CILI KASI TARUK! ELOK DIBIAR JE JANJI BERSIH (4.0) MERUSUH!

PENULIS tidak nampak bila lagi peluang terbaik untuk merendahkan imej Pakatan haram yang menaungi Bersih 4.0 pada malam sambutan Merdeka pada 30 Ogos 2012, melainkan membiarkan sahaja beruk-beruk ini berhimpun di Dataran Merdeka pada malam tersebut dan merusuh.

Kalau dalam rusuhan itu nanti depa nak terbalikkan apa sekalipun, biarkan saja. Pergi Mahkamah pun nanti, ada pulak Hakim biol yang kata Bersih ini tidak ganas, macam keputusan yang berlaku baru-baru ini. Elok kalau kereta dia diletak dalam laluan perusuh, kita nak tengok apa jadi.

Yang penting tu, gambaran dan imej keganasan perusuh itu nanti akan menjauhkan lagi undi rakyat dari puak-puak yang akal kurang nak berjalan ini, seperti mana yang berlaku dalam Bersih 3.0 yang lepas. Macam-macam boleh dituduh puak-puak ini nanti (selain mencetuskan rusuhan), antaranya merosakkan sambutan kemerdekaan.

Selepas tu kalau polis nak bertindak, bertindaklah. Walaupun ada yang akan kata polis lambat bertindak dan sebagainya, tapi sejarah membuktikan, polis bertindak awal pun kena, bertindak lambat pun kena juga.

Maka dengan itu, pedulikanlah apa orang nak kata.

Sudah ada maklumat mengatakan bahawa rusuhan pasti berlaku malam itu kerana puak-puak ini mahu terus mencari pasal dengan polis dan kerajaan dan menambahkan isu dalam kempen pilihanraya.

Seperti biasa, samseng yang bakal mencetuskan rusuhan akan ditempatkan di hotel-hotel berdekatan. Sekarang khabarnya tempahan dah dibuat dan silap-silap sudah ada yang tiba pun di Kuala Lumpur.

Hotel, bukan tepi jalan. Funding seperti biasalah, datang dari negeri–negeri yang diperintah Pakatan Rakyat seperti diakui masing-masing Nik Aziz, Azizan Razak, Guan Eng dan Khalid Gagap dalam episod ganas Bersih 3.0.

Bersih ini dia berbeza sikit dengan begitu banyak himpunan haram lain yang dianjurkan parti-parti pembangkang, kalau berlaku rusuhan pun itu atas nama Bersih, bukan parti-parti pembangkang. Sebab itu perusuh tidak segan silu nak jahanamkan kenderaan polis, pukul orang dan sebagainya sebab dia yakin parti pembangkang tidak akan dilibatkan.

Rekalah cerita konon polis langgar orang dan nak keluarkan mangsa di bawah kereta, yang mana sekarang kita tau terbukti auta!!!

Memanglah depa tak mengaku terlibat, cuma beri sokongan kepada NGO bernama Bersih (siapa yang percaya itu memanglah bodoh tak reti di ajar). Berak tengah jalan, bodoh sajalah mengaku.

Tapi rakyat dah tau dah parti-parti pembangkang ini terlibat, dan kalau berlaku apa-apa, parti-parti pembangkang inilah yang akan disalahkan. Maka itu, kalau berlaku kekecohan nanti, rakyat tidak akan sama sekali menyalahkan polis, sebaliknya puak-puak ini.

Tengok sajalah beberapa siri himpunan hijau, himpunan oren yang dianjurkan parti pembangkang, ada ke berlaku kekecohan (kalau betullah polis puncanya)? Kalau jalan elok-elok, tak baling kereta polis, jahanamkan harta benda awam, pukul orang dan sebagainya, tidak kuasa polis nak bertindak, polis pun tau penat.

Sumber; MyKMU

33 Responses to "CILI KASI TARUK! ELOK DIBIAR JE JANJI BERSIH (4.0) MERUSUH! "

  1. mamak tongkang apa yang kamu sawankan ni,lebih baik kamu perkena air buih brain wash otak kamu yang biul tu macam pujaan kamu mamak kepada saitan2 dalam umnu tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. APA YG DIA NI MEREPEK. MCM ORG YG OTAKNYA LETAK DILUTUT. SURUH BELAJAR SIBUK BERDEMONSTRASI INILAH AKIBATNYA. DAH JADI TONGGONG SSGT. MALU TGK PERANGAI KAU.

      Delete
  2. Biar saja. Kalau boleh bagi makan nasi kandar percuma malam tu. Dia orang akan cari pasal dgn polis. Polispun kalau boleh jangan ada malam tu. Pakai pakaian biasa je.

    ReplyDelete
  3. anak-anak halal semua nie dah xda idea buat la benda2 sial macam perhimpunan macam nie..
    saya tahu sebab utama perhimpunan nie saja je nak populariti..
    nak salahkan polis..
    diri sendiri xbetul..
    abis 2 dah buat macam2 nak polis buat apa buat bodoh je???????
    jadi lembu????????
    dah tugas polis untuk menjaga keamanan..
    bangsa sialan macam nie semua cakap sampai mulut berbuih pun xguna juga..
    biarlah mereka teruskan nak tengok kehebatan mereka tara mana..

    ReplyDelete
  4. betul 2 kawan2 diatas..biarkan je kita tengok sikit keberanian mereka 2 sampai mana..rusuh konon padahal otak ambiga 2 lembu pastu campur degan sekutunya..huh bijak lagi orang utan di zoo..hahahahahahah

    ReplyDelete
  5. anon 12.08 kasihan beliau menghadapi tahap denggki yang melampau sampai tidak nampak kehitaman ambiga..oooo die suka kot ceri dan tembikai hitam...he3

    ReplyDelete
  6. biar je la diorang nak demo ke merusuh ke apa, apa2 jadik biar diorang tanggung sendiri

    ReplyDelete
  7. BEKAS KETUA C.I.D PDRM PUN DAH MASUK "PAKATAN RAKYAT"DIA TAHULAH APA NAK BUAT PASAL MODUS OPRENDI INI.SELAYAKNYA PDRM KENA BERSIKAP NEUTRAL DALAM PERHIMPUNAN ITU.

    ReplyDelete
  8. kimak2 nie pe lagi dorang nak nie sial....gua da muak dengan dorang nie sial
    pakatan2 anjing nie semua patut time buat bersih nie bom kan je...kasi hapuskan je anjing2 macam nie
    baru la negara aman...tengok la anak2 haram yang tubuh kan bersih 4 nie...time malam merdeka lak 2...nampak sangat la babi2 semua nie nak buat kacau malam merdeka....kimak tol la anjing2 nie

    ReplyDelete
  9. satu je sebab aku tak luku kepala samad said ni. SEBAB DIA TUA TAK SEDAR DIRI!!!...

    ReplyDelete
  10. Aku cadangkan biarkan saja mereka berhimpun, seorang polis pun jangan datang.. biar mereka syok sendiri.. buat apa saja

    ReplyDelete
  11. Aku cadangkan biarkan saja mereka berhimpun, seorang polis pun jangan datang.. biar mereka syok sendiri.. buat apa saja

    ReplyDelete
  12. ambiga yang hitam yang sama dengan jalan tar tu korang agung2 kan...si anak keling tu bukan pandai pow sangat...nie semua da minum air kaki nik ajis memang jadi gitu la....cek taw la nak cakap pa da...malam merdeka kita semua nak berseronok bukan nak teenguk bersih bodo yang takde feadah...

    ReplyDelete
  13. gampang2 ni mmg sial tahap haram,negara yg aman mereka x suka.
    malam merdeka nk buat bersih sebab ikut cakap ambiga hitam sial yg jalang,gampang2 ni xde otak ke nk berfikir.
    ni semua nk publisiti saja,gampang2 ni sah otak lembu.
    ambiga dasar manusia hitam sial yg jalang terlampau,muka dengan loji taik sama je

    ReplyDelete
  14. asal la manusia ni bebal sngt,malam merdeka tu mereka nak buat bersih.....org malam tu kita nak menghargai jasa tokoh2 yg telah berkorban demi nak memerdekakan Malaysia ni,si ambiga gagak ni nak buat rusuhan plak.....korang x suka ke negara kita yg aman ni,asal korang boleh join bersih yg xdak makne ni......korang ni mmg manusia yg celaka haramjadah betul la

    ReplyDelete
  15. Cabaran buat P Samad gila....kalau betul kau anak jantan yang berpegang teguh pada prinsip....kita cabar P Samad cetuskan rusuhan yang sejarah tak akan lupakan....mandikan diri dengan darah anak bangsa...korbankan seberapa ramai pejuang dan penyokong...dan selagi semua ini P Samad gagal lakukan....anda sebenarnya tak lebih dari seorang manusa bangsat...dayus dan tolol....Buktikan anda jantan wahai Samad gila....you are not bettter than a moran....the next time you meet Pamad....tolong spit on him....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bengong... xde sapa yg nk merusuh la..

      Delete
  16. Let them be... Biar rakyat nilai sendiri arah tujuan pakatan pukimak tu

    ReplyDelete
  17. KESIAN ORANG YANG DAH SENJA MENJADI TAK WARAS.

    ReplyDelete
  18. Itubla seba neka desak ISA di hapuskan...sebab mahkamah di Malaysia selaku memihak kepada meka, Polis akan di kambing hitamkan,,,kira korban untuk pakatan dan BN..BN play safe...nampak baik telus,,,,berak semua ada agenda poitik...PDrM akan di malukan...itu aja...dgr kamera puak ni da sby utk ambil gambar yg memihak pada meka..lebih byk kemera dan video darinpdrm yg ketinggalan dan juru gambar tak ada insiatif dan tak ata bila masa dan ketika gambar boleh di rakam meka balun itu acuan pihak atasan yg kadang kalanya otak masih dalam kotak, beku, lesu, ...KDN apa bantuan kepada PDRM...di fahamkan tuntuttan elaun jgn lambat bayar sehingga 5 ke 6 bulan...sebab Karatjaan da tarik peruntukan, kerajaan tak ada duit..itu jawapan standard yg kita or dgr...undi pdrm tak penting kah, keluarga meka. Anak isteri maka , menatu meka..kawan kawan meka...jgn syok dgn sokongan rakyat atas kertas lum gau, undi yg sedia ada jgn pulak ke seberang sana

    ReplyDelete
  19. Saya harap tak de polis kat area tu masa perhimpunan. Bertindak salah. Tak bertindak pun salah. Bukan mudah nak hadapi gang syahid Pas. Dia orang sanggup mati dalam perjuangan mereka. Kalau boleh benda benda mahal dialihkan dari kawasan tu. Susah betul nak hadapi gang PR ni. Dia perlukan suatu yg menaikan kemarahan rakyat sebelum pilihanraya akan datang. Apapun pihak polis mesti bijak bertindak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju...perbanyakan kamera jer.... Saguhati untuk gambar2 yng boleh dibuat bukti...

      Delete
  20. yang nak buat perhimpunan malam merdeka semua bodoh nak mampus dah tak ada keja lain ke kenapalah suka meyusahkan orang je...tak ada keja cari keja suka sanggat cari pasal

    ReplyDelete
  21. marah marah juga, maki maki juga tapi saudara semua wajib blog ni http://raibowoftruth.blogspot.com bertajuk Non Military Warfare bahagian 1, 2 dan 3. Rujuyk artikal 2009.
    So saudara saudara semua akan faham kenapa demo sebegini diwujudkan, kenapa orang orang tua macam Samd digunakan, kenapa keling hitam paria macam Ambiga diperalatkan, dan kepala kepada segala dajjal ini tak lain dan tak bukan adalah maharaja dajjal taram depan belakang Anugay...
    Anda pasti akan lebih insaf ..

    ReplyDelete
  22. maaf .. "wajib baca"

    Dan tidak lupa rujuk artikel "Portal Media World Agenda"

    ReplyDelete
  23. teruk2 dah tua pun xnak insaf...sampai...merusuh untuk mati syhid bodoh2 ajran manalah org tua nie...sesat sudah!!!!

    ReplyDelete
  24. xde sape yg nk mrusuh la b0d0hhh.....yg k0rang nk mer0yan thap anjing kurap ni npe???????ksian btul la pncacai umg0k ni......

    ReplyDelete
  25. muuuaaahh...bagi kerja ni pada para komando kita.gerenti mulut mereka akan terkunci ketat...

    bersih kena di colorong-colorengkan, tak gitu pk?

    ReplyDelete
  26. Dah jadi "Uncle Samad" sekarang.
    Dulu pejuang bangsa, sekarang jadi "Uncle".
    Uncle Tom, you are a stupid Moron.

    ReplyDelete
  27. tak ape kita biarkan aje.. tgk smpai mna depa tu blh pergi..
    kononnya depa tu bgus sgtkn!

    ReplyDelete
  28. mcm hapa je tak hbs2 dgn bersih diorg tu!
    dahlah aku meluat giler dgn si black ambiga tu!!
    ingt dia tu hebat sgt ke?? dia tak kn kemana dia pasti akn kena pny!!

    ReplyDelete
  29. Apa lah nak jd dgn rakyat malaysia ni kita dah elok hidup aman damai napa lah nak cr pasal lg... Akak sgt bersyukur sbb jd rakyat malaysia bn perintah selama 55 tahun negara kita ni alhamdullilah maju walaupun negara kita ni banya kecil je di peta dunia tp still ramai drg melancong ke negara kita, kita sepatutnye berbangga bukan buat hal yg memalukan negara kita sendiri.... Sebagai rakyat malaysia adalah tggjwb kita bersama utk menjaga keamanan negara bkn utk buat kecoh.... Satu je akak nak pesan kat adik2 semua sebelum g buat keja2 bodoh fikir lah btl2 dulu btl ataupun tudak tindakkan yg korang bt tu

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!