CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Seminar

Seminar

Sunday, August 5, 2012

APA? CILI DALAM JUBO? KEBENARAN YANG SANGAT PAHIT UNTUK DITELAN!

Sekadar gambar hiasan
Isteri untuk disayangi dan dibelai, bukan dipukul dan diperlakukan seperti binatang. KLIK SINI

20 comments:

  1. pergh......... semua pakatan mcm ni ke????? ish2..... apasal teruk sgt ni.... sapa sumbat cili dialah yg terasa sakitnya.....

    ReplyDelete
  2. eh brader, terima kasih promokan artikel aku! kahkahkah

    ReplyDelete
  3. kesian betul org yg kena sumbat cili tu..... mmg jenis haram jadah la.....

    ReplyDelete
  4. As usual PUT THE CHILIES IN from parpukari

    ReplyDelete
  5. terbaikkk dr ladang bro...kesian siapa yg kena cili tu bro....kena pulak cili kmpng bernanah la buntut tu...hahahaha.....

    ReplyDelete
  6. dasyatnya..mengapakah pakatan-pakatan semua macam binatang...
    depa guna ilmu apa ha???????
    sape tok guru dorang??????????
    ha inilah suspen...

    ReplyDelete
  7. cili dalam jubo,perh brade mesti berasap wa cakap sama lu.
    anuwar mst suka punya jubo yg de cili,lagi bersemangat dia nk liwat.

    ReplyDelete
  8. semua perangai pakatan
    memang macam haramjadah.
    pakatan dan syaitan tak ada bezanya.

    ReplyDelete
  9. perangai pakatan dengan dajal mmg takdek beza lgsg! sikit pn takdek!
    sptutnya cili tu kasi taruh je dalam punggng diorg tu bru diorg tau nnt!

    ReplyDelete
  10. haramjadah dengan pakatan mmg takdek beza lgsg..

    ReplyDelete
  11. kahkahkah! pakatan memang panas bontot lepas ni der! der der der!

    ReplyDelete
  12. kasik scoop lagi la weh! aku xsabo nak tahu saper dia ni weh? menarek je macam blogger saiko tu! kebenaran mesti ditegakkan!

    ReplyDelete
  13. ko patut buat novel cili padi, kasik saspen-saspen... jantung pok cik ni dah lah kecik dah lah sumbat.. xsabar pak cik nak tahu siapa dia der.. der!

    ReplyDelete
  14. makan pun tak boleh tahan dia punya pedas ini kan pula sumbat dalam jubo..jangan jadi gila

    ReplyDelete
  15. tulah orang kata siapa makan cili dia terase pedas....nin pulak masok kan lam jubo...memang sifat pakatan beb

    ReplyDelete
  16. KESIAN ORG YG KENA SUMBAT CILI MESTI SAKIT KAN, AGAKNYA SEMUA PAKATAN HARMJADAH BEGINI KE.

    ReplyDelete
  17. bkn dalam jubo jer patut nye dalam semua sumbat dgn cili...aku harap cepat lah kt tau sape yg dimaksudkan cili padi tu

    ReplyDelete
  18. panjang ka cili lu sumbat dlm bontot pembangkang der??????hehe

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!