AISKRIM SYAITAN! BERANI KE PKR NAK SIASAT SKANDAL ANWAR DAN AZMIN?

NAMPAKNYA, kemelut dalaman PKR kali ini meruncing lagi apabila kumpulan yang dikatakan anti-Azmin Ali mula memperhebatkan serangan terhadap “kekasih gelap” Anwar itu menerusi skandal seks di dalam jamban yang dikaitkan dengan Timbalan Presiden parti tersebut.

Menariknya, sumber dalaman utama PKR sendiri menceritakan kepada saya betapa riuh rendahnya majoriti ahli dan pemimpin parti itu yang mahu siasatan dalaman dilakukan terhadap Azmin berhubung pendedahan gambar yang sangat mirip dirinya itu.

Khabarnya, kem Presiden PKR, Datin Seri Wan Azizah mahu Azmin disiasat berdasarkan gambar-gambar panas yang tersebar di internet secara meluas itu di mana ia dikatakan sangat memalukan parti itu.

Dari cerita tersebut, dapatlah disimpulkan bahawa Wan Azizah sebenarnya akur dengan dakwaan bahawa lelaki di dalam gambar-gambar itu adalah Azmin!

Selain itu, dipercayai juga bahawa gambar-gambar tersebut sebenarnya adalah bersumberkan dari para pemimpin PKR yang menyokong dan bersimpati terhadap nasib Wan Azizah yang seolah-olah diketepikan begitu saja oleh suaminya atas dasar “lebih sayangkan” Azmin berbanding isterinya.

Read more...

34 Responses to "AISKRIM SYAITAN! BERANI KE PKR NAK SIASAT SKANDAL ANWAR DAN AZMIN?"

  1. 1Malaysia semua...

    Daripada anda semua blog atau ber-facebook 24jam tak dapat sesen pun, ada baiknya sambil sambil invest beli share syarikat di Europe. Bulan bulan dapat duit, stable monthly income. Lagi banyak yang di invest, lagi besar dapat tiap tiap bulan.

    Dengan RM 2300 boleh mendapatkan anda RM 310 tiap-tiap bulan, Dengan RM 10,000 boleh dapat RM 2,000 - RM 3,000 sebulan. Atau share paling murah berharga USD $ 20 dengan bulanan anda akan dapat USD $ 2.2 sahaja.

    Kalau berminat, sila layari :

    (Versi English)
    http://tinyurl.com/UinvestWorld


    (Versi Melayu)
    http://PelaburanHartanah.blog.com


    ( * versi English lebih lengkap documentasi dan maklumat mengenai investment ini)


    Layari mana mana laman blog diatas, setelah membacanya. Click pada FREE REGISTRATION dan daftar account pelaburan anda, ianya percuma, walaupun anda tidak mahu lagi membuat investment. Tetapi anda boleh lihat lihat dan survey dulu di dalam account anda itu. Dan anda juga boleh chat dengan Admin dan Pihak Management investment berkenaan, secara LIVE dan kadang kadang ada webcam session bersama admin.

    Belum cuba belum tahu, selamat melabur.

    ReplyDelete
  2. UMNO dah habis modai dok saji nasi basi sama saja la.. Padri gay dah kawin kat KL pun UMNo tak kisah. Nampak sangat la niseramgan politik.

    ReplyDelete
  3. bagus lah itu tindakan wan azizah nak siasat tentang skandal seks si azmin itu...
    tapi persoalanya beliau ingin melakukan perkara ini atas dasar apa??????????
    sedangkan suami beliau si anuar pun dah sah2 menpunyai pelbagai skandal..
    kenapa tidak mahu siasat tentang suami beliau dahulu?????
    kenapa sibuk siasat tentang skandal orang lain dulu???????

    ReplyDelete
  4. ala nie semua propa jela..
    cara untuk mengalihkan pandangan rakyat diatas tuduhan suaminya yang kaki skandal 2..
    nie mesti idea anuar jugak la..
    nak berlakon dgn rakyat dan nak cover cerita..
    masalahnya berani ke wan azizah tu nak buat..
    yela mana tahukan pasal sakit hati nanti azmin bongkar segala kekotoran anuar..
    so mesti sekarang anuar tidak senang duduk...
    tidak pun die rasuah la si azmin tu supaya mengaku salah..
    ala biasalah permainan pakatan nie..depa semua pandai main wayang

    ReplyDelete
  5. ala lantak la wei korang umno sibuk dengan skandal orang..padahal korang tu lagi banyak kaki skandal..
    baguslah tu keinginan wan azizah tu nak jaga maruah dan nama baik pakatan

    ReplyDelete
  6. Apabila Ng Lum Yong, salah seorang pengasas PKR membangkitkan persoalan bagaimana Azmin Ali yang dikaitkan dengan beberapa gambar aksi panas, secara tidak langsung “membuka” semula “kes” berkenaan untuk hidangan rakyat.

    Sifat ingin tahu Ng Lum Yong itu berasas, kerana modus operandi PKR cukup mesra dengan laporan polis, dan akuan bersumpah. Kita ketepikan akuan sumpah RM10 kegemaran Anwar Ibrahim dalam soal ini.

    Amat penting untuk Azmin Ali menyegerakan siasatan terhadap dakwaan bahawa beliau adalah individu yang didakwa di dalam gambar-gambar panas yang tersebar di blog-blog beberapa bulan yang lalu. Apa yang berlaku persis dakwaan terhadap keluarganya, yang mana terdapat desakan untuk membuat ujian DNA bagi menentukan kesahihan salah seorang anaknya.

    Mungkin penangan “Denial Syndrome” yang dipelopori oleh Anwar Ibrahim telah “dihadam” dengan sempurna oleh Azmin Ali, selaku si kesayangan Anwar. Secara lisan, Azmin telah menafikan bahawa individu tersebut bukan dirinya, laksana apa yang berlaku terhadap isu video Chinadoll. Kali ini, “Denial Syndrome” itu merebak ke satu tahap yang serupa; enggan siasatan dijalankan oleh pihak Polis.

    Sikap berdiam diri Azmin mungkin boleh diterjemahkan ibarat pesan orang-orang tua “diam ertinya setuju”.

    Penulis menjangkakan isu desakan pemecatan Faekah dan perletakkan jawatan Rafizi Ramli sengaja ditimbulkan dan diperbesarkan untuk menutup terus isu ‘aiskrim” ini.

    Dua cerita sensasi politik PKR yang berlaku serentak jarang-jarang berlaku. Pastinya ada pihak yang cuba memanipulasikannya untuk kepentingan politik. Secara sedar atau tidak, ia berjaya, kerana isu “aiskrim” ini tidak lagi hebat diperbincangkan sebagaimana isu video Chinadoll yang menjadi “hits” berbulan lamanya.

    Mujur, ada pihak yang cuba membangkitkan semula isu berkenaan, demi untuk mencari satu kepastian dan jawapan.

    Rendahnya tahap moral pemimpin PKR tidak perlu dipersoal lagi. Apatah lagi, mereka dilihat tidak mementingkan moral, satu idea baru untuk kita, orang Timur yang berpegang teguh kepada prinsip ketinggian budi pekerti, dan sahsiah diri.

    Jika kita lihat, skandal seperti ini di Barat telah menyebabkan ramai ahli politik berundur. Ini sikap “gentleman”, kerana tahu mereka tidak layak menjadi pemimpin. Itu di Barat, negara yang moden dan menjadikan agama seolah tiada nilai. Negara Turki tidak terkecuali apabila beberapa orang ahli politik yang terbabit dalam skandal seks berundur diri.

    Namun di Malaysia berbeza, kerana sifat tidak tahu malu. Apatah lagi, mereka disokong pula oleh penyokong-penyokong yang buta mata dan hati.

    Andai pemimpin yang rendah moral pun disokong, bagaimana pula tahap moral si penyokong?

    Umumnya, ramai yang mahukan kepastian. Ramai juga yang telah memutuskan untuk diri sendiri, siapa lelaki berbaju biru itu. Azmin Ali perlu membersihkan dirinya dari dakwaan yang melingkarinya.

    Persoalannya, beranikah Azmin Ali disiasat oleh antara salah satu badan kepolisan terbaik di dunia?

    ReplyDelete
  7. Ketua Pembangkang bergelumang dgn maksiat x kira dari PAS,PKR dan DAP.
    Tapi yg menyedihkannye ramai bahlul2 pencacai dan socai2 melayu yang mempertahankan musibat2 ni,mereka ni mmg sial tahap haram.
    tgg dan lihat pas/pkr akan mengadakan sembahyang hajat mega untuk memohon kepada Allah agar dimusnahkan "kebatilan",sure punye yg mereka akan melakukannya dalam masa yang terdekat ini.
    demi survival politik mereka akan melakukan apa sahaja,dasar manusia sial yg bebal

    ReplyDelete
  8. KUALA LUMPUR, 5 Ogos - Bekas Ketua Pemuda Parti Keadilan Rakyat (PKR) Kedah, Zamil Ibrahim mendakwa Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak mahu siasatan berkenaan kes gambar panas Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali diteruskan walaupun mendapat desakan dari Presiden parti, Datin Seri Wan Azizah Wan Ismail dan pemimpin-pemimpin kanan parti itu.

    Beliau turut mendakwa PKR bercadang melakukan siasatan dalaman berhubung dengan tersiarnya gambar panas namun ditolak oleh Anwar.

    Zamil juga mendakwa telah berlaku pertelingkahan dalaman diantara dua kem iaitu kem yang menyokong agar diadakan siasatan dengan seberapa segera dengan kem yang menolak siasatan yang bakal dilakukan.

    "Saya difahamkan siasatan itu tidak mendapat restu daripada Anwar sendiri.

    "Beliau tidak mahu siasatan dijalankan walaupun didesak oleh Presiden parti dan beberapa pemimpin kanan parti," katanya.

    Bekas Ketua Pemuda PKR Kedah itu turut mendakwa kamera litar tertutup yang merakamkan gambar panas Timbalan Presiden PKR telah dipasang oleh pihak tertentu dalam kerajaan negeri Selangor sendiri.

    ReplyDelete
  9. Baguslah kalau PKR minta siasatan. Ada accountability,Kalau BN babi main lam hotel ngan placur pun bleh jadi presiden parti komponen.kakaka

    ReplyDelete
  10. mintalah buat siasatan tak pelah tp kebenaran akn terbongkar jgk.. si azmin tu mmg keparatlah.. tgk muka meluat aku!
    tp nnt wan azizah tu jgk sndri yg akn malu tntg skandal laki dia tu..

    ReplyDelete
  11. anon 5:56 PM,
    ckp jgn ikut sdp mulut jer.. PKR tu tak lyk lgsg disokong tau tak! kau nak ckp psl BN apasal?? yg asyk terbongkar je skrg nie pasal sapa?? pasal Pakatan jgk kn! ada ke pasal UMNO? tak dek kn..
    tak payah lah kau nak sokong si PKR tu lg dah..sgla keburukan mereka smakin terbongkar skrg nie satu demi satu!

    ReplyDelete
  12. mmg pun PKR parti yg sial.. mmg diorg akn jatuh lah di PRU13 nie! tggu dn lihat sajalah..

    ReplyDelete
  13. Anonymous said...

    Baguslah kalau PKR minta siasatan. Ada accountability,Kalau BN babi main lam hotel ngan placur pun bleh jadi presiden parti komponen.kakaka
    August 6, 2012 5:56 PM

    yang main dalam hotel dengan pelacur china boleh plak jadi ketua umum dengan ketua PR. siap jadi imam lagi. bebal la ko ni

    ReplyDelete
  14. wan azizah ni perempuan pelik
    walaupon dia tau yang laki dia ada
    'kekasih' lain tapi dia masih nak bersama dengan suami dia.
    percaya sangat dengan si anwar tu.

    orang-orang kat dlam parti pembangkang ni semuanya tak boleh pakai langsung,walaupon diorang ni wat salah,ada bukti depan mata tapi
    masih ada jugak orang yang sokong diorang ni. terutamanya isteri2 yang perangai macam wan azizah ni.

    ReplyDelete
  15. pembangkang ni memang completelah
    dari segi semua kejahatan
    ada yang kaki penipu,kaki perempuan,kaki jantan macam anwar tu,kaki putar belit semuanya ada.
    orang2 ni memang tak layak langsung nak jadi pemerintah
    hancurlah negara.

    ReplyDelete
  16. woi anon 5:56 apa masalah ko,
    ko sakit hatikan bila orang cakap benda yang benar tentang parti celaka ko tukan.

    ReplyDelete
  17. Pukimak haram jadah tul lah kol anon 5.56.. Mmg prrangai babi pukimak mcm ko ni lah penyebab utama negara kita jahanam.... Babi sial anak anjing la...., klu dah salah tu salah la x payah la nak alih cte plak.... Menyesal aq dapat pemimpin mcm al juburi tu...

    ReplyDelete
  18. aku kcian tngok kak bedah longkang ni,x dpt beza kan air kencing dgn teh 0 panasssssss

    ReplyDelete
  19. Bpk ko kot yg main dgn prlacur kat hotel anon 5.56 sbb tu ko byk bunyi dah tu org pkr sial perangai mcm babi sewel duk bt hal je krg tak nampak tgk si anwar tu je lah tak abis2 main bontot org...... emmmmm

    ReplyDelete
  20. kpd anon 5.56

    sekurang-kurangnya dia gentlemen bro.bila kantoi dia trus mngaku dan mintk maaf..

    lain plak cerita al-juburi kau,dh trang2 nmpak muka kongkek chinadoll tapi xnak mngaku gak,lpas tu bila org sruh brsumpah dia takut,bila sruh tnjuk jam omega smpai ke hari ni tak tnjuk..lagi mngaku diri suci??blah la wei..

    itu al-juburi..sama gak nga YB Jamban Azmin Ali,gmbr tu trang2 nmpak muka dia,tp smpai ke hari ni xmngaku..

    kesimpulannya,dua ekor mgkuk hayun ni mmg dayus..!!berani buat tapi tak berani tanggung..dan pencacai2 mcm kau ni trus ditipu dgn imej knonnya suci pmimpin korang,,,kesian kat ku weh..

    ReplyDelete
  21. oiiiiiiii biol,,kalo nak tau sume tu gamba super impose jee...mcmm mak ko main dgn mat bangla.........

    ReplyDelete
  22. APA2PUN PR TAK LAYAK MEMERINTAH. TGK SGOR UNISEL DAH NAK LINGKUP ANGKARA POLITIK PR. KALAU AMBIK ALIH NEGARA ADUH.. TAKUT NAK BAYANGKAN. NAUZUBILLAH.....

    ReplyDelete
  23. tk thulah mcmana org yg sokong PKR ni boleh buta hati..klau tgk mereka sokong pemimpin mereka tk ubah seperti org syiah maksumkan imam mereka,tk terfikir ke korang dia org manusia biasa yg lg mudah terdedah kpd salah laku disebab punya kedudukan dan kewangan.tk salah nk sokong tp jgn taksub sngat mcm org bodoh.

    ReplyDelete
  24. "KOTE" punya hal.

    ReplyDelete
  25. Sapa kantoi kat port dickson? Beza pembangkang dengan UMNo ialah maturity level. Pembangkang tak main benda peribadi ni. GOsip longkanng tahap UMNO.

    ReplyDelete
  26. Kali ini Wan Azizah membuat keputusan sendiri dan beliau nampaknya yakin dengan kesetiaan serta kebolehan ‘orang-orangnya’. Tindakan Wan Azizah ini dilihat bertitik-tolak dari permusuhannya dengan Azmin Ali yang tidak lagi dapat dibendung.

    Difahamkan, Wan Azizah berjaya mempengaruhi Anwar untuk menyenaraikan orang-orang dari kemnya sebagai calon sekali gus menolak orang-orang dari kem Azmin.

    Azmin sudah keterlaluan atau melampau, kata sesetengah pihak dalam PKR. Azmin tidak tahu menghormati sesiapa sama ada Menteri Besar, Presiden parti malah ibunya sendiri. Demi mengekang penguasaan Azmin, Wan Azizah perlu bertindak.

    Azmin adalah produk Anwar seratus-peratus. Beliau merupakan anak didik, kekasih, pembantu dan segala-galanya bagi Anwar selama ini. Di satu tahap, Azmin sudah menjadi Anwar seratus peratus juga iaitu gila kuasa, rakus dan degil dan Anwar menyedarinya. Azmin adalah ‘raksaksa’ ciptaan Anwar. Setelah mengesan bahaya Azmin, Anwar pun mula belajar memberi perhatian kepada pendapat isterinya, Wan Azizah.

    Dengan perkembangan ini Wan Azizah mendapat keyakinan baru sehingga akhirnya berjaya menimbulkan keraguan terhadap Azmin di mata Anwar. Nampaknya, kesetiaan Wan Azizah kepada suami peliwat dan penzinanya berbaloi juga.

    Wan Azizah mendapat sokongan padu dari Khalid Ibrahim, justeru, beliau mempunyai kelebihan kerana mendapat akses kepada maklumat dan bantuan kerajaan negeri secara langsung. Jika Wan Azizah menang, beliau pastinya akan dapat mempengaruhi kerajaan negeri dan memastikan kem Azmin dihapuskan terus.

    Dengan begitu ramai di dalam PKR yang semakin ‘cuak’ dengan Azmin kerana dilihat sebagai sudah hilang kawalan, Wan Azizah percaya yang beliau berada dalam keadaan selesa dan bersedia untuk ‘mencabar’ Azmin secara halus.

    Sememangnya, parti PKR tidak pernah lekang dari konflik dalaman sejak mula ditubuhkan sehingga memaksa begitu ramai pemimpin dan ahli meninggalkan parti itu saban hari. Konflik dalaman PKR adalah serius dan ‘pelik’ kerana ia bukan sekadar konflik perebutan kerusi politik, tetapi membabitkan skandal seks, masalah keluarga, manipulasi undi dalam pemilihan dan berbagai-bagai lagi.

    Namun, kita tidak pasti sejauh mana konflik dalaman PKR ini dapat mempengaruhi penyokong-penyokong mereka.

    Bayangkan, bagaimana parti sebegini dapat memerintah negara dengan baik? Bagaimana kita boleh mengharapkan puak-puak yang asyik bergaduh dan saling bersyak-wasangka sesama sendiri untuk menerajui negara mahupun negeri atau kawasan?

    Yang pastinya, sama ada Wan Azizah menang atau tidak di kerusi yang ditandinginya ia tidak akan membawa apa-apa kebaikan kepada rakyat di kawasan tersebut dan keseluruhannya. Percayalah, pemimpin PKR bertanding bukan kerana ingin berkhidmat kepada rakyat tetapi hanya sekadar ingin bertanding dan memakai gelaran ‘pemimpin’. PKR adalah parti yang ditubuhkan kerana Anwar dan untuk Anwar serta keluarganya. Inilah yang rakyat perlu terima jika ingin memangkah mereka dalam pilihanraya.

    ReplyDelete
  27. agenda PKR adalah untuk ke putrajaya, mereka tidak mahu memerintah..tengoklah isu ni, sanggup bunuh kawan separti..tapi isu sebenarnya, adakah berani Wan Azizah sisat skandal Anwar? adakah dia berani menyiasat kesemua skandal PKR yang telah diatur oleh suaminya Anwar? mungkin juga Wan Azizah sudah serik dengan perbuatan Anwar dan konco-konconya sehingga terpaksa berbuat sebegini..semenjak PKR ditubuhkan, tidak pernah habis skandal itu dan ini..memang itu sahajalah yang mampu mereka lakukan, pentadbiran negeri? hancur ranap sepertimana kita lihat di Selangor..isu air tidak selesai-selesai lagi..ada pula MP PKR mengherdik kesungguhan LEE CHONG WEI dimana seluruh rakyat sangat kecewa dengan tindakan tersebut..pelbagai bukti sebenarnya saudara yang kita dapat lihat kepincangan dalam PKR itu sendiri..setakat ini, Parti Pembangkang PKR dan PAS banyak kepincangan dan kita lihat DAP masih kekal berdiam diri hanya sebagai tukang karot dalam wayang kulit pembangkang ini..rakyat sudah sedar akan hakikat dasar pecah belah pembangkang dan tragedi PRU 12 tidak akan berulang lagi..

    ReplyDelete
  28. siasat je mana tau betolke ahli kau orang jgak yang buat hal ni so mmg bodah lah kalau bukti itu benar pun.. persatua kau jgak yang buat malu buktikanlah kalau rasa parti pkr tu bagus sanggat so jalan kan siasatan segera

    ReplyDelete
  29. nie la peragai sebenarnya pakatan2 anak haram...dorang berani buat tapi tak berani nak tanggong...butuh pendek tapi belagak macam semua betina meleleh air liur lak...
    siasat je si sial azmin nie...jangan bagi muka kat anak haram macam nie
    biar rakyat semua taw siapa mereka2 nie...
    wan ajijah memang pembela2 maksiat negara...betina tu lagi kimak

    ReplyDelete
  30. Pakatan Pengecut tak ada telor ayam betina...kalau berani siasat Azmin Ali ...

    ReplyDelete
  31. Pakatan sex pundek

    ReplyDelete
  32. berani ke???? gua rasa bro PKR tak berani kerana mereka dah kena nasi kankang dari anwar gay..BODOH!!! mereka dah sesat sangt ada ke patut umat islam menagungkan syaitan bertopeng manusia gay paling dibenci ALLAH..aku rasa lebih baik balaci paktan pergi tabiyah diri dlu

    ReplyDelete
  33. bagus la klu pencacai2 dalam pkr dah sedar diri pasal video azmi tu.. satu jgn lupa tngok blk video penasihat umun korang skali aku rasa yg tu pon 99% betul....parti pkr nie penuh dngn maksiat jer...mcm nie punyer parti pon ada lg pencacai2 dia ikut ye...kesian2....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!