GEMPAR DI HARI RAYA! MARI SAKSIKAN FOTO BAJU TERKOYAK NEELOFA YANG PANAS!

Untuk Foto penuh, KLIK SINI

15 Responses to "GEMPAR DI HARI RAYA! MARI SAKSIKAN FOTO BAJU TERKOYAK NEELOFA YANG PANAS!"

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. ishk3 apa se,akin hari semakin melampau...
    bini org suruh ceraikam them bawa merata tanpa nikah..
    ingat ini negara mat salleh ke...
    sialan betul...

    ReplyDelete
  3. ini isu politik juga ke.
    Kan skrg. Nie trend artist masuk politik.
    Ataupun publisiti je.

    ReplyDelete
  4. ni la namanye manusia yg sial tahap haram,perangai cam binatang.
    hasut betina tu sampai dia bercerai then ko angkut dia gi merata rata tanpa nikah.
    dasar manusai berperangai binatang,manusia sial lahanat.
    sedar la sikit bro,lu tu islam bkn kafir.
    x nikah lu boleh bawak gi mana2 ke bro,asal lu bodoh sngt.
    ingat ni negara barat ke sial

    ReplyDelete
  5. hmm biasalah tu si reform anuar dh mmg perangai mcm anwar dh..
    perangai dh serupa org bangang je!

    ReplyDelete
  6. kimak punya manusia....patut bako je idop2 binatang macam nie
    pe ke haram jadah sangat babi lahanat nie...boleh angkut betina merata tanpa nikah..lu ingt ini negara barat ke sial...jangan malu kan nama islam la sial...peragai da sama dengan azazil iblis besar..menghasut memusnahkan...manausia macam nie tak patut dibiarkan saja...

    ReplyDelete
  7. wah tak sangka tol la cek ada manusia yang macam nie...tun faizal pow sama2 bodo jugak...sama2 kena kencing sampai hancing...bini orang hang sapu macam la tak dak perempuan lain da...awat la hang nie bebal tahap kambing nie....
    memalukan islam jela peragai hang nie...pa kafir2 semua pikir tentang islam kalau hang punya peragai macam lahanat barua nie

    ReplyDelete
  8. anak haram btl anuar reform nie bini org pun die nk sapu sampai becerai n x kwin lak dgn die...blh bwk kehulur hilir tyanpa nikah..org mcm nie patut bg selsai sebelum menjadi nanah dlm politik...

    ReplyDelete
  9. Apa punya pukimak lah jantan sial mi btl2 cde test bini org plak dia bwk jln2 tak nikah plak tu ish perangai mcm gampang je org mcm ni mmg tak blh ddk dalam politik hancur politik humban dalam sampah je drg mmg layak pun dah lah begap

    ReplyDelete
  10. Apa nak jd ni tak takut ke dgn allah dah lah runtuhkan rumahtangga org lps tu bwk nye pempuan tu sana sini tanpa nikah, akak yg naik malu n takut dgr cite2 mcm ni... Sbb org mcm ni lah nama org dalam politik kita ni pun kotor akak rasa mamat ni mmg kaki kencing lah tun faisal pun dia kencing habis habisan apatah lg ngan org biasa kan, akak nak pesan satu je lah bwk2 lah bertaubat mati tu pasti

    ReplyDelete
  11. INILAH BUDAYA PAKATAN TAK NIKAH KAWIN DULU MCM MAT SALLEH PUNYA ORG AJE. BILA DIDIKAN AGAMA TAK CKP TULAH MANUSIA BERPERANGAI BINATANG MCM SIAL NAK MAMPUS.

    ReplyDelete
  12. janganlah jadi anak haram negara kita ada landasan agama islam kenapa mesti kita follow perangai seperti org kafir. kalau setakat nama aje org islam baik kau jadi kafir terus.

    ReplyDelete
  13. Dasar cari makan.....tak kira haram halai jilat jangan tak jilat!!!!

    ReplyDelete
  14. apa lah perangai mcm anak haram hasut sana sini cr duit ingat dgn cara mcm ni blh maju ke hidup kita ni ha pukimak

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!