GEMPAR TAHAP VAVI! PEMIMPIN PKR MANAKAH YANG TELAH MEROGOL ANAK SENDIRI HINGGA BUNTING?

Sejak dari semalam di Pahang agak kecoh kerana pihak polis telah menangkap seorang pemimpin PKR yang telah merogol anak dia sendiri hingga bunting dan beranak la!

Aku masih ternanti-nanti siapakah gerangannya yang telah melakukan sedemikian. Dasyat la pemimpin PKR ni kan? Dari kepala sampai ke balaci semua kaki lendir.

Yang si bos balun belakang dan china doll dan lain-lain. Pemimpin-pemimpin PKR lain jangan cerita lah, kini mereka dah lebih maju dengan menambah koleksi lendir versi sumbang Mahram pulak.

Wahai rakyat Malaysia, sementara menantikan siapakah pemimpin PKR ni, apa kata korang fikirkan sejenak, jenis manusia macam ni ke kita nak jadikan mereka pemimpin?

Tidak takutkah kita kepada kemurkaan Allah apabila memilih pemimpin macam ni?


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

47 Responses to "GEMPAR TAHAP VAVI! PEMIMPIN PKR MANAKAH YANG TELAH MEROGOL ANAK SENDIRI HINGGA BUNTING?"

  1. teruk!!!!nereka jahanam menanti...sehingga bunting bapak merogal anak ...haram jadah bapak mcm nie....PKR itu jer mereka tau buat merogol,bertukar isteri,al juburi,belasah isteri.. kepimpinan atasan sehingga bawahan semua sial...syaitan bertopengkan manusia..

    ReplyDelete
  2. dia ni ke?

    http://4.bp.blogspot.com/_5CtaJ0nmV8Q/TILzzStyA8I/AAAAAAAAACI/PzXUOje853c/s400/pkr%2Bnor.jpg

    (ini soalan, bukan tuduhan)

    ReplyDelete
  3. Bagus! Undilah lagi! Undi! Undilah PKR! Ayuh kita halalkan bapa main dengan anak ayuh! Undilah PKR!

    ReplyDelete
  4. ooo cerita seks yg sama dkt papagomo... xsabar nak tunggu

    ReplyDelete
  5. Pergh... Ada cerita seks baru la... Mesti panas!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Semua pemimpin pakatan mcm haram jadah la.... Babi pun x rogol anak sendiri

    ReplyDelete
  7. cite ni da d spin 0leh 0rg umg0k la w0iiii...fuy000 g sambut merdeka dpt tiket kpal tebang tuuuuu,,,,smpai cam tu skaliiiii.....ciannnn

    ReplyDelete
  8. Adakah pas pernah salahkan umno apabila mereka pilih Mat sabu jadi timbalan presiden...tentu tidak!

    ReplyDelete
  9. ape nak heran bos dia perangai macam tu...apetah lagi macai2 nye....perangai haramjadah... hancur MALAYSIA dibuatnye kalo dorg dapat perintah....puihhhhh.....

    ReplyDelete
  10. peh cek takot la kalau malaysia diperintah oleh kaki zina peliwat dan segala kaki dosa...memang allah akan bagi bala jela kat malaysia
    malaysia tidak akan aman lagi...
    silap2 nanti bini2 orang pulak jadi mangsa nafsu syaitan mereka2 ahli neraka jahanam...siapa dia ahli neraka jahanam kalau bukan pas dap dan pkr....moga2 manusia macam nie diseksa sebelom mati pastu dihumban dalam neraka....tidak layak la hidop

    ReplyDelete
  11. kimak anak haram tol...terkejut gua sial bila baca kisah nie...sanggup pelepas nafsu syiatan tu dekat anak sendiri....pe punya anak haram la pakatan nie...ketua lu orang tibai bontot jantan...nak jolok burit cari chinna doll...yang anak buah tak mampu nak cari china doll balun anak sendiri...dengan peragai yang macam nie korang nak tadbir malaysia...mimpi la...silap2 perempuan kat malaysia kena pakai spender besi sebab takot dirogol dijadikan tempat pelepas nafsu sial babi pakatan anak haram....

    ReplyDelete
  12. Kerajaan negeri Selangor akan menyediakan khidmat guaman percuma untuk membela ahli PKR tu. Sesape ahli2 PKR yg ada hajat nak rogol,liwat,bunuh atau kena saman gi jumppa Khalid Berahim ambil peruntukan guaman. Penasihat utama dah bagi greenlight.

    ReplyDelete
  13. Bukan anak dia kut---; Anak angkat ka """ PKR WHEN CORK STAND THERE NO RULE"""

    ReplyDelete
  14. Bukan anak dia kut---; Anak angkat ka """ PKR WHEN CORK STAND THERE NO RULE"""

    ReplyDelete
  15. Haha telah terbukti kejantanan pihak belah sana sampai anak sendiri dibalun

    ReplyDelete
  16. kan dah cakap awal2.. mesti dituduhnya UMNO wat cite.. mmg ngok la pencacai PKR sekor2 ni.. dituduhnya org spin cita plak..

    ReplyDelete
  17. dah bantai anak sendiri...umno pulak yg salah?......umno bayar 1 juta ke?

    BESAU MUSIBAT SIAL.

    ReplyDelete
  18. PKR: Parti Kesyahwatan Rakus

    koleksi kes syahwat pemimpin PKR

    1. Nuar menjubor banyak jantan
    2. Nuar menyontot china doll
    3. Butt-the-roll (badrolamin) skandal bini orang
    4. azmin sedekah aiskrim dalam jamban
    5. eli wong kangkang
    6. ketua bahagian yang belum diumumkan nama kes rogol anak

    nafsu nak memerintah dgn nafsu nak menyontot sama tinggi

    ReplyDelete
  19. Assalam House PK.

    Keputusan DNA belum lagi dikeluarkan anda sudah menjatuhkan HUKUMAN.
    Tidak takutkah anda dengan hukum Allah jika Pemimpin terbabit tidak melakukanya?
    Untuk para comments yg budiman telitilah dulu sebarang tulisan sebelum menyatakan PENDAPAT kelak dilaknati oleh ALLAH.
    Semoga kita tidak tergolong dikalangan orang2 yg melakukan dosa2 BESAR.

    ReplyDelete
  20. PKR dah jadi Parti Kaki Rogol

    PAS dah lama menyetan..

    ReplyDelete
  21. Assalamualaikum...
    Tidak ada calon PKR yang bernama Mohd Noor Yaacob yang bertanding di DUN Jerantut pada PRU12 lalu.. yang ada ialah Mohd Nor Jaafar.
    Pada PRU12 lalu Mohd Nor Jaafar telah tewas ditangan calon BN Cikgu Koh Boon Heng.. Beliau tekah mendapat 5165 undi manakala calon BN mendapat 5674 undi..
    Sekarang Cikgu Koh Boon Heng dari BN telah menyertai DAP dan berjaya mengembangkan 4 cawangan DAP di Jerantut..
    Manakala Mohd Noor Jaafar bukanlah seorang Ahli PKR lagi kerana beliau kini adalah Pengerusi KITA Jerantut...siasat dulu sblm tohmah dan fitnah...dosa keringgggg

    ReplyDelete
  22. Soalnya, dalam realiti hari ini, hudud ini hak siapa.
    Hudud bukanlah hak Allah dan hak PAS.
    Hudud hak Pakatan Rakyat.

    http://mufarakahpr.blogspot.com/2012/08/hudud-milik-pas.html

    ReplyDelete
  23. Aik , sejak bila penyokong pembangkang ni percaya kepada bukti dna. Dna dalam dubur saiful pun pernah dinafikan sebelum ni.

    ReplyDelete
  24. geng 2 KITA nie kan ketuanya zamil ibrahim proksi UMNO...zaid sendir dah kena pecat....dah kantoi tarok anak sendiri blame PKR pulak...

    UMNO...liwat dah lesap...

    memang kau nie pandikutti la parpukari..

    ReplyDelete
  25. Ank sendiri pun die x lepas haram jadah punya bapak sangup ragut maruah ank sendiri krn gila sex....pencaci pkr blh lak salah kan umno jgk dlm hal nie btl2 punye haram jadah penyokong pkr

    ReplyDelete
  26. wahai pakatan haram jadah oi..... makhluk mcm ni ke korang nak jadikan pemimpin??????? apa sudah jadi... mcm pukimak je... haruan mkn anak... klu takat anak dia sendiri dia bleh mkn apatah lg lepas jd menteri.. silap haribulan anak korang jd mangsa dia pulak....erm... harapkan pagar pagar makan padi....

    ReplyDelete
  27. mereka ni asal nampak sedap depan mata, mereka akan balun jer tanpa kira siapa pun mangsanye..phuiii..

    http://ashamsuri.blogspot.com/2012/08/pemimpin-pakatan-rogol-anak-sendiri.html

    ReplyDelete
  28. mmg sial betul la penyokong2 PKR ni,perangai serupa khinzir.
    bila ank haram tu rogol ank dia korang nk bukti DNA dia,bila dah dpt DNA korang akn kata DNA dia tipu dan report dia dibeli.
    kes peliwat tu pun camni gak la,dah ada DNA korang x nk terima.
    x payah la nk spin cerita anjing2 sialan PKR,orang backup ank haram tu tuk pe.
    mmg dasar manusia x de maruah PKR dan anjing2nye,manusia sial yg jalang terlampau

    ReplyDelete
  29. daripd pemompin no 1,smpai lah ke akar umbi semua pemimpin PKR gila seks!!sepatutnya seorang bpak mnjaga maruah ank mereka,tp dia sndri calarkn maruah ank dia,org mcm ni korang nak agkat jadi pemimpin??tnggunjwab sbgai bapa pun dia ggal,mcm mna dia nk memikul tnggjwab pda rkyat??renungkanlah whai juak2 pmbgkang!!

    ReplyDelete
  30. teruk giler perangai gampang ni,lagi teruk dari binatang.....ank sendiri pun mereka tak lepas,PKR ni memang giler seks.....dari kepala sampai ke ekor sama je perangai,semua nk konkek and nk songlap duit rakyat.....macam ni nk jadikan mereka pemerintah negara,jawabnye melingkup la Malaysia ni.....PRK dan baruahnye memang celaka haramjadah betul,buat ikut suka hati

    ReplyDelete
  31. pakatan ni memamg haram jadah pun pantang teggok lupang tak kira sapa pun anak sendiri pun jadilah janji puas nafsu memang sial punya bapaklah darah dagin sendiri pun dia musnahkan

    ReplyDelete
  32. sial betollah pakatan ni anak sendiri pun dirogolnya betol-betol perangai macam binatang apa punya bapaklah saitan pun ada baik sikit daripada bapak yang merogol anak ni betol- betol gampang punya bapak...

    ReplyDelete
  33. Ini lah kesan banyak baca Haram jadah kah banyak promosi ubat keras kote.mangsanya anak sendiri.

    ReplyDelete
  34. mmg haramjadah sungguhlah bila ada mnusia mcm nie!! sggup pulak ank sndri pn dia rogol?? mnusia ke binatang dia nie ha?? binatang pn lg bguslh dr mnusia laknat mcm dia nie! org mcm nie ke nak jdukn pemimpin??? mmg hancurlah dunia klu makhluk mcm dia nie jdi pemimpin!!

    ReplyDelete
  35. apa kejadah nya lah mnusia mcm dia ni smpaikn ank sndri pn dia tak lps kn??
    ish3 sial btl!!

    ReplyDelete
  36. Haramjadah sgh org pkr ni mmg dasar pukimak binatang,binatang pun tau ayg anak jugak tau babi oi

    ReplyDelete
  37. Ya allah apa nak jadi ni takut akak dgr pun.... Anak sendiri pub tak lps aduh... Klu dah sanggap sgt g lah cr pelacur ramai kat luar tu ni anak sendiri kau buntinkan mmg teruk sgt lah perangai mcm ni

    ReplyDelete
  38. Maki, maki, maki hamun dan maki berserta fitnah.
    Itu je la ..
    Fakta = auta

    Tapi paling best kak bedah, hampir semua tulisan dia ada maki caci. Fitnah dan racist pun ikut serta.
    JANGAN MAKI CACI, BUMI NI BUKAN KORANG YG PUNYA. NANTI SIKIT JAM AAA.. SUSAH MAU CALI MAKAN WO..

    ReplyDelete
  39. tudia binatang sungguh..
    anak sendiri pun tidak lepas..
    tidak cukup ke ppn kat luar tu..
    sialan sungguh la manusia macam nie..
    patot orang macam nie disebat depan orang ramai..
    perangai sial sungguh PKR anak haram nie...

    ReplyDelete
  40. ha ambik korang sokong lagi angkat lagi PKR..skrg lihat la perangai dorang.wei anak ppn patut dilindungi oleh ayah bkn DIMAKAN.kalau dah gatai sangat jongket sangat as usually korang cari gundik kat luar asal anak sendiri jadi mangsa..dasar haramjadah sungguh

    ReplyDelete
  41. Ni kes bapa kenduri anak dan abg kandung pun tumpang sekaki. Tapi tak tau lah benih sapa yang sangkut hingga jadi anak. Si bapa ke atau si abg nya. Tunggu je lah keputusan DNA.

    ReplyDelete
  42. Woi pukimak cili makan!!! Aq maki bertempat klu ko nak tau.. Klu org tu bt keje elok takkan aq nak maki lak... Tp klu org mcm ko ni lah yg aq cukup suka maki sebabnya ko ni ahli pakatan yg maksum n nampak kesalahan org lain je

    ReplyDelete
  43. Akak nak tanya ckit napa kak bedah ni suka sft maki tak blh ke ckk elok2 ckit.... Malu ngan budak2 muda tu, akak cuma bg nasihat percuma je....jgn marah ye.... Prntokong pembangkang plak korang ni pun satu klu akak bg nasihat rlok2 krg bkn nak dgr pun walaupun keg tau benda tu salah krg still nak tegakkan benang yg basar kan.... Napa nak tipu diri sendiri

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!