGIKUT JEJAK UMAR ABDUL AZIZ.
    2. KHATAM AL QURAN 6 KALI

    NAMUN APAKAH ILMU YG DI AMALKAN
    BERSAMAAN DI ATAS?

    TEMPAT BUKAN FAKTOR.
    BUDI ADALAH FAKTOR.
    AMAL ADALAH FAKTOR.
    HASIL ADALAH FAKTOR.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...cepat2la jadi kenyataan. Biar berakhirnya era Neo-Yahudi di bumi bertuah ni. Amin..!

    ReplyDelete
  3. saya rasa ini parpukari udah dibohongi oleh orang umno sendir kayak nya. Di penang petinggi dari umno udah maling ribuan hektar kampung orang melayu. tanah itu udah dijual pula sama kaum cina penang.

    kenapa lo parpukari gak mau hantam sama itu ketua ketua maling umno itu ya. menurut teman saya yang ada di penang sekarang , penang tetap akan dimiliki oleh partai pakatan rakyat malaisia kerna mereka gak bisa percaya sama itu partai barisan nasional lagi. saya rasa gak perlu umno bikin kaco lagi di penang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alahai.pendatang oiii.nmpak sgt ko pencacai upahai pakatan syaitan.tulis bahasa melayu pun x betul ade hati plak nak komen auta2 ko kat sini.nmpak sgt pakatan syaitan da terdesak pencacai pndatang pulak dah.udah xde rkyat malaysia yg nak sokong dah ke oiiii?

      Delete
    2. Bikin kaco apaan ko pendatang? Ko dengan mak lampir sama aja kang dua2 aku humban kat selat melaka.

      Delete
  4. Nak kelentong pun berpada-pada lah.

    Analisa politik ke atau buat cerita dongeng ari-ari?

    ReplyDelete
  5. Alahai si indon maling ni.dahla maling sibuk pulak nak komen pakai auta dia kat sini.stakat ko sembur air liur je xde statistik hasil kajian, monyet kat blakang rumah aku pun boleh.belahla lu

    ReplyDelete
  6. Ni indon kena liwat dgn al jubs dlu2 ker?

    ReplyDelete
  7. pemikiran umno LOW CLASS.

    Bodoh dan hanya mampu buat fitnah.

    Berani pertaruhan?. Penang tidak akan kembali pada umno.

    berani sila beri komen. apa sahaja pertaruhan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woi babi.... Aq berani potong jati aq sendiri la klu penang x dapat kata UMNO balik.... Ko ni dah la pendatang tanpa izin pastu nak bt onar kat negara ni lg... Baik ko berambuslah wei.. Negra ni x perlukan pukimak babi mcm korang2 semua ni... Mamat jubur tu pun org dah benci apatah lagi ko yg selalu jd mangsa dok menonggeng dgn dia tu.... Hahaha... Ko x sakit jubur ke dok main dgn anwar pastu mkn taik guan eng tiap2 hari ni???

      Delete
    2. Kak bedah oi babi!

      Delete
  8. PENDATANG INDON ANAK HARAM MANA KAH YG DOK MAIIII ??? MESTI DIA MAKAN BABI...

    ReplyDelete
  9. MAK AIH RAMAINYA!!!! INI MAU CECAH 1 JUTA PENGUNJUNG NI. MESTI JALAN JAMM CECAH 8 BATU. PATUT BUAT KAT STADIUM BUKIT JALIL NI BUKAN KAT RUMAH NUAR.. TAK PATUT TAK PATUT...

    ReplyDelete
  10. ha3...padan muka anuar..
    sape la nak sokong al juburi macam die 2..
    semua org takut la anak lelaki dorang jadi mangsa he3...

    ReplyDelete
  11. oit anon 10.35..oooooo DAP ambil penang ko xkisah tapi bila umno nak ambil alih dan perjuangkan hak melayu ko sakit hati..bangsa macam ko 2 mmg layak jadi kain lap kaki si cina haram semua 2..dasar lupa bangsa ceh

    ReplyDelete
  12. siapa2 yang membuat fitnah tentang umno adalah manusia yang paling tidak kenang budi dalam dunia he3..makan duit kerajaan pastu hantam kerajaan bagus2

    ReplyDelete
  13. IndonISIAL lahanat mana plak brani nak komen2?, ni la BABI2 belaan Anwar AL Jub

    ReplyDelete
  14. nmpk sngt dah xde rakyat Malaysia nk sokong anuwar si peliwat tu,tu yg dia terpakse beli org indon sial tah dari loji mana.
    jgn harap la anuwar and the geng yg gampang tu akn menang,aq gerenti yg penang akn dapat balik kat UMNO.
    DAP dasar bangsa sial yg makan babi dan jilat anjing,bangse yg paling jijik.
    it's time for UMNO to take back Penang,get ready rainbow and the geng

    ReplyDelete
  15. mana org x tolak si juburi ni,semua org dah tau yg dia ni penipu besar.....sapa sanggup sokong dia,sokong dia bermaksud sediakan bontot tuk dia main......UMNO semakin hari semakin kuat,pakatan memang bungkus lah jawabnye.......negara lebih aman tanpa anuwar al juburi si celaka haramjadah,pakatan pemusnah negara

    ReplyDelete
  16. ala anak haram sial nie siapa la nak sokong dia wei?
    hanya anjing2 yang da liwat oleh kimak nie jela yang setia...rakyat da sedar dengan penipuan anak haram nie....
    jangan mimpi la anjing nie nak bertanding tempat lain...sedang kan tempat sendiri pow da tak laku...hak tuih!!!

    ReplyDelete
  17. cek seronok la bila baca artikel nie
    padan muka degan anuar aljuburi nie..
    dia ingat rakyat suka ka dengan manusia yahudi penyesat...sedar la pada pengikot2 setia anuar alkafiri nie...cek nak habaq nie kat hampa semua...anuar nie yahudi bertopeng kan islam ja...hampa jangan percaya dengan dia nie...hampa semua kena buka mata....jangan undi anuar bontot nie

    ReplyDelete
  18. Alhamdulillah.. rakyat sudah sedar dgn penipuan dan pembohongan si Munafik besar Anwar ni. Kita akan lihat PR akan terkubur di Pulau Pinang bila Cina mula sokong BN semula.
    Cina pulau Pinag sudah lihat bagaimana Regim DAP merosakkan Pulau Pinang dgn kejatuhan ekonomi dan pelaburan. Sistem perbandaran yang kucar kacir.

    Ayuh mari kita gandakan usaha untuk tumbanhkan Pakatan Syaitan-PR. Adalah satu jihad untuk menumbangkan musuh2 Islam ini!! ALLAHU AKBAR!!

    ReplyDelete
  19. mana perginya tanah orang melayu di penang itu udah dimaling oleh petinggi umno itu. kenapa gak ada folower umno mau tanya sama pemaling tanah melayu itu. Menurut teman saya di penang, tanah suku melayu udah habis dimaling oleh petinggi umno lalu dijual sama kaum cina yang kaya itu.Ayuh folower bawahan umno ,sila hujjah yang bagus saja jangan kalian hanya tahu ngobrol kayak bocah saja. Jaga sopan santun kalian seperti folower Partai Pas yang sopan itu. maaf kalo tersinggung ya.

    ReplyDelete
  20. hoii pendatang, teman kau tu sapa? kalau aku cakap atuk kau yang ambil tanah di penang tu kau percaya, statement tu bagi lah bukti mat indon oii, yang aku tau semua ceruk hutan dekat kws pembangunan puak2 kau yang bina setinggan, buat negara ni mcm mak bapak kau yang punya...

    ReplyDelete
  21. Oii.indon bodoh.yg jual tanah kat cina kaya tu si cina kapir harbi tokong tula.ko ni mesti da kena beli dgn anjing si peminat bontot tu kan?klau tuduh2 xde bukti x yahla ko nak nyemak kat sini pegi jilat jubor atok kerepot yg suka main belakang depan tu

    ReplyDelete
  22. elok pun anuar ditolak dia tak ujut kat penang lagi bagus jadi bala besar pada mysarakat selagi ada nya dia huru hara negara di buatnya..

    ReplyDelete
  23. betul 2 bro...gua setuju...al juburi dah nak lari pergi israel....nak bersama yahudi...hahaha

    ReplyDelete
  24. betul 2 bro...gua setuju...al juburi dah nak lari pergi israel....nak bersama yahudi...hahaha

    ReplyDelete
  25. aku g 0pen h0use umah DSAI mriah gila tuu........kmi dtang dgn hati yg ikhlas bukan d angkut dgn bas atau d pakse 0leh ktua cawangan.....

    ReplyDelete
  26. kenapa kalian folower umno kayak gak ada tamadun bila gak setuju sama oposisi nya. Saya kok dihina indon. Indon pun manusia juga bukan? kalo orang Partai PAS sangat bersopan merekA KERNA MEREKA TAHU SEGALA PERBUATAN MEREKA DITULIS OLEH MALIKAT TAPI KALO FOLOWER UMNO TULIS KAYAK SAITAN AJA. MEMANG BENER SEPERTI YANG DIBILANG BAPAK MADER BAHAWA pARTAI UMNO ITU PARTAI SAITAN KETIMBANG PULA KATA DIA PARTAI PAKATAN RAKYAT MALAISIA ITU MALAIKAT. YA SAYA SETUJU SAMA BAPAK MADER ITU. SILA KOMENTAR YA KALIAN FOLOWWER PARTAI SAITAN ITU. BUKAN SAYA YANG BILANG TAPI PRESIDEN UMNO BAPAK MADER YANG BILANG. MAAF KALO TERKASAR.

    ReplyDelete
  27. pi mampos lah anwar, berlagak je lebih!

    ReplyDelete
  28. Aku sahkan artikel PK ni betul. Ni jamuan raya yg dibuat pd hari raya kedua di Taman Guar Perahu, DUN Penanti, Parlimen Permatang Pauh. Lebih kurang 200 org yg dtg...heheee. Al Jub cabut awal sebab xdak org...

    ReplyDelete
  29. tulah anwar oii!! kau ingt org suka sgt ke kat kau ha??
    semua org takut and lari tgk kau adalah!

    ReplyDelete
  30. woi anon 10:35 AM,
    ko jgn nak ckp bnyk lah! aku yakin yg UMNO pasti akn dapat balik penang..
    yg bodoh dan suka fitnah adlah pakatan haram ko tu bkn UMNO ok!!

    ReplyDelete
  31. setahu aku pny0k0ng umg0k ni memang ckp bsar je lbihhhhhhhh.....0rg india ckp mabuk 5 kupang tp dia punya stim smpai 2-3 ringgit.......

    ReplyDelete
  32. Ingat Lim Kit Siang ingat Mummy Foo

    Ingat Lim Guan Eng ingat Rainbow

    Ingat Lim Guan Eng junior ingat Nenen budak sekolah

    kahx3.

    ReplyDelete
  33. Akak pasti pembangkang akan gulung tikar dan umno akan terus memerintah sampai bila2

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!