GEMPAR! MARI TENGOK PENGIKUT AYAH NIK PIN AZIZ!



Ini mana punya pukimak ni? Siapa pokemak ni? Apa benda pokemak ni cakap?

72 Responses to "GEMPAR! MARI TENGOK PENGIKUT AYAH NIK PIN AZIZ!"

  1. ni nabi baru ke?
    ada wahyu baru ke?
    dia kata Allah arah ke Putrajaya.
    dia kata Allah suruh pakai warna hijau.
    dia kata warna biru tidak berguna di sisi Allah.
    haiii...sedih...gila ke...mabuk ke...dulu belajar bidang apa kat sekolah pondok di Arab sana tu???
    memang dah s e s a t budak ni...

    ReplyDelete
  2. Bagi yang taksub, penganut PAS, kita cuma dapat beristighfar urut dada sajalah. Takdir dah tersurat bahawa kita perlu berhadapan dengan ajaran baru ini.Hanya Allah yang Amat Mengetahui. Tetapi bila bercakap diatas flatform seolah-olah Allah berfirman terus kepada mereka, menurunkan wahyu untuk memakai baju hijau, dan memusuhi saudara Islam dalam UMNO sendiri, ini merupakan sesuatu yang melampau dan terlalu angkuh. Sebagai seorang Islam tetapi tidak condong kepada pendekatan PAS, saya rasa terhiris. Apakah Nik Aziz dan umatnya terlupa,selain dari ahli penganut PAS berdaftar 1.1juta orang itu terdapat 2 billion jiwa diluar sana yang berpegang pada Kalimah Allah, dan mereka tidak mengenal sedikit pun apa itu parti PAS, apakan lagi menganut fahaman PAS. Adakah Nik Aziz dan pengikutnya mengira selain daripada Melayu UMNO,umat Islam yang 2 billion itu penganut PAS? Bila bercakap menggunakan nama Allah menghalalkan darah bangsa seagama sendiri demi menuju Putrajaya, saya merasakan mereka ini sudah sampai peringkat kufur semangat dan tahap iseng (insane).
    Kenapa Nik Aziz tidak berani menghantar utusan kepada Karpal Singh, Lim Kit Siang dan Lee Kwan Yew. menyeru mereka kearah Islam, dengan amaran jika enggan akan dimusuhi dan ditumpahkan darah mereka.Kenapa atas toleransi politik dan milage sokongan kafirun Nik Aziz membenarkan diri dilihat hina dimata Allah dengan meresmikan berhala Buddha diKelantan?? Sunnahkah itu? sedangkan Nabi Ibrahim mengapak berhala-berhala sekitar Kaabah?Adakah halal bagi pemerintahan PAS mencuri dari kazanah negeri hak rakyat dari balak dan bijih besi untuk kantung2 yg Brhormat, sedangkan Khalifah Omar memikul gandum untuk diberikan kepada yang fakir.Tetapi ketaksuban itu adalah kegelapan. Apa yang dibawa oleh Nik Aziz adalah sebuah kegelapan semata-mata.

    ReplyDelete
  3. Fuhhh! Anak haram betul , Ni nik aziz pukimak tu dah bagi air kaki dia lah kot untuk MIMPI nak TAWAN putrajaya. kahkahkah Orang baju hijau je suci! Kalau kafir pakai hijau pun suci kan ? Power mamat ni dia tahu Allah siapa musuh Allah semua... Astaghfirullah... Habislah putrajaya jadi tempat Shrek nanti. Apa benda yang warna Biru semua Shrek bakar! kahkahkah

    ReplyDelete
  4. MAAF CAKAP LAH.. SETAHU SAYE.. ORG YG DITAKDIRKAN MENJADI PEMIMPIN ITU ADALAH ORG YG DILANTIK OLEH ALLAH. ALLAH AKAN MENTAKDIRKAN SATU KEADAAN YG ORG ITU ISTIMEWA DAN DIPERCAYAI UNTUK MENJADI KETUA. SO...TAK PAYAH LAH NAK MENJERIT JERIT UNTOK MENJADI KETUA. KALAU ALLAH MENGKEHENDAKKAN AWAK MENJADI KETUA.. AWAK X MINTAK PUN AWAK AKAN JADI JUGAK.

    ReplyDelete
  5. Bro ni cerita lama, terlepas bas kot?

    ReplyDelete
  6. Baru ke lama... tak semua org tahu benda ni. Boleh di buat sejarah. Kenapa? Mata pelajaran sejarah tak payah belajar sebab cerita lama.... Bodoh punya org

    ReplyDelete
  7. kakakak...tergelak aku tgk....hahah..y si comment pn tak th ape2....

    ReplyDelete
  8. Salah satu petanda akhir zaman..
    ulamak di maki hamun.. cuba ulamak tu mak ayah korang..

    ReplyDelete
  9. Nik abduh sakit jiwa PAS kena hantar dia ke hospital bahagia

    ReplyDelete
  10. Anak NIK AZIZ ulama ke ular dalam semak..bodoh

    ReplyDelete
  11. Ulama dimaki hamun kerana ulama mengeluarkan fatwa sendiri mengkafirkan sesama Islam dan meruntuhkan kerajaan Islam.

    ReplyDelete
  12. memandai mandai jer ko ni.. kalau betul PAS hebat sgt bawa hala tuju sendiri .. keluar dari pakatan rakyat.hijau tu pas sajer kan.pkr biru muda.dapig merah ...ko x tau ker buat2 x tau...

    ReplyDelete
  13. jangan sokong PKR sebab dia juga biru dan haru biru...

    Kena beli baju raya baru la sebab dah terbeli warna biru..

    ReplyDelete
  14. ape punya haram budak nie...sesat gila kot...mcm nie ker agama yg pas ajar..makin sesat lah pas sekarang dgn ade pengikut2 mcm haram nie lg teruk

    ReplyDelete
  15. haramjadah btl lah guna kan nama allah utk hasut org....ish aku mmg angin btl lah dgn org pas ni suka sgt gunakan agama mcm pukimak je perangai drg ni semua...geram sgt aku rasa nak anta anak buah nik aziz tu g ddk burma je....

    ReplyDelete
  16. haramjadah btl lah guna kan nama allah utk hasut org....ish aku mmg angin btl lah dgn org pas ni suka sgt gunakan agama mcm pukimak je perangai drg ni semua...geram sgt aku rasa nak anta anak buah nik aziz tu g ddk burma je....

    ReplyDelete
  17. ko layak ja jadi pokemak je prince of noob... hahahaha...... sesat sgt dah diorang nbi smpi sanggup kata mcm tu depan penyokong diorang sendiri... kesian aq tgk... melayu yg ikut pun bodoh bangang... mmg haram jadah sial la..............

    ReplyDelete
  18. no doubt, opposition is strong

    no doubt, bn is strong

    the only doubt is that bn competitors may not be that strong.

    ReplyDelete
  19. aku pelik lah mcm mana org blh percaya kat pas lg...ish mmg bodoh lah dgr cara drg ckp pun rasa mcm nak bukak kasut pukul kat kepala dia...ni blh ddk dgr mcm babi cucuk hidung je....pembangkang mmg bodoh

    ReplyDelete
  20. apa pukimak ni mengarut ha???sial btl lah anak haram ni menhasut org dgn menguna kan islam...ini ke pas pukimak krg ajar krg??ni ke parti islam yg bgs sgt krg ikot???ni ke part9 yg krg ikot blh msk syurga???mmg tak lah pas tau nak melaga laga kan org je pas mmmg dajjal.....

    ReplyDelete
  21. pas mmg dah sesat lah aku tgk makin lama makin menjadi pera ngai org2 pas drg ni asik nak gaduh nak huru hara kan negara je.....perangai sekor2 mcm babi je pakai kopiah menghasut sana menghasut sini janji bawah kopiah drg tu duit pnh negara nak hancur pun mampus krg lah.....

    ReplyDelete
  22. apa la nak jadi dgn org melayu zaman sekarang ni... ajaran yg dah ternyata sesat tu diorang nak ikut ...... diorang ni x pernah pakai akal ke?? klu tya budak tadika pun diorang tahu beza mana yg betul n salah... nak salahkan pemimpin pun xleh gak sbb masing2 dah besar tp punca semua ni jd disebabkan pemoimpin gak yg dah terlalu fanatik dgn matlamat yg nak dicapai.... apa yg diorang dapat lepas g putrajaya tu?? perintah negara??? lepas tu???? ada diorang fikir apa yg nak jd kat negara kita lepas tu???? klu tgk gaya skang akan jd mcm thailand sbb byk sgt fahaman agama yg berlainan ditambah plak dgn agama lain.. mmg terbaik... haruk piruk jadinya...... mmg babi la... pukimak haram jadah babi sial anjing la... kepada pengikut pakatan yg berasa anda melayu islam tu fikir2kan lah.....

    ReplyDelete
  23. apa org islam mmg byk suka gaduh ka???tuan allah korang ajar korang bergaduh saja ka ayoyo tak mau itu mcm abg masam lu jgn gunakan lu punya tuan allah utk nak menang adik saya byk takut lah ini mcm kalau,

    ReplyDelete
  24. YA ALLAH selamatkan lah putrajaya dr pas...sbb klu pas ambik putrajaya tu drg nk buat tempat berhimpun je lps tu abis lah masjid2 kat sana semua org kafir msk bg ceramah...tlg lah wahai org2 pas jgn lah ko mainkan agama ko sendiri demi wang ringgit dan gila kuasa.....klu ko nak duit n kuasa jgn lah ko memperdagangkan agama ko sendiri nnt kat akhirat ko kena jwb jugak hidup bkn selamanye...dunia bkn selama lamanye

    ReplyDelete
  25. pokimak ni nak laga laga kan org je...nak srh semua org bergaduh

    ReplyDelete
  26. In the Arab countries the people have risen against the Government. There is civil war in Syria. The Rohingyas in Myanmar are being attacked and killed. The people in Iraq and Afghanistan are being killed by suicide bombers. In America a gunman sprayed bullets on a cinema audience killing 9 people and many others. In Norway a gunman went on a shooting spree in a youth camp killing 70 people.

    do we want our country to be like that... thik again

    ReplyDelete
  27. pakai kopiah atas kepala je drg kata ulamak...emm mmg bgs lah klu mcm ni srh je karpal sing n guan eng pakai kopiah drg pun jadi ulamak gak...mmg trbaik lah parti ajaran sesat ni

    ReplyDelete
  28. melayu pukimak2 mcm ni lah yg menyusahkan org dan busuk kan nama org mmg sial lah babi ni semua rakyat mcm ni kita ptt hapuskan je jgn bg ddk kat malayia anta g luar mmg tak reti bersyukur

    ReplyDelete
  29. geram geram gerrrrraaaammmmmm lah dgn org yg mainkan agama ni semua........arghhhhhhhhhhhhhhhhhh mati nnt neraka pun xde tempat tau krg ni mmg suka mainkan agama

    ReplyDelete
  30. makin hari makin sesat pas ni.
    mana dia tau bn ni musuh allah.
    kurafat punya manusia.
    sapa yang pakai baju ijau sokong pas tu la sesat pemusnah agama dan keamanan negara.
    tengok manusia sial ni. pergi angkat jubuq cina tu tak apa pulak...cina tu lah terang2 musuh allah.dengan musuh allah jugak yang korang nak sanjung.ape ce ni...hah pas memang dah sesat.

    ReplyDelete
  31. allah dtg dalam mimpi ko ke wei?dye ckp dgn ko ke wei?
    pe pnya sial tahap yahudi nie...da terang2 sesat nk mpos
    lu ckap biru xguna di jalan allah?
    TNB=baju biru lau xberguna maka gelap la malaysia ini
    BN=baju biru kerajaan punya lau xde maka negara malaysia gelap sebab xde pemimpin yg adil
    umno musuh allah?musuh allah hanya bukan islam...mmg pukimak sial anak anjing sial nik najis nie...penyesat umat islam...PAS ANAK HARAM LA MUSUH ALLAH

    ReplyDelete
  32. perh memang x boleh blah betul,nk tergelak aq tengok video ni........PAS sesat sial,ni lah ajaran nik aziz....ni lah agama nik aziz,nik aziz membuat agama yg baru......mmg sial la PAS ni,buat fatwa sendiri.....maklumlah si penyokong2 PAS ni kata nik aziz tu nabi,nabi yg dihantar untuk tawan putrajaya......sesat punya manusia,kuasa punya pasal agama pun mereka permainkan......nk dapatkan undi rakyat mereka menggunakan islam,kata ALLAH yg perintahkan mereka tuk tawan putrajaya......dasar manusia sial yg sesat,bkn putrajaya tp neraka la korang akan menuju

    ReplyDelete
  33. babi punya jantan...sedap-sedap mak bapak ko nak cakap BN musuh Allah..sape ko nak cakap macam tu.
    pas tu sesat tau tak. memang kunco-kunco ayah pin lah korang ni.
    pas makin hari-makin macam gampang je.
    pas ni bongkak tahap cipan.
    pas ni fikir diorang ni dah terlampau alim sangat.mati kompem masuk syurga punya.podahhhh.
    ya Allah lindungilah kami dari kesesatan pas ni.

    ReplyDelete
  34. sial lah pas ni.pas memang dah taksub sangat nak ambik kuasa. pas bukannya perjuangkan islam.tapi nak dpatkan kuasa sebab diorang ni gila kuasa.
    dah lah sesat terpesong dari pangkal jalan.selalu guna nama agama...tengoklah perangai pas ni..cara cakap macam allah bagi wahyu kat diorang ni.istifarlah banyak2.bawa-bawa taubatlah...

    ReplyDelete
  35. BUTUH NIK AJIZ PENDEKAugust 3, 2012 at 1:16 PM

    pukimak anak haram tol la anjing2 nie...korg myesatkn smua org islam...yg melayu2 bodo tahap pukimak 2 pahal wei...xkn korg lsng xde otak nk guna?ko lsng xbelajar agama ke anjing2 melayu smua?korg boleh ikot manusia yg mempermaikan agama
    mcne owg kafir sial yahudi nk respect islam lau ada ank2 anjing mcnie?

    ReplyDelete
  36. Allah tak pernah membeza2 kan dr segi warna lah.. yg si sesat bahalol pny org nie kata apa warna biru tak berguna dijalan Allah, klu nak dikata begitu gelaplah kita di negara nie sbb apa???? sbb pekerja TNB uniform warna BIRU! klu nka dikatakan wrna biru itu tak berguna maka tak amanlah kita kat ngra nie..sbb apa???? sbb polis uniform wrna biru jgk!!
    sungguh tak logik dn sesat sesgt2 si bahalol nie kata pasal perbezaan wrna..mmg wrna hijau dikatakn sbgai wrna islam tp syg korg dh mencemarkn nm baik wrna tu.. apa hak korg nak kata yg wrna biru tu wrna yg tak baik???

    ReplyDelete
  37. mnusia yg sesat sesangat2 org nie!
    sedap2 mulut dia je kata mcm2 kat BN..
    blh pulak dia kata apa Allah yg suruh depa ke putrajaya!!
    apa ke haram pny org nie.. jgn engkau mempermainkn nama Allah sebegitu pakcik oii!!
    kerana kepentingan politik, engkau sggup mempergunakn nm Allah!!
    jgn smpai kau dilaknat oleh Allah iblis pny org!

    ReplyDelete
  38. inilah bukti Pas mmg sah dh sesat sgt2!!! blh pulak si celaon ni kata BN tu musuh Allah????
    eh apa kejadahnya dia nie.. dia malaikat ke yg dia thu sgt semua tu??

    ReplyDelete
  39. giler ah PASesat ni,buat fatwa sendiri kot.......mana dia blajar yg biru tu musuh ALLAH,agak2 la PASial ni.....boleh dia kata warna biru tu musuh ALLAH,mana dia tau.....ALLAH datang bg wahyu ke kat dia,ALLAH yg kata ke biru tu musuh ALLAH......mmg sesat tahap gaban punya,islam dipermainkan hanya kerana nk kuasa....mmg kena laknat la korang ni,cina korang sanjung dan UMNO korang pijak

    ReplyDelete
  40. Dalam bulan yang mulia ini pun orang UMNO ini masih biadap dengan berbagai tohmahan yang tak berasas. Ingatlah Tuhan dan cepatlah bertaubat pengikut UMNO yang jahil.
    Hari ini kita berbuka dengan capati , Janji Dicapati!

    ReplyDelete
  41. ish3,pe ni PAS...semakn hari semakin sesat korang ni,bawak2 la mengucap...mana korang tahu yg biru ru musuh ALLAH,mana korang tahu yg ALLAH arahkan korang ke putrajaya...mana korang tahu ALLAH suruh pakai warna hijau,mana korang tahu PAS parti yg paling suci...korang ada dapat wahyu ke dari ALLAH,malaikat datang bagi korang wahyu ke...dalam hadis de ke cakap pasal ni semua,dalam al-quran de ke cakap semua ni wahai org2 PAS...nabi kata umatnya pada akhir zaman akan berpecah kepada 73 golongan dan hanya 1 golongan sahaja yg akn masuk syurga iaitu golongan yg berpegang kepada al-quran dan hadis,72 golongan lagi akn msk neraka dan salah 1 golongan tersebut adalah PAS kerana mereka tidak berpegang pada al-quran dan hadis

    ReplyDelete
  42. kelly engku,

    I salute u.

    ReplyDelete
  43. lawok kot PAS ni,dia kata biru tu musuh ALLAH,dia lupa ke yg ank2 gadis PAS g sekolah menengah pakai kain biru,dia kata biru musuh ALLAH so ank2 gadis mereka pun mush ALLAH gak lah,kalau ank2 gadis mereka xnk jadi musuh ALLAH so mereka kena gi sekolah separuh bogel la,gi sekolah x payah pakai kain,cmni kalau aq hari2 tgg depan pintu sekolah,hari2 boleh tengok apam manis(xbole guna bahasa kesat bulan puasa) ank2 gadis PAS,best kot dapat tengok free show,teruskan usaha mu wahai PAS,bawak keluar lg fatwa2 yg baru supaya aq dapat tengok ank2 gadis kamu dalam keadaan bogel

    ReplyDelete
  44. apa kes ni pakai baju hijau msk syurga pakai baju biru msk neraka...tu lah yg nak disampaikan oleh nik ajiz junior ni kan...fuck lah ko sapa nak nilai semua ni.....mmg aku angin dgn pukimak ni semua...

    ReplyDelete
  45. babi2 sekalian yg ddk dgr anjing kurap ni ckp kamu semua xde otak ke nak pk...jahih sgt ke kamu semua mak bpk krg tak ajr basic agama pun ke?sampai blh kena tipu dgn anak haram ni....../

    ReplyDelete
  46. apa ni..sampai mcm ni sekali pas nak tipu rakyat....lor jgn lah gunakan agama tak baik tau...klu ye pun guna lah cara lain org2 pas ni buat mcm islam ni kejam sgt...agama kita tak ajar pun utk melaga laga kan org ni semua ajaran sesat lah pls lah uolsss jgn terpengaruh dgn pas ni lari akidah kita drg ni nak sesat kN KITA LAH....wake up.....do something!!!!!!!!jgn biar kan pas memperdagangkan agama kita

    ReplyDelete
  47. bila masa lah allah surus pas ambik putrajaya...ko tu sapa ingat pakai kopiah puteh ko tu nabi ke.....eeeeee geram nye aku klu ko jd anak aku aku cili2 kan mulut ko ni tau....ko nI MENTAL lah bro

    ReplyDelete
  48. ape punya anak haram die nie mcm sial..sapa kau nak guna agama utk politik...btl2 punya haram jadah babi mcm ko nie kena buang dalam logi taik sepatutnya..allah suruh ambik putrajaya????woi babi allah suruh kt ikot jalan yg benar ikut jalan yg benar utk menegak kan agama bkn politik bangang..

    ReplyDelete
  49. orang PAS xpelik ke dengan kata-kata derang sendiri ek? asal buta sangat ye org PAS ni?

    ReplyDelete
  50. pergh! terang-terang PAS berlawanan dengan kalimah-kalimah allah! ataupun PAS cuba buat 'kitab' mereka sendiri? sedarlah bahawa jika digbungkan jin dan manusia untuk membuat kitab suci al-quran xkan boleh ada yang sama seperti al-quran...

    ReplyDelete
  51. kenapa ye mufti kelantan tak kata apa-apa pasal ni? asal senyap je? bukan takat kelantan sahaja malah mufti-mufti lain mana?

    ReplyDelete
  52. Mana pergi ulama ulama Pas yang handal-handal ..saperti Harun Din, Ismail Kamus tolong komen sikit ceramah NIK ABDUH. Pas dah sesat jauh kerana terlalu gila kuasa takut Kelantan jatuh ke tangan BN.

    ReplyDelete
  53. UFB tolong komen sikit

    ReplyDelete
  54. Anak NIK AJIS memang babi sial kata UMNO musuh Allah kerana warna biru yang komunis dap guna warna merah pkr haramjadah mata biru tu siapa?

    ReplyDelete
  55. apa nak jadi dgan dunia sekarang ni pun tak taulah aku teggok maknusian ni makin lama makin terok jadinya terutama gologan-gologan orang-orang baju hijau ni ya itu parti pas yang ada di malaysia dah jadi sesat cakap tak serupa bikin kalau bercakap tu fikirkan dulu apa yang dicakap betol ke jangan sesuka hati kalau nak bercakap ini ke yang dikatakan parti islam nak tunjuk bagus tapi bodoh melanton-lanton

    ReplyDelete
  56. parti pas ni mmg pukimak lah drg hanya busuk kan nama islam org2 mcm ni tak layak ddk kt negara kita ni busuk kan nama org islam je dasar pukimak mak bpk tak ajar nak menyesatkan org plak

    ReplyDelete
  57. apa lah sial sgt mamat ni ckp merapu ikot suka hati mak tiri laki bpk dia je nak ckp apa....oit jantan sial ko jgn nak main2 kan agama sbb ko nak putrajaya tu je...lgpun pa mana layak nak ambik putrajaya tu apataraf krgnak ambik putrajaya tu ha????tun buat elok2 dpt kat korang hancur jd mcm kelantan pekan mati emmm

    ReplyDelete
  58. MATI LAGI BAGUSLAH LU BERCAKAP IKUT SEDAP MULUT JE PEGIKUT-PEGIKUT KAU DAN PERTUBUHAN PARTI PAS KAU DAH MEMBAWA KEAJARAN SESAT JADI NYA CAKAP TAK SERUPA BIKIN ADA OTAK TU GUNA JANGAN IKUT SEDAP DIRI SEDAP MULUT JE APA PUNYA ORANG BANGGANG NAK MAMPOS

    ReplyDelete
  59. wahai org2 pas bwk2 lah bertaubat..sesungguhnye fitnah itudosa nye lebih besar dr zina maka ko yg buat mulut menghasut org ni semua bergaduh antara islam ko tau ke apa hukum dia???negara kitaskrg ni aman damai kenapa perlu nak tumpah darah...ni ke cr org2 pas berdakwah???ini berdakwah ataupun menghasut memperbodohan org dgn cite2 kartun yg kamu buat tu

    ReplyDelete
  60. taksub sangat dengan politik
    muak dengan perangai orang macam ni
    sebelum nak tukar kerajaan sedia ada..bawak2 lah tukar perangai tuuu

    ReplyDelete
  61. woi pukimak sekalian... dah jauh tersimpang korang tu... baliklah ke pangkal jalan sebelum terlambat.. bertaubatlah

    ReplyDelete
  62. ya allah apa la nak jadik dgn PAS nie..
    semakin serong semakin terlanjur ke arah kesesatan..
    caci mencaci,fitnah,agungkan artis..
    semua itu masih bole bla la sikit..
    nie sampai ngaku nabi dan allah bagi UTUSAN untuk tawan putrajaya..
    islam tidak mengajar kita mengganas..
    bongkak dan sebagainya..

    ReplyDelete
  63. apa kejadahnya semua ini..
    haila PAS nie makin lama makin mental..
    aku tengok depa nie dah semakin taksub xtentu pasal..
    ada warna boleh jadi masalah..
    wei dlm islam mmg hijau warna islam..
    tetapi warna 2 lain xdanya allah benci..
    kalo betul mcm 2 maknanya silap la allah buat air laut warna biru???????????????
    tidak ke begitu wahai PAS murtad..

    ReplyDelete
  64. budak ni dah jadi kafir macam bapa dia. nampak sangat kesesatanny

    ReplyDelete
  65. budak ni dah jadi kafir seperti bapanya yang bersahabat dengan syaitan.
    nampaknya syaitan dah mula meresap kedalam dirinya.
    kasihannnn

    ReplyDelete
  66. orng2 dlm parti pas nie smua nyer sewel..x leh pakai pandai2 bt fatwa sendiri....ini dh kira parti ajaran sesat nie...ada hati nk ke putrajaya..korang klu dpt putrajaya pon blum tentu presiden korang bleh jd pm silap2 presiden korang jd driver parti komunis jer kat putrajaya...ukur baju kat badan sendiri la wey....bermimpi d siang hari la korang nie smua....nk tawan putrajaya jaga negeri pon terabai..ada hati nk jaga negara.....mana punyer magkuk la pas ambik nie..sama magkuk ngan orng2 atasan pas...

    ReplyDelete
  67. Gila talak ke apa ? Dulu masa Tum M buat Putrajaya puak2 ni yg benci sampai sanggup nak jual putrajaya.
    Sekarang terjerit terlolong terpekik tergila-gila kat Putrajaya apekejadahnye ?

    Pelik betul puak2 ni. Bermati-matian kerana islam ke nak mati kerana harta dunia ?

    Mintak Tun M komen sikit ?

    -Dato R-

    ReplyDelete
  68. ANJING MENYALAK BUKIT

    ReplyDelete
  69. selain daripada iblis dan syaitan yg berusaha untuk menyesatkan umat islam dari ajaran islam, terdapat satu lagi puak yg tugasnya sama seperti iblis dan syaitan yg original iaitu puak2 pas, dimana tugas para pemimpin dan ahli2 pas ini adalah untuk menyesatkan umat islam di negara ini daripada mengamalkan ajaran islam yg sebenarnya. selain itu tugas mereka memecahbelahkan masyarakat melayu dan islam yg tinggal di kg2, felda, dan dimana2 jua. malang sungguh nasib malaysia, terutama melayu dan islam kerana dah ramai termakan hasutan iblis dan syaitan dari puak2 pas ni. AYUH MASYARAKAT MELAYU DAN ISLAM YG MASIH NORMAL, KITA TOLAK PUAK2 IBLIS DAN SYAITAN (PAS) DALAM PRU AKAN DATANG!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!