KESIAN PM! DIA NAK PERTAHAN JANJI DITEPATI, AKHIRNYA BENDERA NEGARA PAKATAN NAK TUKAR DI DATARAN MERDEKA!

Penyebaran Risalah menukar Jalur Gemilang pada Malam Malaysia menyambut keMERDEKAan. Kita melihat ini perkara yg serious, kerana ada pihak yg tak bertanggungjawab mengedarkan risalah ini. Apakah tujuan ianya di keluarkan?

Ini juga satu hasutan kpd rakyat. Bendera ini melambangkan sesebuah Negara, ttp ianya telah dilacurkan oleh pihak yg tak bertanggungjawab. Wira Perkasa memandang serious perkara ini, kita menganggap pihak tak bertanggungjawab ini tidak menghormati Negara & Raja2 Melayu.

Sikap2 yang tak bertanggungjawab ini tak ubah seperti org2 yang tidak bertamadun, bersikap seperti kebudak-budakan. Apakah tujuan Mereka? Apakan mereka ini mahu Malaysia menjadi Republik?

Kita juga berharap Pihak PDRM jalankan tugas seperti biasa, menjadi benteng kpd Rakyat & Negara. Kita berharap supaya pihak2 berwajib perlu menjalankan tugasnya terutama Peguam Negara. Wira Perkasa merasakan Peguam Negara ini gagal menjalankan tugas & Amanahnya sebagai Peguam Negara. Telah byak lapuran2 Polis tetapi tiada tindakan, contoh Ambiga sebnyak 6000++ lapuran polis tetapi tiada tindakan daripada Peguam Negara. Kita Mendesak Dato Ghani Patail MELETAKKAN JAWATANNYA kerana tak menjalankan tugasnya.

Wira Perkasa merasakan ini Penghinaan yg terburuk dlm sejarah Malaysia......

Irwan Fahmi Ideris
Ketua Wira Perkasa Malaysia

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

29 Responses to "KESIAN PM! DIA NAK PERTAHAN JANJI DITEPATI, AKHIRNYA BENDERA NEGARA PAKATAN NAK TUKAR DI DATARAN MERDEKA!"

  1. Tahniah! Bikin panas, cili kasi taruk sama Parpukari.

    ReplyDelete
  2. nama dah sedap Jalur Gemilang nak pulak di tukar kepada Sang Saka Malaya..tapi dok nampak yang baju kuning tuh mcm Hang Sakai Malaya

    ReplyDelete
  3. nak tunggu sampai bila..?? nak tunggu bila negeri2 dlm PR naikan bendera sendiri baru nak ambik tindakan..??

    nak buat mcm mana yg duduk atas tu semuanya jenis lembut.. semakin teruk dihina negara, bendera dan sebagainya oleh puak2 pembangkang hampeh ni..

    ReplyDelete
  4. mmg betul buat banyak laporan pun mmg tak guna sbb peguam negara tidor,mohon pada pihak berkuasa jgn pandang remah perkara2 yang berkaitan dengan negara dan keselamatan .

    ReplyDelete
  5. Nampak mcm bendera Indon pun ada gak tu. Kang sekali lagi demo Ganyang Malaysia kat Jakarta .. he he he

    ReplyDelete
  6. Hanya kerana nak jaga hati, perasaan dan jangka hayat politik serta menunaikan permintaan segelintir rakyat Malaysia yang dah jelas membuat huru hara dalam negara Menteri Keselamatan Dalam Negeri maka diabaikan hak-hak rakyat Malaysia yang inginkan keamanan sejagat.
    Peguam Negara patutnya dah lama dihanyutkan jawatan tu dari Gani Patail.
    Muakkkk muakkkkkkkkk semuanya. Kerajaan sekarang terlalu lemah dalam sejaran Malaysia.

    ReplyDelete
  7. Tambah sikit kaler biru pula dah serupa bendera melaka daaa

    ReplyDelete
  8. Hisyamudin tlg Letak Jawatan Segera,,,,Kamu sangat Lemah,,,,,,Benda sekecil ini pon tak boleh selesai,,,,,,,,,,,,,,Kerana kelemahan kamu dan sifat Penakut kamu,,,,Rakyat menganggap UMNo kerajaan yg ada sekarang sangat lemah,,,,,,,,,,Dato SERI NAJIB tlg singkirkan Hisysmudin,,,,,,,,,,,,LEMBIK,,,,,,

    ReplyDelete
  9. Letak empat bintang jadi bendera singapore pulok dah!!!!!

    ReplyDelete
  10. Aku setuju dengan Anon 2:42, cuma nak tambah jika boleh semua UMNO/BN jangan jadi kerajaanlah lepas PRU13... buat sesak poket rakyat kau dan aku dengan hutang negara berjumlah RM653 billion. Seorang rakyat Malaysia kini berhutang sebanyak RM108,000 seorang.

    ReplyDelete
  11. Anonymous said...
    Tahniah! Bikin panas, cili kasi taruk sama Parpukari.

    August 31, 2012 1:45 AM

    JAWAPNYA SEBEGINI
    "binatang kau hanya sekelumit bilangan -aku roduk perut kau jika berani kau pernah ke negara lee kuan ank u??? anak2 melayu kebanyakan cuma nama malam minggu pergi ke orchard rd dekat hq dbs bank in between hilton hotel aDa 7e dekat tanga ramai melayu mabok jantan pompuan . melayu bersekedudukan ,melayu jadi kristian ,tapi nama melayu , melayu bapak mak anak2 tak pernah puasa ,sekeluarga tk tau solat , azan tak leh apa yg kamu tau binatang , yg menulis ni melayu JENIS APA HA??? ikut hudud , bolih bunuh menngkianati agama tapi hudud pas 'ok' otak neraka ,binatang ni tau apa ,,pkr / pas patut dipancung anuar nik aziz puaka mampos tak mau , aku sngin dgn anuar , sialsiapa ada bini yg bekerja dgn nuar mesti tanya bini adake dah kena tujah dgn setan nuar jika takmau dayus, dia ni perosak semua dimalaysia , tangkap nak takut apa ,bintang ni lebih binatang dari binatang- melayu dimalaysia ada 2 jenis . OK BERLANDASKAN ISLAM QURAN/HADIS YG CELARU MEMUTAR BELIT QURAN DAN HADIS SEBUSOK2 UMNO MACAM BUSUK TEMPOYAK DAN REBUNG PERKASAM LAGI BUSOK DIMAKAN ENAK
    TAPI BUSOK PKR/DAP/PAS MCM TAHAN NAK BERAK SEKALI BERAK BAU HAPRAK SEBUSUK KANDANG BABI . ini semua sbb duit jika bukan ada bayar sapa yg ingin nak cemar negara SEGELINTIR MELAYU SAMA MCM DI INDON BYR BOLIH DEMO ,KITA PUN BOLIH BAGI DUIT TAK UTK APA ,SBB KEBENARAN PASTI MENDATANG

    ReplyDelete
  12. Dengan penuh kesyukuran yang Allah berikan..... Saya amat berbangga menjadi anak Malaysia dan beragama Islam......

    Sungguh seronok bila hidup dalam berbilang bangsa....

    Tapi sungguh sedih kerana ada anak jati yang lupa pada sejarah.....

    Janganlah kufur dengan nikmat yang Allah berikan........Ingatlah wahai bangsaku.......

    ReplyDelete
  13. org PAS sikap mereka sperti anjing HINA. Bg mereka nikmat yg ada ini boleh dicipta dan dibuang dgn kuasa mereka. Mereka lupa dgn janji Allah supaya bersyukur dan Allah tambah lagi nikmat.

    Org PAS sgt hina, sehina bangkai khinzir yg mati ditepi parit. Contohnya Nizar, menghina bendera Malaysia dengan paggilan 'Jalur Malang'! Adakah manusia keji begini layak menjadi pemimpin kita?

    PAS adalah kumpulan manusia2 yg kufur pd Allah tetapi berpura2 dgn agama (MUNAFIQUN)

    Apbila mereka diuji dgn KUASA dan HARTA mereka sanggup pijak agama dan junjung HARTA dan KUASA! SGt banyak jelas bukti2 kekejian bangsa PAS ini supaya jadi iktibar pd kita jgn sombong dgn ilmu Allah.

    Allah Ta'ala boleh hitamkan dan pesongkan hati jika kita menipu atas nama agamanya. Usah berbangga pulang dr Mesir, Syiria, Jordan, atau mana2 negeri bumi Anbia' tetapi ilmu yg ada tidak mangajak manusia mengenal Allah.

    Sebaliknya angkuh dn jahat , assobiah kepartian PAS melebihi apa yg Allah syariatkan.

    Awaslah PAS akan dilaknat Allah atas segala perbuatan kerja jahat mereka pesongkan Islam sehingga ramai yg bermusuh dan sesat!

    PAS Laknatullah! PAS Lanatullah! PAS Laknatullah!

    ReplyDelete
  14. merdeka kali amat berbeza

    1. bn berterus terang merekalah yg bertanggongjawab dlm mencari kemerdekaan dari british. keringat dan nyawa melayang dr para pejuang kemerdekaan..55 thn negara jd pesat.. ekonomi mauntain walau negara besar sekalipun nak bangkrap - US.

    2. Janji ditepati masih misteri...biar lah najib saja yg menterjemah apa maksud 'Janji Ditepati'...

    3. Pembangkang menunjukkan sikap 'tidak tenteram' pada 'Janji'2 PILIHANRAYA 2008' mereka.. byk yg mereka janji masih belum dikota..termasuk yg MUNGKIR JANJI...dlm kes kg buah pala..

    4. TUNTUTAN AIR PERCUMA 300juta xmampu dilayan PKR SELANGOR..Menunjukkan ketidak matangan tawaran politik mereka..
    ia muncul takala 'Janji Ditepati' mahu berkumandang..

    ReplyDelete
  15. Dalam Pakatan Haram tiada erti merdeka! Dlm DAP ada 'tokong' besar yg xboleh dikritik, tiada kebebasan bersuara, UTUSAN, NST, TV3 disekat dr kebebasan media.

    Dalam PAS juga minda dijajah oleh totok jahiliyyah gerombolan Pork Nik. Pantang sekali mereka ditegur, mereka ibadar dewa yg wajib dipuja. Jika tidak terimalah padah sepetri Hasan Ali dan Ust Nasha.

    Tiada kebesan dlm rejim Pakatan Haram melainkan kezaliman dan kasta penindasan. Yg kekal bodoh ialah bangsa pencacai PAS. Bodoh dahulu kini dan selamanya!

    ReplyDelete
  16. PAS adalah ejen British utk sesatkan Aqidah org Melayu secara jangka panjang. Sebab itulah PAS boleh berubah sekelip mata menyokong murtad, menyokong arak, judi, penzinaan berleluasan, menyokong hak Melayu dan raja dihapuska setelah sokongan Melayu berjaya dirasuk.

    PAS adalah ejen British yg menentang kemerdekaan. Jalur Gemilang dihina dgn Jalur Malang oleh pemimpin PAS.

    Tokoh2 kemerdekaan dibunuh kejam oleh British disebabkan wujudnya talibarut2 seperti bangsa PAS dizaman itu yg mahu British kekal di tanah Melayu.. wahai anjing2 PAS.. sejarah tidak boleh diubah!!

    ReplyDelete
  17. Jika ini perbuatan org Melayu...memang sah ini Melayu paling bodoh didunia.
    Pelbagai keistemwaan dikecapi bangsa tapi tidak mensyukuri... Tahukah anda kaum2 lain irihati dgn keistimewaan Melayu kecapi di Msia, mereka hanya menantikan bangsa ini hancur bak mebodohan kita sendiri...

    ReplyDelete
  18. ank2 haram ni kalau bendera malaysia pun mereka cuba tukar maka tidak mustahil mereka akan cuba menukar agama rasmi malaysia,perlembagaan malaysia dan macam2 lagi mereka akn tukar.
    PASial yg gampang dan bodoh yg menjadi anjing kafir harbi dan pakatan sial,PASial adalah terdiri daripada org2 munafik dan murtad.
    dasar PASial yg jalang sampai sanggup mempermainkan agama islam,sial punya bangsa

    ReplyDelete
  19. Kini terlah terbukti siapa Malingsia sebenarnya

    INILAH BANGSA MALINGSIA
    INILAH BENDERA MALINGSIA

    AKU TUNGGU KOMEN INDONESIA

    ReplyDelete
  20. tak strategik lgsg bndera tu! bodoh mcm otak Pakatan haram tu jgk!!
    blh pulak ada hati nak tkr bndra Malaysia..

    ReplyDelete
  21. bndera mcm hapa ja.. bndra jalur gemilang berjuta2 kali lbh bgus lh dri bndra haram depa tu!!

    ReplyDelete
  22. gua akan sokong PM sampai bila2 dan gua yakin pru akan datang pasti BN akan menang dan terus memerintah malaysia...wahai rakyat malaysia semua jangan la sesaje membutakan mata untuk tengok kebenaran...pakatan2 anak haram sial yahudi nie akan memusnahkan negara malaysia ini....gua taknak hidup macam negara lain yang tak aman...gua syukur malaysia negara aman...tapi kalau anjing2 babi sial sampah nie semua tak dihapuskan...susah la negara nak aman...

    ReplyDelete
  23. woi babi!!apa hak kau nk tukar2 bendera!!bendera MALAYSIA dh wjud dri zman mula2 merdeka lagi,xde kaitan ngan politiK!!ni semua msti kerja DAP bngsat celaka!!

    ReplyDelete
  24. Anonymous said...
    Tahniah! Bikin panas, cili kasi taruk sama Parpukari.
    August 31, 2012 1:45 AM.

    Kasi taruk cili semua buntut bn dan pencacai baghal. Bendera uncle sam sanggup gadai nyawa.....tolol.55 taun penipuan akhirnya datang kebenaran....aamiin.

    ReplyDelete
  25. Hoi unta daddy cool......kalau DAP mesti ada Roket la.......baghal.Itu bendera wanita ameno la.....nak marah juga ka!

    ReplyDelete
  26. WAKE UP HISYAMUDIN OR YOU RESIGN FROM YOUR POSITION CAUSE YOU CANNOT SETTLE THE PROBLEM. YOU WANT TO WAIT UNTIL OUR COUNTRY BECOME LIKE A HELL KE?

    ReplyDelete
  27. kenapa nak tunggu lagi mana pihak yg berkuasa kenapa tak bertindak langsung peguam negara buta ke buat2 tak tahu aje. baik letak jawatan kalau tkt nak bertindak. jangan biarkan gampang2 pakatan haram naik tocang sampai dah berak atas gambar PM pun takde tindakan yg diambil. sakit hati aku tgk Pemimpin aku dihina sebegitu macam dah takde undang2 kat negara kitakan. inilah yg bakal berlaku kalau kita sokong PAKATAN HARAM ANWAR AL-JUBURI.

    ReplyDelete
  28. rakyat malaysia semakin biadap, terutama dari kaum cina, tanpa segan pijak gambar pm melayu. melayu2 yg ada kat situ pun tersengih2 sukahati bahkan ada juga yg pijak gambar pm. BIADAP!!!!!!!!

    ReplyDelete
  29. Inilah bangsa yang yang tak sedar di untung...dah duduk dalam negara yang penuh keamanan dan kemakmuran.. nak merosakkan pula. kaum ini harus dihukum seberat2nya.. BERANI NAK TUKAR BENDERA.. kalu dapat memerintah AGAMA ISLAM PUN dia orang akan tukar..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!