KHAS UNTUK AMBABIGA! DARI LU NAK JADIKAN RAKYAT SEMUA GILA BAIK LU PI CHECK KAT SPR!



Walaupun tarikh Pilihanraya Umum Ke-13 (PRU-13) terus menjadi tanda tanya, kira-kira 1.3 juta pemilih berdaftar di negeri ini digesa agar menyemak semula pendaftaran masing-masing melalui pejabat Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR).

Pengarah SPR negeri, Ahmad Adli Abdullah menegaskan bahawa semakan tersebut penting supaya pindaan terhadap kesilapan maklumat yang berlaku pada pemilih berdaftar dapat dilakukan pihaknya dengan kadar segera.

“Saya berharap pemilih yang berdaftar untuk membuat semakan supaya sebarang kesilapan seperti nama, lokaliti dan pusat undian boleh dibuat dalam tempoh sebelum pilihan raya,” katanya.

Menurut beliau, SPR telah menyediakan pelbagai kaedah kepada orang awam yang telah mendaftar untuk membuat semakan bagi memastikan maklumat peribadi mereka tepat.

Ahmad Adli berkata, semakan boleh dibuat dengan menghubungi talian SPR negeri, laman web, sistem pesanan ringkas atau pemilih berdaftar boleh hadir sendiri ke pejabat di negeri masing-masing.

“Pelbagai kaedah disediakan dan kami memang sedang memberi tumpuan kepada semakan bagi memastikan pendaftar seboleh-bolehnya mengundi di tempat yang dekat dengan lokalitinya,” katanya.

Beliau menambah, SPR sedang cuba untuk meletakkan pusat-pusat mengundi yang berhampiran dengan tempat tinggal pemilih berdaftar bagi memudahkan urusan mengundi ketika pilihan raya.

Read more...

So Ambabiga dari lu melalak dan nak jadikan semua orang GAY, baik lu suruh sesiapa yang tak puashati tu pi check status mereka ok?

23 Responses to "KHAS UNTUK AMBABIGA! DARI LU NAK JADIKAN RAKYAT SEMUA GILA BAIK LU PI CHECK KAT SPR!"

  1. Betul tu! Kita orang UMNO tak suka BERSIH anjuran Pak Samad dan Dato Ambiga. Kita hanya sokong KOTOR. Jum kita buat senaman bontot untuk luahkan perasaan kami.

    ReplyDelete
  2. Bukan suruh keling ambiga dan orang tua Samad sahaja tetapi suruh azmin..nike ajis..mahfuz dan suami 2 mah tu sama..

    ReplyDelete
  3. hehehe... mcm anjing babi cina pun ada aq tgk ambiga ni... mcm haram jadah... tp terima kasihlah.. sbb kan bershit ko tu rakyat sedar antara pemimpin yg betul n serong jalannya....... tq so much amPIGa

    ReplyDelete
  4. kerajaan ptt lakukan sesuatu pasal minah gilan babi ni.. klu biar lama2 nnt.. negara kita ni bakal jd negara gila .. sbb kan dialah wujudnya LGBT .. bayangkan LGBT tu di negara islam kita ni... malu beb... kesian aq tgk PM kita nak cover .... lepas cina babi bt hal dia pun nak join skali gak.. keling anjing x sedar diri langsung....

    ReplyDelete
  5. Kak Bedah dah lupa Pak Samad, Sastrawan Negara terulung pun ikut Ambiga. Kenapa Pak Samad tak sokong KOTOR macam kita orang?

    ReplyDelete
  6. ambiga ke hang babi apalah hang bodoh saggat sendiri gila lu nak jadikan rakyat gila serupa lu pulak bangang punya betina perangai macam anjing orang macam lu tak layak duduk malaysia pasal lu tercemar nama malaysia jadi huru hara di buat nya

    ReplyDelete
  7. ABIGA ADA JE YANG TAK KENA BURONG GAGAK DENGAN DIA TAK JAUH BEZA SUKA BUAT KECOH SUKA BUAT HAL SUKA BUAT BENDA YANG BODOH-BODOHLAH DAHLAH PERANGAI MACAM SIAL TAK LAYAKLAH KAU KALAU NAK JADI PEMIMPIN JAHANAM MALAYSIA KAU KERJA KAN

    ReplyDelete
  8. kimak nie patut kena rejam ngan batu sampai mpos...ingt da bagus sangat ke sial ambiga keling paria...pandai2 nk ubah hukum lak
    sial la ngan manusia songang nie...ambiga patut jadi bini anuar ibrahin and jd scandal nik ajis jd perempuan simpan guan eng...
    habis semua org ko kotor kan otak pemikiran pemimpin
    nie betina kna buang negara baru patut

    ReplyDelete
  9. aik betina nie memang tak reti2 nak duduk diam ke?ada saje benda yang betina nie nak racun rakyat....woi betina laknat berambus la ko dari malaysia nie...baik ko pegi balik india tu pow lau rakyat sana terima ko la kn...wkakakakaak

    ReplyDelete
  10. Ambiga ni mcm jeling botol dajjal yg nak mentesatkan islam.... Sah2 kelung pukimak ni mmg sial aku pelik mcm mana org blh sokong dia.... memalukan negara je org mcm ni ptt buang dlm loji tail

    ReplyDelete
  11. ambiga ni muka pun cam sial je,perangai lagi lah sial....dia ingat buat bersih tu bagus sngt la,merosakkan keamanan negara....ada2 je keling ni,dah la songsang.....dia ingat ramai rakyat akan sokong bile buat bersih tu,padahal sikit je pun....sebab bersih ni la rakyat dah tau perangai pembangkang camne,bodoh punya pembangkang....dasar manusia muka hitam,hati lagi la hitam

    ReplyDelete
  12. hantar je keling paria ni balik negara dia,merosakkan keamanan negara je.....x layak la si ambiga sial ni jadi rakyat malaysia,perangai cam celaka haramjadah......de gak rakyat malaysia yg bengap,boleh ikut cakap si paria ni......dah la wujudkan LGBT kat malaysia,xke sial namanye tu....ni negara islam la bodo,lagi lama kita simpan betina keling ni lagi rosak la malaysia ni

    ReplyDelete
  13. apa la si ambiga ni nak,apa yang dia dapat dengan buat bersih tu...bersih tu mengajar rakyat jadi kurang ajar,mengajar rakyat untuk merosakkan keamanan negara...bagaimana rakyat boleh sokong ambiga ni,bagaimana rakyat sanggup melibatkan diri dalam bersih...rakyat xda otak ka,x boleh berfikir ka yg bersih tu membawak impak yg negatif

    ReplyDelete
  14. ambiga ni memang perempuan sial lah.
    asyik nak meyusahkan orang lain je.
    diri sendiri tu dah gila jangan buat orang lain jadi gila.
    dia bukan je gila,tapi pemikiran jahat,penyokong gay.
    ambiga ni tak pernah nak bagi kesenagan pada negara dan rakyat.

    ReplyDelete
  15. dari dulu sampai sekarang,
    keje si ambiga ni asyik nak membuat kecoh je.
    macam dah tak ada kerja lain perempuan ni.ambiga ni perempuan jahat gila.

    ReplyDelete
  16. WOW Anon August 4, 2012 8:25 AM dan Anon August 4, 2012 11:32 AM penyokong kuat ambiga rupanya! anak ikan ambiga eh kau ni? padanla komen pon macam taik...

    ReplyDelete
  17. si keling ni patut ditendang keluar dari malaysia anta je dia kat mana-mana tempat orang kanibal.
    baru dia tahu.

    ReplyDelete
  18. ambiga + anuar = masalah negara yang kita hadapi sekarang... itu saja... dah la bising ja lebih! SPR pon xregister lagi... BODOH! lagi bodoh pada pengikut si bodoh ini!

    ReplyDelete
  19. bersih apa kejadahnya..
    aku rasa patot letak kotor as kulit ambiga..
    he3 jangan marah..
    die 2 dah la aku dengar lesbian..
    betina syok kat betina..
    macam 2 pun ada org nak sokong lagi..
    mesti yg sokong-sokong itu semuanya golongan mcm die la...
    patot la anuar suka sangat...

    ReplyDelete
  20. die nie bukan mencari keadilan tetapi membuat kecoh huru-hara dan kemusnahan..
    tengok sudah la perhimpunan lepas apa depa buat..
    masuk kedai2 ambil makanan tanpa bayar..
    ingat bapak depa punya ke..
    haramjadah semua merosakkan perniagaan disitu...
    macam nie ke BERSIH sapu bersih harta orang????????
    dasar pemusnah negara gampang AMBIGA..
    macam mana kulit die hitam macam itulah hatinya...

    ReplyDelete
  21. aku dahlah meluat gile tgk muka si ambiga tu..dahlah muka mcm bangunan yg tak siap ditambah pulak dgn perangai dn kelakuan dia yg menyakitkan hati lglah nauzubillah mmg dh serupa mcm tuutt...
    masyaallah tgh bulan pose nie hbs pahala aku t tp apa nak buat hati panas btl dgn si minah keling nie!!

    ReplyDelete
  22. ish tak hbis2 si betina nie nak buat hal..
    tak cukup2 lg ke..kau nie mmg dasar mnusia yg ptut dilaknat kau tau tak..
    dahlah selalu menyusahkan org..klu muka tu cntk tak pe jgk..
    mnusia mcmdia nie mmg ptut dibakar smpai abu dia pn tak tinggal!

    ReplyDelete
  23. kasi halau je ambabiga keling tu dr ngra ini!! bikin serabut je!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!